Jednání ohledně budoucnosti Grand Prix v Brně pokročila

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JV (68) napsal 02.01.2016 v 19:21

Nerad se vměšuji, ale měli by jste si přichvátnout...GP A je již dost vyprodaná...překvapivě v předprodeji!!! Kdo by to by řekl, že?

IvanDvoutakťák (5065) napsal 31.12.2015 v 19:31

Ono ani tehdá nebylo veřejně známo, kdo a co dělá pro fabrické týmy ...
Taky se nejednalo o to, aby 2T-500 ( s takovým objemovým handicapem by to
nedokázala ani Honda !! ) "natrhly zadel" 4T-990, ale 2T-600 ... !

josef58 (823) napsal 31.12.2015 v 10:30-2

OK, si to pamatuju blbě, možná jen záměna s jiným karambolem

voloda.m (480) napsal 31.12.2015 v 09:34

Mýlíte se pánové, spadli v první zatáčce po cílovce, nikoli před stoupáním do cíle.
Viz zde : https://www.youtube.com/watch?v=7P51fc6JSnU

josef58 (823) napsal 31.12.2015 v 08:31-1

Ano, té srážky snad v posledním kole dole před stoupáním do cíle mě bylo líto, že to 2T nedaly. Pak už opravdu žance nabyla. S návrhem na čtyřtakty 990 ccm přišla MSMA (výrobci motocyklů) v roce 2000?? a až poté ji schválila FIM. Tenkrát ještě nebyl "reglementem" zakázán, přikázán počet válců a průměr vrtání, takže třeba Honda měla 5tiválec Snad se tenkrát mluvilo i o 6tiválci a měl to být dokonce náš motor Blata...

Pěkný Silvestr

Ogg (387) napsal 31.12.2015 v 08:01

fourman > malé upřesnění, byl to Barros, nikoliv Capi. Barros sejmul Oliviera, ale další roku už byli týmovými kolegy na Yamahách

fourman (87) napsal 30.12.2015 v 22:07

Ivan: myslím, že to není úplně pravda s těmi stejnými válci pro 125,250,500. Honda měla válce jiné už z důvodu odlišných přívěr u daného objemu. Stejně tak jiné hlavy z důvodu odlišného systému chlazení.
S tím objemem 600cc 2T snad každý musel vědět, že to je kachna, protože nikdo nebude dělat nový vývoj jen pro jednu sezónu. Honda jako jedna ze značek by určitě byla proti tomu, protože vše vsadila na prototyp 990 4T , a to mnohem dříve, než Dorna oznámila, že bude kategorie 4T. Zřejmě se Honda šikovně dostala k této informaci dříve než ostatní výrobci. Kdyby ale nedošlo ke srážce Capiho s Olivierem na Sachsenringu v roce 2002, mohly 2T motorky ještě slavit triumf nad 4T. To byl jediný okruh, kde měly ještě 2T navrch.

IvanDvoutakťák (5065) napsal 30.12.2015 v 18:38

Jó Josefe58 , nemusel by být "2T-litr", aby dal 4T-litrům na zadel
Původně Dorna chystala pro jednu sezónu přechodovou fázi 2T-600 + 4T-990
a "jistý český ladič" (dělal i pro Cagivu a Yamahu) už měl nachystán = odladěn
válec 150ccm pro stroje 2T-600 a "škodolibě" čekal, až tu "kombi-třídu" Dorna
vypíše ... Bohužel se tak nestalo To byly ty skvělý časy, kdy jeden 2T-válec
jel tř.125, dva(stejný) tř.250 a čtyři(stejný) 2T-válce půllitra ...
To byla ta neustále zdůrazňovaná ""drahota"" dvoutaktů v královské třídě ...

jan26 (3624) napsal 30.12.2015 v 17:16

No tak neco o vstupnem jsem zde psal,ze pohadkova cena za 1190 kc bude minulosti a pride realita.
Jenze i cena 1190 kc byla pro nekoho vysoka ze a nebylo jich zde malo ti kteri to rikali.

rosho (519) napsal 30.12.2015 v 15:46

Tých miest, kde sa bude dať pozeraťspoza plota je okolo okruhu dosť a je z nich pekný výhľad. Ale je to samozrejme zatiaľ núdzová varianta. Naozaj nechať na vstupenkách za víkend pre mňa a 2 deti okolo 140 € je dosť veľká suma. Za víkend s ubytovaním, dopravou a všetkými ostatnými výdajmi viac ako 250€.

josef58 (823) napsal 30.12.2015 v 15:24-1

miramara,
pokud to bude tímto tempem zdražování pokračovat, tak to asi opravdu pro nás fandy skončí. Už i když jsem říkal cenu na příští rok co sem dal odkaz Ogg, tak už někteří váhaj, zda vůbec pojedou. Leda tak oprášit "tribunu pro chudé" pod Schwantzovkou jak ji nazvala p.Ulmanová. Letos už neprůhladné sítě zmizly a znovu se objevily první "vlaštovky"

josef58 (823) napsal 30.12.2015 v 14:58-1

Jó Ivane, jen bych upřesnil, rok 2002 byl vlastně labutí písní dvoutaktů 500ccm, pže proti nim byly nasazeny čtyřtakty 990 ccm, což bylo vlastně o 100% větší objem a to už nemohly dvoutakty konkurovat. Vlastně v tom roce v sobotní odpolední kvaldě šel MAX jako první jezdec na motocyklu pod 2 minuty

Takovej litrovej dvoutakt, to by byla bomba

miramara (1558) napsal 30.12.2015 v 14:55

Josef - v německu stál v r.2008 lístek 51eur, ten stejnej na r.2016 98eur...takže se vůbec nebudu divit že tu cenu Brno dorovná...dle mého ty ceny u nás v předprodeji byli v porovnání se světem stejně malé, prostě doba hojnosti pro nás fandy je u konce.
Hlavně když se pojede a jak píše Desmo - nebudou dotovat Brno, tak se to nasype jinam, at se nám to líbí nebo ne

IvanDvoutakťák (5065) napsal 30.12.2015 v 14:37

Josef58 / lístek z roku 2002 :
jó to holt ještě jezdily "primitivní"dvoutakty,
Dorna kralovala teprve 10 let a tak bylo všechno levný ...

Darmah (222) napsal 30.12.2015 v 14:20

Jak AB přišel k dromu tady už popisoval Imoladu, dodneška tomu občanskýmu sdružení prý údajně nezaplatil ani korunu.

fourman (87) napsal 30.12.2015 v 13:25

Darmah: zajímavé je, že nikoho nezajímá jak byl rozpuštěn Atomotoklub Brno, kdo je likvidátorem této společnosti a hlavně komu byl "prodán" za jakou částku majetek AMK...

Jsem pro pořádání GP, ale dělat to průhledně a nelhat lidem.
A těm, co říkají, že je to v pořádku, že stát dává dotace neprůhledně i jinde, tak těm přeji, aby šli do důchodu až v 90 letech a dostali 5000,-. Jistě pochopí, že stát ty peníze dal před tím na dotace nebo do armády, takže je pro ně nemá.

Kdo chce platit Dorně zalistovací poplatek 100 milionů a o velkou cenu tak stojí, jistě sáhne rád do kapsy a zaplatí vstupenku třeba i za 3000,-. Nebo jak velkou cenu jste ochotní dát za naši Velkou cenu?

Darmah (222) napsal 30.12.2015 v 08:51

Bubrak: Ale jo fakturoval, ale sám sobě za pronájem pozemků pod dromem. A sám sobě dluží , teď ty prachy ze Spolku bude mít jistý . Jak píšeš, je to typický normální podnikatel

josef58 (823) napsal 30.12.2015 v 05:53-1

Bubrak-ZX10R,
ale vždyť on charita je (byl). Před nějakým rokem zde někteří psali, že díky jemu zaplacených přenosů ze svého můžem na tv (nova) vůbec sledovat motogp - Abáju a další naše jezdce

josef58 (823) napsal 30.12.2015 v 05:31-1

Rado...1800 je rekl bych odpovídajících.

Nevím jaká byla průměrná mzda v roce 2002 a ani nevím, zda máš tu letošní dobře. Jistě ale nebyla jen třetinová a navíc na jeden lístek šli dva lidé - samozřejmě jen na přírodní. Naposled jsme spolu mluvili v pátek při WSBK 2012, to byl vstup jak dobře víš zdarma. Říkals, že v so.a ne. už nepůjdeš a to lupen byl za pouhých 490,- Kč Navíc jsi (možná i zde psal), že než dát 1200,- za motogp, to že rejši projezdíš na bajku. Zřejmě dobrý nápad, kór pro příští rok, pokud se vůbec pojede. Jen porovnávám názory tří let, nic víc.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 30.12.2015 v 02:22

Motofighter: a co to ted resi? nic.

Motofighter (471) napsal 30.12.2015 v 00:52

Jiste mi pametnici odpovi, jakymze to zazracnym zpusobem ziskat Abraham pozemky pod drahou ? Jinak dnes resp. vcera davali film Bony a klid ... trochu to pripomina to, ze do basy se dostalo jen par vekslaku, ale ti hlavni se poctivym spoluobcanum smeji doted!

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 29.12.2015 v 22:21

jako kdyby starej Abraham doted nefakturoval, to koukam Darmah a lajos objevili Ameriku Abraham je normalni podnikatel a podnikatel musi fakturovat, jinak by byl charita.

Rado_ (555) napsal 29.12.2015 v 21:43

ta prvni mzda mela byt 14870... zdroj Patria Online

Rado_ (555) napsal 29.12.2015 v 21:36

Josef58 > no nevím, ale v 2002 jsem vydělával zcela jistě míň, než polovinu dnešní částky. Ofiko prumerna mzda byla temer presne polovicni (11487 vs 28752) navic kurs Eur/Czk byl o 32% v neprospech koruny (u dolaru dokonce 38%) takze vse ostatni bylo tehdy v realnych penezich drazsi... Tudiz letosnich 1800 je rekl bych odpovidajicich

josef58 (823) napsal 29.12.2015 v 18:04-1

Lístek z roku 2002 k předchozímu příspěvku



josef58 (823) napsal 29.12.2015 v 18:01-1

rosho - uvidíme, kolik budou platit děti a jestli senioři to budou mít ZADARMO

Nevím, jestli si to zde někdo pamatuje, ale opravdoví znalci motogp jistě vzpomenou na rok 2002 Víkend stál 600,- Kč na ABDEG, CF bylo dražší, ale v pátek byl na ně vstup volný i na tuto vstupenku. V sobotu a v neděli už né, to už se trhaly ty spodní růžky. Ale pojďme k věci, to překvápko jsme se dověděli až v sobotu večer v hospodě kde jsme probírali trénink. Bylo nám řečeno, že slečny a ženy v doprovodu mužů to mají ZADARMO a divili se, že jedem z Masecu a nic o tom nevíme. Tak honem telefony babám, auto navíc aby byl každý lístek využitej na 200%.

josef58 (823) napsal 29.12.2015 v 17:43-1

Tak pokuď budou takovýto ceny, tak je to opravdu na pováženou. Letos na víkend v předprodeji 1190,- Kč, na příští rok pokud bude 69 Éček, tak v přepočtu minimálně 1800,- což je nárust o víc jak 50%

rosho (519) napsal 29.12.2015 v 12:51

Ogg> Pokiaľ budú ceny v predpredaji v tejto sume, tak je to na pováženie, u najlacnejšieho je nárast cca 25 € oproti minuloročnému predvianočnému predpredaju. A to som zvedavý, čo budú platiť deti. Doteraz ma to vyšlo na asi 16€ za dve, čo bolo v medziach zdravého rozumu. Pokiaľ to bude polovica z ceny dospelého, tak sa na to pravdepodobne vybodnem. Za tie peniaze máme celá rodina predĺžený víkend na horách. Bude to podnik asi len pre "západňárov". Dúfam, že sa mýlim.

IvanDvoutakťák (5065) napsal 29.12.2015 v 12:11

Gorkine, "porcování medvěda" začalo už dávno ...
A fakta (o narůstání ""zalistovacích"" poplatků a přetrvávajících dluzích) ?
Spolek BY MĚL BÝT garantem zaplacení poplatku Dorně, který
by měl činit zhruba čtyři mil. euro (cca 108 mil. Kč)
V předchozích letech, kdy byl pořadatelem Automotodrom Brno, stál
poplatek tři miliony euro. Za letošní a loňský ročník pořadatel část dluhů
Dorně dosud nezaplatil.

lájoš (113) napsal 29.12.2015 v 10:48

Jak říká Darmah " teď už bude starej Abrahám jenom FAKTUROVAT "

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist