Ještě než začne Grand Prix Indy

Pedrosa doslova šokoval přítomné novináře, když řekl: "Jednám i nadále s Ducati." A tým Emmi - Caffe Latte rozhodně nepojede v roce 2010 MotoGP.

Ještě než začne Grand Prix Indy
Zahajovací tisková konference Grand Prix USA v Indianapolis a hned šok: "Nadále jednám s HRC, jestli zůstanu v týmu Repsol Honda i v sezóně 2010. A zároveň také jednám s Ducati", řekl vítěz Grand Prix USA na okruhu Laguna Seca, tovární jezdec Hondy Dani Pedrosa. 

Jen na vysvětlenou: Už před 14 dny v Brně na zvláštní TK oznámil nový prezident Honda Racing Corporation Tetsuo Suzuki, že HRC  prodloužila s Pedrosou a týmovým kolegou Andreou Doviziosem smlouvu o další 2 roky...

A v čem je vlastně problém: Pedrosův mentor  Alberto Puig by se dle nové smlouvy nesměl už objevit v boxu továrního týmu Repsol Honda. 

Ke slovu se ale dostal i Nicky Hayden: "Nejdůležitější je pro mě skutečnost, že Lorenzo oznámil začátkem týdne své setrvání u Yamahy a tak mně nevezme můj motocykl. Příští týden bych měl oznámit, kde pojedu v roce 2010".

Bridgestone připravila pro závod na trati Indianapolis opět zadní pneumatiky s různými gumovými směsemi na bocích. Naposled byly tyto pneu "High-Tech" použity na Sachsenringu.  Ovšem takové asymetrické pneu byly použity letos i v Barceloně.

Důvodem je, že na okruhu je 10 levých a 6 pravých zatáček. Navíc dráha "Indy" má levé zatáčky rychlé, takže pro zadní pneu bude použita varianta "Dual-Compound", tedy tvrdé a extra tvrdé. 
Jako přední pneu připravil monopolní dovozce Bridgestone dvě možnosti, tvrdé a střední pneumatiky. 

Tým Emmi-Caffe Latte Daniela Eppa nepojede v roce 2010 královskou kubaturu MotoGP. To se rozhodlo na nejvyšším grémiu IRTA. Ačkoliv důvody nejsou zcela jasné, za kulisami prosvítá jasno: důvodem je údajně jméno jezdce Thomase Lüthiho a jeho nepříliš přesvědčivé výkony v kubatuře 250 ccm.

Tím se ale uvolnil šestý motocykl Honda pro jinou stáj a jiného jezdce. Buď bude tým LCR Honda v příštím roce na startu se dvěma jezdci, nebo se do MotoGP podívá úplný nováček, tedy tým BQR Blussens Raula Romera. A jel by ji za peníze "Aeroport de Castello" zkušený španělský jezdec Alex Debon. Ten letos pod tímto stejným sponzorem sedlá ve stejném týmu tovární Aprilii RSA 250 ccm. Jen pro milovníky čísel: Honda zvedla leasing svých motocyklů na rok 2010 a ten byl už letos na 2,5 milionech Euro na Hondu RC 212V.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 7x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist