Karel Abraham obsadil v úvodu sedmé místo

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
italšrot (164) napsal 30.04.2011 v 22:03

scalla> respect

PityGPX (949) napsal 30.04.2011 v 19:22

tady je navod:

//www.motorkari...?ft=85940&fid=25

herl (0) napsal 30.04.2011 v 12:54

Díky

vakuz (932) napsal 30.04.2011 v 12:52

zde se dá sledovat kvalifikace na netu:
//www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=motorsports

herl (0) napsal 30.04.2011 v 12:46

Správně vakuz,naprosto souhlasím.

vakuz (932) napsal 30.04.2011 v 12:16

Zdravím.Já jsem hrdý na to,že máme v motogp Karla Abraháma,tedy čecha!Jestli je dnes vlastenectví pro někoho již pasé nebo obnošené šaty,no tak to jsme na tom opravdu prachmizerně!No náš národ je znám,jako děvka prodejná to není nic nového pod sluncem,ale je to právě proto,že nelpíme na svých tradicích a vlastencema se stává většina národo,když někdo vyhraje a je oslavován nejdříve v cizině a pak se mu dostane uznáná i u nás doma.Ale když se mu nedaří a ještě je jeho rodina zámožná,tak to se to kritikama povětšinou lidmi,kteří nic nedokázali,jenom hemžit.To je tragédie! No ne nadarmo se neříká,že závist se narodila v čechách!!Ach jo!

SuperSic58 (1307) napsal 30.04.2011 v 11:25

držíme palce

scalla (51) napsal 30.04.2011 v 10:58

italšrot> Jeden takový chytrák jsem já. Vždy jsem fandil více Peškovi než jemu. Tipoval jsem ho, že se pobije o poslední dvě místa a občas doveze body, když někdo spadne. Karel do té doby nic nepředvedl a v MotoGP pohořeli jiní. Nemám problém přiznat svůj omyl a přeji mu, aby zajel co nejlépe. Ale závistivec? Proč? Záviděl bych mu asi v případě, že on by se do MotoGP dostal, zatímco já ne. A to není ten případ. Na druhou stranu, jsem zvědav, kolik momentálě zapálených příznivců mu zůstane, až se mu dařit nebude.

JirkaCS (57) napsal 29.04.2011 v 21:44

Bosso - - Dík!

JirkaCS (57) napsal 29.04.2011 v 21:37

romcak - jestli jsi byl na besedě se st.Abájou,tak by Ti mohlo být jasné,že tov.Aprilka nemusí znamenat výhodu oproti netovární.
Jinak s tím vlastenectvím možná máš pravdu - je jiná doba a já asi jiná generace (nebo degenerace?)

Bosso (344) napsal 29.04.2011 v 21:27

To Romčák: Pokud nechceš pochopit to co je dané a dnes už i zcela jasné, že LE měli k dispozici jak Lukáš, tak i Kuba, tak je mně to líto. A ještě horší je, že si myslíš, že vlastenectví je dnes utopie!!! To je mně tě ale opravdu líto. Není totiž lepší pocit, než když na Tvou počest hrají státní hymnu, a Ty stojíš na stupních vítězů nebo hodně blízko u nich a máš na tom třeba jen 30% zásluhu, to mně věř!!!

Evo (411) napsal 29.04.2011 v 21:21

romcak: To mas pravdu, ze Abaja predtim nejezdil nic moc. Ale me sympatye si ziskal tim progresem a houzevnatosti prave v posledni dobe. Ono to tak nekdy byva, ve sportu i v zivote, ze se snazis a nic . Az kdyz vytrvas, muze se to otocit a tva snaha se zacne vyplacet. Kolik sportovcu melo veliky talent a premrhalo jej a naopak jini talent nic extra, ale pile a houzevnatost jich vynesla az na spici. Abaja zacal mit slusne vysledky minulou sezonu pred Brnem. Tam se od nej uz mozno cekalo podium, ale vsichni vime, jak to dopadlo. Dost neprijemnej pad, otres mozku a pak druhej pad. O to vic si zaslouzi obdiv, ze pak po navratu dokazal navazat na svuj predesly progres.A ze ma vyborne zazemi? No a co? Proto ho mame odsuzovat? Ty bys to svemu diteti nedopral?Vzdyt zavodeni je predse taky o penezich. Pro stejny pokrok ve svem vyvoji si vazim i Lorenza. At si o nem rika kdo chce co chce, ja vidim jen to, co je v televizi. Prvni sezonu v moto gp jen lital. A tezce dopadal. Pry byl na tom tak psychycky zle, ze uvazoval o konci. A dalsi sezonu udelal obrovsky pokrok. Zacal jezdit hlavou a prokazal velikou psychyckou odolnost. A suverenne vyhral. A prave ta schopnost sportovce posunout se dal, i kdyz mu to zrovna moc nejde, se mi na sportu libi.

RS-250 (-12) napsal 29.04.2011 v 21:14

Myslím si že si Abája MotoGP zaslouží a ti co pochybují at si proujdou celou jeho karieru hlupáčci .Nemá se za co před vámi obhajovat

romcak (3) napsal 29.04.2011 v 20:58

Bosso: Nechápu co jsi chtěl u mě opravit. Já tady Abaju s ostatnima českyma klukama nesrovnával. Já jen tvrdím, že Abaja neměl žádné výsledky na to aby se dostal do Motogp (teda kromě času na těch pověstných testech, kde jezdil časy na úrovni Stonera). Ale když už jsi to nakousnul, tak bych ještě dodal, že nikdo neměl nikdy takové podmínky jako Abaja. Tím myslím třeba tovární motorku 250...

Bosso (344) napsal 29.04.2011 v 20:51

To Romcak: Nerad Tě opravuji, ale třeba ve dvěpadesátkách nikdo z Čechů v novodobé historii nezajel takové umístění jako Abaja, tedy 6. místo v GP a to hned 2x (Phillip Island a Valencia). To nezajel ani Lukáš a ani Kuba, přičemž Abaja jezdil 250-ky 3 roky, Lukáš 2 a půl a Kuba dokonce přes 4 sezóny.

walii (31) napsal 29.04.2011 v 20:45

Je to marný je to marný je to marný.

romcak (3) napsal 29.04.2011 v 20:41

JirkaCS: O tom že mu 4T sedí není pochyb, ale přeci jen to místo v MotoGP by si měl v současný době zasloužit i výkonama a ne jenom penězma. A ohledně toho fandění nevim nevim - já fandím na základě určitých sympatií a ne na základě toho že je někdo čech atd. V dnešní době je vlastenectví tak trošku utopie nebo ne?

romcak (3) napsal 29.04.2011 v 20:38

italšrot: No Karel byl kritizovaný celou svoji kariéru, protože na to jaký měl materiál jezdil velký kulový. A vyhrotilo se to právě až tím podpisem do Motogp. V červnu 2010 údajně jezdil na ducati stejné časy jako stoner v závodě ale jinak do té doby nezajel nic pořádnýho...třetí místo a vítězství přišli až později...to neni muj názor ale fakta

JirkaCS (57) napsal 29.04.2011 v 20:34

romcak - Třeba mu dvoutakty neseděly a 4T jo. Talma toho ve 2T dokázal dost a v GP byl v ... (a dost hluboko)!
Důležitý je,že mu to jede a že máme komu fandit! Aspoň nemusíme fandit nějakýmu Taliánovi když máme svýho!

italšrot (164) napsal 29.04.2011 v 20:30

Nemyslím, si že by Karla odsuzovali kdyz jezdil Moto2 odsuzovali ho po podpisu do MotoGP. Chcípáci závistivý

romcak (3) napsal 29.04.2011 v 20:18

italšrot: Někdo Karla odsuzoval aniž by měl možnost cokoli ukázat??? Nemyslím si, že těch 6 let (respektive 5 a pul sezony) je málo na to, aby něco ukázal. A on opravdu neukázal vůbec nic a najednou měl podepsaný kontrakt do MotoGP.

italšrot (164) napsal 29.04.2011 v 19:58

JirkaCS> Tak jo

JirkaCS (57) napsal 29.04.2011 v 19:44

Nejsou,buď rád,aspoň je klid,už jsme tím pověstní. A Ty taky neprovokuj.

italšrot (164) napsal 29.04.2011 v 19:22

Kdepak jsou ti chytráci co tu Káju veřejně odsuzovali aniž by měl možnost cokoli ukázat?! Vůbec bych se nedivil kdyby se Karel ještě letos dostal se do TOP 5!!

GSXJarda (274) napsal 29.04.2011 v 18:50

frajer

faust1 (11) napsal 29.04.2011 v 18:18

JirkaCS (57) napsal 29.04.2011 v 17:49

Začíná to vypadat nadějně,jen tak dál!!




TOPlist