Moto2: Aprilia je neoblomná

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 10.12.2009 v 21:15

\Desmo69 - ty asi nečteš co? Kdepak 38 jezdců teď jich už hodně ubylo a neboj, až si spočítají náklady, ubydou další! Když je rychlejší upravená motorka z krámu, tak bude sportovní hodnota někde na úrovni Stocků600 se kterými to jde nějak porovnávat, Supersporty už budou rychlejší i když jejich cena bude proti MOTO 2 asi pětinová! DORNÁÁÁÁÁÁÁÁ!

ChenziiR1 (158) napsal 10.12.2009 v 20:38

Klasicracer:k poslední otázce.Nebude to tím že dvoutakty vychovávají piloty k citu s motorkou atd?Prostě kdo umí na 2tkt umí zkrátka na všem?

klasikracer (3) napsal 10.12.2009 v 19:38

desmo69:Já na nic nenadávám jen konstatuji fakta.Vývoj?Podvozků možná,ale motorů asi těžko.Pokud do motoru trošku sahnou pak počet přidělených motorů na sezonu nebude stačit.Stačí jen porovnat životnost motoru v SSP,ale to ty určitě víš:)Jo jinak jak je možné,že specialista dvoutaktář,jede poprvé v kariéře 8 hodinovku v Suzuce,na 4 taktu a hned dojede na bednu?Co třeba Simncelliho start ve WSBK?

ChenziiR1 (158) napsal 10.12.2009 v 17:50

Akro:NECHÁPEŠ nebo záměrně nechceš chápat???MOTORY JSOU STEJNÉ PRO VŠECHNY-tak že spirála zvyšujících se rozpočtů kvůli vývoji motorů se konat nebude!

desmo69 (638) napsal 10.12.2009 v 15:08

Jestli je 38 jezdců známka drahosti, tak jseš nějaký poťukaný. A jestli srovnáváš časy Westa co na té svojí motorce sedí už celej rok, a časy nějakýho Simona co na 4T 600ccm sedí poprvé v životě, navíc na motorce která je těžce ve vývoji, tak by ses měl trošičku vzpamatovat než něco vymlaskáš na net:) Nadávaš na všechno úplně zbytečně.

AKRO (-498) napsal 10.12.2009 v 13:58

Jen se neboj Chenzii, ty výkony se zvyšovat budou! Pokud ne, tak jaképak speciály, když budou mít výkon sportovní motorky, kterou si může každý koupit v krámě? 115 - 120 koní má skoro každá šestka. Neměli by být MOTO 2 rychlejší než Supersporty? A jestli mají být pomalejší než SSP nebo původní 250tky a jak to vypadá i dražší, tak mi výzmam MOTO 2 nějak uniká! Vlastně mě napadá, co je na nich tak drahého?

ChenziiR1 (158) napsal 09.12.2009 v 22:06

Akro:to ti nakukal zase kdo,že budou zvišovat výkony na motorech???Kde to bereš???Vždiť všichni dostanou stejné motory a ty motory se budou kontrolovat právě kvůli nějakým zásahům.

AKRO (-498) napsal 09.12.2009 v 21:20

Klasikracer - Když má třeba Poncharalova motorka 120 koní a Westův celkem průměrný MZ asi 140 koní, tak se tomu nemůžeš divit. To budou náklady, až tam ty koníky budou přidávat! Nejmíň 2x tolik jako STÁLY ÚDAJNĚ DRAHÉ 250tky! A bude hůř!

klasikracer (3) napsal 09.12.2009 v 20:05

Jak je možné,že West je na supersportu rychlejší než moto2?To,že jsou jako speciály?

desmo69 (638) napsal 09.12.2009 v 14:24

Proto není nic lehčího než si sehnat windows, spustit IE, nainstalovat wmp10 a vyšši, mít štěstí a můžeš sledovat nemediálně splasklou bublinu, o které po závodě neštěkne ani pes. Krom pár pséčků na čekých webech:)

AKRO (-498) napsal 08.12.2009 v 23:50

Klasikracer - Musím souhlasit, nejsou to pořádné závody, jen taková mediálně nafouklá bublina!

AKRO (-498) napsal 08.12.2009 v 23:49

Desmo69 - to víš, já se nezdám!

klasikracer (3) napsal 08.12.2009 v 21:25

Akro,jasně že Honda dělala 4 takt,6-5 válce,co takhle naše Jawa a Čz a její 4 válce:).Z moto GP se stává motocyklová F1 a z moto2 obdoba formule 3000.Tohle nejsou atraktivní závody.Spíš jen mediálně nafouknutá bublina.

desmo69 (638) napsal 08.12.2009 v 20:55

Pěkně Akro, vidím že jsi dost našprtanej Kdo by to byl do tebe řekl

AKRO (-498) napsal 08.12.2009 v 20:21

Klasikracer - Bohužel, jsi maličko vedle, Yamaha měla v 70 letech 4 válce 125 a 250, ale ty 5 válce 125, 6 válce 250 a 350 a to ještě ve 4taktu dělala jen Honda. S těmi produkčními motocykly Yamaha, po odstoupeni Hondy, Suzuki a Kawasaki máš pravdu. Ten Saarinen jezdil úspěšně produkční motorky, ale zabil se už jako tovární jezdec Yamahy v roce 1973, kdy už jezdil nové tovární stroje.

klasikracer (3) napsal 08.12.2009 v 19:52

Jasně Yamahy měly svou éru,ale proč?Moto v 60. letech,více válce 5 vál 125,6 vál 250,4 vál 250,bylo to drahé.Něco jako dnešní 250,některé značky odstoupily,jen Yamaha zůstal "s produkčním závoďákem",který si mohl na západě koupit dá se říct každý a dostal k tomu ještě paket dílů.Byla to moto,která byla schopna vyhrát svět.Třeba Saarinen:)Pokud vím,něco podobného chystala Aprilia.Podmínky v Moto2,myslím pravidla,to je komunismus hadr.Můj náror je,nechat dvoutakty,omezit elektroniku a další ptákoviny.Cena nákladů půjde dolů a bude to víc o umění jezdce.

Saarinen (1440) napsal 08.12.2009 v 17:54

Víte ono Honda cup..jak tady někdo poznamenal..když se kouknete do historie, tak tam v mnoha letech jezdili jenom Yamahy a bodovali sem tam nějaká Suzuki. Nechcu se Moto2 zastávat to ne, jenom že už tu byla vláda jedné značky několikrát..

Prusa-#94 (90) napsal 07.12.2009 v 22:33

tulen: moje řeč

tulen. (391) napsal 07.12.2009 v 22:22

Vím že dostanu obrovskej kartáč, ale pro mě je závodní motorka dvoutakt a ne těžkej čtyřtakt. Až se nedejbože stane že z dvacek udělaj 4T250 tak budu jezdit jenom na přírodňáky kde 2T uvidím i nadále. Sice jsem víc zastánce dromů ale chci koukat na závodní motorky a ne na cesťáky na laminátech, podvozku, zápalku a vejfuku...

AKRO (-498) napsal 07.12.2009 v 21:14

Klasikracer - Je to tak a historie se zase opakuje!

klasikracer (3) napsal 07.12.2009 v 20:54

Nevím,ať tak nebo tak třída moto2 je o ničem.Podívejte co bylo keců kolem motoGP a kde teď je,17 jezdců to je pro smích.Taky to začlo stejným divadlem,stejný keci o zatraktivnění,zlevnění,ekologii ... blá,blá.Závody jsou o závodění,ne o sledování vláčku,který jak odstartuje tak dojede.Moto2 je pro mě jen nepovedený Honda cup,který nemá mít statut mistrovství světa.

Marex (2570) napsal 07.12.2009 v 20:32

Být Asparem, tak se na Aprilii moc nespoléhám. Zdá se mi, že v Aprilii sami nevědí, co chcou. Tím drží několik jezdců v nejistotě... :

PityGPX (949) napsal 07.12.2009 v 13:23

Albik: to si myslim ze asi ne. Max. přes den sleduj stránku gpone.com tam určo třeba kolem 12 hod. můzou byt napsané dopolední časy :)

albik (7) napsal 07.12.2009 v 12:43

Pity: Nevíš jestli se bude dát někde na netu sledovat to středeční a čtvrteční testování? Myslím live-timing nebo něco podobnýho.

Belgarda (34) napsal 07.12.2009 v 12:38

no myslím že by nás všechny hlavně mnělo zajímat jak je to s naším Lukášem Peškem . Ví se už něco ?? Zatím je všude ticho...

PityGPX (949) napsal 07.12.2009 v 12:10

Rado: toš to není chyba Abaji, to nějaký zdroj uvedl na stránkách m-r ale asi dle tohoto článku to bylo mylné oznámení. Aspoň tak to vidím, však počkáme do středy a tam už bude jasné kdo na čem pojede a jaka bude budoucnost těch týmů kt. byli spojeni s aprilkou.
Holt se zaměřuji na SBK (aprilie) a pak na případný vstup do MGP v roce 2012 .o)

Rado_ (555) napsal 07.12.2009 v 10:01+1

Takže Abaja kecal že má rámy doma?

AKRO (-498) napsal 07.12.2009 v 09:26

Nemají zájem o MOTO 2!

Orgovany (796) napsal 07.12.2009 v 08:58

No to je katastrofa .




TOPlist