Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No jo, rám má být prototyp! Smutné na tom všem je, že rám ze skoro-sériové motorky bude asi lepší, než speciální superdrahé rámy, které pytlíkují různé firmy co chtějí v MOTO 2 startovat. Zase důkaz hlupáctví , neschopnosti a Ezpeletovštiny!
No já doufám že pojedou, nebot by mi bylo lísto Westa, v SBK těžko ho někdo angažuje když mu zaměstnavatel zkrachoval. Leda že by ještě jezdil vedle Parkse na té hodně když Kiyo dnes podepsal v BSB hehehe. Tzn Haga = jediný japonec v SBK 2010
Japonci začli vývoj tak,že okopírovali veškeré evropské a americké motorky. Tak bych jim to tet klidně vrátil
Co se týká vstupu do moto2 můžou si koupit místo od týmu,který nepojede. Jestli jim ten rám homolugují jako MZ nestojí jim už nic v cestě
A oni chcou jet už 2010 No co to proboha je. To si nevšimli že startovní listina je plná a Dorna už ani nechce dávat schváleným týmům povolení na dalšího jezdce? A oni jako největší suveréni si myslí, že tam přitlačí loňskou Hondu s vyměněnýma tlumičama a všichni na ně budou čekat s otevřenou náručí. No chce se mě zvracet.
Naivky, to si jako myslí, že je tam s tou jejich Hondou někdo pustí? Beztak maj na rámu ještě vražený výrobní číslo od Hondy a oni to vydávaj za vlastní. Třeba by si mohl nějaký zoufalec jít koupit R6, na nádrž nalepit Jawackou nálepku z benzínky a dělat jakoby nic. No že jim to stojí za to,když je ani nepustili do moto2 v CEV
Tak snad to schváli ať West jezdí spolu s dalšíma byvalyma MGP jezdcama, i když jsem ho chtěl původně v SBK když je Australan tak by doplnil další australany (Vermeulen, Pitt, Corser, Parks a další he).
Desmo69 - MOTO 2 nemůže být rychlejší než Supersport! Bude mu chybět minimálně 30 koní a to se nedá dohnat!
Marex - já to vím, ale ani Supersport nemá speciální rám/rám, né celý podvozek/!
speciální superdrahé A neboj, moto2 bude rychlejší, klidně se i vsadím ať se máme o důvod víc se těšit na Katar
Akro: Ta "MZ" je supersport (i motor).
No jo, rám má být prototyp! Smutné na tom všem je, že rám ze skoro-sériové motorky bude asi lepší, než speciální superdrahé rámy, které pytlíkují různé firmy co chtějí v MOTO 2 startovat. Zase důkaz hlupáctví , neschopnosti a Ezpeletovštiny!
O čem se tady budem bavit? Rám má být prototyp. Tohle prototyp není.
Honda Cup
Pravda moc "košér" to nebude,ale víc jezdců,větší konkurence,lepší závody.Ale taky pochybuju,že jim to klapne.
No já doufám že pojedou, nebot by mi bylo lísto Westa, v SBK těžko ho někdo angažuje když mu zaměstnavatel zkrachoval. Leda že by ještě jezdil vedle Parkse na té hodně když Kiyo dnes podepsal v BSB hehehe. Tzn Haga = jediný japonec v SBK 2010
Japonci začli vývoj tak,že okopírovali veškeré evropské a americké motorky. Tak bych jim to tet klidně vrátil
Co se týká vstupu do moto2 můžou si koupit místo od týmu,který nepojede. Jestli jim ten rám homolugují jako MZ nestojí jim už nic v cestě
A oni chcou jet už 2010 No co to proboha je. To si nevšimli že startovní listina je plná a Dorna už ani nechce dávat schváleným týmům povolení na dalšího jezdce? A oni jako největší suveréni si myslí, že tam přitlačí loňskou Hondu s vyměněnýma tlumičama a všichni na ně budou čekat s otevřenou náručí. No chce se mě zvracet.
Naivky, to si jako myslí, že je tam s tou jejich Hondou někdo pustí? Beztak maj na rámu ještě vražený výrobní číslo od Hondy a oni to vydávaj za vlastní. Třeba by si mohl nějaký zoufalec jít koupit R6, na nádrž nalepit Jawackou nálepku z benzínky a dělat jakoby nic. No že jim to stojí za to,když je ani nepustili do moto2 v CEV
tak tak..čím více tím lépe...mz go go go!!!
jdou na to mazaně MZ gooo!
Tak snad to schváli ať West jezdí spolu s dalšíma byvalyma MGP jezdcama, i když jsem ho chtěl původně v SBK když je Australan tak by doplnil další australany (Vermeulen, Pitt, Corser, Parks a další he).