Křesla se dala do pohybu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JollyJoker (1004) napsal 24.06.2012 v 20:18

Dejte Bradla a Crutchlova na Ducati a pak se uvidí,jestli je to motorka do šrotu.
Jinak to,že japonské bajky vyvíjeli letečtí konstruktéři, se někde muselo odrazit.

AKRO (-498) napsal 24.06.2012 v 17:44

Nuvolari - Asi to bude tak jak píšeš!

Nuvolari (2329) napsal 24.06.2012 v 13:18

AKRO: určitě máš pravdu, motor a z něho vyplývající těžiště a posaz je naprosto v pořádku. Je to jen neschopnost jezdců, kteří na tom kdy jeli. Rossi, Hayden, Barbera, Abrahám, Capirossi, de Puniet, Melandri, samí outsideři, kteří by dobře nezajeli na ničem...

AKRO (-498) napsal 24.06.2012 v 13:12

Josef58 - 09:14 Královská třída přebírá technologii ze série! Je to naprosto přesné konstatování stavu, do kterého přivedl MOTO GP sám SPZka!

AKRO (-498) napsal 24.06.2012 v 12:50

Slunce11 - Ani Stoner, jak vidíš není Bůh, stačí nějaké vibrace kvůli gumám, které se mu rychleji ojíždějí a najednou taky nevyhrává! Když není motorka na 100%, tak na ni nevyhraje nikdo! Jinak si myslím, že ten motor Ducati není nesmyslný! To se jen pořád hledánějaký důvod, proč Ducati nejede!

God (975) napsal 24.06.2012 v 11:37

JJ a přesné nájezdy do zatáček a skvělej pocit z předního kola úplná Yamaha jen co je pravda

Marex (2569) napsal 24.06.2012 v 11:24

Rossi to předělal na Yamahu? Ahá! Takže řaďák a výborná jezdecká pozice. Hmmmm.
Pff f ff

slunce11 (9) napsal 24.06.2012 v 09:56

Měli to udělat dávno kopírovat Japonce a dnes by na tom byli lépe,ono je těžké když lidé dělají z jezdce vývojáře a Ducati si stále stojí za svým konceptem,kterému už dávno Japonci ujeli.Já bych jim to a Rossimu nezazlíval viz.to jak před začátkem sezóny na rychlo stavěli GP 12.Řekl jsem si OK.došlo jim to a prostě to bude Yamaha jen s nápisem Ducati a vsadil bych hodně na to,že to tak Rossi a Burges chtěli,ale prý si Ducati stála za zachování určitých Ducati nesmyslů.Rossi s Burgesem tam vrazili hliníkový rám,který si nerozumí s tím nesmyslným motorem a ten rám testujou vlastně asi od února,zatím co Honda mnoho let a měla teď tři typy,než se rozhodla,který tam dá. Je to těžké takhle něco vymýšlet.Jestli tam Rossi zůstane,tak se v něm hodně zklamu,protože to bude jen kvůli penězům!!!

slunce11 (9) napsal 24.06.2012 v 09:42

Larry To je mi novina Pokud vím tak ani Stoner a nikdo jiný pokud nemá stoprocentní stroj,tak nevyhrává,podívej jak stroj na výtězství dostává od Chorcheho.Jediný rozdíl je,že Stoner byl mladej psychopat,ale myslíš že devítinásobný Mistr světa se chce zabít nebo zmrzačit na stroji kterému od vstupu do Ducati nevěří?Už dávno platí,že výtězí technika,v tom má Akro pravdu.Ducati potřebuje buď totálně kopírovat Japonce,nebo konči. Najdou někoho kdo bude jezdit a riskovat svůj život,ale ani tak nebude stíhat Japonskou elitu.

josef58 (823) napsal 24.06.2012 v 09:41+1

On jel totiž na titul, nebýt toho zranění.

1100Virago (3052) napsal 24.06.2012 v 09:28

italšrot: Tobě připadá Capirossiho třetí místo v MS, pouhých 23 bodů za vítězem a s výpadkem, způsobeným nezaviněným zraněním, jako "dílčí úspěch"?

josef58 (823) napsal 24.06.2012 v 09:23

desmo69
snad v Assenu má být oznámeno, že se ruší dle tebe to "geniální" pravidlo o nováčcích za které jsi tady tak vehementně ještě kopal tak dva týdny zpět. Co teď na to mistře reglementů?? On je totiž SPZka mění častěj než svoje trencle.

Mám na tebe víc otázek v článku "Zamíří Pedrosa k Yamaze?" 17:59. Odpovědi by mě zajímaly.

josef58 (823) napsal 24.06.2012 v 09:14+1

desmo69 00:40
opě jako vždy, kde jsem toto tady psal? Jinak ale SPZ-CRT
používá upravené superbikové motory a ty vychází za série . Takže je to tak, po 63 LETECH fungování MS silničních motocyklů dokázal SPZka neskutečnou věc "královská" přebírá technologii ze série

PityGPX (949) napsal 24.06.2012 v 09:14

italšrot (164) napsal 24.06.2012 v 09:03

freddy32> To se žlutkám nebude líbit, ale vy hnědky nejte o nic lepší. Váš věčný spor o Rossim je již legendární.

Evo (411) napsal 24.06.2012 v 08:58

Rossiho vyrok po pocatecnich neuspesich:"V zadnem pripade nechci z Ducati delat druhou Yamahu. To by pak vysledek zavodu byl jasny jeste pred zhasnutim startovnich svetel."
Yamahu uz ma a vysledek je taky predem jasny,alespon prozatim.Takze nelhal.

italšrot (164) napsal 24.06.2012 v 08:53

Larry> Tady nám chytrá hlavička objevila ameriku. Si představte, že když chcete vyhrávat musíte mít k tomu i kvalitní motorku. Teda Larry máš u mně respect.

Evo (411) napsal 24.06.2012 v 08:50

Marex: Ja myslim, ze nikdo(jak Rossi +Burges , tak Ducati)vubec nepocital s variantou, ze bude Rossi na Stonerovce tak marny. Oni si vsichni skutecne mysleli, ze to bude jak s Yamahou. A kdyz to nevyslo, zustali ponekud "zaskoceni".

chotas (163) napsal 24.06.2012 v 08:36

Larry: přesně a i kdyby ji dostal, tak jak řekl Suppo, když nevyhraje, tak to stejně žlutky svedou na Hondu

Larry (114) napsal 24.06.2012 v 07:47

dlouho jsem nepřispíval pod podobný články, nebo pod reporty z MotoGP...
KONEČNĚ...KONEČNĚ...snad i ti nejzarytější zaslepenci pochopili, že 46 potřebuje motorku na vyhrávání...tedy jenom jeho um a testovací schopnosti nejsou to, co se tady roky psávalo...tedy vyjímečná genialita...vina neúspěchů posledních roků je samozřejmě i na něm a nejemom na Ducati a jejích inženýrech...

Dejvid17 (1088) napsal 24.06.2012 v 02:35

miluju polotovary, jim to furt.. ale dukátu ne! :D never more! :D

desmo69 (638) napsal 24.06.2012 v 00:40

josef58, ty si snad myslíš že CRT používá motory ze sériové výroby? Neuvěřitelný.

Marex (2569) napsal 23.06.2012 v 23:36

martas: Problém bude někde uprostřed. Oni po něm chtěli udělat stroj, který bude vyhrávat. Kdyby poslouchali jeho přání, byla by z toho Hondo-Yamaha a možná by to i fungovalo. Jenže by to asi neutáhli finančně a tak vzniknul "polotovar". A pokud jsi někdy jedl polotovar...

italšrot (164) napsal 23.06.2012 v 23:34

Opět nesouhlasím. Kromě dílčích "úspěchů" Capirossiho nebo Haydena, to nikdy nebyla skvělá závodní motorka. Pak přišla éra Stonera. Ale to, že na ní dokázal vyhrávat jen on o něčem svědčí.

martasjRSV (507) napsal 23.06.2012 v 23:28

Capirossi na ní v litrové éře taky nejezdil vůbec špatně ... až 800 ccm mu už nejspíš nesedlo a roky už měl taky. Ducati určitě umí postavit skvělou závodní motorku ... jen nesmějí bezhlavě poslouchat někoho, kdo se rozhodně totálně překopat všechno to co postupně vyvýjeli a co uměli.

italšrot (164) napsal 23.06.2012 v 23:20

martasjRSV> Nesouhlasím. Co je Ducati bez Stonera? Nic! A tak tomu bude i po odchodu Rossiho. Jen se zařadil po bok Capirrosiho, Gibernaua, Melendriho, Haydena a dalších. Ducati byla Stoner a pokud se nenajde další takový "blázen" bude to jen druhořadá značka v MotoGP.

martasjRSV (507) napsal 23.06.2012 v 23:06

Jestli je Rossiho odchod víceméně hotová věc, tak je to pro Ducati po dvou letech první světýlko naděje
Pak se mi moc líbí ten prjekt Hondy a fakt doufám, že to dotáhnou až do konce. Bylo by to zajimavé porovnání mezi továrním speciálem, touhle novinkou a CRT kočkopsama.
A Hayde a Spies do WSBK ... no to by v těch SBKáčkách bylo zase ještě víc našlápnuto

Marex (2569) napsal 23.06.2012 v 22:51

... zrovna...

Marex (2569) napsal 23.06.2012 v 22:51

CBR: Zrovan ve 22:40 ty. Pff ff f

italšrot (164) napsal 23.06.2012 v 22:43

Marex>

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist