VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 09.05.2010 v 11:48

Desmo69 - Ale nežere! Je to skandál! No co, aspoň na ty skřety sázím a protože samozřejmě vyhrávají, tak mi už přinesli pěkných pár tisíc! Aspoň k něčemu jsou dobří!

desmo69 (638) napsal 08.05.2010 v 23:58

Akro, to tě ale žere ta váha jezdců co? Nemáš to lehký, každej den usínat s pocitem, že vše stojí za ho*no ..ach jo

AKRO (-498) napsal 08.05.2010 v 12:33

Koolja - Souhlasím! A závody to jsou dobré a vyrovnané, až na to, že zatím vždy skřeti, díky váze i když nejsou jezdecky lepší, než ostatní, nakonec na závěr tahají za delší provaz! Ona je ta mini-váha výhoda i u MOTO GP a u šestistovek vynikne ještě víc!

mamba54 (1340) napsal 08.05.2010 v 06:55

to Akro:Uvědom si,že co by měli,nebo neměli,já nikterak neovlivním Jen jsem reprodukoval jedno soukromé info.A radit jim si ani netroufám,ani nehodlám

mamba54 (1340) napsal 08.05.2010 v 06:48

to Koolja:Ne každý v nájezdu brzdí stejně,takže i venkem to půjde,neboj.

koolja (134) napsal 07.05.2010 v 23:29

AKRO:me se ta trida taky nelibi,ale z jinejch duvodu.Ale zavody jsou to pekny.Problem je,ze jezdec,potazmo team muze sahat jen do podvozku.Koreni jsou donuceni jet podle sablony.Podle me skoda,utok z venku zatacky nebude za celej rok zadnej.Za to na vnitrek jich bude habakuk a par dobrejch pilotu se zbytecne zrakvi.

AKRO (-498) napsal 07.05.2010 v 22:28

Mamba54 - Ale měli by se zajímat, když nejsou co by nejdražší třídy šestistovek, proč nejsou taky nejrychlejší! A s každou třídou je práce až nad hlavu!

mamba54 (1340) napsal 07.05.2010 v 21:00

Ale oni soutěží ve své,zdůraznˇji SVÉ třídě.Netzjímají je 125,Moto GP,natož nějaké SSP.Mají své práce až nad hlavu.Jak jinak ti to mám Akro vysvětlit.Věř mi.mám to z dobrého zdroje.

AKRO (-498) napsal 07.05.2010 v 13:56

Mamba54 - Ale měli by si udělat čas a popřemýšlet proč jsou pomalejší! 10x dražší a navíc údajně taková prestižní třída MOTO 2 a je pomalejší než upravené a laděné sériovky...

mamba54 (1340) napsal 06.05.2010 v 23:11

Myslím,že zde ty debaty skončí pouze tehdy,až někdy v budoucnu FIM vypíše MS pro tř.s názvem:Absolutně VOLNÁ .Ale to asi hned tak nebude Přeji všem hezký večer.

mamba54 (1340) napsal 06.05.2010 v 23:03

to Nuvolari:Já jen vycházím ze soukrom.info od nejmenovaného zdroje z jednoho nejmenovaného týmu.Podle něj mají s nastavováním tolik práce,že kolikrát nevědí,kde jim hlava stojí. A natakové blbosti,jakože jsou pomalejší než SSP,na to opravdu nemají ČAS.

PityGPX (949) napsal 06.05.2010 v 22:14

Já stejně pořád říkám, že můžeme být rádi, že není ještě horší a že ty TV přenosy zajistil aspoň na La7 a Eurosportu, nemusel to zajistit nikomu a ty závody by viděli jen místní, hehe.

desmo69 (638) napsal 06.05.2010 v 21:57

Marex, no ten práveěže může To co má na starosti těžce nezvládá. S tech. pravidly tam problém není...

Marex (2570) napsal 06.05.2010 v 21:30

Desmo: A jak je to s Flaminnim? Ten taky za nic nemůže?

Nuvolari (2329) napsal 06.05.2010 v 21:01

mamba54: netrpíš náhodou nejakou poruchou vnímání? Co je, proboha, anrchistického na kritice nějakého pravidla?!? A myslíš, že to týmům nevadí? O tom nemáš zprávy ani Ty, ani já, ale z logiky věci by jim to vadit mělo, protože nemoct udělat takové nejzákladnější nastavení, je pěkná otrava a hlavně pěkná blbost. A taky jeden z důvodů, proč moto2 nebudou rychlejší než SSP.

desmo69 (638) napsal 06.05.2010 v 18:26

mamba54, tak tak

mamba54 (1340) napsal 06.05.2010 v 18:17

Někdy mi zde některé příspěvky do diskuzí připadnou,jakoby je psali pubertˇáci nebo přinejmenším kverulanti s anarchistitickým myšlením.Jednou jsou jakási pravidla daná,účastníci s tím souhlasí,tak proč to zde některým trhá žíly? Neupírám nikomu právo prezentovat zde svůj názor,ale uvědomte si,že pokud to nevadí zůčastněným týmům tak my s tím nic neuděláme.Tak si šetřme radši energii na fandění

desmo69 (638) napsal 06.05.2010 v 17:01

Nuvolari, ale to na tom vůbec nic nemění. Jak píše Bosso..tohle má pod palcem ten Trimby, a vsadil bych se, že nad ním bude ten Webb jakožto technický ředitel. tzn. to je jejich starost, jejich "rezort". To že to ten Ezpeleta podepíše (jestli se do toho vůbec nějak angažuje) už je skoro samozřejmost. On tak té technice rozumí Však od toho tam není. Jestli někdo něco posral, tak je to partička kolem MSMA, která má do konce r. 2011 výhradní právo na tvorbu technických pravidel. Tzn. i od nich přišel nápad na 800ccm (a to hlavně kvůli smrti Kata v Suzuce..). Prostě Dorna j etam od něčeho jinýho, tak nešiřte blude a srance. To od čeho tam je, dělá sakra dobře. Přitáhnout na "nudný" závody tisíce a tisíce diváků, to je umění.

SoulTrain21 (753) napsal 06.05.2010 v 16:49

Akro tak to by jsi se ktomu SPZkovi hodil taky (vtip)

AKRO (-498) napsal 06.05.2010 v 16:46

PityGPX - Já byl u voleb jednou za komunistů a ještě na vojně, kde jsme museli volit pod dohledem a hromadně a od té doby už nikdy! SPZetka je navíc blbec a nutně se musí obklopit a dát funkce ještě větším blbům jako je on, aby ho neohrožovali ve funkci. Je to podobné nebo stejné jako v politice!

Nuvolari (2329) napsal 06.05.2010 v 16:23

Desmo, ale nemýlím-li se, je SPZ vrchní boss, tedy nese odpovědnost za to, co se odehrává pod ním. Jako když ministr dopravy pustí ke schválení sněmovnou zmetkový zákon a pak se vymlouvá, že on to znění nesepsal - to ho nezbavuje odpovědnosti za zmetek.

Mimochodem, Bosso, měl bych námět na článek, který by možná hodně lidí zajímal: takové a)vlastnické a b)organizační schéma u Grnd prix a WSBK, mě by to určitě zajímalo.

PityGPX (949) napsal 06.05.2010 v 15:59

AKRO: prosím, běž místo letošních voleb v ČR kandidovat na předsedu Irta :) by sis vydělal víc peněz než za celý život tady v ČR, pravidla motocyklových zádovů v GP by byly podle tvé lajny a všichni by byli štastní a ještě by si bydlel v tak pěkné zemi než v ČR :)

AKRO (-498) napsal 06.05.2010 v 15:55

Pak je pan Mike Trimby p i t o m e c ! Už dost na tom, že to MOTO 2 vyhrávají skřeti, díky své váze a těžší jezdci si nemohou na svou váhu ani zpřevodovat motorku! D e b i l i t a !!!

Bosso (344) napsal 06.05.2010 v 15:10

To desmo: A konkrétně to co máš na mysli, má pod palcem pan Mike Trimby - jinak šéf IRTA, tedy sdružení závodních týmů.

desmo69 (638) napsal 06.05.2010 v 14:04

Technický ředitel motogp je Mike Webb, kdo ví jestli nemá na starosti i moto2. Ezpeleta je tam trošku od něčeho jiný, a to od čeho tam je, mu jde famózně (medializace atd.)

desmo69 (638) napsal 06.05.2010 v 13:58

Nuvolari, ty si snad myslíš, že technický pravidla dělá Ezpeleta? Že on rozhoduje o litrech v nádrži, povolených úpravach, materiálech atd? Vždyť to je ředitel firmy, vlastnící mediální práva, ne nějaký technický kdo ví co

Nuvolari (2329) napsal 06.05.2010 v 13:37

Naprostý souhlas s Akrem. Rozetu si můžou měnit i ve volné MČR a ve slavné Moto2 ne? Další stupidita pana Karamela SPZ.

AKRO (-498) napsal 06.05.2010 v 13:13

To je tedy blbákov SPZ!

Bosso (344) napsal 06.05.2010 v 07:38

To desmo: Přesně souhlas. Jeden zoubek navíc a nebyl by problém. Bohužel se to nesmí. Už se to zkoušelo třeba i ježděním pouze na "5", ale nic z toho nebylo. Vyřešila by to kazetová převodovka, to je ale bohužel pouze sci-fi.

mamba54 (1340) napsal 06.05.2010 v 03:40

No a taky aerodynamika,jak se kdo na tom umí poskládat.Ale myslím,že zatáčky,jejich nájezdy,průjezdy a výjezdy nakonec rozhodují víc než nějaký top speed

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist