Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Omg - Horší je, že to nedošlo tobě! Jaký 100 kilový jezdci!? Přečti si to znovu a uvidíš, že píšu 70-80 kg. A neboj se brzy se bude v MGP dovažovat také!
AKRO tak jinak, když ti to nedošlo... ty si vážně dovedeš představit jezdit 100kg chlapa v moto GP? Na dovažování se vy..r to není pro mě ani pro ostatní novinka, že se dovažuje. To je celkem v pořádku, vím o tom a chápu to. Čím těžší tím horší snad ve všem, to snad chápe i dítě v prvním ročníku základní školy. Tvá představa je něco, jak máš to zalité, oteklé, steroidové monstrum v profilovce ?
My lidi jsme holt prevíti, Honda.boyi, nedáme a nedáme si pokoj, až se "zase něco stane" ...
Až třeba ""zase"" někdo nebude moci vyhnout jezdci, který
spadl před ním
Nevidím z medicínského hlediska žádnou spojitost mezi váhou a pravděpodobností zlomeniny. Chápu, že "narostlejší" kluci mají nevýhodu, ale nějaké dovažování??? Pověsíme Váňovi na Železníka dva pytle cementu, aby se Pardubickou mohl svést i průměrně rostlý chlap? Nebo u basketu budeme řezat nohy vysokým, aby si mohli zahrát i menší? To je přeci nesmysl.
Myslím, že pustit Lorenza do závodu byl dost risk. Pustit jezdce pár hodin po operaci kličky do závodu je podle mě dost velká prasárna a hazard s bezpečností. Vyšlo to, naštěstí, zajel super, ale taky to mohlo dopadnout špatně.
OMG - Myslím, že nemáš pravdu! Nikde není řečeno, že je špičkový motocyklový sport určený jen pro chcípáky okolo 160 cm a váhou 50-60 kg! Tato skupina tvoří v populaci asi 1-2% Proto se dovažuje, nebo lépe řečeno postaví těžší motorka nebo auto. Ono se dovažuje ve Formuli 1, v závodech sportovních a cestovních vozů, v motokárách, v MOTO 3 a MOTO 2, atd. Pokud jde o to dovážení, myslím, že i vysoký člověk je schopný vážit okolo 80 kg. Ono se to pochopitelně nebude dovažovat podle nejtěžšího jezdce, ale určí se před sezónou minimální váha, jako třeba v MOTO 2 např. motorka + jezdec 220 kg a dělej si s tím, co umíš! Co je na tom složitého? Např. Reding je díky tomuto dovažování ve špici, protože je proti jiným jezdcům těžký a neměl by se svou vahou šanci.
AKRO to je jako dát do obrany v hokeji 148cm a 60kg vážící hovado Nebo do formule1 205cm 110kg maníka a zbytek startovního pole dovážit? ...např Marco měl docela problémy s jeho váhou a mega výškou v GP. Ti co jezdí na normálních motorkách nejedou cca. 45 minut v kuse a neperou se s vlastní hmotností + váhou stroje při brždění a brutální akcelerací po celou dobu závodu.(a to musíš uznat, že není žádná rybařina) Proto může běžný vyznavač motocyklů vážit klidně i 200kg a to třeba i v čisté svalové hmotě ... což už je docela nereálné, tak jako tvoje úvaha o kostlivcích v GP. Dovažování klidně, pokud nebudou muset dovažovat třeba 50kg rozdíl.Maník vyfasuje na záda 50kg krosnu a jedem. Prostě pro každý sport je jiný "ideál" postavy.
GOD - taky zdravím a přijmi dodatečnou gratulaci k Rossimu! Pokud jde o ten benzín a jeho množství, je to nesmyslná SPZkovina a není žádný problém jim pár litrů přidat!
OMG - 60 kg jezdci fakt nepotřebují, vypadají jako koncentráčníci! Kolik lidí jezdících na normálních motorkách má 60 a méně kilo? Proč zrovna závodníci, mají vypadat jako maličcí chcípáci do 155-165 cm? Co ostatní co by chtěli závodit a jsou vyšší, proč by neměli dostat šanci? Už se přece dovažuje v Moto 2 a Moto 3. tak proč ne v MGP a Supersportech atd?
AKRO Na bídných 100 kg není třeba mít žádný tuk! asi vtip že?
... gp jezdci potřebují svaly vytrvalostní maratonské "60kg" a né na dynamiku "80kg" jako běžec na 100m. A pokud se budeme bavit o 100kg bez tuku, tak věř že bez steroidů ani ve vlhkém snu a ty jsou jaksi v profi sportu hlídané namátkovými kontrolami esik se nepletu.
Tak, tak - i na silnici platí "hlavně nenarazit". Na tom jsou na dromech založeny únikové zóny. Jenže při highsideru se tohle dá splnit celkem těžko, prostě to člověka vykopne jako kůň a dopad je dílem náhody.
Moje "troška do mlejna" : myslím, že při
"odložení "máši(nebo když se ho tato "zbaví" nějakým
hajsošem!)musí jezdec mít především kliku a potom možná
začne pád ovlivňovat to další,jako třeba "svalovina", či
hmotnost. Vždycky však platilo, že horší než rychlost po-
hybu jezdce po zemi(nepřijde-li náraz do překážky!),
je pád z výšky. Ta dopředná rychlost je prakticky stejná
a jezdec dokáže průběh pádu ovlivnit ještě míň. Říkalo se
tomu "spadnout jako bedna kytu"... Zraněním pak někdy ne-
zabrání ani všechny ty protektory v/na kombi ani botách .
Takže při hajsoších je(možná)výhodou nižší hmotnost, ale
asi nejlepší je "najmout co nejvíc andělů strážnejch"
Desmo a Toecutter - Blbost! Ono by stačilo,pokud by ti jezdci měli okolo 80 kilo, což je sice málo, ale aspoň nějakou svalovou hmotu by měli a trochu by jim díky tomu ty kosti držely o něco víc!
Inými slovami: aj medzi jazdcami MotoGP sa najdú takí, na ktorých platí: dá si za korunu (bodík)prevŕtať aj koleno... No koľko bude tých mínusov? Že by im jazda s veľkými bolesťami prinášala radosť zo života? Asi veľmi ťažko...Prajem príjemný deň.
Jorga je borec,ale mimochodem nic nového,když srovnám zranění třeba Franty Štastného a jeho účasti v závodech a úroven dnešní medicíny,tak jsou to pořád stejní magoři
Omg - Horší je, že to nedošlo tobě! Jaký 100 kilový jezdci!? Přečti si to znovu a uvidíš, že píšu 70-80 kg. A neboj se brzy se bude v MGP dovažovat také!
AKRO tak jinak, když ti to nedošlo... ty si vážně dovedeš představit jezdit 100kg chlapa v moto GP? Na dovažování se vy..r to není pro mě ani pro ostatní novinka, že se dovažuje. To je celkem v pořádku, vím o tom a chápu to. Čím těžší tím horší snad ve všem, to snad chápe i dítě v prvním ročníku základní školy. Tvá představa je něco, jak máš to zalité, oteklé, steroidové monstrum v profilovce ?
My lidi jsme holt prevíti, Honda.boyi, nedáme a nedáme si pokoj, až se "zase něco stane" ...
Až třeba ""zase"" někdo nebude moci vyhnout jezdci, který
spadl před ním
Nevidím z medicínského hlediska žádnou spojitost mezi váhou a pravděpodobností zlomeniny. Chápu, že "narostlejší" kluci mají nevýhodu, ale nějaké dovažování??? Pověsíme Váňovi na Železníka dva pytle cementu, aby se Pardubickou mohl svést i průměrně rostlý chlap? Nebo u basketu budeme řezat nohy vysokým, aby si mohli zahrát i menší? To je přeci nesmysl.
Myslím, že pustit Lorenza do závodu byl dost risk. Pustit jezdce pár hodin po operaci kličky do závodu je podle mě dost velká prasárna a hazard s bezpečností. Vyšlo to, naštěstí, zajel super, ale taky to mohlo dopadnout špatně.
OMG - Myslím, že nemáš pravdu! Nikde není řečeno, že je špičkový motocyklový sport určený jen pro chcípáky okolo 160 cm a váhou 50-60 kg! Tato skupina tvoří v populaci asi 1-2% Proto se dovažuje, nebo lépe řečeno postaví těžší motorka nebo auto. Ono se dovažuje ve Formuli 1, v závodech sportovních a cestovních vozů, v motokárách, v MOTO 3 a MOTO 2, atd. Pokud jde o to dovážení, myslím, že i vysoký člověk je schopný vážit okolo 80 kg. Ono se to pochopitelně nebude dovažovat podle nejtěžšího jezdce, ale určí se před sezónou minimální váha, jako třeba v MOTO 2 např. motorka + jezdec 220 kg a dělej si s tím, co umíš! Co je na tom složitého? Např. Reding je díky tomuto dovažování ve špici, protože je proti jiným jezdcům těžký a neměl by se svou vahou šanci.
AKRO to je jako dát do obrany v hokeji 148cm a 60kg vážící hovado Nebo do formule1 205cm 110kg maníka a zbytek startovního pole dovážit? ...např Marco měl docela problémy s jeho váhou a mega výškou v GP. Ti co jezdí na normálních motorkách nejedou cca. 45 minut v kuse a neperou se s vlastní hmotností + váhou stroje při brždění a brutální akcelerací po celou dobu závodu.(a to musíš uznat, že není žádná rybařina) Proto může běžný vyznavač motocyklů vážit klidně i 200kg a to třeba i v čisté svalové hmotě ... což už je docela nereálné, tak jako tvoje úvaha o kostlivcích v GP. Dovažování klidně, pokud nebudou muset dovažovat třeba 50kg rozdíl.Maník vyfasuje na záda 50kg krosnu a jedem. Prostě pro každý sport je jiný "ideál" postavy.
Díky AKRO bylo to super udělal mi kluk vážně radost
Jo a palivo bych taky neomezoval to je poděl!!!
4Star - A to myslíš, že by jezdce okolo 80 kg mělo při té tepové frekvenci klepnout?
AKRO: No jo, ale uvedom si, ze zavod na takove urovni je pro lidske telo neco jako maraton, dyt tepova frekvence se jim pohybuje okolo 160 - 180.
GOD - taky zdravím a přijmi dodatečnou gratulaci k Rossimu! Pokud jde o ten benzín a jeho množství, je to nesmyslná SPZkovina a není žádný problém jim pár litrů přidat!
4Star - 100 kilo na nich nikdo nechce, stačilo by podle tříd 70-80 kg a dovažovat!
OMG - 60 kg jezdci fakt nepotřebují, vypadají jako koncentráčníci! Kolik lidí jezdících na normálních motorkách má 60 a méně kilo? Proč zrovna závodníci, mají vypadat jako maličcí chcípáci do 155-165 cm? Co ostatní co by chtěli závodit a jsou vyšší, proč by neměli dostat šanci? Už se přece dovažuje v Moto 2 a Moto 3. tak proč ne v MGP a Supersportech atd?
AKRO zdravím a neblázni to by jim benzín vyšel tak na půl závodu mít ti kluci metrák
Dovedeš si představit metrákovou Josefínu Lorenzovou
omg: Presne tak 100 kg s 2%, 3% tuku je profi kulturista
AKRO Na bídných 100 kg není třeba mít žádný tuk! asi vtip že?
... gp jezdci potřebují svaly vytrvalostní maratonské "60kg" a né na dynamiku "80kg" jako běžec na 100m. A pokud se budeme bavit o 100kg bez tuku, tak věř že bez steroidů ani ve vlhkém snu a ty jsou jaksi v profi sportu hlídané namátkovými kontrolami esik se nepletu.
AKRO: Pokud by mel mit treba pedrosa podle tebe 100 kg tak by mohl klidne zavodit na MR. Olympia
Tak, tak - i na silnici platí "hlavně nenarazit". Na tom jsou na dromech založeny únikové zóny. Jenže při highsideru se tohle dá splnit celkem těžko, prostě to člověka vykopne jako kůň a dopad je dílem náhody.
Moje "troška do mlejna" : myslím, že při
"odložení "máši(nebo když se ho tato "zbaví" nějakým
hajsošem!)musí jezdec mít především kliku a potom možná
začne pád ovlivňovat to další,jako třeba "svalovina", či
hmotnost. Vždycky však platilo, že horší než rychlost po-
hybu jezdce po zemi(nepřijde-li náraz do překážky!),
je pád z výšky. Ta dopředná rychlost je prakticky stejná
a jezdec dokáže průběh pádu ovlivnit ještě míň. Říkalo se
tomu "spadnout jako bedna kytu"... Zraněním pak někdy ne-
zabrání ani všechny ty protektory v/na kombi ani botách .
Takže při hajsoších je(možná)výhodou nižší hmotnost, ale
asi nejlepší je "najmout co nejvíc andělů strážnejch"
Na bídných 100 kg není třeba mít žádný tuk!
AKRO: Metrak ano, ale ne kdyz polovinu vahy tvori tuk
Jinak Desmo, jaké přetížení 20G při 90 kg? Nevíš, že 90 kg je dost málo? Pořádný chlap má mít nejméně metrák a víc!
Desmo a Toecutter - Blbost! Ono by stačilo,pokud by ti jezdci měli okolo 80 kilo, což je sice málo, ale aspoň nějakou svalovou hmotu by měli a trochu by jim díky tomu ty kosti držely o něco víc!
Hm,nooo ... Klobouček dolů Chorché .. co dodat ...
miramara
Ani 5kp(kilopondů)"mínusů" by nedokázalo
dostatečně klasifikovat TAKOVÝTO názor,
pane 5kp ...
Inými slovami: aj medzi jazdcami MotoGP sa najdú takí, na ktorých platí: dá si za korunu (bodík)prevŕtať aj koleno... No koľko bude tých mínusov? Že by im jazda s veľkými bolesťami prinášala radosť zo života? Asi veľmi ťažko...Prajem príjemný deň.
Žádná žena...
Jorga je borec,ale mimochodem nic nového,když srovnám zranění třeba Franty Štastného a jeho účasti v závodech a úroven dnešní medicíny,tak jsou to pořád stejní magoři
Targa954