Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
\Desmo69 - ty asi nečteš co? Kdepak 38 jezdců teď jich už hodně ubylo a neboj, až si spočítají náklady, ubydou další! Když je rychlejší upravená motorka z krámu, tak bude sportovní hodnota někde na úrovni Stocků600 se kterými to jde nějak porovnávat, Supersporty už budou rychlejší i když jejich cena bude proti MOTO 2 asi pětinová! DORNÁÁÁÁÁÁÁÁ!
desmo69:Já na nic nenadávám jen konstatuji fakta.Vývoj?Podvozků možná,ale motorů asi těžko.Pokud do motoru trošku sahnou pak počet přidělených motorů na sezonu nebude stačit.Stačí jen porovnat životnost motoru v SSP,ale to ty určitě víš:)Jo jinak jak je možné,že specialista dvoutaktář,jede poprvé v kariéře 8 hodinovku v Suzuce,na 4 taktu a hned dojede na bednu?Co třeba Simncelliho start ve WSBK?
Jestli je 38 jezdců známka drahosti, tak jseš nějaký poťukaný. A jestli srovnáváš časy Westa co na té svojí motorce sedí už celej rok, a časy nějakýho Simona co na 4T 600ccm sedí poprvé v životě, navíc na motorce která je těžce ve vývoji, tak by ses měl trošičku vzpamatovat než něco vymlaskáš na net:) Nadávaš na všechno úplně zbytečně.
Jen se neboj Chenzii, ty výkony se zvyšovat budou! Pokud ne, tak jaképak speciály, když budou mít výkon sportovní motorky, kterou si může každý koupit v krámě? 115 - 120 koní má skoro každá šestka. Neměli by být MOTO 2 rychlejší než Supersporty? A jestli mají být pomalejší než SSP nebo původní 250tky a jak to vypadá i dražší, tak mi výzmam MOTO 2 nějak uniká! Vlastně mě napadá, co je na nich tak drahého?
Akro:to ti nakukal zase kdo,že budou zvišovat výkony na motorech???Kde to bereš???Vždiť všichni dostanou stejné motory a ty motory se budou kontrolovat právě kvůli nějakým zásahům.
Klasikracer - Když má třeba Poncharalova motorka 120 koní a Westův celkem průměrný MZ asi 140 koní, tak se tomu nemůžeš divit. To budou náklady, až tam ty koníky budou přidávat! Nejmíň 2x tolik jako STÁLY ÚDAJNĚ DRAHÉ 250tky! A bude hůř!
Proto není nic lehčího než si sehnat windows, spustit IE, nainstalovat wmp10 a vyšši, mít štěstí a můžeš sledovat nemediálně splasklou bublinu, o které po závodě neštěkne ani pes. Krom pár pséčků na čekých webech:)
Akro,jasně že Honda dělala 4 takt,6-5 válce,co takhle naše Jawa a Čz a její 4 válce:).Z moto GP se stává motocyklová F1 a z moto2 obdoba formule 3000.Tohle nejsou atraktivní závody.Spíš jen mediálně nafouknutá bublina.
Klasikracer - Bohužel, jsi maličko vedle, Yamaha měla v 70 letech 4 válce 125 a 250, ale ty 5 válce 125, 6 válce 250 a 350 a to ještě ve 4taktu dělala jen Honda. S těmi produkčními motocykly Yamaha, po odstoupeni Hondy, Suzuki a Kawasaki máš pravdu. Ten Saarinen jezdil úspěšně produkční motorky, ale zabil se už jako tovární jezdec Yamahy v roce 1973, kdy už jezdil nové tovární stroje.
Jasně Yamahy měly svou éru,ale proč?Moto v 60. letech,více válce 5 vál 125,6 vál 250,4 vál 250,bylo to drahé.Něco jako dnešní 250,některé značky odstoupily,jen Yamaha zůstal "s produkčním závoďákem",který si mohl na západě koupit dá se říct každý a dostal k tomu ještě paket dílů.Byla to moto,která byla schopna vyhrát svět.Třeba Saarinen:)Pokud vím,něco podobného chystala Aprilia.Podmínky v Moto2,myslím pravidla,to je komunismus hadr.Můj náror je,nechat dvoutakty,omezit elektroniku a další ptákoviny.Cena nákladů půjde dolů a bude to víc o umění jezdce.
Víte ono Honda cup..jak tady někdo poznamenal..když se kouknete do historie, tak tam v mnoha letech jezdili jenom Yamahy a bodovali sem tam nějaká Suzuki. Nechcu se Moto2 zastávat to ne, jenom že už tu byla vláda jedné značky několikrát..
Vím že dostanu obrovskej kartáč, ale pro mě je závodní motorka dvoutakt a ne těžkej čtyřtakt. Až se nedejbože stane že z dvacek udělaj 4T250 tak budu jezdit jenom na přírodňáky kde 2T uvidím i nadále. Sice jsem víc zastánce dromů ale chci koukat na závodní motorky a ne na cesťáky na laminátech, podvozku, zápalku a vejfuku...
Nevím,ať tak nebo tak třída moto2 je o ničem.Podívejte co bylo keců kolem motoGP a kde teď je,17 jezdců to je pro smích.Taky to začlo stejným divadlem,stejný keci o zatraktivnění,zlevnění,ekologii ... blá,blá.Závody jsou o závodění,ne o sledování vláčku,který jak odstartuje tak dojede.Moto2 je pro mě jen nepovedený Honda cup,který nemá mít statut mistrovství světa.
Rado: toš to není chyba Abaji, to nějaký zdroj uvedl na stránkách m-r ale asi dle tohoto článku to bylo mylné oznámení. Aspoň tak to vidím, však počkáme do středy a tam už bude jasné kdo na čem pojede a jaka bude budoucnost těch týmů kt. byli spojeni s aprilkou.
Holt se zaměřuji na SBK (aprilie) a pak na případný vstup do MGP v roce 2012 .o)
\Desmo69 - ty asi nečteš co? Kdepak 38 jezdců teď jich už hodně ubylo a neboj, až si spočítají náklady, ubydou další! Když je rychlejší upravená motorka z krámu, tak bude sportovní hodnota někde na úrovni Stocků600 se kterými to jde nějak porovnávat, Supersporty už budou rychlejší i když jejich cena bude proti MOTO 2 asi pětinová! DORNÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Klasicracer:k poslední otázce.Nebude to tím že dvoutakty vychovávají piloty k citu s motorkou atd?Prostě kdo umí na 2tkt umí zkrátka na všem?
desmo69:Já na nic nenadávám jen konstatuji fakta.Vývoj?Podvozků možná,ale motorů asi těžko.Pokud do motoru trošku sahnou pak počet přidělených motorů na sezonu nebude stačit.Stačí jen porovnat životnost motoru v SSP,ale to ty určitě víš:)Jo jinak jak je možné,že specialista dvoutaktář,jede poprvé v kariéře 8 hodinovku v Suzuce,na 4 taktu a hned dojede na bednu?Co třeba Simncelliho start ve WSBK?
Akro:NECHÁPEŠ nebo záměrně nechceš chápat???MOTORY JSOU STEJNÉ PRO VŠECHNY-tak že spirála zvyšujících se rozpočtů kvůli vývoji motorů se konat nebude!
Jestli je 38 jezdců známka drahosti, tak jseš nějaký poťukaný. A jestli srovnáváš časy Westa co na té svojí motorce sedí už celej rok, a časy nějakýho Simona co na 4T 600ccm sedí poprvé v životě, navíc na motorce která je těžce ve vývoji, tak by ses měl trošičku vzpamatovat než něco vymlaskáš na net:) Nadávaš na všechno úplně zbytečně.
Jen se neboj Chenzii, ty výkony se zvyšovat budou! Pokud ne, tak jaképak speciály, když budou mít výkon sportovní motorky, kterou si může každý koupit v krámě? 115 - 120 koní má skoro každá šestka. Neměli by být MOTO 2 rychlejší než Supersporty? A jestli mají být pomalejší než SSP nebo původní 250tky a jak to vypadá i dražší, tak mi výzmam MOTO 2 nějak uniká! Vlastně mě napadá, co je na nich tak drahého?
Akro:to ti nakukal zase kdo,že budou zvišovat výkony na motorech???Kde to bereš???Vždiť všichni dostanou stejné motory a ty motory se budou kontrolovat právě kvůli nějakým zásahům.
Klasikracer - Když má třeba Poncharalova motorka 120 koní a Westův celkem průměrný MZ asi 140 koní, tak se tomu nemůžeš divit. To budou náklady, až tam ty koníky budou přidávat! Nejmíň 2x tolik jako STÁLY ÚDAJNĚ DRAHÉ 250tky! A bude hůř!
Jak je možné,že West je na supersportu rychlejší než moto2?To,že jsou jako speciály?
Proto není nic lehčího než si sehnat windows, spustit IE, nainstalovat wmp10 a vyšši, mít štěstí a můžeš sledovat nemediálně splasklou bublinu, o které po závodě neštěkne ani pes. Krom pár pséčků na čekých webech:)
Klasikracer - Musím souhlasit, nejsou to pořádné závody, jen taková mediálně nafouklá bublina!
Desmo69 - to víš, já se nezdám!
Akro,jasně že Honda dělala 4 takt,6-5 válce,co takhle naše Jawa a Čz a její 4 válce:).Z moto GP se stává motocyklová F1 a z moto2 obdoba formule 3000.Tohle nejsou atraktivní závody.Spíš jen mediálně nafouknutá bublina.
Pěkně Akro, vidím že jsi dost našprtanej Kdo by to byl do tebe řekl
Klasikracer - Bohužel, jsi maličko vedle, Yamaha měla v 70 letech 4 válce 125 a 250, ale ty 5 válce 125, 6 válce 250 a 350 a to ještě ve 4taktu dělala jen Honda. S těmi produkčními motocykly Yamaha, po odstoupeni Hondy, Suzuki a Kawasaki máš pravdu. Ten Saarinen jezdil úspěšně produkční motorky, ale zabil se už jako tovární jezdec Yamahy v roce 1973, kdy už jezdil nové tovární stroje.
Jasně Yamahy měly svou éru,ale proč?Moto v 60. letech,více válce 5 vál 125,6 vál 250,4 vál 250,bylo to drahé.Něco jako dnešní 250,některé značky odstoupily,jen Yamaha zůstal "s produkčním závoďákem",který si mohl na západě koupit dá se říct každý a dostal k tomu ještě paket dílů.Byla to moto,která byla schopna vyhrát svět.Třeba Saarinen:)Pokud vím,něco podobného chystala Aprilia.Podmínky v Moto2,myslím pravidla,to je komunismus hadr.Můj náror je,nechat dvoutakty,omezit elektroniku a další ptákoviny.Cena nákladů půjde dolů a bude to víc o umění jezdce.
Víte ono Honda cup..jak tady někdo poznamenal..když se kouknete do historie, tak tam v mnoha letech jezdili jenom Yamahy a bodovali sem tam nějaká Suzuki. Nechcu se Moto2 zastávat to ne, jenom že už tu byla vláda jedné značky několikrát..
tulen: moje řeč
Vím že dostanu obrovskej kartáč, ale pro mě je závodní motorka dvoutakt a ne těžkej čtyřtakt. Až se nedejbože stane že z dvacek udělaj 4T250 tak budu jezdit jenom na přírodňáky kde 2T uvidím i nadále. Sice jsem víc zastánce dromů ale chci koukat na závodní motorky a ne na cesťáky na laminátech, podvozku, zápalku a vejfuku...
Klasikracer - Je to tak a historie se zase opakuje!
Nevím,ať tak nebo tak třída moto2 je o ničem.Podívejte co bylo keců kolem motoGP a kde teď je,17 jezdců to je pro smích.Taky to začlo stejným divadlem,stejný keci o zatraktivnění,zlevnění,ekologii ... blá,blá.Závody jsou o závodění,ne o sledování vláčku,který jak odstartuje tak dojede.Moto2 je pro mě jen nepovedený Honda cup,který nemá mít statut mistrovství světa.
Být Asparem, tak se na Aprilii moc nespoléhám. Zdá se mi, že v Aprilii sami nevědí, co chcou. Tím drží několik jezdců v nejistotě... :
Albik: to si myslim ze asi ne. Max. přes den sleduj stránku gpone.com tam určo třeba kolem 12 hod. můzou byt napsané dopolední časy :)
Pity: Nevíš jestli se bude dát někde na netu sledovat to středeční a čtvrteční testování? Myslím live-timing nebo něco podobnýho.
no myslím že by nás všechny hlavně mnělo zajímat jak je to s naším Lukášem Peškem . Ví se už něco ?? Zatím je všude ticho...
Rado: toš to není chyba Abaji, to nějaký zdroj uvedl na stránkách m-r ale asi dle tohoto článku to bylo mylné oznámení. Aspoň tak to vidím, však počkáme do středy a tam už bude jasné kdo na čem pojede a jaka bude budoucnost těch týmů kt. byli spojeni s aprilkou.
Holt se zaměřuji na SBK (aprilie) a pak na případný vstup do MGP v roce 2012 .o)
Takže Abaja kecal že má rámy doma?
Nemají zájem o MOTO 2!
No to je katastrofa .