Kariéra Nicky Hayden v MotoGP končí, Američan přestupuje do WSBK

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 11.10.2015 v 08:23

Blooma: Osobnost zahrnuje mnoho faktorů. U jezdce je to zejména vyhrávání závodů a bojovnost. Pak je to snášení porážek a chování v médiích. Ponechám na tobě, co zásadního mu jako jezdci chybí.

1100Virago (3052) napsal 09.10.2015 v 23:05+1

Mamola, Biaggi, Pedrosa nebo Haga v SBK... Špičkoví jezdci, kteří všichni zůstali těsně pod vrcholem, zatímco jiní dosáhl na titul i díky štěstí. Nevěřím, že takový Roberts jr. byl lepší, jen měl štěstí, že jeden rok propršel a on na vodě uměl a Rossi se tehdy jen zaučoval.

A že bez odpovídající techniky jezdí kulové i super jezdec předvedl Rossi na Ducati. Kolik by měl titulů, kdyby na takové technice jezdil celou kariéru, jako musel nejeden z jeho soupeřů?

IvanDvoutakťák (5065) napsal 09.10.2015 v 17:28

No, že VdM zajede líp než Nicky, tak to si dovolím tvrdit i já
a mám takovou obavu, jestli "to" Guintex nestřídá příliš často ...
A co se ""mojí"" Suzuki týká ? Ještěže WSBK nejezdí dvoutakty
Takto aspoň můžu říct, že toho pan Denning moc nepředvedl -
ty závady se už málem nedají sečíst ...

pasolini (260) napsal 09.10.2015 v 15:18

Rado: to co píšeš je sice měřitelné, ale hlavně z hlediska statistiky. O kvalitě jezdce to samo vypovídá taky, ale jen částečně.

Rado_ (555) napsal 09.10.2015 v 10:48

Blooma > jenže to jsou jen Tvé subjektivní pocity. Měřitelné je jen to, co má exaktně danou hodnotu, jako např výše gáže, počet titulů, výher...

Blooma (203) napsal 09.10.2015 v 10:32+2

Já netvrdím největší závodník. To je pravděpodobně Valentýn. Ale osobnost a charakter.
I Valentino, když byl na dně a nedařilo se, tak to na sobě dával znát. Ale co musí zažívat Nicky za frustraci na tej jebce, a nikdy neřekne křivýho slova na motorku, či na tým, jen z něj vyzařuje nadšení a chuť závodit?
Nejhorší je, když ho člověk vidí, s jakou divokostí a nasazením povodí na flat tracku nebo motárdu Valentina a ostatní, a pak v tej Open-komedii je odsouzen k tomu, že je vnímán jako nějakej přizdi-jezdič, kterej se bojí utkat se špičkou...
Hrozně mu přeju, aby se vymanil z toho ponižovacího systému a moh zase závodit se sobě více-méně rovnými

Marex (2570) napsal 09.10.2015 v 09:05

Ogg: Já bych mu přál Kawu, nebo Yamahu. Honda tento model trochu přecenila. Tuším to byl Checa, kdo chtěl raději jet starší model!!!???

Marex (2570) napsal 09.10.2015 v 09:01

Blooma: Největší osobností v MGP!? Jak jsi k tomu přišel? Nickyho si vážím a patří podle mne mezi nejrychleší jezdce světa,ale umím si vybavit řádku jezdců, které bych postavil v žebříčku před něj.
Na druhou stranu mu velice věřím, že s dobrou technikou pojede ve WSBK o titul.

Nuvolari (2329) napsal 09.10.2015 v 07:20

Ogg: hezky řečeno.

Ogg (387) napsal 09.10.2015 v 06:58+1

Blooma > tak to zase nee, největší osobnost je Vale. A on na ty šaškárny nekašle, za ty peníze a prestiž by ty šaškárny dělal dál, ale už ho žádný cirkus v GP nechce, tak mu nic jiného nezbývá

Blooma (203) napsal 08.10.2015 v 23:14

Nicky je pravděpodobně největší osobnost v MotoGP a musí bejt pro ostatní obrovskou ctí potkávat se s nim v paddocku.
Ale asi je dobře, že na ty šaškárny kašle a jde si zase radši zazávodit.

Kubát (1404) napsal 08.10.2015 v 22:38

Skoda ze špajs to zabalil uplne. To by bylo neco,kdyby byli v bajcich oba

SoulTrain21 (753) napsal 08.10.2015 v 22:12

Guintoli pojede tovarni Yamahu.

unavix (595) napsal 08.10.2015 v 21:07

Honda bude příští rok ve WSBK uplně jiný kafe. Nicky by klidně mohl jet o titul. Napadá mě co bude s Guintolim?

Ogg (387) napsal 08.10.2015 v 20:49

Tak ono moc příležitostí není, jak se udržet ve dvou prvních ligách MS. v MOTO GP mu nikdo smlouvu už nenabídnulm tam by ho nikdo nechtěl a ve Wé eS Bé Ká se mu nabídla nejdříve Aprilie ale ta se stáhla a teď už jen Honda. Nic jiného by mu ani nezbylo, všude je to obsazeno a ze satelitních týmů snad jen Althea, Pedercini a další soukromé týmy.

Honda je prostě hlavní tým se kterým je šance něco zajet, což dokázal Rea např. loni, kdy skončil třetí, že ano! Ale bude to mít těžké, ten rok 2017 je asi lepší ale je to až za rok a něco!! Pokud nezaujme, tak ho vyhodí! Tak jako dopadli Neukirchner, Xaus a Aoyama, kteří prostě byly vyhozeni po jedné sezoně neboť jezdili dost špatně.

I jezdec z MOTO GP ve Wé eS Bé Ká může skončit u týmu hned po jedné sezoně. Viz Randy De Puniet a nebo ten Aoyama.

Paťan (361) napsal 08.10.2015 v 20:20

Škoda určitě ne, spíš včera (resp. už v roce 2011-12) bylo pozdě.

YOSH_BOY (51) napsal 08.10.2015 v 20:10

škoda ho kluka, je to sympaťák ale trapil se to jo..s VD Markem mu budu držet samozřejmě palce ale ten matroš je asi nic moc..

torckx (424) napsal 08.10.2015 v 19:33

No, napadají mě dvě věty a) už bylo na čase b)měl sis vybrat cokoliv jiného než Honda CBR, ale pokud ji dostaneš na vyšší level tak je Guintolli pěkný máslo :d

jan26 (3624) napsal 08.10.2015 v 18:09

Potreba neco napsat.
Zrovna rok 06 kdy se stal mistrem jsem z osobnich duvodu gp temer vubec nesledoval,takze jsem ten jeho jedinej titul vice nevidel nez videl .
Kazdopadne v novodobe ere gp se zapsal jako american pro me hned po Roberstovi nejvice do pameti.Ani Edwards ci Spies toho nejsou.
Je to hlavne o strojich a Nicky bohuzel posledni roky toho stesti moc nemel.
Hayden diky za karieru v gp.
Co se tyce budoucnosti WSBK urcite osobnost pro wsbk jedine dobre co se tyce vysledku bojim se bojim,ze Wan de Mark bude zajizdet lepsi vysledky i kdyz nech me se prekvapit

Rado_ (555) napsal 08.10.2015 v 17:35-1

B.U.B.A > je snad něco tutového, že by měl jet ve WSBK, nebo je zde zpět reminiscence na pohádkáře stran továrního bajku a málem že titulu v téže sérii v návaznosti na jiného CZE jezdce s podobnou kombinací čísel, hm? V každém případě jsem se opět po letech pousmál na podobné téma, díky

falkomas (43) napsal 08.10.2015 v 17:29+1

Škoda ho kluka, mám ho docela rád. Každopádně v SBK se s Hondou zakope a 2017 to lepší nebude, páč Honda má priority v MGP.

B.U.B.A (106) napsal 08.10.2015 v 17:04

Rado ty asi zas tak velky expert nejsi, Ondra pristi rok STK1000 nejede jestli to nevis... Jinak jak psal Pisti, tak Dukna by byla v tuhle chvili urcite lepsi varianta, ale stad faros 2017 bude jiny kafe, protoze uz je fakt na case... Jinak to je tezkej marketing, proto Nicky je v top 6. nejlepe placenych jezdcu v MotoGp...

Rado_ (555) napsal 08.10.2015 v 16:39+1

Zazi > on NH ale do Stocků nemíří, přečti si to ještě jednou

Pisti > za ty dva roky v MGP si vydělal více, než ve WSBK

JollyJoker (1004) napsal 08.10.2015 v 16:34

Je to dobře,pro sledovanost WSBK to bude lepší. Randy tam toho moc neukázal,Macio celkem jo. Ale na Káwu a Duc se asi moc nadře

Zazi (1006) napsal 08.10.2015 v 16:21

No tak to se asi s Ondrou Ježkem poperou o číslo #69 ..

JA-NE (767) napsal 08.10.2015 v 15:50

DEJF, dufam ze tu hondu daju do pucu , lebo ta sucasna je na puču som fakt zvedaví

honda1000 (15) napsal 08.10.2015 v 15:40

ahoj prý chce Dorna aby Abajovci koupili nebo měli pod sebou Aprilii?No to by byla hrůza už jenom to pomyšlení že právě jim dluží 118 000 000Kč na poplatcích.To by byl další tunel jako prase

Pisti (6) napsal 08.10.2015 v 14:52

No to je vůůůl před dvěma lety mu to nabízela DUCATI, to nechtěl, mohl dnes bojovat na stejné úrovni jako C.DAVIS - to bych mu přál, s tou hondou to asi tak nebude, ale uvidíme...

gresini (4458) napsal 08.10.2015 v 12:43+1

Naprosto správný a pochopitelný rozhodnutí ,takové výsledky nemohou nikoho moc těšit a SBK je šance i když tam navíc bude yamaha

dejf. (1341) napsal 08.10.2015 v 12:41

Konecne . Cekal sem uz driv na tenhle krok. Tesim se tam na nej. Zas naka "svezi" legenda z GP do SBK a navic american. Jediny ceho se bojim je ta honda...treba ji daj pres zimu trochu do pucu

Chudas> no suzuki je na tom hur. Kdyz uz konecne trochu jede, tak se vysere v zavode, nebo s tim Lowes sekne :-/ bohuzel...fandim jim.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist