Jezdci se už těší na silnější motory

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Nuvolari (2329) napsal 14.09.2011 v 15:28

SoulTrain21: jestli Ducati postaví rozumný rám, jako ostatní, tak věřím, že jejich piloti ukážou, co v nich je. Takový Hayden, myslím, určitě.

SoulTrain21 (753) napsal 14.09.2011 v 08:13

saarinen,já si hlavně myslím,že tohle je pro Haydena poslední šance.Pokud i příští rok pojede tak mizerně,jako jezdí už 5 let,tak to podle mě bude jeho poslední rok u továrního týmu..pokud teda nemá smlouvu i na další roky,což si ale nemyslím..

AKRO (-498) napsal 13.09.2011 v 21:07

Mamba54 - On to SPZka zkouší koho by ve světě pořádně odřel a pak zase půjde jinam!

666S999 (85) napsal 13.09.2011 v 19:09

česky: Maximální rychlost a přesná stopa v zatáčkách se díky slabším motorům stala nejnutnější podmínkou (základním prvkem = ele/elementem) pro nejrychlejší časy na okruhu...
Jinak zajímavé, líbí se to jak skřetům, tak i čahounům. Jsem zvědav, kdo a jak to bude krom elektroniky kočírovat!

Saarinen (1440) napsal 13.09.2011 v 19:05

Tak pro Haydena tohle možná bude doslova vysvobození. Ten ročník kdy potáhl Rossiho - 2006 ten byl podle mě ještě zábava (viz. třeba Estoril). Tak uvidíme..

mamba54 (1340) napsal 13.09.2011 v 17:25

Je to zajímavé. Jezdci se těší, diváci se těší, média se těší, okruhů přibývá (viz Argentina) a pak že to ESPÉzetka vede do kopru?!

mateskladno (160) napsal 13.09.2011 v 17:20

To je zajímavý, jak se všichni jezdci těší, že s příchodem 1000 to bude větší zábava. Sem teda na tu větší zábavu zvědavej, když tam zůstane stejně elektroniky. Navíc když zvětšej objem motoru, ale nádrže zůstanou stejně velké. To bude king ten, kdo to bude umět nejlíp přiškrtit. A chudák Sic se těší, že motorka bude větší...

mamba54 (1340) napsal 13.09.2011 v 15:25

Elementárním elementem ele-mentálů a podobných elementů by bylo, se raději zdržet komentářů.

neznamyScooterD (1088) napsal 13.09.2011 v 14:40

důležité ovšem je, že elementálové jsou tomuto článku nakloněni

motorbreath (487) napsal 13.09.2011 v 13:19

"elementárním elementem" - to je obrat dne, musím to použít při něčem v práci. Třeba: "Šéfe, moje výplata je elementárním elementem mé radosti z práce" Ach ten češtin, to je elementární element práce novináře

AKRO (-498) napsal 13.09.2011 v 13:06

Vývojem elektroniky bude na jezdcích záležet stále méně! Na druhé straně, při výkonech přes 250 koní, by během závodu spadli asi všichni!

maTooB (5) napsal 13.09.2011 v 12:48

Povodne hovorili o obmedzeni v oblasti vyuzitia elektroniky, no nevyzera to tak Som sa tesil, ze sa ukaze, kto je lepsi jazdec...

Az je mi smiesno, ked tito piloti hovoria o to, ze 1000 je silnejsia pri vykonoch sucasnych masin okolo 240-250koni

Devilboy (0) napsal 13.09.2011 v 12:34

Poslední testy ukazují, že u Yamahy a Hondy je rozdíl mezi 800 a 1000 cca 1 vteřina... ale jsme na začátku.

AKRO (-498) napsal 13.09.2011 v 12:26

Ten Edwards je opravdu podivín! On chce udělat comeback 1000? Na CRT motorce? Ten bude rád, když nedostane kolo!

AKRO (-498) napsal 13.09.2011 v 12:23

Motorky 1000 budou rozměrově stejné a naznačuje to, že budou jen o 3 kila těžší, než současné osmistovky. Podle testů, to s lepšími časy na okruhu zase taková sláva nebude. Bude to o málo. V každém případě, se s nimu jezdcům asi líp pojede.

neznamyScooterD (1088) napsal 13.09.2011 v 11:35

jan26> to je ta hlavní otázka. Z testů vyšlo, že to nebude takový terno navíc na některejch tratích asi ani rychleji nepojedou.

PETARDAK (169) napsal 13.09.2011 v 10:23

2Evo uděláš malou nepřesnost(v brždění,nájezdu...)stratíš rychlost a nemáš s 800 výjezd ze zatáčky, litr má větší přebytek výkonu a hlavně krouťáku tu rychlost nabrat zpět...

Kubát (1404) napsal 13.09.2011 v 10:22

evo: tam jde, spíš to, že se silnějším motorem nemusíš jezdit tu úplnou hranu nebo přeshranu, co musí jezdit teď s 800. proto jsem tam napsal v uvozovnách tu kochačku

jan26 (3620) napsal 13.09.2011 v 10:13

silnejsi motory.Prosim muze nekdo napsat o kolik budou jezdit rychlejsi casy na kolo jestli teda vubec budou jezdit rychleja?!dik

Evo (411) napsal 13.09.2011 v 10:04

Kubat: podobnou odpoved jsem cekal. Ja to yaky tak pochopil. Jen nedokazu pochopit(nejsem zavodnik), jak se to da dohnat. Vzdyt tu hranu pojedes porad, v kazdem kole a kdyz udelas chybu musis mit predse cas horsi. Tomuhle fakt nerozumim. Snad kdyby to vysvetlil nejaky skuseny zavodnik. Nekdy se to tady jimi jen tak hemzi

majlo (368) napsal 13.09.2011 v 09:49

Kubát: tou kochačkou si to zabil
Jsem na to zvědavej, kolik té legrace to nakonec přinese

Kubát (1404) napsal 13.09.2011 v 09:27

evo: já to pochopil tak, žýe když uděláš malou chybku na 800, tak se můžeš přetrhnout, ale už to v tom kole prostě nedoženeš. když uděláš chybu na litru, tak je ještě možnost se dotáhnout na podobný čas, jako bez chyby. na 800 musí jezdci jezdit na hraně, kdežto na litru si můžou dovolit větší "kochačku" jsem zvědavý, jak se s tím kdo popere. doufám, že se alespoň první rok pole trošku srovná, za rok dva to bude stejně podobná "nuda" jak dnes

Evo (411) napsal 13.09.2011 v 08:54

Pro mne zajimave cteni, ale asi tomu Colinovi nerozumim. Kdyz predse ty male chyby nedelas,zakonite jezdis lepsi casy,nez kdys je delas. Nebo ne?Muze mi to nekdo znaly vysvetlit?A podle toho co rikal budou na tom spickovi piloti hur,kdyz 800 je narocnejsi na kvalitu jezdce. Ja si ale nemyslim, ze by se ty sily ve startovnim poli nejak dramaticky zmnenili jen navysenim kubatutry.




TOPlist