Márquez riskuje zranění, tvrdí Schwantz

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 10.01.2018 v 15:54

Ivan:Přesně tak! V nejhorším měli ponechat obě sady. Kdo ví, jak by dopadla sezona, kdyby k té změně nedošlo. Je fakt, ža Maverick byl velmi silný a po té změně totálně propadl.

Mistr-kat (562) napsal 07.01.2018 v 19:14+2

Kevin rozhodně ví, co říká. Jeho styl byl totiž taky věnec, nebo kotrmelec...

IvanDvoutakťák (5060) napsal 07.01.2018 v 11:21+1

Letos už by rozhodně nemělo docházet k jakýmkoliv "překvapením"
u těch monopolních (!) pneumatik, jako se občas dosud dělo ...

deluxa (347) napsal 07.01.2018 v 10:16

heh vraj Lorenzo... mm si to posral sam, a nebit tych zbytocnych padov s prehladom by celkovo vyhral aj bez tej zaverecnej dramy, nikto z Yamahy ani Ducati na neho proste tuto sezonu nemal. Neverim ze vobec v najblizsich rokoch vyhra Ducati titul, vzdy mali zle postavenu nevyvazenu motorku a problemy s sasi a podvozkom a neverim ze nejakym zazrakom bude tohtorocny prototyp o tolko lepsi ako predchadzajuci. Za mna je to jasne, buduci rok zas niekto z Hondy alebo Yamahy...skor ocakavam ze ktm pojde vysledkovo hore, tam im verim skor, pretoze je maly zazrak za aku kratku dobu postavili vlastnu motorku pripravenu na ms. Priznajte si vsetci Rossisti a Lorenzovci a co ja viem komu este fandite...bez mm by to nebolo ono, tuto sezonu predvadzal skoro neuveritelne veci, niekedy hlupe ale o tom to je aby vas ako divakov ten pretek bavil. Co som sledoval practice tak tych padov mal fakt vela ale neprislo mi to ako ze by necakal ze tam spadne skor to vyzeralo ze skusaju pneu a prilnavost v roznych podmienkach. Ako hlavny dovod toho bordelu a padov nie len jeho je podla mna Michelin a jeho "podarene" pneu...

Slimáček (146) napsal 07.01.2018 v 00:12

To nezalezi iba na Markezovi. Ked bude Yamaha drzat trend,aky u nej nastavil Jorge, bude Hondu Maverik nahanat. No a ked posluchnu u Ducati Lorenza, bude mozno zasa titul v tych spravnych rukach, cize vo spanielskych. Ak to bude Markez, ci Lorenzo, uvidime.

IvanDvoutakťák (5060) napsal 06.01.2018 v 10:39

No bude to "hodně" zajímavá sezóna
MM v ní určitě nebude "tolikrát na zemi" jako v té loňské

Romanko (1204) napsal 06.01.2018 v 09:08

to Jirkh: dík za opravu.

Slimáček (146) napsal 06.01.2018 v 00:18

Riskuje hlavne ten, kto sa mu snazi drzat za zadkom. Dufam, ze Markez nebude makky a ze do toho pojde takisto tvrdo,ako vie v sucasnosti iba on.

TDM851 (4087) napsal 05.01.2018 v 22:26

MM chodí za hranu hlavně tam, kde jsou asfaltové zony. Jde to vidět hlavně v závodech. Prostě s tím počítá, že když vyjede ven, tak je tam ještě asfalt. Na písek neriskuje..

Rosička (982) napsal 04.01.2018 v 21:56+1

IvanDvoutakťák: Jistě máte pravdu. Je to ožehavé téma, raději nebudeme jak se říká "malovat čerta na zeď"

Majki (672) napsal 04.01.2018 v 18:59

No to je mi novina Kevine Tam snad riskuje každý ne? Motorka jede 340 že jo No a když chceš sbírat tituly V motogp, tak toho rizika tam určitou míru poslat prostě musíš

Davekiller (34) napsal 04.01.2018 v 18:58

proč píšeš o Valem, když je to o MM nechápu...a když už jsme u toho? jaký štěstí...??? to co napadá Marquez za jednu sezónu nenapadal Rossi za celou kariéru...

patstreet (214) napsal 04.01.2018 v 16:21+1

Já myslím že Mareček je tak dobrej,že i ty jeho pády jsou kontrolovaný...nikdy jsem nevidel v GP žeby letěl nekontrolovaně přes motorku...věčšinou se sklouzne po prdely a je to...jeho cit z motorky je neskutečný a je jen málo lidí na světe,co umí zvednout motorku z jasného pádu...
ano je to taky o štestí-ale štestí jak víme přeje připraveným

IvanDvoutakťák (5060) napsal 04.01.2018 v 16:13

Tréningy, bych řekl, jsou o něčem jiným, než "po zhasnutí světel"
při startu, kdy každej tahá, vyhýbá a letí, aby zůstal aspoň na
stejné pozici, kterou "vyjezdil" v kvalifikaci a pak už "jen" udržel,
či vylepšil v těch "pár" kolech závodu, když se všichni snaží o totéž ...

Rosička (982) napsal 04.01.2018 v 16:02

Jak je to v případě MM "zvláštní", těch pádů v závodech měl málo a když na to přišlo, bylo to na kraji, či mimo dráhu, jako by větřil, že něco přijde . Je pravda, že při kvalifikacích a trénincích, vše vidět přímo nebylo, zda se pád odehrál v "balíku" či opět mimo dráhu?

Strngr (141) napsal 04.01.2018 v 14:12

Kevin je nezpochybnitelnou ikonou motocyklového sportu a mně nikdy z paměti nevymizí jeho nezaměnitelný styl, jeho "lanky body" na RGV 5OO... Instinkt mi ale říká, že tentokrát MM přece jen podceňuje - to, co ten kluk na tom dokáže zvládnout, je mimo moje chápání a zkušenost... Souhlas ovšem, tentokrát bez výhrad, s tím, co praví Ivan - to, co se odehrává v "balíku", nelze předvídat ani ovlivnit.

IvanDvoutakťák (5060) napsal 04.01.2018 v 13:51+3

Jedině snad nepřítel motocyklového okruhového sportu by MM mohl přát
zranění z titulu jeho stylu "přes limit" OVŠEM každému, kdo tomuto
sportu trochu rozumí, musí být jasné, že při tolika pádech v jediné sezóně
to bylo vyjímečným štěstím, že nedošlo k žádnému vážnému zranění,
PROTOŽE v jezdeckém poli (jak angličani říkají v "balíku") má pod kontrolou
vlastní motocykl, ne však ty ostatní . . . Žádný z jezdců si toto příliš
nepřipouští - tak jako si to jistě nepřipouštěl ani Marco Simoncelli .

DOMINATOR (1260) napsal 04.01.2018 v 13:04

To asi všichni vidímé že je to tak to, ale z něho dělá to co je a myslím že on se nezměni pokud mu to bude procházet a přeji mu at to tak i je. On věk a přibyvajcí moudro ho jednou začne zpomalovat.

gorkin (4439) napsal 04.01.2018 v 12:32

MM ma cit pro chováni bajku neuvěřitelný
je a bude těžké jej porážet...
a když příjde pád je to vždy jen o štěstí

Marex (2570) napsal 04.01.2018 v 10:24+2

Taky jsem si myslel, že se během 1-2 sezon zramuje, jenže on to dělá opravdu šikovně a zjevně i něco vydrží. Když ho srovnám s 27, tak musí být o kousek lepší, protože Casey měl šílené highsidery a v druhé sezoně u HRC ho to stálo titul. 93 má stejnou rychlost, jako 27, při menším riziku. Častěji totiž lehne na předek a tam to nebývá tak tvrdé a občas to i dokáže udržet na loktu.

IvanDvoutakťák (5060) napsal 04.01.2018 v 09:41

Torckx mně připoměl závěr Kevinovy kariéry, kdy jezdil "na zapřenou"
se zabandážovanými předloktími a vyslechl názor Wayn(a) Rainey(ho),
že bez úplné radosti ze závodění už riskuje příliš mnoho .

Jirikh75 (944) napsal 04.01.2018 v 08:46+1

Romanko - bylo to v Mugellu ne?

Romanko (1204) napsal 04.01.2018 v 08:24+1

torckx . Pěkně´s to napsal. Ale jinak, Vale měl taky dlouhá léta štěstí až do Imoly 2010, že...

Rosička (982) napsal 03.01.2018 v 23:34+1

MM si to uvědomuje, limity Hondy poznal, bude o rok starší a pud sebezáchovy sice v % stoupne ale styl zůstane Z toho plyne, buď opět "štěstí" nebo zranění.

torckx (424) napsal 03.01.2018 v 22:32+3

Mr.Schwantz zdůraznil fakt, že opravdu každý jezdec MotoGp riskuje zranění už jen tím, že chce být nejlepší. I on přece jezdil na Suzuki na samém limitu, aby vybojoval ty nejlepší výsledky. I jeho největší soupeři se shodli na faktu, že výsledky dosahoval zejména svým jedinečným uměním, agresivním stylem jízdy, riskováním až za limit a nikoliv kondicí Suzuki, která výrazně zaostávala.
A byl to právě on, kdo skončil kariéru kvůli zranění.
Nastavuje tedy Mrkvézovi zrcadlo? Díky za názor, Kevine




TOPlist