MotoGP - přestupový kolotoč se pomalu roztáčí

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 14.07.2009 v 23:47

Ladin46 - Slyšel jsem o tom,ale bojím se že slabší týmy by jen jeden stroj,pokud by hodně poškodil nedaly dohromady a asi by to dělalo problémy i silným týmům. Dát možnost s rok starými modely by zase nebylo špatné a určitě by se zvýšil počet jezdců na startu a dívalo by se na to o moc lépe!

Ladin46 (-20) napsal 14.07.2009 v 15:58

AKRO máš pravdu,to mně a nás fandy skvělých bojů trápí všechny,celkem se mi zamlouval nápad,jeden jezdecjeden motocykl.Vše by bylo rázem jiné,nejen závod,ale i trénink,kvalifikace.Škoda,že to neprošlo.Ještě jedna poznámka:Vale navrhoval nešrotovat loňské modely,ale dát je na prodej a zvýšit počet týmů,nejeden model starý byl lepší,než ten nový-viz Ducna 08.Steně to neprošlo a továrny to zamítly.Víš o tom?Dokážu si představit min 15 stájí,ale do toho,proč tomu tak není my nevidíme.

AKRO (-498) napsal 14.07.2009 v 11:43

Ladin 46 - Napsal jsi to dobře,je jenom škoda,že se MOTO GP dostala na hranici finanční únosnosti a je drahá už asi pro všechny. Aby jezdilo 16 - 17 jezdců při MS je docela trapné. Na Laguně jich dojelo jen 12 a to už není MS! Něco by s tím měli dělat,jinak tu budoucnost moc dobře nevidím!

Ladin46 (-20) napsal 13.07.2009 v 23:55

Něco na tom možná pravdy je,že má ve smlouvě jako první možnost zkoušet nové díly,ovšem né vždy nové je lepší.Dani má taky ve smlouvě,že může vidět data od všech Hond v MotoGP.Honda to taky asi má tak postavené,Jeremi Burgess musí být opravdu špička,ale nepodepsal Rossi přestup ještě před tím,než to podepsal Busgess?Pokud to má ve smlouvě Rossi,neznamená to až tolik,cos psal.Testů je míň a po nich už to má i Lorenzo,pak hned satelit,tam bych výhodu neviděl.To že může Rossi posuzovat vhodnost nových dílů?Sám jsi psal,že Yamaha je nej.Asi tedy i tuto práci dělá dobře.Já fandím Rossimu pro jeho styl jízdy,komičnost,rivalitu a nikdy nikoho neponižuje,bojuje až do konce.Taky mu nejednou ujely nervy,ale ruku na srdce,umí se chovat na veřejnosti,mluvit jako profík a k tomu ještě stále vyhrávat?Když se dívám na současné jezdce,tak dle mne má v sobě pouze Stoner něco podobného.Lorenzo je pro mně trapasník,ale jezdit umí jako ďábel.Dani a Dovi,možná budoucnost,ale nevidím u žádneho z nich tu hravost jako u Rossiho v jejich věku.Sorry,trochu jsem se roz...

AKRO (-498) napsal 13.07.2009 v 21:29

Ladin46 - Víš on to má Rossi ve smlouvě,že veškterý nový špičkový materiál dostane přednostně on a i Lorenzo musí počkat.Rossi má dokonce svůj tým oddělený od Lorenza a Burgess dělá pouze pro něho.Něco podobného měl kdysi i v Hondě,kde si dal do smlouvy nejen nejlepší materiál,ale dokonce,že tovární pětiválec pojede pouze on a ostatní jezdci Hondy ho dostanou půjčit pouze na několik závodů. Dobře věděl proč,Barros ho porazil a Ukava taky.Velice protestoval,když dostal na celou sezónu druhý tovární stroj Katoh,který se ale na něm pak zabil na Suzuce.On Rossi moc dobře ví,že při současné vyrovnanosti jezdců mu nahrává i malá výhoda a proto se snaží si zajistit i sebemenší výhodu což pak může rozhodnout.Jezdec je to ale naprosto špičkový!

Ladin46 (-20) napsal 13.07.2009 v 19:00

AKRO - Ten vyjímečný jedinec má a měl taky nejlepší materiál ze všech a ten nedostane ani jeho kolega Lorenzo - na to jsi přišel kde prosím Tě?Takže Yamaha je zkorumpovaná a nechce Lorenza mistrem?Promiň,můj názor - KRAVINA "Navíc s ním k Yamaze přešel J.Burgess" Takže průměrný Rossi na NEJ motorce s NEJ Burgessem - chlape, za to si zasloužíš Nobelovku.

AKRO (-498) napsal 13.07.2009 v 13:45

PavelzKladna - Než něco napíšeš,měl bys o tom něco vědět a neplácat nesmysly! To nevíš,že když na Yamahu Rossi přesedl, byla druhý nejlepší stroj po Rossiho Hondě? Tak nepiš kraviny typu"že do té doby moc nebodovala"! Navíc s ním k Yamaze přešel J.Burgess,který mu udělal z Yamahy minimálně stejně dobrý stroj jako byla Honda a při kvalitách Rossiho měla Yamaha a Rossi nejvyšší šance na titul! A letos je Yamaha suverénně nejlepší a také nejrychlejší!

