Márquez je nebezpečný, hodnotí Španělovy manévry Rossi

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PájaFous (1) napsal 17.04.2018 v 14:30

93 JE SICE MISTR SVĚTA, ALE PODLE MĚ VE CHVÍLÍCH, KDY JE VYVEDEN Z MÍRY ZDRŽENÍM A TO I VLASTNÍ CHYBOU, JE ZCELA JISTĚ SCHOPEN ZPŮSOBIT HRŮZOSTRAŠNÝ KARAMBOL. TO CO PŘEDVÁDĚL V ARGENTINĚ BYLO NEHORÁZNÝ. JEZDCI MOTOGP BY SI MĚLI STĚŽOVAT U FIM ! POŘADATEL ZŘEJMĚ OVLIVNĚN DORNOU POCHYBYL UŽ PŘI STARTU! V PRŮBĚHU ZÁVODU PAK ZA TAKOVÉTO BEZOHLEDNÉ VYSTOUPENÍ BY KAŽDÝ NEŠPANĚLSKÝ JEZDEC ZŘEJMĚ DOSTAL ČERNOU VLAJKU. JE SMUTNÝ JAK SVĚT JEN POUZE PŘIHLÍŽÍ K ŘÁDĚNÍ TOHOTO PSYCHOPATA.

zmulin (371) napsal 13.04.2018 v 11:54

Kucí,dyk nemůžete srovnávat vyvezení s torpédováním proboha.Co to je zas za nesmyslný "důkazy"-videa? A to vás učitelka neučila,že když uděláte průšvih,tak se neukazuje na jiný?

Mi přijde,že ste snad ani nikdy nejeli oblastní srandazávod na kole

zmulin (371) napsal 13.04.2018 v 11:52

CBR-rr Hochu,podle toho co píšeš za sračky,si tě musí pamatovat každej...

CBR-rr (-4) napsal 11.04.2018 v 20:27

Honza-K taky si myslim

Dejf57 (605) napsal 11.04.2018 v 18:11

Jirikh75: Objektivita u Doderoji? Jako vazne?

Honza-K (830) napsal 11.04.2018 v 09:02

Přesně Ivane, jsem smutný, osamělý typ, bez zájmů a sebevědomí...

CBR - ne, určitě neznám, to bych si pamatoval...

1100Virago (3052) napsal 10.04.2018 v 21:24

martin1: Koukni do historie mých komentářů k článků a najdeš tam nedávné výroky "Marquez sice předvedl, že je opravdový mistr řídítek a vyvrátil, že by v soubojích jeden na jednoho prohrával, ale jemu a Zarcovi by někdo měl včas nafackovat, aby se jim rozsvítilo" nebo "příčina nebyla v tom, že by Marc nezvládal, ale že se rozhodl předjíždět za cenu nesmyslného rizika, které mu náhodou vyšlo a na které Valentino doplatil" nebo "tentokrát s Rossim (stejně jako s jinými jezdci dříve) souhlasím, tohle bylo hodně přes čáru a Marquez potřebuje klepnout přes prsty, než někoho ošklivě zramuje" nebo "Jiné kafe bylo Marquezovo chování na roštu - toho měli jednoznačně vykázat do boxů a nenechat ho tam startovat a jezdit v protisměru."

Fakt ti to připadá jako obhajoba 93? Jestli chceš vědět, co mě při tom napadlo za odpověď, ozvi se mi přes PM, protože by byla hodně přes čáru (ale ne vůči tobě). Já jen upozorňuju na to - a dělám to už dlouho - že věci často nejsou jak se na první pohled zdají a jak si lidé postižení prvním dojmem myslí. Viz první reakce na Fantom40.

martin1 (658) napsal 10.04.2018 v 21:04+1

Virago člověče ty budeš obhajovat 93 i kdyby ty tři jezdce přejel přes krk jezdíš na motorce? narazil do tebe někdy někdo?i při malé rychlosti to může být fatální i když jedeš po okruhu a máš top výbavu-mně se líbí jak se nám vlastně v mediích i zde na foru snaží pár dobráků natlačit , že je to vlatně OK, takhle závodit...je to smutné

CBR-rr (-4) napsal 10.04.2018 v 20:55

Honza - K Ty mně znaš?

PinkPanther (844) napsal 10.04.2018 v 19:52

Marguez se propírá hlavně proto, že dostat tři penalizace během jednoho závodu se snad ještě nikomu v historii GP nepodařilo a to taky o něčem svědčí.

1100Virago (3052) napsal 10.04.2018 v 19:43

Do Aleixe pak najel i Petrucci. Taky magor? Zarco taky magor? Aleix v pozávodním rozhovoru hodil Marqueze s Petruccim do stejného koše, Zarco shodil Pedrosu ale probírá se jen Marquez.

PinkPanther (844) napsal 10.04.2018 v 19:31

Virago> A o event. narušené psychice a závodní pohodě Aleixe po takovém zážitku s tím magorem se asi neuvažuje, že ?

1100Virago (3052) napsal 10.04.2018 v 19:17

Fantom40 15:59: "...Ale jak budete hodnotit kontakt M.M. s Espergarem. Vždyť i on zkončil mimo trať a výrazně se propadl polem. Zničil mu závod..."

Jen připomenu, že v důsledku souboje s Marquezem ztratil Aleix proti předchozímu kolu necelé dvě sekundy, z trati nevyjel a pozici si udržel. To je zničený závod? Ne že by to od Marqueze nebyla divočina, ale takhle přibarvovat realitu není zapotřebí.

PinkPanther (844) napsal 10.04.2018 v 18:33+1

Fantom40> Poslat toho magora startovat z posledního místa roštu by nebyl trest pro něho, ale pro ty, které by pak při následném předjíždění ohrožoval na životě.
Jediný účinný trest pro něj je stopka na pár závodů.

IvanDvoutakťák (5065) napsal 10.04.2018 v 17:11

A máš to, Honzo Místo toho, abys pozorně od začátku sledoval kariéru
VR , "jezdils po Mostu" , střídal motocykly, přátel máš jen pár
a teď tady píšeš blbosti ...

Honza-K (830) napsal 10.04.2018 v 16:03

CBR -rr - čí by asi byla? Celkem pravidelně jsem několik let jezdil do Mostu a docela dlouho MX závody, ale evidentně na rozdíl od tebe...

Fantom40 (320) napsal 10.04.2018 v 15:59+1

Spoustu z vás tu Píše o kontaktu s Rosim. Ok nemáte li jej rádi. Ale jak budete hodnotit kontakt M.M. s Espergarem. Vždyť i on zkončil mimo trať a výrazně se propadl polem. Zničil mu závod. Rozhodně bych M.M. za tyto činy trestal více. Třeba startem v následujícím závodě z posledního místa. Tak jak to udělali V.R. ve Valencii v roce 2015. Na konci sezóny.

CBR-rr (-4) napsal 10.04.2018 v 14:54

Honza-K pišeš o sobě? Ta fotka na tom okruhu je tvoje? Pochybuji, že jsi na okruhu někdy jel, nepsal bys tady takove blbosti.
Kdybys sledoval Rossiho karieru od začatku, tak tady takovou blbost nikdy nenapišeš.

Rumpl76 (3) napsal 10.04.2018 v 14:35+2

Asi by k tomu všemu nedošlo, kdyby musel MM startovat z boxů a kdyby se řešil hned i Zarco a MM při prvním kontaktu ... Tak daleko to došlo kvůli chaosu a nekompetentnosti při startu a v průběhu závodu. Prostě když vám to projde bez trestu, zkusíte to znovu a zkusíte víc, ať jste Ruda nebo Franta.

Jirikh75 (947) napsal 10.04.2018 v 12:59

Doderoja - vytahujete s MadMaxem videa, které jsou úplně mimo. Fakt zahořklí mimoni. Uznávám, že sestřelení Gibernaua bylo špatně, ale to se Stonerem bylo úplně normální. Prostě ho chtěl podjet a gumy ho neudržely. To nebylo najetí přímo do soupeře. Buďte alespoň trošku objektivní a uznejte, že to Mareček zdupal od začátku do konce.

Honza-K (830) napsal 10.04.2018 v 11:03+2

A k níže uvedeným videům, pokud opravdu nevidíte rozdíl a přijde vám to stejný jako manévry MM, tak je vážně něco špatně...
Nemusím MM, ale uznávám, že to, jak dokáže jet na hraně a co dokáže ustát, je naprosto neuvěřitelný a úžasný. O to míň ale potom chápu, co občas dělá, protože při jeho talentu je schopen, vyřešit to jinak...

Honza-K (830) napsal 10.04.2018 v 10:54+2

Nějak si nemůžu pomoct, ale všichni ti chytráci, kteří nemusí VR, doderoja, Capan, MadMax, Cbr-rr, aj.,pořád vytahují stejný případy. A mám pocit, že mají taky asi dost zásadní osobní problém...
Sleduju Rossiho kariéru v podstatě od začátku, jasně, jsou tam momenty, na který asi není úplně pyšnej, ale určitě jich není tolik a takový, jako teď předvádí MM. Který teď sice občas jezdí jinou ligu, než zbytek startovního pole, což ho ale neopravňuje k jízdě typu: " Jedu, všichni uhněte, jnak vás sundám!!! ".
Chápu ale, že jeho jízdní projev potom vzrušuje agresivní hlupáky, kteří se tu potom projevují dost konfliktním způsobem...

doderoja (-136) napsal 10.04.2018 v 10:15



Opacne garde vsetko je ok

doderoja (-136) napsal 10.04.2018 v 10:08



Dobre sa pozerajte zltky ako sa ma spravat jazdec klobuk dole pred Stonerom 👏👏👏

odborník (70) napsal 10.04.2018 v 09:47

Prestaňte tady strašit se smrtí ! Je to sport ,který toto riziko sebou nese ,ale aby tady účelově někdo někoho chtěl zabít ?

Jirikh75 (947) napsal 10.04.2018 v 08:21+1

Mad Maxi - tohle video je přece úplně mimo. Dva jezdci, kteří mají stejnou rychlost spolu normálně soupeří. Toto není úmyslné najetí do pomalejšího jezdce (nebo do tří jezdců!!!)

MXer (140) napsal 10.04.2018 v 00:02+1

A když jsme u toho,tak si vemte,kolikrát na "prasáka" to loni a už i letos zkusil v poslední zatáčce na Doviho.Jenže je chytrej fára a vždycky s nim vyjebal.Být tam místo Doviho třeba Crutchlow,Miller a nebo Petrucci,tak jsou po smrti...

Mad_Max (71) napsal 09.04.2018 v 22:49



Jistě, žlutý farizej má vždy 100% pravdu! Jen nějak zapomněl okomentovat svoje závratné závodní tempo

parezi (1) napsal 09.04.2018 v 22:41

Mad-Maxi já jsem Biaggimu fandil celý život ale ty jsi kokot. Rossi má 100% pravdu s tím magorem se musí něco dělat než někoho zmrzačí

S tímto snad musí většina diskutujících souhlasit...

motokawasaki (153) napsal 09.04.2018 v 22:35

Tenhle článek přesně vyjadřuje můj názor, a přestože je to z translátoru, věřím, že všichni pochopí :
Argentina GP: Žádný Marc, nebyl žádný důvod
Autor: Manuel Pecino - 09.04.2018 16:06
Už ne! Uteklý Marc Márquez vytáhl Valentina Rossiho ze závodu a znovu zahájil konflikt, který má od roku 2015 takový negativní dopad na sport.

Po závodě MotoGP v Argentině vystoupil vášnivý člen klubu fanoušků Valentina Rossiho do tiskového střediska a křičela na mě: "Uvidíme, jestli teď dokážete hájit Marc Márquez. Co říkáte? "Stala jsem se cílem jeho hněvu z toho prostého důvodu, že nejsem turečtina nebo mám stejný pas jako Márquez. Ptal jsem se mu, jestli mě opravdu chce potrestat, protože jsem Španěl. A kdyby to byl důvod, byl by opravdu špatný. Důvod a absence důvodu nemají státní příslušnost.

Moje analýza toho, co se stalo u argentinského GP, nezávisí na tom, jestli jsem Španěl, Ital, Řeč nebo Marocký. Co je špatné, je špatné. A říkám, že Marc Márquez se v Termasovi dopustil špatného. Vyhnal se kontrole, ignoroval jemnou linii, která odděluje agresivitu od vysoce konkurenčního sportu od přehnané agresivity, která ohrožuje ostatní řidiče.

Přijímám Marcovo vysvětlení, že kolize s Valentinem byla způsobena mokrým bodem na trati, která ho přinutila uvolnit brzdu. Proč by měl ležet? Po vyslechnutí vysvětlení však byla zřejmá otázka: Pokud zná podmínky na trati, proč je pro tyto podmínky příliš agresivní? Předtím, než odjel Valentino z trati v klíně 20, došlo k podobnému incidentu s Aleixem Espargaróm v 9. kole. A pak dva velmi spravedlivé manévry následovaly proti Morbidelli a Lüthi. Marc věděl, že jeho chaotické řízení by způsobilo škody, ale nezastavil. Jinými slovy, nedělal nic, aby se vyhnul opakování této chyby. Souhlasíme s tím?

Chyba, že se nezdržuje, se velmi blíží nedostatku úcty k jeho odpůrcům. Protože po dvou varovných záběrech důsledky jeho jednání neberou v úvahu, znělo to velmi nedostatek respektu.

Nemusíte jít příliš daleko. Co mohl být výsledek manévr Johanna Zarca proti Dani Pedrosovi, který připomínal Márqueze proti Rossi? No, možná zlomené zápěstí.

Jeden je stejně vinný jako druhý. Rozdíl je však v tom, že Zarco opět nevedl, ačkoli šance byly dány v boji proti Crutchlowovi, Rinsovi a Millerovi. Proto bez ohledu na Márquezův pas říkám, že v neděli nerespektoval své kolegy. Předpokládám, že v mé zemi slyším názor fan klubu Marka Márqueze místo Valentina Rossiho. Určitě budou mít co říct. Ale hej, to je část práce.

Po tomto jsem chtěl jasně uvést, že tato nešťastná kontroverze by se neuskutečnila, kdyby ředitel závodu sledoval pravidla v incidentu s Marcem Márquezem na rozvodné síti. Marc vytáhl kolo, ale nevrátil se do jámy, ale ujistil, že mu bylo dáno, aby začal zbytek pole. Pokud osoba, která má na starosti, nevěděla, jak s touto situací zvládnout, kdyby Marc opravdu dostal povolení ... Jak by se s tím měl vypořádat? Ignorování pravidel je nezbavuje nutnosti vyhovět. Pokud by měl Márquez kvůli maršálové chybě odjet z mřížky, ředitelství závodů by mu stále muselo ukázat černou vlajku. Je to tak jednoduché, ale byl potrestán penalizací, která dodala Márquezovi ještě více stresu.

A co se stane teď? Dobře. Tento nový střet napájí boj o dvě největší hvězdy našeho sportu. Strašidelná situace. Valentino kritizoval Marka extrémně. Velké efekty, které mají jeho slova vždy, způsobí problémy. Velmi vážné problémy, pokud nejsou nalezena žádná řešení. V Argentině, po závodě, byla proti Márqueze spojenecká agrese. Fan klub už naznačil, že nemohou ovládat hněv z Rossiho světa. To je vážné.

Doufejme, že ti, kteří to zvládnou, ukáží moudrost a dobrý úsudek a zapomenou na jména a obchodní zájmy. Pokud někdo musí zaplatit za své chyby, pak by měl zaplatit za to a skončit bez ohledu na jméno a obchodní zájmy. Ve Španělsku říkáme: Lepší červený den než sto růžových nocí. A prosím, nechte vlaječky ve skříni, protože rozdělují lidi víc a víc než sjednoceni.

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist