Moto2: Aktuálně z této kubatury

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
papula (0) napsal 03.11.2009 v 18:32

Bosso (344) napsal 01.11.2009 v 18:23

To Papula: V MS 2010 mohou jet jak 250-ky tak Moto2. Od roku 2011 pak jen Moto2. Ovšem na rok 2010 se do MS přihlásili jen jezdci s motocykly nové kubatury Moto2, to je realita.

papula (0) napsal 01.11.2009 v 16:54

PityGPX takže můžou jet v MS 2010 dvěpade s šestistovkama?

AKRO (-498) napsal 31.10.2009 v 00:00

Desmo69 - Jen aby, ale musíme si to přát, jinak to bude něco jako MGP, čili o ničem!

desmo69 (638) napsal 30.10.2009 v 23:25

Určitě to bude víc firem než u letošních 250

AKRO (-498) napsal 30.10.2009 v 22:41

Desmo69 - vydrž do konce příští sezóny a možná se budeš divit, kolik se těch malejch firmiček bude ještě angažovat!

desmo69 (638) napsal 30.10.2009 v 15:54

Akro, aha promiň, tak je fakt mrťe škoda, že zrovna 2T 250 co jsou zrovna v kurzu ruší, kvůli moto2, kde nebude nic menšího jako koncern Honda, protože je to tak drahý atd. že si to nikdo nemůže dovolit. Firmy jako Kalex, Moriwaki apod. můžou jít přece do motogp že?

PityGPX (949) napsal 30.10.2009 v 15:50

Ok :)

JV (68) napsal 30.10.2009 v 15:48

To PityGPX: Vždyť to tam máš napsaný, ty muhehe!!!

cake.x (0) napsal 30.10.2009 v 15:37

Ja v tom mam peknej bordel, ale jsem na to zvedavy.

PityGPX (949) napsal 30.10.2009 v 15:37

Tak víte co? ať všeci šéfové týmů moto2 napišou Dopis Dorně že tuhle šaškárnu nechtějí a že chtějí jezdit do smrti dvě pade :))) A budeme všichni štastni :)

AKRO (-498) napsal 30.10.2009 v 15:33

Tak jsem hodně zvědavý na to kolik těch malejch firmiček / jak říká s oblibou Desmo69/nakonec pojede. Už jim pomalu dochází, že to nebude vůbec o polovinu levnější jak 250tky, ale možná ještě o polovinu dražší!

AKRO (-498) napsal 30.10.2009 v 15:13

Prosim tě Desmo69 - přestaň už blekotat o mrtvé třídě 250 2T, malých firmičkách co se mohou realizovat v MOTO 2, jak jedinou Hondu to ještě neomrzelo a proto bude v MOTO 2 jediná dodávat motory, že to je vlastně šampionát malých firem, co se mohou v MOTO 2 ukázat, atd, atd. Je to o ničem!

PityGPX (949) napsal 30.10.2009 v 14:51

Však AA též mezi ostatní, já teď členil hlavně mistrovství světa. Né republiku. Hledám, viz Kuba Korfnfeil. S ním jsem kecal a blahopřál mu k titulu v Brně a kdo tě naučil to "muhehe"? Já? Jinak tipuji že všichni pojedou moto2, žádná 250 ačkoliv to pravidla povolují .o)
Jinak, ty názory jsou jako pohled jak to vidím já :) Neříkám že se mnou musíte souhlasit. Fanoušci maj rádi SBK kvůli závodům, to ano, to je na prvním místě, ale jezdci maj na prvním místě MGP :o((((

JV (68) napsal 30.10.2009 v 14:40

To PityGPX: Z tebe by byl dobrej kádrovák !!! Holt jsme si všichni rovni, jen někteří jsou rovnější, ty muhehe! Kam jsi zařadil AA s republikou? Protože tady když to klekne, tak budeš mít jen toho Carlose, ale tady bys měl už hledat novýho koně!!!

petridas (275) napsal 30.10.2009 v 14:16

myslim ze jak jiz nekdo psal mohli udelat treba vyber ze tri motoru! tak to je opravdu honda cup! ale jeste me zajima jestli v te pristi sezone nekdo pojede na nejakem 2t nebo vsichni uz pujdou do 4t.

PityGPX (949) napsal 30.10.2009 v 14:06

Jo a BSB, AMA a japosnký šampionat Superbiků řadím asi též do 5. Skupiny. Protože když tento šampionat někdo vyhraje tak to stejně nikdo ani neví. Bo média píši hlavně o MGP, WSBK.

PityGPX (949) napsal 30.10.2009 v 14:05

Ať už 250 či Moto2, stejně to je podkategorie a pro jezdce těchto kubatur je vždy nejprestižnější vyhrát 1. MotoGP (Absolutní vrchol na dvou kolech) 2. WSBK (konkurenční šampionat, rychlost jen o pár sec horší jak v MGP) 3. Moto2, 4. SSP a 125cc zároveň, 5. Ostatní jako Stocky, Red Bully Cupy, atd :)
Prostě, každý jezdec (mladý, začínající) chce do MotoGP, když se mu nepodaří, může zkusit WSBK (viz Ben Spies) a když ani to ne, tak prostě Moto2 to pro něj jistí :) Samo, že teď se situace trošku otočila když už nejsou 250, tak jezdci rádi dou do Moto2 (Elias, De Angelis), ale kdyby zustaly 250, tak by tito borci dle mě šli do SBK :) A teď do mě

yamaharider (27) napsal 30.10.2009 v 13:45

Bych teda rekl ze lepsi kvarteto nez hondacup a ty tvoje maly inzenyrsky firmy bych chtel videt...divacky to bude zajimavy o tom zadna ale bude tomu chybet zavodnickej duch :) Vsak uvidime ale v konecnym dusledku si asi pujdu po 125tkach zase lehnout a dospavat vikend protoze to bude sracka

desmo69 (638) napsal 30.10.2009 v 13:16

moravak, přesně tak, proč by se Yamaha namáhala. Jezdí přece SSP, STK600 a kdejaký jiný 600ccm šampionáty. Moto2 je očividně (a to je jenom dobře) pro ty malý konstruktérský firmičky který se chtějí ukázat apod. (o čemž vlastně mluvil myslím Ipollito nebo jak se píše) a ne pro ty mega fabriky. Ti mají prostor jinde. No a toto vám podle mě težce uchází, že jde o "šampionát" malých egineeringských firem, který nemají tu možnost se někde ukázat..a moto2 jim to umožňuje

Moravak (0) napsal 30.10.2009 v 13:01

proc by se yamaha namahala delat podvozek kdyby ji do nej pak vrazili motor honda..A pokud letosnim 250 rikate aprilia cup tak je zajimave ze mistr sveta jezdi na honde:) vsichni meli zlate oci ze jich tam bude 40, ale nakonec budou radi kdyz jich bude stejne jako 250

desmo69 (638) napsal 30.10.2009 v 12:52

matrixbiker, stačí udělat šasi:D Však to teď platí pro moto2..stačí udělat šasi a můžou jet. V 250 šasi asi nestačí

Korbik (91) napsal 30.10.2009 v 12:52

akorat uz je to v podstate MS poloprototypu :) je to hold celkem zmena oproti letosnimu MS prototypu :)

desmo69 (638) napsal 30.10.2009 v 12:51

Že to nikdo nezakazuje je sice náramně krásný, jenže jestli jste si všimli tak to jaksi nikdo nevyužívá. Jedinou Hondu to tam ještě neomrzelo, ale stejně vývoj absolutně žádnej. btw. a jakou má (mělo) asi šanci na úspěch, kdyby tam přišla nová značka? Nikde se 2T 250ccm nepoužívá tak by se neměli ani od čeho odpíchnout, prostě tohle je absolutně mrtvá třída. Mohli sice v moto2 povolit více výrobců motorů, jenže zas by to skončilo kvartetem Honda, Yamaha, Sukuzi, Kawasaki

matrixbiker (457) napsal 30.10.2009 v 12:32

Oni snad mají zákaz se účastnit ? Styčí udělat šasí jak to udělala aprilie a můžou jet.

Pastell (112) napsal 30.10.2009 v 12:12

desmo69: jenže nikdo jiným značkám nezakazoval se účastnit a v tom je rozdil.

desmo69 (638) napsal 30.10.2009 v 11:08

Georqik, těch tisích naklonovaných Aprilíí v letošních 250 ti jako Aprilia cup nepřipadá? Chtělo by se to napřed zamyslet nad tím co je tam teď a pak teprv pindat

Bosso (344) napsal 30.10.2009 v 10:02

To Zazi: Navíc je F. Batta - Alstare Suzuki - žaluje o "nějakých" 750 000 Euro za nedodržení smlouvy. Ale oni chtěli sponzorovat Scot Moto2 v okamžiku, když se zdálo, že tam pojede Max N., takže uvidíme.

Zazi (1006) napsal 30.10.2009 v 09:30

Scot Racing Team se sponzorem "Dr.Bruxem"? No nevím, jestli tihle "zubaři" mají dostatek prostředků... na posledních dvou závodech SBK už nebyli na motocyklech Suzuki jejich loga, ani v STK1000 na Cortiho motorce. I na kamionech bylo logo s velkým X přelepeno a přemalováno.. takže pravděpodobněji do Scotu přijde Maďar s MOLem ...

Georgik (76) napsal 30.10.2009 v 09:24

Honda Cup je prostě o ho.ně...
čeho to jako má být MS? šasí? nebo přileb? kombinéz? nejdebilnější krok v dějinách silničních MS.
Ať žije SBK.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist