MotoGP: Radio Paddock hlásí - novinky z Moto2 (2.)

Co je nového v Moto2, proč se Hayate jmenuje najednou Forward a další zajímavosti.

MotoGP: Radio Paddock hlásí - novinky z Moto2 (2.)

Z týmu Hayate se stal Forward Racing 



"Název Hayate patří firmě Kawasaki a proto ho nemůžeme použít. Náš tým se bude jmenovat Forward Racing", vysvětluje týmový manažér Andrea Dosoli.  
Svou jezdeckou "1", tedy Francouze Julese Cluzela - 12. v MS 2009 ve dvěstěpadesátkách, chce Dosoli představit ještě tento týden. Druhým jezdcem týmu by měl být dle Dosoliho některý z italských jezdců, který také do týmu přinese sponzorské peníze. A šasí Suter MMX by měl tým dostat během ledna.

JiR - Mattia Pasini je jasný


V týmu JiR (Japan Italy Racing) Lucy Montirona se zdá být rovněž jasno v otázce jezdců. Již dlouho je zde podepsaný Ital Mattia Pasini, a o druhém jezdci se rozhoduje mezi Britem Scottem Reddingem (MS 125 - 15.) a Italem Alexem Baldolinim. Z angažování jednoho z obou Američanů J.D. Beacha či Rogera Lee Haydena už totiž definitivně sešlo. Jako šasí bude použito japonské TSR a testovat se má poprvé v lednu. 

Suter MMX - celkem čtyři týmy



Po podepsání smlouvy obou jezdců týmu Alaina Broneca, ve stáji "Technomag CIP" tedy Japonce Shoy Tomizawy - na snímku - a Švýcara Dominiqua Aegertera, se počet týmů, které pojedou  "Suter MMX Moto2" zvýšil na čtyři. Jsou to kromě už jmenovaného francouzského týmu ještě Italtrans STR (jezdci Roberto Rolfo a Roberto Pietri), Forward (Jules Cluzel a ?) a Kiefer Racing (Stefan Bradl a Vladimír Ivanov). A to ještě Eskil Suter jedná s německým týmem Racing Germany (Arno Tode a Shuhei Aoyama?). Testů 9. a 10. prosince se "Suter Racing Technology" zúčastní se dvěma motocykly. Jeden je vybaven motorem Yamaha a patří stáji LaGlisse-Yamaha, ten druhý pak standartním supersportovým motorem Honda o obsahu 600 ccm.  

Aki Ajo bez týmu Moto2?



"Mám tři možnosti, ještě nevím jak se rozhodnu", řekl majitel týmu Aki Ajo, když se dozvěděl v médiích zprávu, že Aprilia oficálně končí v Moto2: "Ta první je, že to není pravda, neboť jsem od Aprilie nic oficiálně nedostal. Ta druhá je, že pojedeme s jiným šasím, asi bych dal přednost Moriwaki. A ta třetí, nejpravděpodobnější, že rok 2010 prostě v Moto2 vynecháme a soustředíme se na kubaturu 125 ccm."
Jeho uvažovaný a od IRTA akceptovaný jezdec, Alex Debon, se ovšem nemusí obávat, že by nenašel angažmá, vždyť má za sebou movitého sponzora "Aeropuerto-Castello".


Zájem o Talmacsiho stoupá



Nejistá situace okolo Aprilie a tedy potažmo i týmu SpeedUp manažéra Lucy Boscoscura navnadila ostatní týmy, aby se zajímaly o oba "uvolněné" jezdce. Jedním z nich je pochopitelně maďarský ex-mistr světa Gabor Talmacsi a jeho Eura od firmy MOL. A kdo je prvním hodně vážným zájemcem? Fausto Gresini, který pojede japonské šasí Moriwaki, stále hledá sponzora pro svůj tým Moto2.

Pons nebo Gresini



Kde nakonec skončí Toni Elias? Jistě všichni víme, že Fausto Gresini chce mít tohoto zkušeného španělského jezdce z MotoGP ve svém týmu. Ale nyní se nechal slyšet i Sito Pons, s kterým má Elias rovněž podepsanou smlouvu a Pons k tomuto tématu říká: "Ve smlouvě s Eliasem jsou některé body, z kterých se Elias nemůže jen tak vyvléknout..."

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 2.25
Známkováno: 4x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist