Moto2: Testy v Almerii - 2. den

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 17.12.2009 v 22:28

Nevím, ale mě už lidi toho napsali... Nakonec se k tomu mohl vyjádřit, na koho to myslel...!

ChenziiR1 (158) napsal 17.12.2009 v 20:58

akro:máš obavy ,že je to na tebe?!

AKRO (-498) napsal 16.12.2009 v 17:31

Ježatec - Co tím chtěl básník říci?

Jezatec (0) napsal 16.12.2009 v 15:11

desmo69 BLB BLBem zůstane, i kdyby čert na koze jel...

Marex (2570) napsal 16.12.2009 v 11:54

Pity: Já se docela divím, že nás sem ta autocenzura vůbec pustí Jinak v SBK se TC taky projevila jako požírač zážitků. Takže já bych ji zakázal jako takovou. Pilot by se měl umět prosadit i bez pomocníků v podobě počítačů. Takhle tam za chvíli budou ti piloti zbyteční a pojede to i bez nich.
Na silnici proti tomu nic nemám, když tě to vytáhne z průšvihu, pže jsi rapl a taháš jako na dromu.

PityGPX (949) napsal 16.12.2009 v 09:30

nechápu proč mě to tam vyhvězdičkovalo, napsal jsem že hodnotit po prvnim z a v o d ě. hehe.

PityGPX (949) napsal 16.12.2009 v 08:53

No, tak když už tu TC vypiplali tak dokonale že ta motorka drží tak se nedivím že to nechtějí vypnout ale pravda je taková že na 800cc ty jízdy jsou jak na kolejích ale na litrech ta TC nebude mít takový vliv a tím pádem uvidíme drifty. Nezapomente ze TC byla zavedena v závodech v MGP od roku 2004 ale jen díky 800cc ta TC byla víc vidět a začalo se o ní mluvit. Ale samotná TC je v mgp už pěkně dlouho :) Jen prostě se o tom nevědělo, nikdo o tom nepsal tak si to každý myslel že tam není .o) Ona ta TC tam může být, otázka je, jak moc bude nastavena, pokud minimálně - uvidíme drifty, pokud maximálně - uvidíme koleje. To záleží vzdy na každém jedinci - jezdci samotném. He.
Moto2: tuto třídu bychom měli hodnotit resp. srovnávat s 250 po prvním závodě v kataru. Do té doby to je neobjektivní, viz srovnávání časů se SSP. Hehe.

Reeken (1) napsal 16.12.2009 v 00:09

jedině WSBK pánové

AKRO (-498) napsal 15.12.2009 v 23:55

Pawka - Myslím, že ze 600 do 1000 bude snadnější!

AKRO (-498) napsal 15.12.2009 v 23:54

Desmo69 - Vidíš konečně diskuze! Asi se budeš divit, ale ani já normálně nemám potřebu na všechno nadávat, ale co se děje už několik let v MGP...!? Toho tragéda Ezpeletu a neštěstí MGP a vlastně všeho, co kdy vedl (a vždy posral) nemá cenu řešit, snad se jednou utluče sám, nebo někdo jeho! Je to jako v politice : čím je někdo neschonější, tím vyšší funkci dostane! To TC se asi rušit nebude, výkony motorů jsou už hodně vysoko a asi by se hodně padalo. Je tam, ale další elektronika a ta by se vyřadit dala. Moc tomu sice nevěřím, ale třeba do roku 2012 to někomu docvakne! Jen nevím, jaká drahota MGP postihne, až se zase zavedou litry! Já už jim nevěřím, že by 1000 ccm bylo za menší penize! A protože drahota znamená vždy nevyrovnané startovní pole a málo jezdců!

Pawka (79) napsal 15.12.2009 v 23:44

jak to bude s prestupem potom? nebude to horsi nez jit z 2T 250 na 4T 1000, než z600 na 1000

desmo69 (638) napsal 15.12.2009 v 23:38

Zastánce? To néé, jen nemám potřebu na vše nadávat jak ty:) Jinak, tady vidíš názorný případ, že nikdy se nedá zavděčit všem (jnyk)...jedni říkají ať se do toho Ezpeleta opře a razantně vše omezí pravidlama a nedává továrnám takovou volnost, a druzí proč těma pravidlama pořád šibuje Prostě mazec. Mimochodem, pokud nechodíte na cizí servery a pořád žijete v té naivitě, že blb Ezpeleta neomezuje elektroniku potažmo TC, tak u pravidel na 1000ccm továrny (jako jediná organizace) jednohlaslně odmítla zrušení nebo jakýkoliv omezení TC a jako důvod bylo řečeno, že to je jejich hlavní bod a "nejduležitější" věc, kvůli které vlastně v motogp jsou:) Ale Ezpeletopopleta to nechce zrušit:) Hold vládne asi demagogie. Jednou se řeklo že Ezpeleta, tak vše Ezpeleta, ikdyž by se doma přesypával v urně.

AKRO (-498) napsal 15.12.2009 v 23:25

Desmo69 - Tady je ten palec nahoru! Desmo, ty mě fascinuješ! Jsi největší zastánce Ezpeletopoplety v celé ČR! / A ještě dva palce nahoru!/

jnyk (0) napsal 15.12.2009 v 23:15

Desmo69>A jak dopadl letos Nieto, kterej dostal satelitní Ducati?? po necelé polovině to neutáhl a odešel... Proč furt espezetka šibuje s pravidlama? protože už neví, jak z toho paskvilu udělat zase normální závody... Až bude SBK hrozit zánik statutu MS kvůli málo jezdcům, tak se ty nátiletej rozumbrado ozvi

desmo69 (638) napsal 15.12.2009 v 23:15

Akro, čoveče ty se upalcuješ. Co tě "znám" tak se ti ještě vůbec nic nelíbilo, ať byla řeč o sbk nebo motogp, moto2, češích nebo o čemkoliv jiným, vždy sto palců dolů. Nevím co si představuješ jako ideální závodění. Bohužel každá třída má svoje chyby, ale nečekej že za pakatel bude závodit x druhů fabrik, to vše bez elektroniky, přitom s vývojem aby to mělo pro tebe smysl a ještě se souboji od začátku do konce, přičemž každej jezdec má mít stejný podmínky, ale zároveň nesmí být nic jednotnýho a samozřejmě s čechama co pravidelně vítězí. Jenže zas to nesmí být někdo, kdo si tam "zakoupil" místo...ta tvoje idea zrealizovat prostě a jednoduše nejde:) Takže těžko od tebe v příštích měsících čekat alespoň jeden palec nahoru:)

AKRO (-498) napsal 15.12.2009 v 23:05

PityGPX - Já tomu moc nevěřím, že by nebyl Pánbůh doma a naši dva jezdci by jezdili Top 5! Z těch testů není třeba cokoliv vyvozovat! Zdaleka netestují všichni, půjčují si motorky, jak která jede a navíc tam mají zabudované kdejaké motory, které jsou možná ještě silnější než šestistovky!

AKRO (-498) napsal 15.12.2009 v 23:00

Hele Desmo, MOTO 2 taky někde jezdí po ulici? Je to všechno stejné, na závodech s vyjímkou Stocků jezdí jen speciály! Na 250kách byly motory vyladěné na doraz a byl tam vývoj a motorky byly rok od roku rychlejší! A MOTO 2? Podvozky drahota, motor z prodejny a ještě jen jedné značky...!

AKRO (-498) napsal 15.12.2009 v 22:54

Desmo69 - Tak koukám, že jsi už na příští rok nebo dva odepsal i WSBK! A ten nesmysl že se soukromníci nebojí MGP? Do toho už nechtějí pro tu drahotu jít ani továrny! Kdo by taky do toho cpal prachy, když dostane motorku, která se zapojí mezi "křoví" okolo 10 místa a nebo ještě dál! Naopak MOTO GP je totálně chcípající třída a to už několik let! Je to moloch udržovaný zuby nehty a cpou se to té bídy šílené peníze, aby každou sezónu jelo aspoň 16 jezdců! Ta třída je dávno k ničemu a peníze co se do toho cpou, je jako vyhodit je do popelnice!

desmo69 (638) napsal 15.12.2009 v 22:51

Akro, no vidíš jak to najednou hezky chápeš. A co bylo tak výzkumnýho na 250ccm, když není nic výzkumnýho na moto2?:) Vyrobit sto rámů, sto motorů a rozeslat to zákazníkům je hodně výzkumný no:) Hlavně když je to 2T 250ccm, který jezdí NIKDE:) Těž se na moto2, budou to určitě pěkný závody, a to je jediný, co tebe a mě a všechny tu může zajímat, ne?:)

PityGPX (949) napsal 15.12.2009 v 22:49

Tak ono v podstatě je jedno, ale podívejte, ve 250 byli češi zhruba někde od 11 - 15 místa, až v roce 2010 bude Abaja v moto2 na špici tak na to budeme mít jiný názor .o) to samé Lukáš, až bude v top5 pravidelně Největší uchazeči o titul jsou De Angelis a Elias (oba byli kinzi v MGP, ve 250, tudíž maj největší předpoklady), od 3. místa to je ve hvězdách.

AKRO (-498) napsal 15.12.2009 v 22:44

ChenziiRl - Zatím fakt doba nepřeje dvoutaktům! Nakonec vyřešit by se daly u 2T i ty emisní normy za cenu trochu sníženého výkonu. Továrny mají ovšem větší zájem na čtyřtaktech, protože jsou z nich vyšší zisky.

AKRO (-498) napsal 15.12.2009 v 22:37

Desmo69 - Jaká výzkumná laboratoř? Jsou to jen rámy podobné Superbikovým za nekřesťanské peníze! Co taky světoborného, bys chtěl na těch svařencích z kevlaru nebo duralových slitin nového vyvíjet? Vrazí se tam špičkové tlumiče, brzdy, výfuk od Akrapoviče nebo jiného výrobce a jiná kapotáž! A můžeš vyrazit! To je celý vývoj MOTO 2! A u dvěapůl si uvědom, že to nebyl Aprilia Cup, ale MS letos vyhrála Honda! Jen si hezky počkej na ty 120 koňové motůrky! Jak to borcům proti testům najednou nepojede!

desmo69 (638) napsal 15.12.2009 v 22:35

jnyk, podívej se kolik tam bylo loni soukromníků a kolik letos Kam se ti jezdci poděli? A že se motogp soukromníci bojí? Spíš továrny nechtějí dát víc motorek, viz. Honda odmítla dát druhej bajk LCR nebo Scotu, Suzuki satelit taky nechce ikdyž zájemce byl, Yamaha pátou motorku jak by smet...takže zájemci jsou, ale továrny na to serou. A prej mnoho dalších do sbk:) To bych chtěl vidět jací..Husqvarna, Husaberg nebo nějaká Gillera? Seš srandista

ChenziiR1 (158) napsal 15.12.2009 v 22:35

akro:enduro a cross je někde jinde než silnce.Myslím že tohle je pase.Navíc zde náš zákonem dané emisní normy atd. pro serie.Další je, že i na to závodění se ty peníze musí vydělat.

jnyk (0) napsal 15.12.2009 v 22:25

desmo96> tak takovýho "chytráka" jsem tu už dlouho neviděl Do SBK vstupuje další tým BMW, v plánu to má i KTM a mnoho dalších takže jestli někde nikdo nezůstane, tak to bude MotoGP, protože této kubatury se většina soukromníků a i někeré továrny(např BMW) kvůli vysokým nákladům bojí

AKRO (-498) napsal 15.12.2009 v 22:25

ChenziiR1 - Kdo ví? Dvoutakty byly taky v terénních závodech a v Enduru před pár lety na vymření a znovu se chytily a i s objemovým handikepem !Objem motoru 60% 2T proti 100% 4T/ dokážou konkurovat a vyhrávat. Je o ně zájem, jsou lehčí a jsou za nižší cenu. Záleží pouze na tom kdo vede MS a jaký bude v příštích letech postoj továren! Ovšem v dohledné době to v žádném případě nebude!

desmo69 (638) napsal 15.12.2009 v 21:51

Rado, proč? Vždyť řvou i kvůli připravovaným 1000ccm u kterých není známo víc než než vrtání 81cm, 4V a 1000ccm...připadá ti to normální? Myslím, že kdyby se šlo do detailů tak ty jejich superbiky mají do série skoro stejně daleko jako motogp...takže být něma tak se radši neozývám a starám se o to, aby mě tam ještě vůbec někdo chtěl jezdit...a stejně když už někdo chce (Stiggy), tak je ani nepodpoří. Zachvílu jim to krachne...když z roka na rok je tam o cca 5-6 jezdců míň, co teprv za tři, čtyři roky?...

Rado_ (555) napsal 15.12.2009 v 21:44+1

Desmo > proč by měli být v INFRONTu volové? Dorna se sama vzdala série ve prospěch prototypů a že na to dojela je její chyba... Přece nebude Infront sanovat Espézetkovy přehmaty?

Marex (2570) napsal 15.12.2009 v 21:25

Abája pilně testuje. Akro: Třeba se Dorně podaří zlevnit MotoGP třeba na dvojnásobek ceny 800ccm...když je teď málo chechtáků...

ChenziiR1 (158) napsal 15.12.2009 v 21:16

Akro:neříkám že to vidíš špatně,ale chybu to má...na co by se dál vyvíjeli 2t,dnes už k ničemu.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist