MotoGP 05–minimalne 22 pilotu

Ackoliv ve vetsine tymu je uz jasno, tak minimalne u tri staji jsou nevyjasnene predevsim penezni otazky a tim padem i obsazeni jezdecke.

MotoGP 05–minimalne 22 pilotu
MotoGP 2005 – minimalne 22 pilotu
Oficielni tovarni tym Yamaha ma samozrejme mistra sveta Valentina Rossiho a toho doplnil nove American Colin Edwards.
Tym Hervé Poncharala Tech3 Yamaha Fortuna se spanelskymi penezi pojede se dvema Spanely: Rubenem Xausem a novackem MotoGP, Toni Eliasem.
Tovarni tym HRC Repsol Honda tvori American Nicky Hayden a Ital Max Biaggi.
Telefónica MoviStar Honda nastoupi s vicemistrem sveta Sete Gibernauem (s plnou podporou HRC). Jeho stajovym kolegou ve staji Fausta Gresiniho bude manageruv krajan Marco Melandri.
Camel Pons Honda V tretim tymu Hondy, tedy u Sita Ponse se predstavi dva veterani, Brazilec Alex Barros a Australan Troy Bayllis. Ale, sponzor Camel chce 2 tovarni stroje a ne jen „prodejni“ RC211V.
Konica – Minolta Honda V novem tymu JIR (Japan Italy Racing) pojede jediny pilot a to Japonec Makoto Tamada. Dle tohoto vyctu je tedy jasne, ze by melo byt na startu celkem 7 tovarnich stroju Honda, - ackoliv od vedeni HRC: konkretne president HRC Suguru Kanazawa vzdy zduraznoval, ze jich bude maximalne sest, - takze se nechme prekvapit...Je totiz celkem mozne, ze prave staj Sita Ponse se bude muset spokojit pouze s letosnimi modely !
V tovarnim Suzuki Grand Prix tymu se dvojice americkych pilotu se nemeni, tedy Kenny Roberts a John Hopkins.
Tovarni zeleny tym Kawasaki zustane take pri starem. To znamena Japonec Shinya Nakano a Nemec Alex Hofmann.
V oficielnim tovarnim tymu Marlboro Ducati Desmosedici pojedou Ital Loris Capirossi a Spanel Carlos Checa.
Soukromy tym Luise d´Antina byl letos jako satelitni tym Ducati. A bude mit uplne novou podobu, nebot oba dva novi piloti by meli prinest do tymu sponzorske penize. Jestli to ale opravdu budou to Spanel Fonsi Nieto a Ital Roberto Rolfo, neni vuci vsem uz zverejnenym zpravam vubec jiste, nebot je zde jedno velke ale..., pokud nedojde ke smlouve Team KR a KTM (coz je pravdepodobne), tak chce Luis d´Antin (uz dva roky bez generalniho sponzora) usetrit na leasingovych cenych Ducati – jsou to na rok radove 2,5 milionu Euro - a jeden z motocyklu by mohl byt vybaven prave motorem KTM. A navic je zde take jezdecky problem, v zajmu Dorny je, aby v kralovske kubature startoval minimalne jeden Francouz – Randy de Puinet a aspon jeden Brit – Shane Byrne, takze se nechme prekvapit...
WCM - Blata Cesko – britsky tym pojede s Anglicanem Jamesem Ellisonem a Italem Franco Battainim.
Proton KR Tento tym ma sice zarezervovane motory KTM, ovsem zajem ma i d´Antin. Navic penize od Red Bullu by stacily pouze na jednoho pilota, jestli to bude Kurtis Roberts, Jeremy McWilliams ci Randy de Puinet, to nevi zatim nikdo.
Aprilia MotoGP Oficielne se tovarna z Noale nezucastni, ale Jorge Aspar Martinez zavrel svuj zalozni tym Grefusa ve tride 250 ccm a mel by provozovat tuto nahradni staj, ktera ma smlouvu (mysleno Aprilia) s Dornou do roku 2006. Pramac je ochoten prispet se 7 miliony Eury, a zajem ma i mesto Valencia.
Priprava motorek by se totiz presunula na valencijskou universitu - pametnici si jiste vzpomenou, ze takovy projekt zde uz jednou byl: Jeremy McWilliams jel v sezone 1998 v tymu QUB Optimum stroj TSR Honda ve tride 250 ccm a "sponzorem" byla tehdy "Queens University of Belfast".
A hlavne, pokud by zde jel Fonsi Nieto, prisel by s nim i sponzor Repsol !
A jen jeste jedna zajimavost ohledne Asparova tymu ve tride do 250 ccm, pokud by nevyslo de Puinetovi angazma v MotoGP, je pro neho rezervovano jedno misto vedle Sebastiana Porta, cimz by se srovnal pocet tovarnich stroju Aprilia – doposud 5 - vuci tovarnim Hondam – tech pojede v roce 2005 ve dvestepadesatkach opravdu 6.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist