Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jen pro upřesnění :
WSBK se na Philip Islandu jely 22.-24.2.2013 ...
Se stejnými problémy, jako MotoGP 18.-20.10.2013 !
Takže 8 měsíců poté dodat pneu, které nejsou schopny
na stejné trati absolvovat normální délku závodů, je SKANDÁLNÍ .
Ješte to tady nikdo nezmínil, ale úplně stejnou zkušenost s agresivním chováním nového asfaltu ke gumám měli před 3,4mi roky přece v Brně, když položili novej povrch. To je běžná vlastnost, že než se trochu ojezdí a nagumuje, tak se chová jako šmirgl. Takže, pokud je ten povrch týden starej, těžko mohli gumaři přes všechny své zkušenosti odhadnout, jakou gumu upéct, aby si s tím poradila jak gripem, tak životností.
Mě osobně se to řešení s výměnou motorky i zamlouvá, rozhodně to ten závod zatraktivní a o to, aby se něco zajímavého dělo, jde přece především.
Ten novej povrch tam dodělali minulej tejden,
nikdo teda nezná jeho vlastnosti a "gumaři"
tak (na MS!)přivezli něco pro BĚŽNOU délku
závodu nepoužitelnýho ??
Lonk - Spíš Dunlop a BRIDGE neumějí udělat pořádné gumy! U Bridge se tomu divím, takový testovač jako je Rossi...Vlastně co se divím, Brigžím ho dohodil SPZka...
Tak je to už jasné, prečo dnes padol 5 ročný rekord Stonera. Nová trať je podobná šmirglu a dá sa na nej jazdiť razantnejšie a rýchlejšie. Akurát to gumy veľa nevydržia...No to bude zajtra veselo pri výmene motoriek v boxoch...
AKRO: sorry, ale máš pocit, že tam místo asfaltu dali šmirgl? Zajímavé, že SBK na Pirelkách tam daly 22 kol. Takže nezvládají Bridge a Dunlopy, snad je jejich povinnost přivést funkční pneumatiky na každou trať a nenutit někoho měnit mašinu z bezpečnostních důvodů, ne? Fatální ukázka neschopnosti, něco jako F1 Indianapolis, ročník tak někde okolo 2006.
..no to neee, co je to za blbost , to se mi to zastavování nelíbí u formulí, tak mi to zavedou v motorkách , snad je to vyjímečná situace, nechci to, nelíbí se mi to
jan26: A ono ejhle.
Jen pro upřesnění :
WSBK se na Philip Islandu jely 22.-24.2.2013 ...
Se stejnými problémy, jako MotoGP 18.-20.10.2013 !
Takže 8 měsíců poté dodat pneu, které nejsou schopny
na stejné trati absolvovat normální délku závodů, je SKANDÁLNÍ .
A Marecek to nepochopil
Tak ako to teda je s tym asfaltom? Položili ho na jar vid odkazy od Ukawu alebo pred týždňom? Alebo asfaltuju viac x ročne ?
zajímavá loterie,byl bych taky pro závody jak v moto2,tak v moto gp na 2krát 13 kol-změna je život.
jen bych chtěl upozornit místní osazenstvo na tento článek:
//www.motorkari...u-zkracen-24105.html
a třeba i tento: //www.motorkar...du-2.-den-24019.html
Ješte to tady nikdo nezmínil, ale úplně stejnou zkušenost s agresivním chováním nového asfaltu ke gumám měli před 3,4mi roky přece v Brně, když položili novej povrch. To je běžná vlastnost, že než se trochu ojezdí a nagumuje, tak se chová jako šmirgl. Takže, pokud je ten povrch týden starej, těžko mohli gumaři přes všechny své zkušenosti odhadnout, jakou gumu upéct, aby si s tím poradila jak gripem, tak životností.
Mě osobně se to řešení s výměnou motorky i zamlouvá, rozhodně to ten závod zatraktivní a o to, aby se něco zajímavého dělo, jde přece především.
Evo - Jistě!
Podle mne by bylo lepsi jet dva 13 kolove zavody.
Mar o46 - No mohl pomoci vyvinout něco co víc vydrží!
unavix: přesně, když už tam jsou, tak aspoň ukážou, jak maj šikovný ruce :) porovnání časů výměny kol by bylo jistě zajímavé :)
Souhlas s Dejvid17 - výměna gum je dobrej nápad, akorád by mechoši měli šroubovat. Výměna celýho bajku není to pravý vořechový.
AKRO: takže za to může Rossi, viď
jasně AKRO já myslím že ten asfalt míchal a pokládal a za vše může SPZka... jestli by byl klasický závod na úkor bezpečnosti proč ne zastávka...
Ten novej povrch tam dodělali minulej tejden,
nikdo teda nezná jeho vlastnosti a "gumaři"
tak (na MS!)přivezli něco pro BĚŽNOU délku
závodu nepoužitelnýho ??
to mají všechny CRT náhradní motorku?
Lonk - Spíš Dunlop a BRIDGE neumějí udělat pořádné gumy! U Bridge se tomu divím, takový testovač jako je Rossi...Vlastně co se divím, Brigžím ho dohodil SPZka...
NEMYSLIM SI ZE ZASTAVKA V BOXECH NEJAK OVLIVNI ZAVOD GP.
Tak je to už jasné, prečo dnes padol 5 ročný rekord Stonera. Nová trať je podobná šmirglu a dá sa na nej jazdiť razantnejšie a rýchlejšie. Akurát to gumy veľa nevydržia...No to bude zajtra veselo pri výmene motoriek v boxoch...
Nuvolari - pravda, ukázka totální neschopnosti SPZky a spol!
AKRO: sorry, ale máš pocit, že tam místo asfaltu dali šmirgl? Zajímavé, že SBK na Pirelkách tam daly 22 kol. Takže nezvládají Bridge a Dunlopy, snad je jejich povinnost přivést funkční pneumatiky na každou trať a nenutit někoho měnit mašinu z bezpečnostních důvodů, ne? Fatální ukázka neschopnosti, něco jako F1 Indianapolis, ročník tak někde okolo 2006.
v austrálii neumí udělat normální asfalt?
dejvid - a jo... ja si prvně neuvědomil že Moto2 má jen 1 motorku, proto jsem nechápal proč mění jen MotoGP, každopadně dík
Glouver: protože Bridgestone garantuje 13 kol - bylo to někde v článku.. a 13+13 je 26 ... a moto2 nepřezouvaj
..no to neee, co je to za blbost , to se mi to zastavování nelíbí u formulí, tak mi to zavedou v motorkách , snad je to vyjímečná situace, nechci to, nelíbí se mi to
"Asi" se ty Dunlopy nesrovnaly s novým povrchem trati víc,
než Bridgestony, Glouwere, co Ty nato !??
no, nápad je to fakt zajímavý... jen nějak nechápu ten velký nepoměr - MotoGP z 27 kol na 26 a Moto2 z 25 na 13... Každopádně se celkem těším
Hlavně, že se všichni radovali z nového povrchu tratě!
Nakonec hymny na POCTU vítězům se taky zkracujou, ne!?