Lorenzo slyší i na jiné nabídky

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Stanford (10) napsal 05.08.2010 v 18:55

4000 000 éček na dvojnásobek? Toť nemalej troškař

SoulTrain21 (753) napsal 05.08.2010 v 12:32

maxi vpohodě,já netvrdím,že jsi si to vymyslel.
nuvolari: jojo stou toyotou a ted red bullem máš rech no.Jinak o mercedes bych se nebál,ti budou příští rok silní,hlavně Rosberg
Suzuki je nejhorším týmem v MGP ale objíždí si různé podniky a všude se ukazuje lidem,jako kdyby byly mistři.Šaškárny na Manu, Brands Hatch,pujčení motocyklu závodnici z AMA.Chápu,že je to na oslavu výročí ale radši by se měli zaměřit,aby něco začli jezdit

Nuvolari (2329) napsal 05.08.2010 v 10:19

PityGPX: naprostý souhlas. Mimochodem, v SBK je vývoj GSX-R během roku asi nulový, protože už čtvrtým rokem, co si vzpomínám, začala Suzuki jako výborný stroj a v druhé půlce sezóny víc a víc ztrácí dech. Logickým krokem pro příští rok, by bylo opustit motoGP nasadit 4-6 Sradů do SBK a vyvíjet litr pro motoGP 2012

PityGPX (949) napsal 05.08.2010 v 10:02

Taky nezapomeňte, že ta Sůza asi bojuje na dvou frontách, najednou maj jezdce v SBK kt. jim bojuje o titul a tým SBK tlačí na továrnu aby jim pomáhala a vyvíjela motorku a tím pádem není prostor pro vývoj MGP kt. je pro továrnu duležitější, takže ta Sůza dělá pro SBk a pro MGp ale v obou případech z toho vyjde na prázdno protože titul zřejmě neklapne nikde. Takže měli odepsat bud sezonu MGp a nebo sezonu SBK a zaměřit se pořádně na jeden šampionát a pro letošní rok by to měly byt SBK kde by získali titul kdyby pracovali tka jak na zač. sezony A kor pokud se ještě staraj o ten tým yoshimura co je prý tov. japonský tým pro sbk???

PityGPX (949) napsal 05.08.2010 v 09:59

Taky nezapomeňte, že ta Sůza asi bojuje na dvou frontách, najednou maj jezdce v SBK kt. jim bojuje o titul a tým SBK tlačí na továrnu aby jim pomáhala a vyvíjela motorku a tím pádem není prostor pro vývoj MGP kt. je pro továrnu duležitější, takže ta Sůza dělá pro SBk a pro MGp ale v obou případech z toho vyjde na prázdno protože titul zřejmě neklapne nikde. Takže měli odepsat bud sezonu MGp a nebo sezonu SBK a zaměřit se pořádně na jeden šampionát a pro letošní rok by to měly byt SBK kde by získali titul kdyby pracovali tka jak na zač. sezony A kor pokud se ještě staraj o ten tým yoshimura co je prý tov. japonský tým pro sbk???

Max57 (5) napsal 05.08.2010 v 09:42

to DN: Já jsem schválně psal, že cpou nejvíc peněz do vývoje. Peníze do závodění (tovární tým, gáže jezdců, popř.satelitní tým) se do toho nepočítá... a právě proto, že cpou hodně peněz do vývoje, tak nejsou schopni materiálem (další motorky+náhradní díly) podporovat další (satelitní) tým. Ale to jen papouškuju to, co jsem kdesi kdysi četl (to je i moje odpověď tobě SoulTrain21 - jestli tomu věříš nebo ne je tvoje věc, já to jenom četl - šeky jim nepodepisuju )
Jinak, když se na počátku vývoje motorky pro něco rozhodnete (např. řadový čtyřválec, screamer, typ rámu, uchycení motoru, atd atd) a zjistíte, že to nefunguje úplně ideálně, tak se buďto z toho snažíte udělat to nejlepší, a nebo vezmete další ranec peněz a postavíte to úplně odznovu... ale ono se to zase nemusí povést - a tak utrácíte a utrácíte...
Jinak PityGPX s tím rokem 2007 máš naprostou pravdu...

Nuvolari (2329) napsal 05.08.2010 v 09:40

SoulTrain21: fakt nevím, kolik dávají, ale klidně bych tomu i věřil. Pokud nemají fantastického invenčního konstruktéra, tak můžou vyhazovat peníze horem dolem a nepomůže jim to. Vzpomeň si na Toyotu ve F1, druhý nejvyšší rozpočet a dlouhodobě žádné výsledky. A z opačného pólu: do Red Bullu nastoupil Adrian Newey a hle, je tady nejlepší auto. Mimochodem, doufám, že ho přetáhne Mercedes.

ChenziiR1 (158) napsal 05.08.2010 v 09:14

PityGPX v 23:39:

DN (57) napsal 05.08.2010 v 01:19

SoulTrain21: no ale je potreba zohlednit, ze SBK ma kvalifikacni gumu! Pokud myslis zavod, tak pak ok, pak je to mazec!

SoulTrain21 (753) napsal 04.08.2010 v 23:44

je to mazec no.To jsem tu srovnával hned po závodech,že byl Haslam tychlejši,než oba jezdci na Rizzle

PityGPX (949) napsal 04.08.2010 v 23:39

Tak ty pěkné výsledky Suzuki 07 byly taky ovlivnněny že profitovali z Bridgestonek zatím co ostatní týmy se trápili na mišelinkách. Bůh ví jak by to dopadlo kdyby bridžky byly už od roku 07 jednotné btw, je mazec že v silverstonu byla rychlejší suza z SBk než sůza z MGP???

SoulTrain21 (753) napsal 04.08.2010 v 23:24

Tomu,že dotoho Suzuki leje nejvíc peněz nevěřím.Kdyby to tak bylo,tak neveřím tomu,že by za ty 4 roky vývoje,natom byla Suzuki,tak špatně,jako je natom ted.Nevěřím tomu,že u Suzuki jsou o tolik méně schopní lidé,než u jiných továren.Ještě když měli v týmu 3 roky Capirexe.Vždyt ten vývoj a všechno kolem toho motocyklu je jen o penězích.TO je to samé jako renault ve F1,která má vymezeny rozpočet pro rok 2010,který už vyčerpal a ted shání peníze všude možně,aby mohli pokračovat v dalším vývoji auta,aby se dotáhnul na Maclareny ale protože je nemá,tak to auto je vtéhle fázi špatně a proto ztrácí.Toť můj pohled na věc

martin1 (658) napsal 04.08.2010 v 23:18

suzuki umřela s kennym, ale jestli to chtěj dělat jak ted tak radši vůbec!bmw s aprilkou vlítli do sbk/vím jinej podnik/ s takovým nasazením by se měla zvednout suza v gp, chudáci jezdci mají jistej chvost jestli se nevzpamatují tak je za rok 65 rozseká na Pramacu

DN (57) napsal 04.08.2010 v 23:03

Max57: ja vzdycky vedel, co je u Suzuki spatne, ale neumel jsem to pojmenovat, pritom je to tak jednoduche.. Je to konstrukcni krap. Na druhou stranu, jestli je pravda co pises, ze do toho davaji nejvic haku, proc nemaji satelit? Vzhledem k tragickemu poctu startujicich je to myslim dobry napad, ale zase proc by tam jezdili, kdyz by pripominali Pedercinky ve WSBK, ze?! Nebo vice testu, ja nevim. Ten Bautista prece neni zadny traged a Capirex taky ne. Je mi jich lito, pritom 3 roky zpet jeden z nej bajku v MotoGP. Mozna nove technology, vyvojare, konstruktery..

ChenziiR1 (158) napsal 04.08.2010 v 22:56

Kuva ,Jorga blafuje jaksviňa,kde by mu tali hotový stroj na titul Že si ty kecy nenechá od cesty

AKRO (-498) napsal 04.08.2010 v 22:47

ChenziiR1 - Jo, další! Na druhou stranu, když jim ty prachy dají...

ChenziiR1 (158) napsal 04.08.2010 v 21:41

martin1 v 08:32:

ChenziiR1 (158) napsal 04.08.2010 v 21:37

Akro:prej zvednout gáži.Další nenažranec-co říkáš?

AKRO (-498) napsal 04.08.2010 v 21:35

Ono se to ani na litrech moc měnit nebude a zůstane silná čtyřka! Myslím, že zůstanou i debilní satelity!

pasolini (260) napsal 04.08.2010 v 21:31

Tím pádem Ben do továrny a na tech 3 jde Cal

Marex (2569) napsal 04.08.2010 v 21:09

Nuvolari: Uvidíme.

PityGPX (949) napsal 04.08.2010 v 19:05

Toš ono to je aj na novinkach :)))

//moto.sport.cz/moto/173208-sef-ducati-se-prorekl-a-potvrdil-prichod-rossiho-k-italske-staji.html

takže to potvrzuje už každý druhý web :) ale ofiko to bude v neděli si myslím.

Jinak, na litru uměj všichni Bohužel tady se píše taky zajimavě ale pro mě né zrovna přivětivě.

//www.crash.net/world+superbikes/news/162204/1/crutchlow_hints_at_imminent_motogp_future.html

81Tomm (65) napsal 04.08.2010 v 14:26

to pila: mrknul jsem se na bikeracing.it a vypadá to, že Rossi k Ducati je hotovou věcí...

SoulTrain21 (753) napsal 04.08.2010 v 14:21

To,že pojede Rossi ducati už beru,tak nějak jako hotovou věc.Víc jsem zvědavej spíš nato,jak se ktomu všemu postavi Burgess.

Kryšpín (7) napsal 04.08.2010 v 14:10

pila: ...aby to nebylo jen zbožný přání Talošů. Počkal bych na oficiální prohlášení.

Kryšpín (7) napsal 04.08.2010 v 14:09

Nuvolari: Je jasné, že tady máme "silnou čtyřku". Rossi, Lorenzo, Pedrosa, Stoner. Ale zrovna Pedrosa je podle mě srovnatelný jak s Haydenem, Doviziosem a popř. dalšími. Navíc pokud dojde ke změně obsahu na litr, tak bych tu "silnou čtyřku" už viděl dost jinak. Třeba Hayden na litru umí, což dokázal, podobně třeba Melandri litr umí. Jsem ale docela zvědav, jak se s litrem popasují "mladíci" Lorenzo, Dovizioso,...Uvidíme. Už aby to bylo, to těch stojatejch vod je potřeba hodit pořádnej šutr, ať se něco děje

pila (15) napsal 04.08.2010 v 14:06

Karty jsou uš skoro rozdané,mrkněte na bikeracing.it
potvrzen přestup Valeho k Ducati.Pokud je to pravda a vidím dobře,tak příští sezóna by mohla být zajímavá

Nuvolari (2329) napsal 04.08.2010 v 13:36

Kryšpín: taky věřím, že Hayden bude na litru lepší, ale nevím jestli bude stačit na tu dnešní čtyřku. A Dovi je jistě kvalitní jezdec, ale k té čtyřce mu stále něco chybí. Myslím, že jediná plnohodnotná náhrada za Stonera jsou dnešní Fiati.

Kryšpín (7) napsal 04.08.2010 v 12:58

Nuvolari: Hayden je podle mě jezdcem "na bednu", pokud se dožije litrů, tak si myslím, že to ještě i předvede. Faktem ale zůstává, že Ducati nějakou dostatečnou náhradu za Stonera bude potřebovat - takže budou samozřejmě lanařit ze všech sil jezdce ze špice. Tak mě tak napadá, že když Doviho nechtějí u Hondy...

Nuvolari (2329) napsal 04.08.2010 v 12:47

Marex: tomu nevěřím, není to v zájmu ani jednoho z nich, jezdit ve společném týmu plném rivality a napětí. A navíc Ducati udělá cokoliv proto, aby jednoho z nich získala, protože potřebuje jezdce na bednu.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist