Měl to být super závod, nakonec zůstali u LCR Hondy bez bodu

Na domácí Grand Prix má Cal Crutchlow smůlu. V minulosti byl buď zraněný nebo si způsobil zranění v tréninkové přípravě a když už má konkurenceschopný stroj a podmínky na to zajet hodně vysoko, tak skončí na zemi díky svému týmovému kolegovi. Crutchlow nebodoval druhý závod v řadě a je průběžně desátý. Australan Jack Miller ve druhé polovině sezony zatím nebodoval vůbec a kontakt s Crutchlowem je věc, která ho samozřejmě mrzí. Od vedení závodu za to dostal jeden trestný bod.

Měl to být super závod, nakonec zůstali u LCR Hondy bez bodu

Brit Cal Cruchlow do závodu startoval osmý, ale už ve třetím kole jel na třetím místě, což byl úžasný úvod a naděje na parádní výsledek, protože měl viditelně velmi dobré tempo, kterým se přibližoval k vedoucí dvojici. Bohužel v jedné ze zatáček Crutchlowa poslal k zemi jeho týmový kolega Miller a bylo po nadějích. Jezdec LCR Hondy ještě vyměnil motorku v boxech, ale s jejím nastavením nebylo možné v závodu pokračovat.

„Samozřejmě, že jsem zklamaný. Mohli jsme dnes zajet skvělý závod, protože si myslím, že jsem měl rychlost k tomu, abych byl s vítězem,“ uvedl Cal Crutchlow. „Ráno jsem se na vodě cítil v pohodě a stejně tak jsem se cítil v samotném závodě, ale takové věci se prostě stávají. Jack je mladý, byl blízko předním příčkám závodu MotoGP a předvedl ambiciózní manévr.“

„Udělal chybu, omluvil se a já jeho omluvu přijal. Už jsem to udělal dříve a jsem si jistý, že to udělám zase, protože to jsou závody. Samozřejmě jsem ale velmi zklamaný,“
pokračoval britský závodník a závěrem dodal: „Okamžitě jsem pak zajel do boxů pro náhradní motorku, ale jakmile jsem vyjel z pitlane spadl jsem, protože motorka měla nastavení pro suchý povrch a v tom je opravdu hodně velký rozdíl.“

Australan Jack Miller jede v královské kubatuře prvním rokem. Loni ještě závodil v Moto3, letos už jede s motocyklem třídy MotoGP a dnes můžeme říct, že to byl možná až příliš velký skok. V průběhu sezony už poslal k zemi Karla Abrahama, hodně divoký byl střet s Hectorem Barberou a teď to byl kontakt s Calem Crutchlowem, který oba jezdec LCR Hondy vyřadil z dobře rozjetého závodu.

„S víkendem jsem spokojený, ale samozřejmě už ne s výsledkem závodu,“ uvedl Jack Miller. „Rád bych Calovi vyslovil velkou omluvu za to co se stalo, ale oba jsme šli do toho tvrdě. Ve skutečnosti jsem ho ani nechtěl předjet. Snažil jsem se na brzdách udržet Espargara, ale pak došlo k tomu kontaktu. Byla to nehoda, ale jinak to byl dobrý víkend, protože jsme nalezli nastavení, které mi dovolí jezdit ve větší pohodě a proto se už teď těším na Misano.“

Samozřejmě velmi zklamaný byl především šéf týmu Lucio Cecchinello, který jen těžko hledal ta správná slova. V rozhovoru pro britský Crash.net Ital prozradil, že Millera před startem hned několikrát upozorňovali, aby jel v úvodu závodu v klidu. „Třikrát! Tím myslím kromě sebe, šéfa týmu, jeho otce, Alberta Puiga. Každý řekl, že závod je dlouhý. Prosím neudělej nic bláznivého. Máš čas. Můžeš v prvních kolech počkat až získáš od pneumatik správnou odezvu a zjistit, jak se věci mají. Pak za to vzít ve druhé části závodu.“

„Byl čtvrtý, když spadl. Ano, musím říct, že jsem měl velké obavy a upřimně, když jsem ho viděl za Calem, tak jsem byl trošku nervózní, protože jsem tušil, že k něčemu může dojít. A také došlo. Já jen upřimně doufám, že se z toho poučí, protože je to fantastický sport, ale také nebezpečný,“ pokračoval Lucio Cecchinello a závěrem pochválil Cala Crutchlowa, když řekl: „Cal znovu ukázal, že je velmi dobrým a vyzrálým jezdcem. To je přesně to co tady potřebujeme. Jsme malý soukromý tým a já se potřebuji vyvarovat různým třenicím a zápornému prostředí.“

„Musím říct, že se Cal zachoval opravdu dobře a jsem moc rád jak to zvládl. Samozřejmě, když přišel zpátky do boxů tak byl opravdu hodně nervózní. Hodně křičel. Ale to je něco, co se prostě stane.“

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 3x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist