Jordan zvažuje závodění v mistrovství světa

Tým Michael Jordan Motorsport, který patří mezi špičku v americké národní sérii AMApro, zvažuje závodění na světové úrovni v motocyklových šampionátech MotoGP nebo WSBK. Tým bývalé basketbalové hvězdy NBA a velkého fanouška závodění na dvou kolech, plánuje divoké karty v roce 2014 a kompletní sezonu o rok později.

Jordan zvažuje závodění v mistrovství světa
Po deseti letech závodění v AMApro nepostaví Michael Jordan Motorsport svůj tým pro rok 2014 a pozornost zaměří na příležitosti ve světových šampionátech superbiků WSBK nebo MotoGP. Tato rekce přichází potom, co již nebude jejich hlavním partnerem Národní garda a proto tým hledá nové výzvy a možnosti nejen na území Spojených států. Přesto skutečnost, že tento tým bude v AMApro chybět, berou všichni u Michael Jordan Motorsport jako dočasnou.

V letošním roce jeli oba jezdci americké stáje, Roger Lee Hayden a Danny Eslick, závody na divokou kartu v americkém podniku světového seriálu Superbiků na okruhu Laguna Seca. Cílem bylo zjistit své možnosti a připravit se na možný přestup do WSBK, což se nyní ukázalo jako pouze jedna z možností, protože majitel týmu Michael Jordan zvažuje také variantu závodění v seriálu Grand Prix.
V rozhovoru pro Cycle News to potvrdil viceprezident Michael Jordan Motorsport Kreig Robinson, když řekl: „Sledujeme oba šampionáty World Superbike a MotoGP a budeme zvažovat, která cesta bude pro nás nejschůdnější.“ Robinson dále uvedl, že ať už se rozhodnou pro jakoukoliv sérii, čeká je spousta práce a proto je reálné v roce 2014 jet závody na divoké karty s cílem absolvovat kompletní sezonu v roce 2015.

„Nejsme schopni udělat vše potřebné k tomu, abychom jeli mezinárodní soutěž už v roce 2014,“ pokračoval Kreig Robinson. „Můžeme jet na vybraných okruzích, na divoké karty, zatímco se budeme připravovat na rok 2015. Musíme přesně vyhodnotit situaci jak v MotoGP, tak ve WSBK a přesně definovat, kde budou nejlepší podmínky pro tým, jaký je ten náš.“
„Jsme zvyklí stavět a vyvíjet motocykly vlastními silami. Teď to vypadá, že v superbicích máme EVO a v Moto GP jsou dostupné Moto2, CRT a produkční stroje. Co bude pro nás nejlepší? Určitě si nemyslím, že bychom šli do stavby prototypového motocyklu a závodili v MotoGP. Pro tým, jaký je ten náš si myslím bude výhodnější sledovat podobný model, jaký mají týmy Aspar, LCR a jim podobné,“ dodal Kreig Robinson.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 1x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist