Lukáš Pešek: Nemusíme se za nic stydět

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Hazos (4) napsal 24.04.2013 v 23:02

Takhle vypada skromny pekny komentar zavodnika po zavode
Fandim mu!

Slimáček (146) napsal 24.04.2013 v 22:21

Saarinen: Tak ten rozhovor mne trochu šokoval. Myslím, že by se Karel měl spíš omlouvat Staringovi. Moc nechápu, proč Karel vykládá takové věci.
Přeji mu brzké uzdravení a to stavím nad výsledky a čas rekonvalescence. A to přes to, že se mi líbí to drsný chlapáctví, že chtěl jet. Zlomit si já kličku, tak se nechám čtvrt roku oprašovat celým ansámblem mojí domácnosti.

Saarinen (1440) napsal 24.04.2013 v 21:48

God: tak to už je trochu silný kafe. Abraham je vynikající jezdec kterej te%d doplácí na rychlé změny a přechody do kubatur. A proto si myslím že by mu prospěla odluka od otce. Co Bradl? Tomuto vůbec nešlo a osamostatnil se a stal se mistrem světa

God (975) napsal 24.04.2013 v 18:11+1

miramara:Od tebe poklona

A jestli si někdo pamatuje co jsem už kolikrát psal,tak ví že prostě neměním názory podle toho jaká je zrovna tady nálada!!!
Můj názor na Abáju je už léta stejný!!!

Z toho by si moli vzít příklad trapní jedinci co mění názory jako košile nebo trapně ironizují úpně všechno!!!
Asi sem to neřekl hezky, ale stojím si za tím a tak to i zůstane!!!

1100Virago:Tak to nesouhlasím,už jen že nejde srovnávat závod a kvalda!!!A navíc on v podstatě vletěl Marco do Colina a do Valeho oni drželi stopu a on dosta šméra a vletěl do nich naprosto jiná situace, ale s tím že si nerozuměli se dá souhlasit.

Saarinen (1440) napsal 24.04.2013 v 13:50+2

//brnensky.denik.cz/ostatni_region/titanove-srouby-i-desticka-pipani-na-letisti-se-abraham-neboji-20130424.html

Saarinen (1440) napsal 24.04.2013 v 13:46+2

Dle mého názoru už teď se dá říct, že Abájovi vyloženě škodí jeho "spolupráce" s otcem a to že má v českým týmu absolutní podporu. Když někdo vykonává jakoukoliv práci s tím, že se mu nic nestane, tak se podle mě nemůže vyvíjet. Ale ono to je asi jedno. Akorát mě naštval v dnešním prohlášení pro brněnský deník, že Staring vyjel z ideální stopy. A přitom to byla vyloženě jeho chyba. Už 2 roky poslouchám jak za ty jeho neúspěchy může někdo jinej. A už mě to fakt nebaví tenhle přístup k závodění. A u Peška tam si myslím, že by to mohlo fungovat. Je to založený na korektních vztazích se Sacchim, což ovšem neznamená že by se Pešek neměl snažit. Zatím to vypadá příznivě a na to, že 2 roky skoro nezávodil je to slušný.

Fantom40 (320) napsal 24.04.2013 v 12:32+2

Přečetl jsem všechny příspěvky a viděl bych situaci po 2 závodech takto: Můj názor na Abraháma ml. je takový že s otcem vždy utíkali od přímé konfrontace s L. Peškem v jedné kategorii. Ať již v 125ccm tak 250cmm i 600cmm. Od prvopočátku se Lukáš jevil jako vyzrálejší pilot s větším talentem.I když se talent měřit nedá. To že se letos znova sešli v jedné kategorii asi Abrahamovi st. moc nevoní, ale spoléhali na lepší BIKE. No co čert nechtěl, Karel si v prvním závodě nevyjel v kvalifikaci lepší startovní pozici než Lukáš a tlak na něj byl ještě větší, protože si uvědomoval že má lepší stroj než Lukin. Tlak přetavil sice v dobrou startovní reakci, ale odnesl to pádem hned v 1/4 okruhu!! Po odchodu od ležící motorky byl hodně frustrovaný. A Lukáš dojel, byť na 18 místě a podle všeho na ne zrovna dobře fungující motorce. ALE DOVEZL TO DOMŮ!! Kdežto Petruči to zahodil. Ve druhém závodě v Austinu to Karel opět nezvládl podle mě psychicky. Nemůže se zbavit toho, že ho zde a celá motoveřejnost v ČR bude vždy srovnávat s Peškem. Nejen pád,ale i zranění, které ho vyřadilo na dva závody to na klidu nepřidá. A Pešek může dál jezdit a vylepšovat svůj styl a vyvíjet motorku. A že naboural do stájového kolegy nebyla jeho chyba!! na rovince by se mu zcela jistě vyhnul,ale v zatáčce na to zareagovat nezvládl a domnívám se že by to nezvládl NIKDO!!
Zatím je BMW ze startovního pole asi nejslabší! Ve srovnání s Petručim je Pešek kousíček za ním, ale berme v úvahu že jede po dvou letech a na stroji který nikdy nesedlal. Až se vyjezdí ( 4 závody ) tak bude na stejné úrovni jako Petruči - ne li lepší.
Tohle je asi SCI-FI, ale asi bych rysknul vzít oba dva do jednoho týmu: Lukášovi bych řekl přines potřebné peníze a já ti zajistím motorku. S Karlem si můžete pomoct navzájem v nastavení a taky by měli možnost nahlížet do dat s kvalifikací a závodů. Mit jednoho jezdce v týmu znamená nemít s kým srovnávat. A nevěřím že Asparovci sdílej s AB cardion data. A podle výsledků z loňska a letoška je Aprilie s motorek CRT nejlepší!!

1100Virago (3052) napsal 24.04.2013 v 08:16-2+3

God: Abraham sestřelil Staringa asi tak jako Rossi Simoncelliho. Prostě blbá shoda okolností, dva jezdci si na trati nerozuměli a byla z toho kolize.

dante.peklo (951) napsal 24.04.2013 v 07:49

Kubát ve 21:12 -

4star (219) napsal 23.04.2013 v 22:17-1+1

God: Nejsi mentalne zaostalej??? Vsiml sis ze bych nekde urazel jezdce jako to delas ty?? Proto rikam ze si chytrej jak prdel a mas si to zkusit sam ...

Foxx5 (633) napsal 23.04.2013 v 22:06-1+1

God (194.228.223.xxx) napsal 23.04.13 v 17:40
Chlape zklidni to, mysli si o Abajovi co chceš, ale "hňupa" si teď ze sebe udělal ty, hraješ o ban...

Slimáček (146) napsal 23.04.2013 v 21:30+1

Marťan 8:40: V MGP nic. Nemám stroj z MGP,ani schopnosti,abych tuhle techniku využil. Schopný borec dá čas mnou zmíněný na stocku.
Lynx: Naprostý souhlas.
Marťan 10:53: Srovnávat ČESKOU FILHARMONII se sočasnou MGP je totálně mimo. Do České filharmonie se dostaneš pouze tehdy, pokud jsi nejlepší z nejlepších. O tvoje peníze jim nejde.

miramara (1558) napsal 23.04.2013 v 20:41-1+2

God jsi trapnej...

Goga (176) napsal 23.04.2013 v 18:31+1

No,je pravda,že to není nic ke chlubení,ale také to není žádná hanba, asi tak...

God (975) napsal 23.04.2013 v 18:03-1+3

4star: Já zapoměl že ty narozdíl od nás ostatních máš taky několik titulů!!!
Já jen říkám že být to někdo jinej tak už leta páně zametá ulice místo toho co dělá teď a to asi neví ani on co dělá!!!
Ten kluk je tak marnej že se na to nedá ani dívat a to jak sestřelil toho Staringa to byla třešnička

4star (219) napsal 23.04.2013 v 17:49-1+1

God: Kde sem napsal ze je abaja hvezda?? Argumentujes vyrazama co sem nikdy nikde nepouzil, takze dal to komentovat nebudu, si zase mimo misu ... Me jenom udivuje, ze ty a dalsi tobe podobni ste takovi frajeri ze si dovolujete hodnotit neco o cem nemate ani paru

God (975) napsal 23.04.2013 v 17:40-3

Já sem říkal že ho nemám rád a že mě klidně rozsadujte, ale zase nemusíš poslouchat na slovo, ale zřejmě budeš zvyklej
A já taky nejsem jezdec MotoGP a necpu se někam na co nemám, to je taky umění nedělat ze sebe za každou cenu hňupa,když na to nemám!!!
Nebudu to sem dávat podívej se na Wiki na tu tvou hvězdu celej život těžkej podprůměr a jedno vítezství po haluzy, když už stejně Eliasovi o nic nešlo, to nic nedokazujete!!!
A že je čech tak si nebudu namlouvat něco jinýho!!!
Z rossiho s devíti titulama děláte vola a někdo kdo nebyl celkově v šampionátu lepší než desátej je borec, jasně a já su magor se broberte chudáci a vraťte se zpátky na zem Abája je těžkej podprůměr!!!

Raději budu normální nebo průměrnej, třeba jen dělník nebo něco než být pořád jen podprůměr!!!
On taky žádnej dělník by si takhle podrůměrné výsledky a tolik let rozhodně nemohl dovolit to by letěl rychleji jak gripen!!!

4star (219) napsal 23.04.2013 v 17:18-1+5

God: Lemra ktera ma Brno za 1:58??? To by me zajmalo co si teda potom ty pane MISTR Klasickej Ceskej pristup, umim uplny hovno ale hubu mam plnou kecu (Slimáček a God)

4star (219) napsal 23.04.2013 v 17:14-2

Slimáček: Samozdrejme ze musis ... pochynuji ze poznas toho kdo skutecne dobre hraje a toho kdo to jen tak fidla kdyz nejsi profesional

God (975) napsal 23.04.2013 v 17:13-2+1

Lidi neblbněte, já to fakt nemyslel zle!!! Nemám rád Abáju za to mě klidně rozsadujte, ale za Peška neeee toho beru a prostě sem myslel že má smůlu a to snad není jeho chyba!!!
Že Abája je lemra je věc jiná a čím dál víc mě zajímá co by s tím ARTčkem dokázal Lukyn

be-bob: Dík aspoň někdo

PRESLY (337) napsal 23.04.2013 v 14:22

..., chce to jezdit, jezdit a jezdit furt "do blba"..., to byl pech trefit stájového kolegu "na komoru", kterej taky nedorazil do cíle...

enzo_r (29) napsal 23.04.2013 v 14:22-1+2

Marťan81:dobře Ty , ještě by měl slimák vědět, že Brno za 2:10 je dobré tak pro moto3

keby49 (6) napsal 23.04.2013 v 11:05+4

me se libi jeho novy pristup k tymu a i k praci. verim ze se to zlepsi pokud bude takto pokracovat

Marťan81 (140) napsal 23.04.2013 v 10:53-1+9

slimáku: běž na koncert České filharmonie, poslouchej houslisty a pak se zvedni a ukaž na houslistu, který nehraje nejlépe ze všech a řekni že to neumí a že by se měl stydět. Pak nám přijď říct, jestli jsi byl za vola nebo za borce.

Postav se na sál vedle dr. Pomahače až bude transplantovat obličej a když se mu operace nezdaří, zahlaš že to neumí a že by se měl stydět a pak nám přijď říct jestli si byl za vola nebo za borce.

Uvědom si, že nehodnotíš partu pitomců s R1 nebo GSXR někde v Buchlákách nebo na Dubí, ale jezdce nejvyší kategorie závodění a věř tomu , že i bejt poslední na takovéto úrovni, znamená hodně umět a hodně se snažit.

Marťan81 (140) napsal 23.04.2013 v 09:17

Pro ty jednoduší: v MotoGP jsem nic nedokázal a mám horší motorku než Pešek

lynx (98) napsal 23.04.2013 v 08:55-2+3

Pro zaslepené fandy. Pokud kdokoliv jede na šestnáctém místě a během pár kol spadne na dvacáté první má problém. Pokud mu jezdec jezdící za ním dá za kolo vteřinu má problém. Čekal bych vysvětlení kde ten problém vzniknul - zda byla chyba v jezdci nebo technice. Místo toho máme informaci, že se jezdec nemusí stydět. Stydět se opravdu nemusí, zvláště při současném výběru jezdců do "královské" třídy. Byly doby, kdy byla tato třída výkladní skříní toho nejlepšího v moto sportu. Teď se tam nacpe každý kdo má prachy. A to nemyslím jenom na jezdce, ale i celé týmy - viz třeba ti tragédi, za které jezdí Pešek.
Pro ty jednoduší: v MotoGP jsem nic nedokázal a mám horší motorku než Pešek

Marťan81 (140) napsal 23.04.2013 v 08:40-1

Rozhodně se stydět nemusíš, přeju hodně štěstí, a věřím že tvé závodění v MotoGP bude mít stoupající tendenci.

Slimáku: co by si chtěl s tím časem 2:10 v Brně v MotoGP dělat?

Foxx5 (633) napsal 22.04.2013 v 23:38-3

Slimáček (88.102.75.xxx) napsal 22.04.13 v 22:10:
Všechno kromě tohoto...:"že není nutné se stydět říct, že se za výsledek stydím"
Nestydím se říct, když něco nechápu...

Slimáček (146) napsal 22.04.2013 v 22:10-1+1

Já se považuji za skutečného fandu Lukáše a nespokojím se s tím, co nyní jezdí.
Ps:4Star- To PS v 20:46 jsem psal právě kvůli takovým, jako jsi se projevil ve 20:54 ty. To musím umět hrát na housle, abych slyšel, jestli někdo hraje čistě, nebo falešně?
Foxx: Co nechápeš?

Zbynek750 (32) napsal 22.04.2013 v 22:05-2+2

Fakt je, ze potom zpomalil a zacal se v poli postupne propadat. Tak jsem cekal, ze se k tomu vyjadri, co se delo... nikdo mu nebre, ze to je teprv druhej zavod

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist