Moto2 - testy ve Valencii, 3. den

Testování různých značek šasí, to byla hlavní náplň závěrečného - dodatečného dne testování Moto2 ve Valencii.

Španěl Julian Simon, který seděl na italském motocyklu RSV konstruktéra Salvatore Giorlandino dnes pouhých 10 kol, zajel hned brilantní čas 1'37 "4.

Zde bych chtěl zdůraznit jednu podstatnou věc: "Dosažené a uváděné časy nelze vůbec brát vážně, neboť jsou hodně zavádějící a v řadě případů vůbec neodpovídají realitě." což potvrdil našemu serveru přímý účastník těchto testů. 

A tak se více než časům pojďme věnovat tomu, co se dnes ve Valencii vlastně dělo.



Mistr světa stopětadvacítek Simon tak byl celkově nejrychlejším jezdcem Moto2 během třídenního testování na okruhu Ricarda Torma, pokud nepočítáme časy Anthony Westa na motocyklu "MZ".


Tento motocykl RSV nejdříve dnes jezdil Mike Di Meglio, který byl o něco pomalejší než jeho týmový kolega. Zajímavou a vůči ostatním motocyklům Moto2 hodně odlišnou konstrukci můžete vidět na našich dvou snímcích.


Mnoho pilotů vyzkoušelo test na německém motocyklu Kalex, který jinak jezdili jezdci týmu Pons Racing, Alex Pons a Sergio Gadea. Mezi nimi byli i náš Karel Abraham a Španěl Hector Faubel

Pěkné počasí a hodně příjemná teplota tak přesvědčila většinu týmů, aby své původně plánované dvoudenní testování o celý jeden den protáhla. A tak si jezdci mohli vyzkoušet i jiné motocykly, než mají jejich týmy ve smlouvě.
 
Takže třeba na prototypu FTR jsme dnes kromě jiných jezdců viděli třeba i Juliana Simona či Mike di Meglia. 

Velmi spokojený byl šéf projektu FTR, Steve Bones: "To, co máme zde, je ryzí prototyp. Momentálně máme minimálně 30 možností, jak tento prototyp zlepšit, a to jak malých, tak i větších. Všechny využijeme při vývoji dalšího závodního motocyklu".


Poprvé také vyjel na závodní trať motocykl Suter MMX, který pilotoval italský jezdec Roberto Rolfo. 



Jezdci stáje Aspar, Mike di Meglio a Julian Simon, vyzkoušeli během tří dnů dokonce čtyři druhy motocyklů,  BQR, Kalex, FTR a RSV. Přičemž Di Meglio jezdil včera i klasický motocykl supersportové kubatury.

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (2x):



TOPlist