AKRO (-498) napsal 13.07.2009 v 13:31

Slezi - To si snad děláš srandu! Doby kdy Ducati jela na rovině rychleji jsou už dva roky za námi! V současné době je to z hlediska rychlosti zcela průměrný stroj a pokud jde o sezení na trati je zcela nejhorší! Nestačí už ničím,ani rychlostí ani podvozkem! To je jediný důvod,proč se na ní nechytali Melandri,Hayden,nebo Gibernau.Ani Stoner,který se na té bídné Dukně ještě drží už pomalu nestačí! :

ChenziiR1 (158) napsal 13.07.2009 v 12:20

AKRO: Stoner už to s ní totiž vychytal a už na ní umí jezdit...zase chyba!Stoner byl na ducně rychlý od první chvíle co na ni sedl(prvního závodu)

Slezi (-1) napsal 13.07.2009 v 12:16

PavelzKladna: Přesně. Ještě se všichni divili jaktože přesedlal ze silné Hondy zrovna na Yamahu.

PavelzKladna (0) napsal 13.07.2009 v 12:08

Vzpomínáte na první Rossiho závod na Yamaze (do té doby moc nebodovala) . Ukázal všem co je zač.
Je to prostě fenomén

Slezi (-1) napsal 13.07.2009 v 11:02

AKRO: Stoner už to s ní totiž vychytal a už na ní umí jezdit...třeba Hayden je na ní teprve letos, tak se nediv, že ten stroj ještě neukočíroval...Ducati je jedna z nejlepších značek v MotoGP, ale taky se ta kobyla musí umět zkrotit. Podívej se, jak Ducati všechny válcuje na rovinkách...Rossi z toho vyjde dycky líp jenom proto, že je brzdař a jde do toho na poslední centimetry.

ChenziiR1 (158) napsal 13.07.2009 v 09:12

Tak že by jim to natřel i na štoku.

AKRO (-498) napsal 12.07.2009 v 23:11

Slezi - No jako Rossimu určitě né a podvozkově je Ducati za Yamahou o hodně pozadu. Nakonec se podívej,jak to jedou ostatní jezdci na Duknách.Je zázrak,že Stoner jediný občas stačí i když jeho stroj má tak maximálně na desáté místo!

Slezi (-1) napsal 12.07.2009 v 22:57

AKRO: Ještě řekni, že snad Stonerovi to nejede

AKRO (-498) napsal 12.07.2009 v 22:51

Lynx - Ten vyjímečný jedinec má a měl taky nejlepší materiál ze všech a ten nedostane ani jeho kolega Lorenzo. Jak mu mají ostatní stačit,když nemají na čem a víc jim to nejede?

CBR-rr (-4) napsal 12.07.2009 v 22:02

Skoro se mi zda, nemit rad Rossiho je trestne
Kdo nefandi Rossimu je kreten

Majkl_GSXR (0) napsal 12.07.2009 v 21:17

Hovna blábolej

manshus (0) napsal 12.07.2009 v 21:12

Lynx . .

ChenziiR1 (158) napsal 12.07.2009 v 18:54

CBR-rr: člověče co to tu blábolíte ...

ChenziiR1 (158) napsal 12.07.2009 v 18:53

Lynx

lynx (98) napsal 12.07.2009 v 16:22

To je zajímavý, jak spoustě lidem vadí vyjímeční jedinci a libují si v davu (i když ten dav má vysoké kvality). Odsuzovat nejlepšího je ubohé - nadávejte na ty, co mu nestačí. A to rozhodně nejsem fanatický fanda, jen mi vadí malost takového myšlení.

zetixsedmpadeer (0) napsal 12.07.2009 v 01:10

CBR-rr- souhlasím

CBR-rr (-4) napsal 11.07.2009 v 22:58

Marex- no je to vidim trochu jinak. Kdyby tam Rossi nebyl, tak jsou ty zavody vyrovnanějši a je na co se divat.

Marex (2570) napsal 11.07.2009 v 22:42

Lorenzo místo Pedrosy by mohl být chytrý krok Hrc. Jeho rvavost by mohla být přínosem a navíc by mohly pomoci i nějaké spy informace o yamaze. Na druhou stranu je to v Moto GP zelenáč a Dovi taky...což není na vývoj nic moc.

Marex (2570) napsal 11.07.2009 v 22:39

CBR-rr- Myslíš, že odchod Rossiho něco na MotoGp zlepší? Já mám poslední dobou dojem, že nebýt jeho, tak se na špici nic moc neděje. On je tím, kdo se rve o titul. S Biaggim, Settem, Haydenem, Stonerem, Pedrosou, Lorenzem. A teď se podívej, kdo z výše zmíněných je ještě v ve hře.

s.mike600 (0) napsal 11.07.2009 v 21:47

Lorenzo bez honde! at Spies muze do yamahy

MoNkEy.G.iRl (0) napsal 11.07.2009 v 20:54

tak se vožer a zůstaň ležet někde v příkopu...tady nám to taky pomůže na vrchol...

CBR-rr (-4) napsal 11.07.2009 v 20:48

Nedivil bych se Lorenzovi, kdyby šel k Hondě
Až Rossi skonči, tak se radosti ožeru jako prase a budu doufat, že se kralovska třida vrati na vrchol motosportu

nerd (199) napsal 11.07.2009 v 17:18

dani nie je ten typ co pojde na titul aj ked bude mat najlepsiu motorku. aj tohorocna honda je vyborna
myslim ze by by jorge mal ist do hondy aj ked by to znamenalo odchod spiesa z WSBK. :

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist