VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PityGPX (949) napsal 16.03.2013 v 19:55

50.

josef58 (823) napsal 16.03.2013 v 18:54+1

A to, že jeden člověk dokáže v dnešní době zakázat továrně vstup do MS, tak to už je do nebe volající

josef58 (823) napsal 16.03.2013 v 18:52+1

Původní CRT nemaj s dnešníma "CRT", nebo CRT2, nebo jak to napsat nic společného. Hlavně to "právo" na odkup motoru za "hubičku" tedy za směšných 2OOOO éček. To právo si tak každý může strčit někam
Sem myslel, že už to tu někdo konečně tak v lednu pochopil, ale dívám se, že ne.

Marex (2569) napsal 16.03.2013 v 18:20-1

No. Vrátil jsem se právě domů a rozhodl jsem se, že budu tím, kdo to tady ukončí. Takže ŠLUS.

Marex (2569) napsal 16.03.2013 v 16:42-1

Desmo: Kecáš- lžeš. Na 2 tvoje příspěvky jsem neragoval. Tvrdil jsi :" reaguješ na můj každý příspěvek"- lež.
Na tvoje otázky odpovím,až odpovíš ty na ty moje.

Jinak jsem ti něco našel. Je to sice pro ženský,ale celkem to sedí: //www.mestozen.cz/vztahy-a-sex/odhalte-notorickeho-lhare/

Moc se mi líbí tenhle odstavec, tak jsem ti ho sem zkopíroval :
Když se to tak vezme všechno okolo, tak notoričtí lháři jsou vlastně chudáci. Na začátku všeho je totiž obvykle jen jedna jediná a nevinná lež, která nikomu neublížila. Ovšem, když se na ní začaly nabalovat další a další lži, vzniknul začarovaný kruh, ze kterého notorický lhář není schopen sám uniknout.

Tohle je ovšem také pěkné: Notorický lhář je vám schopen zapřít i svůj vlastní nos mezi očima a přitom se tvářit, jako by tomu tak opravdu bylo. Sám tomu totiž věří!

A jsme doma. Opět je tu ta víra. S tím souvisí to volání Boha.

desmo69 (638) napsal 16.03.2013 v 14:19

Začal? Vždyť já ani neskončil To ty tak proč proboha pořád reaguješ? A že né na každý?
Můj 18:04 - reagovals, můj 18:58 - reagovals, můj 22:44 (nebyl adresován tobě) - reagovals, můj 12:32 - reagovals, můj 13:50 - reagovals.
Takže jo, reagovals na všechny. Než někoho začneš obviňovat z lhaní, tak si zjisti pravdu
A už po čtvrté se tě ptám na rozdíly mezi CRT, "CRT", CR, ART. Tak mě už laskavě odpověz nebo pořád neodepisuj nesmysly

Marex (2569) napsal 16.03.2013 v 14:06

Desmo: Ty jsi ta chyba, protože jsi v 18:04 znova začal. Nereaguji na každý tvůj příspěvek. To je pouze tvoje lež.

desmo69 (638) napsal 16.03.2013 v 13:50

Očividně ne. Ukončil si debatu ale reaguješ na můj každý příspěvek. Kde se stala chyba? Jo a jak to vidíš s těma rozdílama mezi CRT, "CRT", CR, ART? Dozvím se to od tebe už konečně nebo zas budeš psat o svým příspěvku z 17:13 kdy jsi "ukončil" debatu?
Nejlepší věta je stejně " Záměr byl CRT. Výsledkem je CR" . To je opravdu gól

Marex (2569) napsal 16.03.2013 v 13:32

Desmo: Jestli jsem pochopil sám svůj příspěvek z 17:13? To je otázka, kterou potvrzuješ, co si o tobě myslím.

desmo69 (638) napsal 16.03.2013 v 12:32

A tys ten svůj teď už pověstnej příspěvek z 17:13 snad pochopil? Proč mě pořád píšeš když jsi tu neplodnou debatu prej ukoncil? Přitom si mě ještě nevysvětlil rozdíly mezi CRT, "CRT", CR, ART. Proč to tajís když říkáš že část patří Dorně a část je z Bossových článku ty intelektuální zápasníku.

Marex (2569) napsal 16.03.2013 v 08:26

Abych to doplnil. Která z těch zkratek je tedy stupidní? A kterou jsem vymyslel?
Teď jsem velmi zvědavý.

Marex (2569) napsal 16.03.2013 v 08:24-1+2

Zdevastovaný Desmo: Teď jsi se ošklivě navezl do Ezpelety a do Bossa. Část těch zkratek patří Dorně a zbývající část je z Bossových článků. Já jsem si pouze dovolil jednu z uvedených zkratek dát do uvozovek.
Snad ti tato skutečnost dovolí večer usnout.
Ps: SPV to napsal dobře. Nic nedevastuje. Teda krom tvého spánku a odkazů na tvé- Boží vědění, které tak rád užíváš při konci svých "příspěvků".
Tušil jsem, že můj vzkaz tobě ze 17:13 nepobereš. Nevadí. V intelektuálním souboji jsi zcela bezbranný, tak se také uchýlím k podobným- neúrodným reakcím, které tě výstižně zachycují. Na hrubý pytel...

desmo69 (638) napsal 15.03.2013 v 22:44-2+1

SPV, 1. Bosso taky neříká že sbk motory musí použít. To adresuj Marexovi kterej se nemůže přenýst přes produkční RC213V a vymýšlí pro to stupidní zkratky
2. Protože nebylo jasný jak se vyřeší počet startujících. Teď jasno je. Víc jak 24 jich nebude takže pokud chce Suzuki závodit musí přijít za již existujícím týmem jak psal Bosso.
3. Dohady sem netahej. Existuje pár "spy foto" a někdo bude dumat nad nádrží?
4. Ta bude od příštího roku "povinná" pro všechny. Kdo nebude chtít přijde o litry v nádrží. Takže se chce s jednotkou seznámit už teď. Co je na tom?

Vsadím se že ti dál mistr Marex plusko, přitom ani nepochopil že prvním bodem si mu zdevastoval myšlenky. Smutný/srandovní? Bůh ví...

Marex (2569) napsal 15.03.2013 v 21:18

SPV: To by nám Desmo neschválil.

SPV (816) napsal 15.03.2013 v 20:50+3

1. Musím Bossa poupravit. Nikde neni napsané, že CRT má používat motory ze superbiku, ani řádka v pravidlech GP! Můžou mít jakékoli motory, klidně i z prototypu.

2. Ještě v Únoru si Suzuki stěžovala, že jí Dorna stále neposkytla podmínky pro vstup do GP.

3. Existují jen dohady, že Suzuki bude mít 20 l nádrž, ale nikdo to nepotvrdil. Ví to vůbec sama Suzuki ?

4. Podle urcitych zdroju Suzuki požádala o jednotku Magneti Marelli, tedy jednotku, kterou používají CRT...

5. Safryš Marexi, žlutky a hnědky už tu jsou. Nezaložíme společně nové hnutí pro křišťálově čisté pravidla GP a jejich dodržování ? Barvu budeme mít PRŮHLEDNOU...

Marex (2569) napsal 15.03.2013 v 19:31

Ano Desmo. Přesně to jsem ti psal v 17:13.

desmo69 (638) napsal 15.03.2013 v 18:58-2

Marex, ty opravdu nemáš ani páru Příště se teda nepoustej do větších věcí. Je to marný, je to marný, je to marný.
Pity, že by měly víc jak dva roky někde jen tak odstavený víc jak čtyři kamióny a veškerý vybavení, když ani nevěděli kdy a zda vůbec se vrátí? No nevím...Vždyť ten projekt skončil...

Marex (2569) napsal 15.03.2013 v 18:37-1

Desmo: Čemu jsi nerozuměl v mém příspěvku v 17:13.

PityGPX (949) napsal 15.03.2013 v 18:11+1

Těžko říct ale myslím že neprodala, protože uvažovali že si rok dají pauzu a pak se vrátí takže věřím tomu že tov. zázemí suzuki včetně tým. košil jsou v japonsku

navíc nemohli vědět, že pan Ezpeleta toto zavede - že budou moct jít skrz Aspara. Každý normální člověk co má tov. tým ví dobře, že nic neprodávat , protože to člověk v budoucnu bude používat. Dokonce i ten hloupý Mario kt. si z nás dělá srandu a vodí nás za nos neprodal trucky, skútry a hospitality protože jednou doufá, že s něma opět pojede na závody wsbk

desmo69 (638) napsal 15.03.2013 v 18:04-1+1

Marex, samozřejmě že to nikam nevede protože nevíš co říct. Navíc zas blabolis. Jaký " Záměr byl CRT. Výsledkem je CR." ? Co to zas je za nesmysl? Víš vůbec co ty písmenka znamenají nebo jen kloveš do klávesnice? Bosso jasně řekl co je CRT. Podrobněji to máš v pravidlech na který jsem zde dával odkaz cca 100x a ty stejně plácáš svoje. Opravdu jak s oblibou říká mamba54..je to marný, je to marný, je to marný..
Pity, je hodně pravděpodobný že Suzuki celý svoje zázemí prodala. Na co by měla 4 kamióny někde v Evropě?

Slimáček (146) napsal 15.03.2013 v 18:03-1

Marexi: Dal jsem ti mínus ke každému příspěvku! Jak si vůbec můžeš dovolit takto drze se všemi nesouhlasit!?

Marex (2569) napsal 15.03.2013 v 17:23-1+1

Bosso: Nemám nic proti tomu,aby se Suzuki spojila s Asparem, či Aprilia s Cardionem. Pokud jim to usnadní a zlevní situaci, bude to přínosem pro všechny. Opravdu si ale nemyslím, že by to měla určovat pravidla. Pokud tým bude mít zájem se s někým spojit,ať se s ním spojí.

PityGPX (949) napsal 15.03.2013 v 17:22

Teoreticky ale jedna poznámka: např. Sůza by kamiony a hospitality vůbec nemusela řešit prostřed. privátního týmu, když do roku 2011 použévala vlastní zázemí, tj trucky, skútry, a hospitality.
To samé aprilie, pokud by přestoupila továrně z wsbk do mgp, tak by si vzala sebou trucky, hospitality, skútry apod a nemusela by vynakládat peníze na nové vybavení, když by používala to stávající.

Něco jiného by bylo, když by tam vstoupila KTM, ta by asi těžko mohla používat zázemí z IDM ze stocků nebo kde závodí a musela by opravdu vynaložit pen. prostředky do nového.

Takže u Súzy by rozhodně nebylo problém téma hospitality + příslušenství :)

Jinak souhlas s Bossem a s Desmem.

Pozn: v roce 2009 jezdil hayate (kawasaki) s Melandrim, aby opravdu ušetřili, tak měli jen kamion. Hospitality a of web. stránky nevedly!

Marex (2569) napsal 15.03.2013 v 17:21-2+1

Bosso: Blbost to není. Záměr byl CRT. Výsledkem je CR. Claimnout pronajmutý motor je nereálné. Od příštího roku má být mezi CRT odvozenina MGP prototypu Hondy, pak tam máme odvozeninu WSBK Aprilie (ART) a také garážové CRT se "superbikovým" motorem. Když připočteme možné CRT s motorem od MGP Yamahy, je jasné, že není CRT jako CRT a házet je do jednoho pytle je nonsenc. Že to pojme jedna kategorie, toť věc jiná. O tom jsem ale vůbec psát nechtěl. Chtěl jsem pouze naznačit, že v době, kdy se pravidla mění za pochodu, vůbec nikdo nemůže tvrdit, jak vstoupí Suzuki (a jestli vůbec) do MGP.

Marex (2569) napsal 15.03.2013 v 17:13-2

Desmo: Tohle nikam nevede. Tímto končím naši neplodnou debatu.

Bosso (344) napsal 15.03.2013 v 16:45

Je to úplně jednoduché: Pan Carmelo Ezpeleta chce současným týmům dát garanci v dlouhodobém závodění v kubatuře MotoGP (kvůli smlouvám se sponzory), aby to nebylo pouze na rok a pak musely tyto týmy odejít a někomu přepustit místo. A jednoznačně je stanoveno jako maximum 24-členné startovní pole - třeba i kvůli pneumatikám Bridgestone a smlouvě s touto továrnou. Druhým důvodem jsou nemalé peněžní částky od Dorny, které jsou týmům vypláceny a tento budget není nafukovací a částka se tak nemůže měnit a zvyšovat. Pokud tedy přijde nějaká nová značka, třeba i továrna, tak se musí spojit s aktuálním týmem. Jako příklad uvádím: Suzuki chce závodit v MotoGP, v tom ji pochopitelně nikdo nebrání, a tak se spojí s Asparem - ten má kamiony, hospitality atd. a Suzuki nemusí budovat vůbec žádné "zázemí" a je to pro ni levnější. Příklad druhý: Aprilia bude chtít vstoupit 2014 rovněž do MotoGP a tak se spojí třeba s Cardionem - a náklady se zmenší, Cardion má jak kamiony, tak hospitality. Snad je to jasné. Desmo má 100% pravdu.
Téma CRT - jsou pouze jedny motocykly CR, a nemají s těmi motocykly závodícími v MS-Superbike vůbec nic společného. Tyto biky mají vlastní prototypové šasí atd., pouze do nich používají superbikové motory: třeba Avintia do BQR-FTR motor Kawasaki, jiní zase Aprilii - do rámu ART, Gresini do FTR Hondu a Ioda zase BMW. A dělit je na CRT, "CRT", ART a bůhví co, je opravdu blbost.

desmo69 (638) napsal 15.03.2013 v 14:58-1

Radši mě ty experte seznam s rozdíly mezi CRT, "CRT", CR, ART. Očividně víš "oč běží", či "o co jde", ba i "která bije". Já to štěstí jaksi nemám tak se předveď. A s tou Suzuki zas nechápeš co? To chci vidět jak mě vysvětlíš "problematiku" těch CRT, "CRT", CR, ART když máš v tomhle zmatek

Marex (2569) napsal 15.03.2013 v 14:06-1

Desmo 23:21: To, že jsi to nepochopil ještě neznamená, že to tak není.
Ps: Neříká se "jaká běží" ale "oč běží", či "o co jde", ba i "která bije". Ostatně právě poslední zmíněné je to, s čím máš zjevně (mimo interpunkce) problém.
Pss: Co podle tebe znamená to tvoje "Suzuki do motogp musí skrz existující tým"? Snad ta odpověď vyvrátí to, co zde všem vyvracíš.

desmo69 (638) napsal 15.03.2013 v 11:19-1

Pity, a když všichni mechanici, jezdci atd. podepíší smlouvu se Suzuki tak je to privátní tým? Privátní tým je když si motorku musí koupit nebo pronajmout. Aspar si ty Suzuki pronajímat nebo kupovat určitě nebude
A "nařídil" že počet míst na roštu se zvyšovat nebude, takže pokud chce Suzuki do motogp musí skrz existující tým, né že musí dodat motorky nějakýmu týmu

PityGPX (949) napsal 15.03.2013 v 09:42+1

desmo: souhlas, borci maj pravdu, prostě to budou motorky v privátním týmu tak jako to např. je u kawasaki ve wsbk, tj tovární motorky ale ne v tov. týmu ale privátním, takže sůza nasadí tovární motorky do privátního týmu )) takhle to Ezp. nařídil jak píše SPV :) dobrý, ne? :)

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist