Letem světem velkých cen

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jeza (0) napsal 07.07.2008 v 18:17

brabuss.clovece,to je hnusny,doufam,ze toho se nedoziju...

Hrubák (3) napsal 07.07.2008 v 14:43

Kvasa:počítám,že by k těm změnám došlo i v národních šampionátech,když se dvoutakty přestanou vyrábět úplně a kupříkladu se slovenskou licencí můžeš ve 14ti drtit skoro cokoli..

Brabuss (-2) napsal 07.07.2008 v 11:00

Pánové jen si představte, že do 20 let tu budeme řešit otázku: Který elektromotor je nejvhodnější pro závody MotoGP a proč jsou ty kurvy tayk těžké?

kvasa (0) napsal 07.07.2008 v 10:33

Hrubák: toho 14 letyho synka by nevzali ani na 125ccm:)..Jestli si otom nikdy neslysel tak jsou tam vekovy omezeni a to 125ccm-15let, 250ccm-17let, motogp-18let (nejspis:))

Hrubák (3) napsal 07.07.2008 v 09:20

úplně vidím,jak posadím svýho 14letýho synka na 150koňovou šestku,atˇ ukáže, co v něm je. lol

Marex (2570) napsal 06.07.2008 v 22:12

600ccm jsou nesmysl! Bylo by to 125ccm 2t, 600ccm 4t, 800ccm 4t. To je přece jasná blbost. Ještě ty 400ccm, nebo 500ccm to bych pochopil. Každopádně čtyřtaktní dvouvál je podle mýho gusta,ale omezil bych jim elektroniku a otáčky,ať to vydrží a nejede jak 8-mi kila!

ferda.66 (38) napsal 05.07.2008 v 09:06

too Ritchy:jak muzes pri tom usinat?me se z nich chtelo blejt .takove keci,to nezvladam ani ja s dvojkou v krvi

xt-perník (3) napsal 04.07.2008 v 21:42

zdarec lidi.
závodní motorka by měla bejt dvoutaktní.
je to vopravdu nářez(už to nastavení motoru je neskutečnej zážitek).čtyrtakt může nastavovat skoro každej kdo rozumí počítačům a umí tam nacpat nějekou mapu,ale dvoutakt je hromada zkušeností,citu pro počasí a dalších desítek věcí.
viď,ze mám pravdu Hrubáku
nechtělo by to sepsat nákou petici aby to příští rok na čt komentoval Joska?jestli tam budou ty blekotove jako teď tak přestávám platit poplatky .

zebyhonda (1) napsal 04.07.2008 v 16:43

Mě jedno na čem budou jezdit, stejně mi to ty dvě paka na ČT zhnusí.

Hrubák (3) napsal 04.07.2008 v 16:20

jak říkáš Durex

Ritchy (30) napsal 04.07.2008 v 11:53

já nechci poslouchat ty blbý komentáře na ČéTéčku Vždycky jsem u toho usínal

Durex (31) napsal 04.07.2008 v 11:32

Někdo,kdo tady napíše,že 2-takt je dobrej do sekačky na trávu,tak asi nikdy nejel na našláplý dvatcce nebo dokonce dvěpade.Všude se všechno sere,evropská unie zakazuje.Jestli to tak půjde dál,tak se na dvoutakty budem chodit koukat do muzea.A přitom to je nářez jak sviňa.Už jen ten Zvuk.Tomu se nic nevyrovná!!!

Droppi (3) napsal 04.07.2008 v 11:18

No pokud by z toho fakt vylezly nějaký dvouválcový 400-500ccm, s váhou 100kg, bez elektronických 3,14čovinek a v počtu přesahujícím alespoň 20 strojů na startu, tak by se mi to snad i líbilo. Otázkou samozřejmě je, komu se bude chtít cpát prachy do vývoje v této komerčně podřadné třídě. Zase na druhou stranu, kdyby týmy z MotoGP vzaly staré litry a "fiknuly" je na půlku, tak maji dvouválcový pětikila jako vyšítý No dobře, tak alespoň nějaký stavební kámen od kterého by se mohlo dát odrazit. Do toho Aprilka už relativně podobný motor má, KTM je jasná, Čína by se taky ráda někam nacpala. No já myslim, že by to nemuselo dopadnout špatně

Venda (33) napsal 04.07.2008 v 07:58

Nějaký 4Takty v životě nebudou závodní mašiny.4Tsi na to jenom hrajou pod záminkou použití někde ve výrobě. Jsem pro zachování větších 2Taktů. Kdo byl letos mrknout na testování do Brna? Ty 250 2T v pohodičce udržej krok s litrovým superbikem .

ferda.66 (38) napsal 04.07.2008 v 01:17

oprava..vysilat nebude...

ferda.66 (38) napsal 04.07.2008 v 01:17

chlapci...co resite?stejne,kdyz to budou komentovat ty paka z ČT2 a ČT4,tak se na to nebude se zdravim rozumem koukat .to me dost nastvaly,ze to cesky eurosport vysílat
a dal... to bude pak sranda,misto 250cmm budou šestky??Vostarek jim to tam teda muze predvect lol

jura1000 (7) napsal 03.07.2008 v 19:24

jestli to dopadne jako gp a nová třída bude stejně obsazená protože bude stejně drahá tak pá pá.Radši bych četl článek o tom že tato komise uspěla při jednáních o nové třídě a je zajištěno 20.. 25.. stájí a bude se na co dívat.Jestli bude jezdit 15 jezdců tak zlaté 250

kvasa (0) napsal 03.07.2008 v 16:46

co tu porad strasite:) Sak oni chcou zmenit jen 250ky na 600ccm protoze ty ctvrlitry se ani nikde jinde ve svete nejezdi a hlavne se takova kubatura nedela seriove. 125ccm je klasika, to bude jezdit jeste hodne dlouho.
btw. proc nadavate na dornu kdyz ta s tim nema vesmes nic spolecny? Dorna vlastni TV prava a ne nejaky technicky serepeticky. Toty pravidla dela cela komise v ktere je jako jeden clen Ezpeleta z Dorny...No a uz aby se tam vratil Sete, to by byly zavody hned zajimavejsi, hlavne pro me

Hrubák (3) napsal 03.07.2008 v 15:10

chlapi nestrašte s těma monama,nahradit 250 možná,ale dvoutaktní dvacka je obr škola a myslím,že i nenahraditelná...jen názor

rider.55 (0) napsal 03.07.2008 v 14:31

Já nevím. Podle mě vrátit zase k 500ccm by byl krok zpět. Teď se vše upíná ke 4-taktům. Ale je pravda,že doitaktní 250 by mi chyběla.

Nuvolari (2329) napsal 03.07.2008 v 14:03

Já jsem docela pro. 2-takt je už dneska pasé, dobré tak na motory do sekaček na trávu. Nebuďme zbytečně nostalgičtí. Ale souhlasím s Filtrem#21. Měli by to být 400 ccm nebo max 500 ccm. Jinak to je totéž co SSP a ztrácí to svoji jedinečnost. Stejně jako když GP šly z 1000 na 800 ccm. A ze 125ccm by mohli udělat 250-300 4-takt mono.
Ale sakra se těším na Seteho (zase jeden z těch starých panů, co už jsou pasé, jak tady kdosi psal a koukněme se letos třeba na dědka Edwardse, jak to těm maldým ukazuje!).

Palec11 (232) napsal 03.07.2008 v 13:51

Ja bych to vyresil tak ze bych 125 250 nechal a vytahl zase nějaký divoký dvoutaktní 500 bez těch všech elektronickejch kokotin a bylo by...

opic (0) napsal 03.07.2008 v 13:50

jsem nakloněn variantě proklamované firmou KTM - místo 250 dvouvály do 500cm3.To by byl rachot a určitě by se něco objevilo i v serii.Čtyřválce 6-ti kila spolu se superbikama jsou Hi-tec na silnici - díky uplatnění v SSP a SBK jsou technicky nejdál, tak proč ještě takovéto prototypy?!

Lech (57) napsal 03.07.2008 v 13:39

No koukám sherme 14,že si pleteš šampionát MotoGP a SBK. :

Pérák (0) napsal 03.07.2008 v 13:38

sherm14: Probuď se, chlape! Tady se píše o MotoGP a ne WSBK!

sherm14 (1) napsal 03.07.2008 v 13:04

tak proc kdyz ukazujou pozice jezdcu a jsou tam i motorky na jakych jedou tak je tam zx 10r,cbr1000rr,R1 a dukna 1098 ?!

Johnny83 (228) napsal 03.07.2008 v 12:47

uz 2 roky ne me by se libilo kdyby si aprilia prosadila ten dvouval z sxv 450... sestikila jsou fakt blbost si myslim

sherm14 (1) napsal 03.07.2008 v 12:28

to Filtr21: Moto GP jsou litry ne ?!

Filtr#21 (7) napsal 03.07.2008 v 11:19

Myslím, že Dorna nezakazuje nasazení tří motorek, je to spíš finančně velmi náročný a tři bajky jsou už drahý pro každej tým.
Mě osobně taky mrzí ústup od dvoutaktů, ale to je holt vývoj. Mě by se líbily čtyřtaktní čtyřkila, to je podle mě neprávem opomíjená kubatura, která by se díky šampionátu mohla posléze uplatnit i v sériový výrobě jako logickej mezikrok mezi malýma motorkama a šestkama, který už jsou dneska pro začínajícího jezdce taky docela přísný..
Udělat z dvěpade šestikila - to už by mi moc velkej rozdíl mezi jima a osmistovkama Moto GP nepřišel.
Co vy na to ?

pasolini (260) napsal 03.07.2008 v 10:18

Souhlas s lynxem. Dorna by neměla vymýšlet p.y, ale raději se zaměřit na zvýšení počtu jezdců v královské třídě. A bylo by po problému. Kdysi jezdily repsolky ve třech. Klidně by tak mohli jezdit všechny tovární týmy. A hned by bylo o 5 lidí na startu víc.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist