Max Biaggi do WSBK ? Ano, ale pak Yukio do BSB ! (2)

Normalne mel Max Biaggi tento tyden jezdit v Australii na motorce znacky Suzuki, misto toho, jak uz informovaly nase webove stranky, sedi v monopostu Midland F1 na okruhu Silverstone, kde si vyzkoušel jejich vůz pro letošní šampionát Grand Prix Formule 1. Proc vlastne doposud nedoslo k dohode mezi Suzuki a Biaggim, se dozvite v nasledujicich radcich.

Na uvod snad jen to, ze problem Biaggi versus Honda se dostal uz i do italskeho senatu, kde jisty senator jmenem Giuseppe Scalera navrhl sankce proti Honde jako takove.
Potom protestovali "Hardcore Fans" Maxe Biaggiho pred evropskou centralou Hondy v Rime a vyvolavali hlasite jmeno Carla Fioraniho (na snimku), manazera Hondy Europe.
A konecne prezident FIM, Ital Francesco Zerbi, vyvolal schuzku mezi jim samym a prezidentem HRC, Kanazawou. Na 3. unora a tema schuzky je jasne: Biaggi a Honda. Zde se ovsem celkem logicky vklada otazka, byl by Zerbi tak aktivni v pripade ceskeho, nemeckeho, anglickeho, japonskeho ci americkeho motocykloveho zavodnika, kdyby se tento stal "nezamestnanym", kdyz predtim rozhneval proti sobe vsechny tovarny?
"Vubec se mi nelibilo, co jsem cetl minuly tyden v Gazzetta dello Sport, ze je totiz vse okay", rekl na obsah clanku v popularnim italskem sportovnim deniku belgicky sef tymu Corona Alstare Suzuki, Francis Batta. "Tento clanek neodpovida skutecnosti. A rozhodne nechci, aby si Japonci mysleli, ze se rozhodujeme na vlastni pest. Kdyz dostanu od Japoncu povoleni, tak necham Biaggiho tak rychle testovat, jak jen to bude mozne", rikal dale sef superbikoveho tymu.
Takze sen o tom, ze Max pojede od 17. ledna v Australii na Suzuki, se rozplynul. A samotny Biaggi k tomu rika nasledovne: "Japonci dodrzi za kazdou cenu smlouvu s Yukiem Kagayamou (na snimku pri aktualnich testech na Phillip Islandu). takze Batta musi pro me vytvorit novy tym a se sponzory si vyjasnit, jestli je tento projekt realizovatelny. A to se doposud nevyresilo", rekl minulou sobotu Max Biaggi.
Ve skutecnosti vychazeji vsichni zainteresovani z toho, ze tento problem bude brzy vyresen, a ze Batta sezene potrebnych 1,5 milionu Euro (tedy bez Maxovi gaze) na infrastrukturu noveho tymu.
Ale na financovani jezdecke gaze italskeho pilota - na snimku - tato nova skutecnost jiste nezkrachne. Vzdyt Flamminiho firma FG - Sports a pneumatikarska firma Pirelli uz svou pomoc prislibily a nove se ozvala i cigaretova firma MS (v minulem roce u Aprilie), takze o mozne privatni sponzory zrejme nouze nebude.
"Bude to pro me otazka prestize, jet mistrovstvi sveta superbiku. Novy motocykl, nove pneumatiky, nekolik novych okruhu. Ale nebude to rozhodne prochazka ruzovym sadem", je si jisty byvaly ctyrnasobny mistr sveta dvestepadesatek.
A proc dostal Biaggi kosem od Ducati a nemuze jet napriklad po boku Troye Bayllise. vysvetluje nekolika slovy Carlo Ciabatti, manazer tovarniho superbikoveho tymu: "Max patri stale mezi nejrychlejsi piloty na svete. Velmi radi bychom ho posadili na nas motocykl. Ale nejsme schopni postavit pro neho, v tak kratkem case dva dalsi, uplne nove, tovarni motocykly. Zaklepal na nase dvere bohuzel o dva mesice pozdeji."

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist