Moto2: Překvapivě nejlepším Italem je Simone Corsi

Itálie má ve třídě Moto2 největší zastoupení, celkem 9 jezdců, zřejmě ale nikdo neočekával, že nejlepším v průběžné tabulce bude absolutní nováček Simone Corsi.

Moto2: Překvapivě nejlepším Italem je Simone Corsi
Devět italských (tedy včetně San Marina) pilotů startuje letos v kubatuře Moto2 a většina z nich má už zkušenosti buď ze světa Grand Prix ve dvěstapadesátkách: Pasini, Rolfo, De Rosa, Baldolini, či z MotoGP: De Angelis a Canepa nebo ze závodů čtyřtaktních kubatur: Corti. 


Pouze Andrea Iannone (na snímku) a Simone Corsi přešli rovnou ze stopětadvacítek.  

Při posledním závodě v Le Mans skončil Simone Corsi na podiovém umístění a svou vzrůstající formu by rád potvrdil i při domácím závodě v Mugellu. Vicemistr světa stopětadvacítek z roku 2008 vyrazí do domácího závodu jako třetí muž aktuálního pořadí kubatury Moto2.

"Od zimních testů vím, že mohu jezdit ve špici a že mohu konkurovat těm nejlepším. neboť všechny zkušenosti, které si každý přináší ze 125 či 250-tek, se musí znovu překalkulovat na Moto2. A především po technické stránce, neboť nikdo dopředu neznal nový motocykl. A být od samého začátku přitom, to byl důvod, že jsem se rozhodl pro Moto2", vysvětluje jezdec týmu JiR, který používá motocykly TSR, nyní nazývané MotoBi.


"Po předsezonních testech jsme museli toho hodně změnit, neboť jsme nebyli spokojeni s dosaženými časy. A rozhodli jsme se správně a sice neměnit jízdní vlastnosti motocyklu, nýbrž jsem já změnil svůj jezdecký styl. A také jsem úplně změnil svůj postoj k závodům a k tréninku. Od té doby se stále krůček po krůčku zlepšuji. Je to skoro jako ve škole. Týmový šéf  Luca Montiron je neuvěřitelně pracovitý člověk a já nyní vidím, co je možno pracovitostí dosáhnout. A tak se zlepšujeme jako celý tým", říká dále Simone Corsi pro Motorsport-Magazin.com.
 
"Každý trénink je zde bojem proti stopkám. Hrozně moc jezdců je enormně rychlých a třeba v Le Mans jich bylo 30 v jedné sekundě. Důležitý je start, ten má velký vliv na konečný výsledek v závodě. A pochopitelně také volba pneumatik, aby vydržely po celý závod,. To bylo vidět v Le Mans, někteří jezdci zvolili špatnou směs a proto bylo i tolik pádů.",
vypočítává Corsi některé zvláštnosti nové kubatury Moto2.

"Situace je naprosto jasná. Během závodu prakticky neexistují rozdíly mezi motocykly. Záleží tedy na vlastní vývojové práci každého týmu. A pokud jsme schopni zajíždět ty nejrychlejší časy na konci závodu, tak to znamená, že náš tým pracuje velmi dobře.", je velmi spokojen ve svém novém týmu JiR italský jezdec Corsi. 

"Na domácí závod 6. června v Mugellu se moc těším. Tuto trať lze charakterizovat jako nahoru a dolů a jelikož toto údolí zaplní ohromné masy domácích fanoušků, tak se dá očekávat hodně tvrdý závod, neboť trať je opravdu hodně náročná a já se chci definitivně usadit na špici jak tohoto závodu, tak i tabulky MS. Před závodem samotným jsem absolvoval několik běžeckých tréninků kvůli kondici, a také jsem jezdil na Go-Kart. Motokros nemám vůbec v lásce, neboť je dle mého názoru hodně nebezpečný vzhledem k tomu velkému množství závodů, co nás ještě letos čekají. No a samozřejmě jsem byl celý týden v práci, jsem totiž jezdeckým instruktorem na okruhu "Motodromo in Castelletto di Branduzzo" a vedu zde kursy. Nějak si musím vydělat na živobytí, Moto2 je totiž jen moje hobby.", říká na závěr pro Motorsport-Magazin.com celkem překvapivě současný třetí jezdec šampionátu kubatury Moto2, Simone Corsi.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 1x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist