Motocyklová protestní jízda do Prahy

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Paťan (361) napsal 22.06.2014 v 16:11

Co se te jizdy tyce tak jsem to chtel taky podporit, ale podporit neco podobneho v patek, v pracovni den je pro nas mimoprazske jaksi nemozne.
Take jsem chtel podporit zachranu na saveczechgp.com, ale nikde jsem zadnou peticj take nenasel. Takze smula. Muj hlas jim nepomuze.

desmo69 (638) napsal 22.06.2014 v 13:38

Marex, a nejsou ty předtuchy právě to co tu předvádíš ty a kolega Nuvolari? V rukách nemáte jediný čísla, rovnice o deseti neznámých ale výsledek máte překvapivě "přesnej"

Marex (2570) napsal 21.06.2014 v 20:38

Nuvolari. Ještě tě doplním. Navíc bych tu Anničkulízu, nezaměňoval s mytologicky-dogmatickou věšteckou předtuchou.

AKRO (-498) napsal 21.06.2014 v 18:01-1

Vydělá jen pořadatel a ani žádnou dotaci nepotřebuje! I když pokud kápne ještě 40 melounů, proč je nevzít?

Nuvolari (2329) napsal 21.06.2014 v 15:02-2+3

desmo69: nezaměňuj analýzu s účelově vymyšlenými a vylhanými nesmysly. Jako třeba když psali, že GP v Brně přinese do státní kasy dokonce 200 miliónů ! , takže je pro stát výhodné těch 75 mil. investovat, protože na tom neskutečně vydělá. To jsou nesmysly, které vůbec nemají s realitou nic společného. Nebo když píšou, jaký měla olympiáda rekordní zisk, zatímco prodělala více než 50 miliard USD...

AKRO (-498) napsal 21.06.2014 v 12:22-1

Tak kolik těch "protestantů" nakonec dojelo do prahy?

desmo69 (638) napsal 21.06.2014 v 11:05-2

Nuvolari, nemám totiž důvod dělat na vše konspirační teorie. Jak psal Ogg..analytik tam v té reportáži asi účelně lže, protože je to nejspíš taky fanoušek motogp a chce do Brna jezdit dál. V jiných státech je to obdobný, tam ty analýzy falšujou i s menším počtem diváků. Vesměs každej analytik je fanoušek motogp

Marex (2570) napsal 21.06.2014 v 10:37

Eso: ja říkal Nuvolari. Ječmínek je jeden velký pin...

Nuvolari (2329) napsal 21.06.2014 v 09:28-1+1

Eso Rimmer - jestli se nemýlím, tak na příští rok nemá AMD přislíbeno zatím nic.

desmo69: zatímco ty jsi nespočítal nic a jenom papouškuješ bludy, které ti někde nacpou do hlavy...

Eso_Rimmer (383) napsal 21.06.2014 v 08:40+4

opravte me, jestli se mylim, zas tak dopodrobna jsem vsechno kolem problemu neprocital. nejdena se primarne o to, ze si pan Jecminek a pan Abrham meri, kdo ma vetsiho pindour*? dotace preci priklepnuty byly, ale pan Jecminek by to musel "podepsat". nebo je to jinak?

Dvoři90 (494) napsal 21.06.2014 v 07:32-1

Ředitelé zeměkoule. Na akci jsem byl a když bude další tak se budu snažit zúčastnit. Děkuju organizátorům. Jen škoda, že se nenaplnily odhady počtu motorkářů. Akce podle mého účel splnila. Remcat od klávesnice umí každej, ale jít do ulic a něco dělat, to udělá málokdo. Dobrý příklad nejen pro motosport.

Marex (2570) napsal 20.06.2014 v 23:14

Nuvolari. Nemají v tom zapocitany Krym?

Marex (2570) napsal 20.06.2014 v 23:12-1+1

Nezpochybnitelné analýzy jsou jedna věc. Realita v podobě " optimalizace příjmů" jsou věcí druhou...avšak podstatnou. Osobně jsem proti dotacím a nevidím důvod, abych bral výjimky.

Ogg (387) napsal 20.06.2014 v 22:55-2

Ale tak doperdele proč tu pořád řešíte, kolik a zda se to vůbec státu vyplatí? Však tady je to tím analitikem a odborníkem v jednom řečeno, v tom videu. Si to poslechněte a je to. Nebo on lže a záměrně mlží?

//www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10101491767-studio-ct24/214411058320506

Hully (42) napsal 20.06.2014 v 20:57-2+1

motorky v očích veřejnosti jsou u nás nesmyslná zbytečnost, v kombinaci se socanama ve vládě, kteří lidem slíbily "úspory" ve výdajích. Takle to vypadá po proškrtání zbytečných či luxusních výdajů ve sportu/školství. Motorky nemájí v čr žádné silné lobby, vždy i zkurvenej golf má na ČT svůj vlastní pořad a motorky??? Je to fakt škoda, bez Velký ceny bude drom skomírat, kvalita půjde dolu, a přestanou tam proto jezdit i jiné podniky. Někdo tady psal že stát má cpát peníze na náký duchodce nebo co, to je sice taky deficit, ale není možné brát z podobných zdrojů! Každý stát se musí na něco specializovat, šetřením západ rozhodně nedoženem. Brno čr skvěle prezentuje, stejně jako třeba hokej. Dokud se stát bude zaměřovat jen na zvýhodnování chudých lidí (daňové úlevy,přídavky,dávky...), nikdy tady nic nebude, Elitu a luxus je třeba v každý společnosti, jen čecháček to nechápe.

desmo69 (638) napsal 20.06.2014 v 20:46-2+3

Nuvolari si to samozřejmě doma spočítal na kalkulačce v telefonu a vyšlo mu něco jiný...

Nuvolari (2329) napsal 20.06.2014 v 19:31-2+1

desmo69:

desmo69 (638) napsal 20.06.2014 v 18:10-3+3

Yamasaki, takové studie samozřejmě jsou...a jak jinak než s kladným výsledkem. Státu se to prostě vyplatí. Vyplatí se to i jinde kde je zalistovací poplatek mnohem větší takže není co řešit. ..

Yamasaki (394) napsal 20.06.2014 v 16:17+1

Zalistovaci poplatek GP Brna je jeden z nejnizsich v celem kalendari. Dlouhodoba navstevnost v Brne presahuje 100 000 divaku tzn. jen cca 2 000 000 kc v podobe DPH v cene vstupenky. Plus veskera spotrebni dan za vsechen ten benzin co tu natankuji, penize ktere utrati... Poradani zavodu jako takoveho, stoji dalsich nekolik desitek milionu pronajem tribun, mensi dodavatele, extra personal vse zdanene... Urcite by se dala vypracovat studie, jaka by byla priblizna navratnost pro stat a zda-li se vyplati to zalistovaci poplatku investovat.

Jinak to jak jezdi Abaja je rekl bych irelevantni. Velka Cena Brna ma vice nez 50 let historie, je jednim z nejstarsich okruhu serialu. Ne vzdy jsme meli v nejvyssi tride zastupce a po 60. letech ani nikoho kdo by mohl bojovat o bednu a presto se VC u nas jezdila.

Sancho-7935 (262) napsal 20.06.2014 v 15:36-1+5

Souhlasím s Akrem :) Chápu vás všechny co bojujete za svojí věc, pochopil bych kdyby tam protestovali i lidi kolem Brna kterým GP také přináší svoje.
Ale já si nemyslím že se má za tunel cenu prát, a myslím že i čísla hovoří za převážný názor veřejnosti :) Raději kdyby se bojovalo za lepší bezpečnost a lepší svodidla u silnic :)

Nuvolari (2329) napsal 20.06.2014 v 14:19+2

Marex: taková pikantní paralela - článek na Idnes.cz "Olympiáda v Soči má další rekord. Skončila nevídaným ziskem".
Ve zkratce se tam píše, že olympiáda měla zisk 261 miliónů USD. Ruská vláda výbor podpořila částkou 420 miliónů USD. Prostě krása. Ale na konci se dočteš, že celkové výdaje Ruska na olympiádu (včetně výdajů na sportoviště) dělaly 51 miliard USD. Takže opravdu zisk jak sviňa!

Marex (2570) napsal 20.06.2014 v 13:34+2

Nuvolari: Ono to taky jde šroubovat. Když někdo dá 200 mega, tak můžu pumpnout ostatní. Pak dá někdo 300 mega a kde se to zastaví? Možná někde mezi naftovými poli. Přihlížet bude stádečko velbloudů a trhavinou opásané děti. Allah asghar.

Marex (2570) napsal 20.06.2014 v 13:30-3+1

Já hlavně nemohu souhlasit s prohlášením o výhodnosti dotace do podobné sportovní akce (platí i o olympiádě, MS v lyžování...). Návratnost je čistě teoretická a pakliže na to Španělé mají (přes nezaměstnanost, krachy bank a všeobecnou tamní krizi),ať si to tam odjezdí všechno.
Má-li být MS kvalitním diváckým pokoukáním, musí se jet na nejlepších strojích, s nejlepšími jezdci, na nejlepších dromech s nejnašlapanějšími tribunami.
Nejsem si jistý, zda v době, kdy důchodci snídají u popelnic, máme na tuto těžce předraženou kratochvíli. A nic na tom nemění to, že jsem fanda GP, WSBK... je to prostě realita.
Je mi to hrozně líto,ale obávám se, že Kájovy výsledky také mnoho pozitiva do této věci nepřidávají.

Nuvolari (2329) napsal 20.06.2014 v 12:51+4

Marex: naprostý souhlas.

desmo69: problém samozřejmě je ve výši poplatku. A ta výše se odvíjí (jak jsi napsal) od chování socialistických vlád, které dnes ve většině světa jsou. Normální střet nabídky a poptávky, přičemž poptávkovou stranu zastupují právě ty socialistické vlády...

Jako motorkář samozřejmě chci, aby se u nás dál jezdila Grand Prix (a vrátily se superbiky). Pro nemotorkáře (nebo nefandy) je to jen další kupa peněz vyhozená do komína...

Kabriolin (37) napsal 20.06.2014 v 11:53+3

To radi5: Protože většina moraváků je napáskovaná v Praze.

radi5 (73) napsal 20.06.2014 v 11:10+2

Nevim, proč jedou protestovat a dělat bordel do Prahy, když je předseda vlády Moravák (už několikátej v řadě)...

Ogg (387) napsal 20.06.2014 v 09:18+3

Tak v první řadě je to, že Španělsko je motocyklovou velmocí a od toho se odvíjí podpora státu vuči sportovcům, podnikům apod. Je to to samé jako když srovnáme finanční podporu státu např. v Rusku (velmoc) a Itálie (outsideři). Oba státy se účastní MS a přesto výsledky rozdílné.

A to samé my v ČR: Jezdíme šampionát Grand Prix ale výsledky nejsou a ve Španělsku sbírají jeden titul za druhým, tak je asi jasné že Španělsko bude mít jinačí podporu než ČR, která není žádná velmoc a nikdy nebude (aspoň ve sportu).

AKRO > Už si z banové dovolené zpátky? Tak si to u Jardy nepoškodi. Jinak máš asi pravdu, GP BRNO 2015 se pojede, není důvod protestovat

ChenziiR1 (158) napsal 20.06.2014 v 07:40-1+4

Držím poradatelům pěsti,ať to dnes vše organizačně zvládnou a aby jejich snaha pomohla zachovat GP v Brně !!!

lájoš (113) napsal 20.06.2014 v 07:01-2+4

Hele, nic proti Moto GP, je dojemný jak se perem v podstatě za starýho Abraháma, kdo ale podpoří motosport v Český republice. Pokud u nás motocyklový závodníci budou muset jezdit trénovat do nějakých tramtárií a skončí, tak s nima skončí i Moto GP v Brně i kdyby se Abrahám stavěl na hlavu. Bez sportovců se sport dělat nedá !!!

desmo69 (638) napsal 20.06.2014 v 01:12-2+2

Marex, problém není ve výši poplatku ale v přístupu vlády k tomu. Ve Španělsku se jedou 4 závody, přesto jsou schopni u Katalánska zaplatit cca 200mil Kč za účast..proč? Asi proto že to stojí za to dát...a to i s menší domácí, teoreticky i zahraniční, diváckou účastí.
Pokud se pořadatelské země perou o to kdo to bude pořádat tak je logické že si to Dorna nechá zaplatit. Když vezmu smyšlený příklad: Čína dá 150mil za závod v Shanghai a Korea 250mil...proč nejít do Koree?

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist