Má velký talent, říká o Bradlovi bývalý šéf Cecchinello

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5065) napsal 19.12.2014 v 11:45

Nemusím být "agent", Saarinene, stačí selský rozum na pocho-
pení toho všeho "bruselského ekonomického a sociálního, atd.
inženýrství" . A "španělské monarchie nad okruhy" ...

martin1 (658) napsal 19.12.2014 v 10:42

torckx- v 06 jsem byl v Mugellu a to byl závod jako prase a ta kulisa , krajina , Taloši no orgáč , ale ne pro 27 ten ji tam rozštípal na prvočinitele, jezdil hop nebo trop, mně u Bradla letos asi i loni chyběla snaha.lepší matroš mít už nebude, jedině by mu k tomu napomohla změna pravidel v gp.

Saarinen (1440) napsal 19.12.2014 v 08:02

pavlos: Místo evropské socialististické republiky bysme mohli mít ruskou a ještě lépe sovětskou. Každej ať si to vyhodnotí podle sebe Jinak to sem nepatří. Možná se to tady hemží agentama jedné nejmenované mocnosti.

torckx (424) napsal 18.12.2014 v 20:14

To martin1- jasně, díky za připomenutí krátké epizody "stoner v LCR". Skoro jsem na to zapomněl. Tehdy v roce 2006 koukám že byl 8. se 119 body tj. o 2 body více než letos po 3 sezonách Bradl.

IvanDvoutakťák (5065) napsal 18.12.2014 v 17:23

Řekl bych, že to NENÍ dobrá kombinace - SSER Svaz socialistických
evropských republik se španělským VOS Vatikánem okruhového sportu .

martin1 (658) napsal 18.12.2014 v 13:08

můžeme jen co by kdyby, dle mne měl matroš na to, aby pozávodil s Dovim, prostě měl ukázat to co Stoner v LCR.

PavlosR1 (122) napsal 18.12.2014 v 12:09+1

pro Bradla by to chtělo silného německého sponzora, jehož slovo by mělo u Dorny váhu, potom by mohl mít šanci. Ale nevidím to reálně, protože sponzoři platí podle sledovanosti a základny, je to taky souboj Sachsenring vs Barcelona+Vaklencie+Jerez a Aragon bych do toho počítal taky. Takže Španělé vedou. Bradl jede dobře, ale šanci na top stroj nemá. A do španělského repsolu určitě ne. Němci nejsou na jihu oblíbení, ukazují totiž v evropské socialistické republice jak se má pracovat a neutrácet. Sakra, čtu to po sobě a je mi to líto. Doby Manga Bradla a Brauna už jsou pryč... Ivane, škoda, co?

Saarinen (1440) napsal 18.12.2014 v 11:55

Už ten fakt, že pouze Cortese, Stoner a právě Bradl byli za posledních 5,6 let jediní nešpanělští mistři světa.

Saarinen (1440) napsal 18.12.2014 v 11:54

Kde jsou ty časy, kdy Repsol nedával přednost Španělům. Bylo to podle zásluh předtím - Doohan, Okada..Teď už je to fakt o národnosti. Bez debat dávají do toho nejvíc peněz, ale taková dominance je prostě škodlivá. Ale nebude to trvat věčně. Jednou to musí sakra skončit

gresini (4458) napsal 18.12.2014 v 11:36-1+1

Je tady řeč o Bradlovi a tento kluk jezdí dobře

PavlosR1 (122) napsal 18.12.2014 v 10:15-1+7

Ivane víme
torcku, Jorge se podle mne může s MM srovnávat, ale nechodí na něj lidi a repsol dlouhodobě podporuje MM. Takže za mě jasné, ale Yamaha určitě může pomoct srovnatelnou motorkou a klidně to JL může vyhrát, ale obávám se že jen tak jak CS, než se ostatní jezdecky a technicky vzpamatují. Prostě JL nedostane přednost. Bradlovy výsledky jsou k diskuzi, nevíme na čem jel, ale je fakt že trochu pálivého koření by potřeboval.
No a Casey Stoner? Jediný si dovolil pustit emoce na trati a pravdu do medií. Labilního z něj udělaly media, tento borec žádný defekt v hlavě nemá. Je jen trochu jiný než rozesmátý dobře komunikující Ital. Mě to nevadí, jsem v závodění staromilec a taky jsem na tom trochu seděl, takže přehnané srandičky v depu a na dráze extra tvrdost moc nemusím.
Vím, co se může stát, když se jezdí tak jak zavedl VR ale veřejnosti se to líbí a ve zprávách mají co ukazovat. Proto jsem třeba nefandil Sicovi. Myslím, že CS nechtěl jezdit sám, chtěl rovné podmínky, víme že třeba s JL se uznávali. Jo, mohl být trochu politik a neříkat vše, ale to by nebyl on. Semlelo ho to, sekl s tím jako velký frajer, ale chybí mi tam...

torckx (424) napsal 18.12.2014 v 09:30

To Pavlos R1: přečetl jsem si to hned dvakrát a nikde nevidím náznak slova JORGE LORENZO. Zřejmě s nim už ani nepočítáš...ale tohle je článek především o Bradlovi a ten za 3 roky v podstatě nic nepředvedl. Pro mě pořád platí: je to jediný Němec a taky Bradl.
Nicméně souhlasím, že především Stoner teď mohl slušně konkurovat Mrkvézovi, až na jeho psychický defekt v hlavě. To se v MotoGp moc nenosí: měl touhu jezdit na prázdné trati jen když ON chtěl a to byla jeho hlavní chyba. Podle mě HRC celkem slušně podrazil nohy...ale zachránil je Mrkva.A nebýt jej, mohl mít Rossi letos 10.titul super-spekulace že?

IvanDvoutakťák (5065) napsal 18.12.2014 v 08:52

Pavlosi, souhlas od prvního do posledního písmenka ...

PavlosR1 (122) napsal 18.12.2014 v 08:46-1+3

Saarinen
Je potřeba rychle stvořit hvězdu která přitáhne davy až VR skončí. Momentální téma je souboj generací, ale až tento skončí, bude téma kdo porazí MM. Aby toto téma fungovalo, musí být MM vícenásobným mistrem, takže Bradl ani nikdo jiný nebudou mít možnosti mu stačit. Uvidíte za 3 až 4 roky, laici budou vzpomínat na Rossiho a řešit jestli ho MM překoná. To, že je tam více špičkových pilotů, budeme vědět jen my "odborníci" . Tímto názorem nesnižuju kvality MM je to top pilot a s top podmínkami, rozdíl je a bude vidět ve srovnání s Pedrosou, ten měl tyto podmínky taky.
Ale stejně se na to budu dívat a fandit všem co jdou proti proudu, nejvíce za poslední dobu (dobu VR46) s něma vyje.al
Casey, než se vzpamatovali a přeorganizovali přestupy a gumy, byl mistrem světa. Šok, který jim na DUC způsobil, zasáhl až do Hondy. Chtěl bych vidět tu poradu u Nakamota po Stonerově spanilé jízdě s duc. Kluci, co budeme dělat s tím stonerem, vždyť on nám to tu celé rozhází. No nic , tak ho koupíme a zavoláme donu Carmellovi ať něco vymyslí
Budiž sláva Casseyho věčná, doufejme, že někdo další zase půjde proti proudu. Bradl? Nebo Miller?

AKRO (-498) napsal 17.12.2014 v 20:47

Saarinen - Sotva se to změní, jedině, že by odešel SPZka do věčných lovišť!

ducati711 (17) napsal 17.12.2014 v 20:27+1

Saarinen: Pedrosa narozdíl od Bradla umí zajíždět stabilní výsledky. Tím pádem je pro Repsol daleko užitečnějším jezdcem...

Saarinen (1440) napsal 17.12.2014 v 19:14

Samozřejmě ty letošní výsledky zkreslují celou situaci. Ale kdo by zajel na tomhle víc ? Myslím, že po raketovém vstupu do MGP ztrácí pozice i motivaci.

Saarinen (1440) napsal 17.12.2014 v 19:12+1

Bradl má smůlu. Není Španěl. Nakonec jako mnoho ostatních prostě i kdyby se roztrhal tak ho Španělé na ten top materiál neposadí. Takový je momentální stav, já jen doufám že tohle dlouho trvat nebude. Bradl je vynikající jezdec který by si zasloužil místo u Repsolu (proti Pedrosovi určitě).

Petta (377) napsal 17.12.2014 v 17:41+4

Ona ta satelitní továrna asi nebyla nic moc.. Álvaro se na ní taky moc nepředvedl..

jan26 (3624) napsal 17.12.2014 v 17:03+1

Je fakt ze tento rok se Bradl vice trapil nez zajizdel top vysledek.Vsak tezko rici,kde byla chyba jeho letosniho ne moc prizniveho vysledku.
Kazdopadne je fakt,ze je to jediny Nemec na trhu,ktery muze Jet tuto kralovskou.
Prestoupil papirove ke slabsimu tymu tezko zu ho bude videt na prednich pozicich.
Titul ma ikdyz mozna diky tehda absenci MM93,ale co bylo to bylo.
Urcite by to chtelo jeste jednoho dobreho nemeckeho jezdce.

torckx (424) napsal 17.12.2014 v 16:47-2+3

Já myslím, že talent mají všichni, kdo jsou v motogp. Nicméně za 3 roky na tovární technice HRC= jedno 2.místo na tak pochybné trati jako je Laguna. V Moto2 tvrdili, že je to jediný Mrkvézův soupeř. V MotoGp mu nesahá ani po kotníky...on byl ve skutečnosti odejit od Cecchinella, možná že by jinak i Cecch.přišel o podporu HRC a tak se s ním rozloučili alespon trochu na úrovni. Hlavní fígl je v tom, že je to jediný Němec (hraje do karet SPZ) a taky Bradl (syn slavného otce). Ale tím to končí...je tam jen do počtu, dle mě.




TOPlist