Kariéra Nicky Hayden v MotoGP končí, Američan přestupuje do WSBK
Text: Petr Czyž | Foto: Power Electronics Aspar MotoGP | Zveřejněno: 8.10.2015 | Zobrazeno: 8 031x
Text: Petr Czyž | Foto: Power Electronics Aspar MotoGP | Zveřejněno: 8.10.2015 | Zobrazeno: 8 031x
Blooma: Osobnost zahrnuje mnoho faktorů. U jezdce je to zejména vyhrávání závodů a bojovnost. Pak je to snášení porážek a chování v médiích. Ponechám na tobě, co zásadního mu jako jezdci chybí.
Mamola, Biaggi, Pedrosa nebo Haga v SBK... Špičkoví jezdci, kteří všichni zůstali těsně pod vrcholem, zatímco jiní dosáhl na titul i díky štěstí. Nevěřím, že takový Roberts jr. byl lepší, jen měl štěstí, že jeden rok propršel a on na vodě uměl a Rossi se tehdy jen zaučoval.
A že bez odpovídající techniky jezdí kulové i super jezdec předvedl Rossi na Ducati. Kolik by měl titulů, kdyby na takové technice jezdil celou kariéru, jako musel nejeden z jeho soupeřů?
No, že VdM zajede líp než Nicky, tak to si dovolím tvrdit i já
a mám takovou obavu, jestli "to" Guintex nestřídá příliš často ...
A co se ""mojí"" Suzuki týká ? Ještěže WSBK nejezdí dvoutakty
Takto aspoň můžu říct, že toho pan Denning moc nepředvedl -
ty závady se už málem nedají sečíst ...
Rado: to co píšeš je sice měřitelné, ale hlavně z hlediska statistiky. O kvalitě jezdce to samo vypovídá taky, ale jen částečně.
Blooma > jenže to jsou jen Tvé subjektivní pocity. Měřitelné je jen to, co má exaktně danou hodnotu, jako např výše gáže, počet titulů, výher...
Já netvrdím největší závodník. To je pravděpodobně Valentýn. Ale osobnost a charakter.
I Valentino, když byl na dně a nedařilo se, tak to na sobě dával znát. Ale co musí zažívat Nicky za frustraci na tej jebce, a nikdy neřekne křivýho slova na motorku, či na tým, jen z něj vyzařuje nadšení a chuť závodit?
Nejhorší je, když ho člověk vidí, s jakou divokostí a nasazením povodí na flat tracku nebo motárdu Valentina a ostatní, a pak v tej Open-komedii je odsouzen k tomu, že je vnímán jako nějakej přizdi-jezdič, kterej se bojí utkat se špičkou...
Hrozně mu přeju, aby se vymanil z toho ponižovacího systému a moh zase závodit se sobě více-méně rovnými
Ogg: Já bych mu přál Kawu, nebo Yamahu. Honda tento model trochu přecenila. Tuším to byl Checa, kdo chtěl raději jet starší model!!!???
Blooma: Největší osobností v MGP!? Jak jsi k tomu přišel? Nickyho si vážím a patří podle mne mezi nejrychleší jezdce světa,ale umím si vybavit řádku jezdců, které bych postavil v žebříčku před něj.
Na druhou stranu mu velice věřím, že s dobrou technikou pojede ve WSBK o titul.
Ogg: hezky řečeno.
Blooma > tak to zase nee, největší osobnost je Vale. A on na ty šaškárny nekašle, za ty peníze a prestiž by ty šaškárny dělal dál, ale už ho žádný cirkus v GP nechce, tak mu nic jiného nezbývá
Nicky je pravděpodobně největší osobnost v MotoGP a musí bejt pro ostatní obrovskou ctí potkávat se s nim v paddocku.
Ale asi je dobře, že na ty šaškárny kašle a jde si zase radši zazávodit.
Skoda ze špajs to zabalil uplne. To by bylo neco,kdyby byli v bajcich oba
Guintoli pojede tovarni Yamahu.
Honda bude příští rok ve WSBK uplně jiný kafe. Nicky by klidně mohl jet o titul. Napadá mě co bude s Guintolim?
Tak ono moc příležitostí není, jak se udržet ve dvou prvních ligách MS. v MOTO GP mu nikdo smlouvu už nenabídnulm tam by ho nikdo nechtěl a ve Wé eS Bé Ká se mu nabídla nejdříve Aprilie ale ta se stáhla a teď už jen Honda. Nic jiného by mu ani nezbylo, všude je to obsazeno a ze satelitních týmů snad jen Althea, Pedercini a další soukromé týmy.
Honda je prostě hlavní tým se kterým je šance něco zajet, což dokázal Rea např. loni, kdy skončil třetí, že ano! Ale bude to mít těžké, ten rok 2017 je asi lepší ale je to až za rok a něco!! Pokud nezaujme, tak ho vyhodí! Tak jako dopadli Neukirchner, Xaus a Aoyama, kteří prostě byly vyhozeni po jedné sezoně neboť jezdili dost špatně.
I jezdec z MOTO GP ve Wé eS Bé Ká může skončit u týmu hned po jedné sezoně. Viz Randy De Puniet a nebo ten Aoyama.
Škoda určitě ne, spíš včera (resp. už v roce 2011-12) bylo pozdě.
škoda ho kluka, je to sympaťák ale trapil se to jo..s VD Markem mu budu držet samozřejmě palce ale ten matroš je asi nic moc..
No, napadají mě dvě věty a) už bylo na čase b)měl sis vybrat cokoliv jiného než Honda CBR, ale pokud ji dostaneš na vyšší level tak je Guintolli pěkný máslo :d
Potreba neco napsat.
Zrovna rok 06 kdy se stal mistrem jsem z osobnich duvodu gp temer vubec nesledoval,takze jsem ten jeho jedinej titul vice nevidel nez videl .
Kazdopadne v novodobe ere gp se zapsal jako american pro me hned po Roberstovi nejvice do pameti.Ani Edwards ci Spies toho nejsou.
Je to hlavne o strojich a Nicky bohuzel posledni roky toho stesti moc nemel.
Hayden diky za karieru v gp.
Co se tyce budoucnosti WSBK urcite osobnost pro wsbk jedine dobre co se tyce vysledku bojim se bojim,ze Wan de Mark bude zajizdet lepsi vysledky i kdyz nech me se prekvapit
B.U.B.A > je snad něco tutového, že by měl jet ve WSBK, nebo je zde zpět reminiscence na pohádkáře stran továrního bajku a málem že titulu v téže sérii v návaznosti na jiného CZE jezdce s podobnou kombinací čísel, hm? V každém případě jsem se opět po letech pousmál na podobné téma, díky
Škoda ho kluka, mám ho docela rád. Každopádně v SBK se s Hondou zakope a 2017 to lepší nebude, páč Honda má priority v MGP.
Rado ty asi zas tak velky expert nejsi, Ondra pristi rok STK1000 nejede jestli to nevis... Jinak jak psal Pisti, tak Dukna by byla v tuhle chvili urcite lepsi varianta, ale stad faros 2017 bude jiny kafe, protoze uz je fakt na case... Jinak to je tezkej marketing, proto Nicky je v top 6. nejlepe placenych jezdcu v MotoGp...
Zazi > on NH ale do Stocků nemíří, přečti si to ještě jednou
Pisti > za ty dva roky v MGP si vydělal více, než ve WSBK
Je to dobře,pro sledovanost WSBK to bude lepší. Randy tam toho moc neukázal,Macio celkem jo. Ale na Káwu a Duc se asi moc nadře
No tak to se asi s Ondrou Ježkem poperou o číslo #69 ..
DEJF, dufam ze tu hondu daju do pucu , lebo ta sucasna je na puču som fakt zvedaví
ahoj prý chce Dorna aby Abajovci koupili nebo měli pod sebou Aprilii?No to by byla hrůza už jenom to pomyšlení že právě jim dluží 118 000 000Kč na poplatcích.To by byl další tunel jako prase
No to je vůůůl před dvěma lety mu to nabízela DUCATI, to nechtěl, mohl dnes bojovat na stejné úrovni jako C.DAVIS - to bych mu přál, s tou hondou to asi tak nebude, ale uvidíme...
Naprosto správný a pochopitelný rozhodnutí ,takové výsledky nemohou nikoho moc těšit a SBK je šance i když tam navíc bude yamaha
Konecne . Cekal sem uz driv na tenhle krok. Tesim se tam na nej. Zas naka "svezi" legenda z GP do SBK a navic american. Jediny ceho se bojim je ta honda...treba ji daj pres zimu trochu do pucu
Chudas> no suzuki je na tom hur. Kdyz uz konecne trochu jede, tak se vysere v zavode, nebo s tim Lowes sekne :-/ bohuzel...fandim jim.