Masarykův okruh v Brně změní majitele

Pan Karel Abraham sr. se svou společností odkoupí 70% akcií okruhu v Brně, ale nejen to se dozvíte v tomto článku. Aktuální informace se dozvíte i o Cardion AB Motoracing Teamu.

Masarykův okruh v Brně změní majitele
Pan Karel Abraham, otec motocyklového závodníka Karla Abrahama, se v pátek 1. prosince zúčastnil závěrečného setkání týmu MS Akuna Racing, který byl v letošním roce stálým účastníkem šampionátů European Superstock 600 a FIM Cup Superstock 1000. Na tomto závěrečném setkání týmu jehož majitelem je pan Martin Smrž, oznámil Karel Abraham sr. veřejnosti, že jeho firma, do které vstoupila společnost Cardion, hodlá odkoupit Masarykův okruh v Brně.
"Společně se svou firmou, do které vstoupila i společnost Cardion, hodláme odkoupit okruh v Brně," říkal Karel Abraham sr. v pávek v Českých Budějovicích. "Na vše si necháváme udělat právní a ekonomické rozbory a až podle jejich závěrů se učiní další kroky. Zatím se do toho nedá nahlédnout takovým způsobem, abychom dnes mohli říci, že to bude tak nebo tak. Proběhne to tak, že od jedné soukromé společnosti odkoupíme 70% akcií AMD a. s. Smlouva mezi námi je uzavřená, celá transakce proběhne 8. prosince a na 15. prosince je svolaná valná hromada."
Dále pan Karel Abraham sr. částečně představil projekt týmu Grand Prix, ve kterém nastoupí jeho syn v příštím roce do šampionátu třídy 125 ccm. V týmu, který dostal jméno Cardion AB Motoracing Team, pojede na motocyklu Aprilia 125 již zmíněný Karel Abraham jr., dále bude motocykl Aprilia 250 připravený pro Jakuba Smrže, který tak po kariéře strávené na motocyklu Honda přestupuje na konkurence schopný motocykl italské providence.
"Vstoupíme s ryze českým týmem a českými jezdci do Grand Prix 2006," říká Karel Abraham. "Jako jezdec je pochopitelně můj syn a druhá dohoda je s Kubou. Oběma jezdcům jsme připravili smlouvu, který zaručí Kubovi tovární motorku s nejlepšími výhodami, pneumatikami počínaje a nejlepšími kitovými díly konče. Ta smlouva je již podepsaná a už je na Aprilii. Karel dostane stopětadvacítku, o které se nedá říci, že je tovární motorka, protože u této třídy to není až tak rozdělené jako ve dvěpade. V podstatě by měl mít identickou motorku jakou měl letos třeba Pasini. Není to rozdělené jako ve dvěstěpadesátkách, kde jsme podepsali smlouvu, kterou Aprilia akceptovala Kubu pro tovární motorku. Tedy přesněji pro polotovární, protože tovární může být samozřejmě pouze jedna nebo dvě."
O materiál se z pozice hlavního mechanika bude starat technik přímo z italské továrny, který byl týmu doporučen samotnou Aprilii. Tento prozatím "bezejmenný" mechanik zůstane zaměstnancem továrny Aprilia, jejíž vývojové oddělení ho týmu Cardion AB Motoracing poskytlo na sezónu 2006. "Jméno mechanika je v tuto chvíli nepodstatné, smlouva je sice dohodnutá, ale zatím neuzavřená," uvedl pan Abraham na přímou otázku o jménu šéftechnika týmu.
"Příští rok bych byl velice spokojený, kdyby Kuba jezdil pravidelně do desítky a Kája jezdil pravidelně na body," nastínil své přání o cílech týmu pan Karel Abraham, který se následně ještě vrátil k otázce odkoupení okruhu v Brně a následném vlivu na českou silnici. "Dokonce jsem se doslechl, že chceme převzít český mistrák, to pravda není," říkal pan Abraham na otázku, zda jeho projekt nějakým způsobem podpoří českou silnici. "Pouze jsem řekl, že možná postupem doby bychom si vzali republiku pod sebe, ale rozhodně to nebude teď. Přiznám se, že chceme udělat jeden projekt, který by měl opravdu podporovat mladé, nadějné jezdce, ale pouze opravdu podporovat. Znamená to, že pokud pustí Ministerstvo školství, resp. Autoklub ČR nějaké peníze do talentované mládeže, hodláme s tím něco učinit. Zde je potřeba zdůraznit, že například máš mladej již není talentovaná mládež, protože někde jede. Peníze by šli opravdu pouze na mládež."

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist