Marco Simoncelli zemřel

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Malus-Animus (1) napsal 15.11.2011 v 08:07

serifhk- hm, tohle s mladou řešíme pořád, dejme tomu, že Colin nemohl jít k Marcovi a začít oživovat(dle mého názoru by to nemělo efekt)i když i Colin i Val věděli VELMI dobře,jakou šupu Marco dostal a bylo jasný že ho to mohlo ohrozit na životě.Vale jako nejlepší kamarád, jak se uvádí všude, my tady víme všichni hovno, měl zastavit mašinu a valit za ním. za tím si stojím.tomu nerozumím a docela to nechápu. a kecy o vyhecování béhem závodu jsou žvásty,muselo mu být jasný co se stalo a navíc se i otočil.to je smutnej ,ubohej fakt.

serifhk (-10) napsal 13.11.2011 v 09:21

nikdo nechtěl aby mu rossi pomáhal...ten ale rychle spěchal do boxu, aby mu opravili ten šrot, aby mohl znova závodit s Karlem, kterej ho za chvíli dá s prstem v prdeli...a kamoši byli, když jezdil marco 250...když už jezdil motogp, tak už zase tak veliký kamarádi nebyli...a hlavně na pohřbu chodil, usmíval se jako když je na svatbě...já rossiho zbožnoval, ale prostě u mě rossi klesl natolik, že přece nebudu jezdit s jeho samolepkama...ještě mam i rossiho helmu jestli někdo chce...dám ji grátis

AKRO (-498) napsal 27.10.2011 v 18:24

Miramara - Zvláštní...

miramara (1558) napsal 27.10.2011 v 18:02

Je to trošku mimi mísu ale všimli jste si té matematické náhody-součet startovních čísel posledních úmrtí v MS.
Katoh 74=11
Tomizava 48=12
Simoncelli 58=13
Doufám že to nebude pokračovat

IvanDvoutakťák (5065) napsal 27.10.2011 v 10:14

Polepším se Foxx5 Ale přece jen
na vysvětlenou: úvozovky zdůrazňují ironický význam, otaz-
ník/ky znamenají nejistotu v daném vyjádření/problematice,
obsah závorek je mým dodatkem k předchozímu
Je dobře,že mně občas někdo připomene,že ty mý plácaniny
se čtou hůře, ale přesto jsou čtivé
(Ježíšmarjá to byla šichta to napsat bez úvozovek... )

Foxx5 (633) napsal 27.10.2011 v 01:23

IvanDvoutakťák (84.42.228.xxx) napsal 25.10.11 v 13:15:

Sakra Ivane proč tam pořád čmáráš ty závorky a otazníky v závorkách prokládaný uvozovkama, já to potom nemůžu přečíst a chci to číst...

AKRO (-498) napsal 26.10.2011 v 21:40

Koolja - To ani do sanitky, bez stabilizace životních funkcí nikoho nenaloží! To by pak mohli odvézt zraněného rovnou na hřbitov! Nakonec personál sanity a vrtulníku dělá to samé! Snaží se zajistit životní funkce!

koolja (134) napsal 26.10.2011 v 19:13

Larry:sanitka je na místě vždycky dřív než vrtulník.Vrtulníku ty dva nebo tři kilometry trvají déle.Nehledě na možnost přistání a jiné komplikace.Pak je tu ještě ten problém,že do vrtulníku nikde na světě NEVEMOU pacienta co nemá stabilizovaný základní životní funkce.

Larry (114) napsal 26.10.2011 v 15:18

to musejí zhodnotit ti co o všem rozhodují...už dávno se divím tomu,že ma GP nepřistane vrtulník s doktorem u zraněnýho...dávno je už červenou fanglí odmáváno...pak by byla sanitka zbytečná a vrtulník by nemohl pak už nikoho ohrozit

martin1 (658) napsal 26.10.2011 v 14:46

Larry-rozumím, je ted lehké radit, na školeních jsem nebyl, ale když je zastaven race měla vyjet sanita k jezdci na trati s doktorem, který by to zhodnotil na místě .a i sanity tady používaj vyjížděcí lůžko, kdy se s dotyčným nehne, nebo vrtulník a tratáci jsou jen k ruce. U Sice bohužel neměli co zkazit, ale je jasně vidět, že pomoc na trati v MS je horší než u nás na volných: případy SHOYA a MARCO,Sám bych s e tam třepal jako drahej pes, ale nikdo mi nevysvětlí, že to byla Fraška/Stejný názor má i Veronika 23/

Larry (114) napsal 26.10.2011 v 13:19

martine...ono je to dost složitý...jdeš dělat traťáka...projdeš školením,abys věděl co a jak, třeba rozepnout přilbu atd...ale školení a výcvik je jedna věc...a pak přijde k situaci že se ti někdo na úseku vysype a ty musíš jednat...seš ve stresu...jde o život...čas utíká 10x rychleji než normálně...je to hektický...Sic tam ležel a oni nevěděli co mají dělat, na školeních slyší,že nemají s jezdcem moc hýbat, počkat na lékaře...je to dost složitý

martin1 (658) napsal 26.10.2011 v 10:35

Mamba-já mám vztek a to člověk hledá cestu, a loni po Misanu TI Odborníci udělalali NIC NIC NIC, ti lidi co jsou u trati tam až na vyjímky nejsou od srdce a jak zacházeli s obouma pilotama tak člověk nezachází se psem o odbornosti nemluvě

mamba54 (1340) napsal 26.10.2011 v 09:19

martin1- Ta petice by byla dobrá jen proto, že bys měl dobrý pocit, žes proto alespoň "něco" udělal. Nechal bych to na odbornících z bezpečnostní komise. Oni si to určitě vyhodnotí a přijmou potřebná opatření, která se příště budou velice přísně kontrolovat.

martin1 (658) napsal 25.10.2011 v 23:54

A co na MGP.COM napsat petici s tím, že ty zásahy při velkých nehodách jsou na nízké úrovni?

mike99 (322) napsal 25.10.2011 v 23:45

serifhk: ty si fakt idiot!

Larry: aha, to som si nevsimol. Ale vdaka za infosku.

SPV: v tomto s tebou vynimocne suhlasim. Media si take somariny povymyslaju a rozpitvavaju tragedie, ze mi je z nich az zle. Niektori ti novinari ci redaktori nemaju chrbtovej kosti (napriklad aj pad lietadla hokejistov v Rusku - nejaky chytrak napisal nieco v zmysle "Majka Demitrova sa zo smrti svojho manzela zrutila". No nie ty de*il, bude skakat od radosti, ze jej zahynul manzel. Ale to som uz odbocil). Stale ukazuju ake su motorky nebezpecne, ale podla statistik je vacsia nehodovost u vodicov aut ako u motorkarov. A este si povedzme, ze za kolko nehod motorkarov mozu neohladuplni a neschopni vodici. (jeden mam taky pamatny)

tic-tac: mozno sa promoteri snazia usetrit, kde sa da a potom to takto vyzera!

Bosso (344) napsal 25.10.2011 v 21:55

Už ten trapný obrázek odstranili, tedy Stonera a Adriany!!!

IvanDvoutakťák (5065) napsal 25.10.2011 v 20:38

Molo, podíval jsem se na Tvůj odkaz (moto.sport.cz)
a buďto jsem blbej nebo nevidím, když pod fotkou C.Stonera
a jeho Adriany je titulek "Přítelkyně zesnulého motocyklis-
ty Marca Simoncelliho Kate Frettiová."
(foto: www.gazzetta.it)
TO SE (ZASE)"VYZNAMENALA", MÉÉÉDIA ...

JEFFzx13 (489) napsal 25.10.2011 v 20:09

.ale jinak s tebou souhlasim,memu kamaradovy spadlo auto v servisu na jeho 18leteho syna,a ten byl na miste hnus nejvetsi

JEFFzx13 (489) napsal 25.10.2011 v 20:07

..lisko,to neni sanitka

Liška.podšitá (4) napsal 25.10.2011 v 19:18

Boze muj, jeho jeho vlastni tatinek ho daval do sanitky :( proc se takovyhle vecii dejou
Taky jsem si s rodici prosla ztratou brachy a nic horsiho vas v zivote uz potkat nemuze, je to svinstvo

josef58 (823) napsal 25.10.2011 v 19:04

Někde jsem tady četl,že by bylo nejlepší, kdyby ve Valencii za to Vale vzal, jel na XX% a vítězství mohl darovat Marcovi. Jistě by to bylo krásné, ale realita je taková,že na vítězství to není a Marco je 6. a Vale 7. Oba shodně po 139 bodech, a možná víc jak 15 jich ani nebude startovat. Tím pádem ho v tabulce přeskočí. Je to moc těžký, snad aby si nalil o 2litry míň benzínu

Molo (15) napsal 25.10.2011 v 18:48

//moto.sport.cz/clanek/193174-video-telo-mrtveho-simoncelliho-vitaly-v-rime-slzy-a-smutek.html

tic-tac (330) napsal 25.10.2011 v 18:27

Tak tak Veroniko. Už kousek níže píšu, že ti traťáci jsou nosiči cementu. Resp. to nejsou ani traťáci, to jsou doktoři! Opět musím říct, že je nepochopitelné, jak jim ten kluk může spadnout z nosítek. Mimochodem na tom videu je evidentně i Paolo Simoncelli, který tam dojel na skůtru a pomáhá u svoditel s nosítky a pak při nakládce syna do sanitky. Nechtěl bych být v jeho kůži. Brr. Jinak není to poprvé a v tomto má MotoGP evidentně problém. Už Tomizawa jim spadl a teď znovu. Tohle se snad ani nedá omluvit.

Veronika-Suzuki (211) napsal 25.10.2011 v 16:31

Okruh je bezpečný, ani proti vývoji motorek, gum, elektroniky nic moc nenamítám...ale co je pr.ůser je tahle akce bezprostředně po nehodě. To by se nemělo stávat nikde natož na MS!!! //www.youtube.com/watch?v=4rbQCjh2hyI&feature=player_embedded

markyzxx (20) napsal 25.10.2011 v 16:25

motodromy jsou dnes dost bezpecne, ale takovymto nehodam se neda nijak zabranit ...vzpomente na Brno, nehodu Tara Sekiguciho v roce 2007, ktera skoncila s velkym stestim stestim...

mamba54 (1340) napsal 25.10.2011 v 15:45

martin1-vím jak jsi to myslel.

martin1 (658) napsal 25.10.2011 v 15:19

Mamba-pěkná statistika, jde s dobou. Gro mého příspěvku je ve 2 větě.

mamba54 (1340) napsal 25.10.2011 v 14:56

Jenže na těch "Zlatých starých bajcích, co měly heft, 2kola a motor skončilo 44 jezdců. Za posledních 9 let "jen" 3.

martin1 (658) napsal 25.10.2011 v 14:36

Larak, co jiného by také v takové situaci měl říct,Otázka je jestli je smysl v tom jak se vyvíjí pneummatiky a elektronika a kam to dál povede.ZlATÝ STARÝ BAJKY, HEFT 2 KOLA A MOTOR, ale i ty měli svoje crashe,prostě to riziko tady bude pořád od minibike až po MGp/tuším, že mini trat na Masecu má taky svoji obět na účtu/

krAlik33 (7) napsal 25.10.2011 v 14:04

spv...prave preto musime vediet aj ukazat svoj nazor mediam, a nie brat vyplody ich negativnych fantazii

Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8 9... 16
Následující



TOPlist