Karel Abraham zrychlil, u Ducati spokojeni
Text: Jiří Mikšík | Zdroj: TZ Cardion AB Motoracing | Foto: Cardion AB Motoracing | Zveřejněno: 10.11.2010 | Zobrazeno: 8 624x
Text: Jiří Mikšík | Zdroj: TZ Cardion AB Motoracing | Foto: Cardion AB Motoracing | Zveřejněno: 10.11.2010 | Zobrazeno: 8 624x
To je jistě kvůli Agovi. Mají strach, že by jim to všem zase natřel na nějakým žebřiňáku domácí výroby.
JV - To by se dalo změnit! Ale myslím, že je ten limit s velkou rezervou dostačující!
To AKRO: Do 50 OK, ale pak je finito, protože i v MGP je limit, max. 50 jar !!!
AKRO:I poslední někdo být musí...
//vipchat.sport.cz/chat/00102-karel-abraham.html
Kryšpín - Ale jistě, věkové limity nebrat! Když to někomu jezdí, tak ať závodí klidně do padesáti nebo déle. Pokud tam nejezdí poslední.
Akro: 09:24: To se dá uznat. Ale musel jsi nad tím přemýšlet celou noc?
AKRO: To je ale pouze jeho věc, kdy skončí. Dokud ho to baví, chce jezdit a je o něho zájem, tak bych to vůbec neřešil. Je mi hodně proti srsti dělat nějaké věkové limity - viz. 125ccm, kdy vyšel reglement o maximálním věku a třeba Locatelli kvůli tomu musel dvácy opustit, byť mu seděly. Takže asi tak...
Kryšpín - Tak tragická figurka, to jsem asi přehnal, aspoň to rychlé kolo, dokáže Capirossi ještě zajet, nakonec na satelitu byl na testech rychlejší, než Abaja a dokonce Rossi na továrních strojích! Takže omluva a platí zatím jen to, že nedokázal včas skončit!
AKRO:Ano, ano, to se nechá v podstatě říci i o spoustě lidí zde...
Slimáček - Je to trochu jinak, Capirossi BYL pojem! Dnes je to bohužel tragická figurka, která zapomněla včas skončit!
Hlavatore Ta bílá je opravdu NEJ.. Ta by byla nepřehlédnutelná jak v TV, tak na trati. Vzpomínám,jak jsme z céčka koukali na sjezd z áčka, kdo vyjede první, jestli žlutý- HB, modrý- Rothmans,červený- Marlboro, bílý- Lu.Str, černý-Max atd...To ještě nebyly velkoplošné Tv na trati.
Dnes ve 40 Moto2 hned poznáte "zelený" -Ianon+Talma, červený "asparovci",
To by ale nesměl mít bílou s červeným klokánkem i Kejsíkm, to bysme si nebyli jisti, kdo to vlastně vede Dodnes vím,že celý v bílém jel v 1977 Hartog Suzuki 500. Tečka
Akro: To by tě mrzet nemělo. Capirossi je pojem. Naopak Karla to vyzdvihuje, že se drží takových borců!!!
Jen taková věcná! To barevné provedení Abaji Ducatce sluší! Bílá jim oběma sedí..
Mrzí mě dost, že stařec Capirossi na bídném satelitu, byl lepší než mladík Abrahám na tovární Ducati!
Jamaica:Srovnávají jej s tím, koho všichni znají. Ten čas není až tak důležitý,ale je to jak píšeš. Otázka zní, jakou roli v tom rozdílu hraje tovární technika a podmínky? Karel se bude muset v královské otrkat a nebude to hned. Body ale vzhledem k počtu jezdců budou povinností.
Moc hezky Kájo!! Jen tak dál
Nejlepší práci stejně odvedli sporťáci z NOVY.Ve zprávách hezky informovali jak Abaja jel jen o pul vteřiny pomaleji než Vale.Ale že to bylo skoro o dvě oproti Lízátku to už nějak zapoměli dodat.Z toho je krásně vidět jak nejen televize řikaj co se jim hodí a nebo se to někomu hodí.Tím nechci nijak snižovat Abajovi výsledky,ale prostě mediálně líp vypadá srovnání s Valem Abaja senior to má pěkně pod palcem
Směrodatnější je však srovnání Abajových časů s časy nováčků loňské sezony kde jel Abaja o 1,2 vteřiny rychleji
za mě KKAREL KRÁSNÁ PRÁCE, jen pokračovat makat a makat. Teda vlastně teď ne, teď bych se na to vyprd a šel si polejt jazyk s kámošema do ňáký knajpy a až pak na to skočit.
a jak už bylo řečeno NECHAT TYDLE BARVY, modrou nepřidávat
už se těším do brna.super
Tak ať ti to jezdí a ať se vybičuješ, když už budeš mezi samími šampióny.
Tak Karel bude tu Caseyho motorku testovat příště, teď prostě jezdil jen s Nickovou.
k těm nastavením. každý jezdec má jiný styl jízdy a pro to potřebuje nastavit motorku. kor kejsi a nicky mají úplně diametrálně odlišné styly. než aby se karel soustředil na nastavování jedné a druhé, tak prostě vklidu kroužil na jedné a soustředil se jen na jízdu. jak prosté? kdysi byl v čqasopisu test wsbk ducati, kterou jezdil Bayliss a Bostrom. Redaktor psal, že to bylo jak dvě motorky od jiných výrobců, jak se na nich cítil
Dobrá práce.
Venda: Já myslím, že každý jezdec má "své" nastavení motky. Může jít i třeba jen o drobné detaily, ale každý jsme prostě jiný a každému vyhovuje něco jiného (od ergonomie a posezu na motce až po náběh brzdné síly, nastavení podvozku atd.). Možná by Stonerova motka byla pro Karla lepší, možná ne. Počítám, že "svoje" nastavení Karel Abrahám teprve hledá a troufám si tvrdit, že to klidně může nějaké desetinky přinést. Já bych opravdu těmto posezónním testům až takovou váhu nedával, celou zimu se bude v kancelářích a garážích makat a příští rok budou nové modely, teď jsme opravdu na začátku cesty. Myslím, že předsezónní testy napoví více.
Na první oficiální test bych řekl, že dobrý. Jen tak dál, drž se, Karle
Karle, dost dobrý
Což by taky mohlo znamenat, že Nicky měl jinou variantu stroje co měl Casey. Pouze spekulace a nepravděpodobná. Každopádně Karel zajel dobře a myslím, že nás uklidnil, že by to nemuselo být jak Talma loni.Takže luxus . Přeci jen mě to nedá a trochu si zaspekuluji, ač se tahle myšlenka mohla objevit ve vedlejším tematu, ktere jsem nečet, bo jsem došel právě z knajpe ve štatlu. De o ty časy , který měl mít na tom předchozím testováním . Ikdyž ted zajel nad očekávání dobře. myslíte, že ty časy na urovni Stonera nebyla jen habadura ? To ovšem nemyslím ve zlem. pouze spekulace. Docela mě zajímá názor na to od jiných fans.
už se těším na příští sezonu,bude to mazec!!!
podle mě se nechtěl rozptylovat přesedaním na jiný stroj každý bike je jiný i když se nastaví stejně