Karel Abraham pojede v roce 2011 MotoGP!

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 09.08.2010 v 16:40

Kandelábr - Víš o co bude mít v MOTO GP lepší život než v MOTO 2? Pojezdí si z kroužily a pokud nespadne, body budou v KRÁLOVSKÉ TŘÍDĚ ÚPLNĚ JISTÉ! VĚTŠINOU JICH DOJEDE TAK MÁLO, ŽE VŠECHNY BODY NENÍ KOMU DÁT!!!

Kandelábr (104) napsal 06.08.2010 v 16:45

Jsem rád, že budeme mít v Moto GP zástupce! To je rozhodně dobrá zpráva! Už si ale nejsem tak jistý tím, jak to Kája zvládne. To že se mu podařilo teď dvakrát dojet v pětce z něj ještě nedělá Top 5. Pro mě bude Top 5 až tam bude v celkovém pořadí! Držím mu palce! Hlavně ať nepadá! Už se tam objevilo více nadějných borců, i s titulem z nižších kubatur a nic nezajeli! Ať mu to jezdí a ještě jednou držím palce!!!

Lady.Shadow (0) napsal 03.08.2010 v 12:40

gratuluju, gratuluju - ať se daří!!!

PityGPX (949) napsal 01.08.2010 v 21:10

JV: za 14 dní ráno na pivku před komentováním s Bossem!

JV (68) napsal 01.08.2010 v 19:33

ToPityGPX: Brouzdáš dobře, to jo! V Nepomuku bylo taky dobře, asi taky lépe než u TV!!! Dovča OK, na slunce já už moc nejsem ! Ohledně "královské" kubatury - všechny ostatní můžeš ukončit, ale tady asi ne - jen můj názor, tady už totiž není kam výše přestoupit!!!

AKRO (-498) napsal 01.08.2010 v 18:37

Desmo69 - Ale né, já vyrážím dost často, možná až moc!Máš-li zájem,vezmu tě sebou!

PityGPX (949) napsal 01.08.2010 v 08:54

JV: ja vim, že MGP jsou nástupnickou třídou 500cc ale ja prostě když dělám statistiky tak dělám statistiky MGP a nemícham do toho hrušky (500cc). Do roku 2001 bylo MS silničních motockylů do kubatury 500cc, od roku 2002 je to MS silničních motocyklů třídy MOTOGP. A prostě jsem dělal výcuc MOTOGP tedy od roku 2002, protože MGP biky se oproti 500cc dost změnily (elektronika, objem, výnnost atd).
Kdybych dělal statistikku královské kubatury (tedy 500cc+MGP) tak bych uvedl všechna jména i z historie, kt. neznám. ALe jelikož jsem "mladší" generace tak prostě brouzdám max. do roku 2002 abych se staral pouze o ty "jabka" nikoliv i o "hrušky".
Je to jak MT2 a 250, taky je to nástupnická třída ale statistiky MT2 se berou od letoška od nuly.
Jak bylo na dovče? Opalený?

desmo69 (638) napsal 01.08.2010 v 00:02

No jo no, konečně tě někdo po dlouhé době vytáhl z baráku, tak si to musel oslavit co?

AKRO (-498) napsal 31.07.2010 v 23:49

Koolja - Kdepak 10 tisíc, my jsme tam ten večer ve třech roztočili o hodně víc! A ani nechtěj vědět jak to skončilo...

AKRO (-498) napsal 31.07.2010 v 23:46

Marex - Proč?

JV (68) napsal 31.07.2010 v 20:10

To koolja: 1994
To PityGPX: Já teda osobně bych do toho pětikila tahal, protože MGP je jen nástupnickou třídou pětikil! Kdysi byly půllitry vrchol, teď je to MGP. A jelikož pro tebe historie je jen 10 let, tak toho na srovnání moc nemáš ! To nerejpu, toho jsem dalek ! Protože dle tebe tedy 5 (1,0,4) beden v půllitrech Franty Šťastného už vůbec nic neznamená???
To all: Příspěvky jsem všechny nečet, ale klasika ! A posledním jezdcem, tedy českým jezdcem byl Boďa Staša, který se zúčastnil závodu MS v této třídě. Půjčení a objetá tři kola, to je sice hezké, ale vůbec nic to neznamená. Takže Abaja pojede MS přesně po 25ti letech!
Můj názor je ten, že u Abaji se maká...a nese to výsledky!
Čau v Nepomuku!

koolja (134) napsal 31.07.2010 v 14:49

Marex:to z nej mluvi ta propita vyhrana sazka o 10 000kc. .Jeste jen dodam,ze prvni cesky team sice s nemeckym jezdcem a na dvoutaktni pullitrove Yamaze jel v Brne jezdec Liedl za BOBY.Uz nevim co to bylo za rok,ale bylo to v dobe kdy se jezdil Bobymotion a mistr CR bral jako cenu auto.

Marex (2570) napsal 31.07.2010 v 14:32

Akro31.07.10 v 02:24: Tak teď jsi se teda vytáhl!!!

mamba54 (1340) napsal 31.07.2010 v 13:45

To Pity:Beru. Uargumentovals mě.

PityGPX (949) napsal 31.07.2010 v 13:33

Takhle, Ogg uvedl správně, když řekl že Kuba Smrž testoval stroj MGP jako první, ten častka jezdil na 500cc a tenkrát se ta kubatura nejmenovala motogp ale 500cc takže je rozdíl mít motocykl mgp 990/800 a motocykl 500cc bez názvu mgp.
A Michal Bursa testoval Kawu v roce 06 po GP v brne, takže správně je to tedy:

1.Smrz - Ducati 05
2. Bursa - Kawa 06
3. Ježek - Kawa 0x
4. Abrahám - Ducati 09

hehe.
Pětikila bych do toho netahal, to není MOTOGP bike. (navíc žádná elektronika takže ty motorky jsou uplně jiné 500cc z roku 01 a MGP z roku 2010, společného to má jen to, že maj dvě kola

Na druhou stranu, pokud Ogg vyjmenovával jezdce kt. aktivně závodí tak měl pravdu, protože michal bursa už nezávodí a tím pádem bylo zbytečné jej do toho zatahovat. Navic michal tech kol moc neodjel, mam pocit, vška o tom mluvil na eurosportu během sezony 06 kdyz komentoval s joskou a s milošem čihákem - tedy s osobním koučem L.Peška !

mamba54 (1340) napsal 31.07.2010 v 13:25

To Akro:Já u toho nebyl,ale myslím si,že tam asi došlo ravděpodobně ke dvojímu měření.Jednak internímu u týmu Cardion[určitě když už pro nic jiného,tak ze zvědavosti ] no a to druhé [logicky]od techniků firmy Ducati.Nebo si myslíš,že jim přistavili motorku a řekli:Tady to máte,my jdem na kapučíno.Dělejte si s tím,co chcete,akorát nám pak přijdťe říct,jak dopadl.No a pak ten čas hodíme do médií.Akro,takhle si to představuješ?To bys mohl zpochybnˇovat i Rossiho časy v Brně.

mamba54 (1340) napsal 31.07.2010 v 13:09

To Zazi:Soudruh Ogg psal o motocyklu Moto GP.Nikoliv o 4T.S tím B ursou máš samozřejmě pravdu.

AKRO (-498) napsal 31.07.2010 v 12:54

Korbik - No když tomu věříš!

Korbik (91) napsal 31.07.2010 v 12:35

Schazovat cizí výsledky umí každej tak už toho Akro nech.

AKRO (-498) napsal 31.07.2010 v 12:29

Stopky mačkal kdo? Počkal dvě, nebo tři vteřiny, než je zmáčknul?

Korbik (91) napsal 31.07.2010 v 12:03

Jinak Karel tam zajel 1:51. Kolik tam dávaj na poleposition? at máme trošku srovnáni.

Zazi (1006) napsal 31.07.2010 v 09:22

mamba54/Ogg: Vlado Častka sice jel na Patonu, ale to byl 2T půllitr, ne? Kdežto Ogg vyjmenovával borce, kteří se svezli na 4T MotoGP. Přesto si myslím, že tam jedno jméno schází: neměl náhodou tu možnost taky Michal Bursa? (snad jako uplně první).

kodlisko (1) napsal 31.07.2010 v 09:07

A co tam jako bude dělat, když nedojede, nebo spadne, nebo dojede poslední?

AKRO (-498) napsal 31.07.2010 v 02:24

Teď mě napadlo, kolik by tak asi stálo, podplatit pár jezdců, aby Karla nechali v MOTO 2 aspoň jednou vyhrát? Třeba by to pro jeho sponzora nebylo ani tak drahé!

mamba54 (1340) napsal 31.07.2010 v 01:01

to Marex-Ještě by nám soudruh upřesnit,na kterém bude sloužit stanovišti.[žebychom si sebou letos na GPvzali vzduchovky?! ]

mamba54 (1340) napsal 31.07.2010 v 00:55

Oggu:Ale ještě jsi zapomněl na toho úplně prvního.Někdy začátkem 90.let [už si přesně nepametám] startoval s podporou bratislavského Slovnaftu na italském stroji Paton Vlado Častka z Moravského Lieskového.

mamba54 (1340) napsal 31.07.2010 v 00:44

No,už to tak vypadá!

Marex (2570) napsal 30.07.2010 v 22:47

Tak abychom se my odstěhovali do Mostu, co?

Ogg (387) napsal 30.07.2010 v 22:36

Tak to je ale velice příjemná zpráva pro celou - ekonomicky vyspělou - Českou republiku! Tento krok znamená, že už nejsme země z východního bloku, ale ze západního! Už máme jezdce v MOTO GP! V té nejlepší lize na dvou kolech. Božský Kája to s celou posádkou dokázal! Mladý Kája jezdí v poslední době výborně a tahle jízda nebyla lhostejná technikům z Ducati a tak jej pozvali na test, jak píše pan redaktor. A jelikož testy vyšly na jedničku tak je z toho první angažmá v MOTO GP.
Už jsme prostě západní Evropa! Ať si říká kdo chce co chce. I já mám potěšujicí zprávu. Při GP v Brně budu už na plný úvazek jeden z traťových maršálů. Já i má rodina jsme se přestěhovali za práci do Brna a už jsem řekl sbohem mosteckýmu kačírku. Teď na mě čeká ten Brněnský!
To znamená, že budu mít informace přímo z okruhu! Ještě jednou můžeme poděkovat rodině Abrahámovic, protože za pár měsíců budeme slavit přípravu na MOTO GP v českém podání. To, co se nepodařilo Kubíkovi Smržů, se podařilo Kájovi Abrahámovi. Nicméně i tak Kubík Smržů drží jeden český primát. Kubík je prvním jezdcem v historii, který osedlal stroj MOTO GP. Byla to tehdá právě shodou okolností Ducati, ještě ale objem 990. Konkrétně Ducati padajícího španěla Carlose Checy. I číslo 7 Kubík měl na kapotě.
Jako druhý jezdec v ČR otestoval stroj MOTO GP klučina z Brna, Ondra Ježek, který stále neví, co bude příští rok. Ten osedlal Kawasaki, tedy stroj, který už v MOTO GP nejezdí.
A syn božského Káji se tak stal třetím jezdcem v ČR, který osedlal tedy již zmiňovanou Ducati MOTO GP.
Nabízí se tedy otázka, bude čtvrtým jezdcem Lukáše Pešek nebo někdo jiný, z českých luhů a hájů, kteří osedlají příležitostně stroj MOTO GP jako tito tři jmenovaní?
Stále musím podotknout, že od té doby, co je všechno pod taktovkou pana Abraháma, tak se v současné době dostavují výsledky. Kája jezdí už v top5, sledovanost závodů na stanicích NOVA / NOVA SPORT je největší za celou historii, kdy české stanice MS silničních motocyklů dávají.
Na závěr, jak jistě víte, během našich Wé eS Bé Ká v Brně se odehrála tisková konference, kde pan Flammini přiznal, že se s panem Ezpeletou mají rádi a že jejich vztahy jsou na nejlepší úrovni. Že žádné roztržky ohledně pravidel MOTO GP / Wé eS Bé Ká nejsou! Oba tábory se nám tak udobřily.
Dlouho jsem se neozval, to víte, stěhování z Mostu do Brna není na jeden den. Uvidíme se za 14 dní, tentokrát sraz řadši pořádat nebudu. Budu totiž pracovně vytížen, ale budu vám z našeho stanoviště mávat na tribunu.
Howgh.

ZdenyRider (1) napsal 30.07.2010 v 20:26

přeju mu to! jsem zvědavej co tam předvede doufám že se mu bude dařit a nebude jezdit jak Lukáš Kačer Pešek v Moto2

Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 8
Následující



TOPlist