Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mozna Kejsi ti dalsi tituly ziskat neminil.
Mucholapka sem, mucholapka tam... Moje prispevky jsou formulovany na zaklade skutecnych udalosti. Zlutonovice jsou nevycerpatelnym zdrojem inspirace.
Evo: Vždycky se najde někdo, kdo tě nezná a chytne se na tvoji mucholapku. Ale celkem obdivuji tvoji vytrvalost a houževnatost. Mít ji tak Kejsí, mohl mít 10 titulů.
lonku, to rikas ty, ale pravda je jinde, protoze drtiva vetsina lidi si to nemysli. Vzdyt se jen podivej, kolik ma Vale fanousku.I na twiteru a fejzbuku. Znas snad nektereho jezdce, ktery ma vic fanousku?
Vis, Vale je ze stare skoly. Tehdy motorky jezdcum dost sedeli, citili se na nich dobre , dobre jezdili a byly spokojeni. Ted je situace zcela odlisna. Kluci musi jezdit na strojich, ktere jim mnohdy nesedi, maji vuci nim sice vyhrady, ale nic s tim nedelaji a zbytecne riskuji. To ale neni spravne a Vale takhle jezdit nemini.
Evo- ty seš dobrej snílek , to by rossi musel jet vážně z raketou aby dal titul, moc si nedokážu představit, jak rossi každý závod bojuje o vytězství když letos o něj nebojuje téměř v žádném závodě, a navíc je na hony vzdáleno, pochybuju že udělá přes zimu takovej pokrok, aby byl tam kde chce, spíš bude jezdit ještě hůř, protože mladší už nebude. Vzhledem k tomu, kolik mu je, od něj ani lepší umístění očekávat nemůžete
DT 35: ono to muze byt docela jinak. Vsichni dobre vime, ze Vale je magnet na penize a jezdit taky nezapomnel. Yamaha ted proto nasava tolik prepotrebne finance a nadechuje se k velike odvete. Kdyz Jorge odejde, do cela vyvoje se dostane Vale a udela z M1 zase raketu. A nejaky ten titul jeste da. PPritom jeste priuci mlade novice do taju sveho umeni. A Yamaha bude zase na vrcholu.
Chtěl jsem to tu napsat už minulý týden v diskusi pod článkem o Espargarovi. Neudělal jsem to, protože jsem měl obavy, že tu budu za ztřeštěného debila. Dnes se ale o tomtéž zmiňuje motorcyclenews.com. Jde o to, že Yamaha možná stojí před hóóóódně velkým problémem. Tím problémem je udržet Jorge Lorenza i po roce 2014, protože obrovský zájem o něj má pro roky 2015-16 Honda. Mimochodem, v článku se píše, že k tomuto přestupu bylo velmi blízko už před rokem v době, kdy bylo jasné, že končí Stoner. Honda se netají svým obdivem k Lorenzovi a sám Lin Jarvis v této věci očekává velmi silný tlak od HRC.
Musím přiznat, že tyto starosti Yamaze docela přeju. Svou "personální politikou" se dostala do situace, že v případě, že to Honda s Lorenzem uskuteční, bude situace Yamahy ještě horší než špatná: Marquez s Lorenzem u Hondy, Dovi a Crutchlow utekli k Ducati, jako hlavní trumf ladiček Valentino Rossi. To je vlastně jediná jistota. Nic moc. Myslím, že udržet Lorenza Yamahu bude stát zatraceně moc peněz. A těch Honda taky nemá málo.
Jo, a Cal má asi celkem pravdu v tom, co píše o Jorgem
Honda měla vždy nejvíc peněz ve vývoji. Nechápu, proč by nemohla být konečně zase na vrcholu, když je to vidět i na dráze. Lorenzo není žádné béčko. Poslední závod vyhrál, i když byl pomalejší. Prostě je dobrej.
Yamaha má problém s penězi. Už nějaký rok si nemůže dovolit do toho sypat tolik jako Honda. Honda Yamahu přebila větším balíkem peněz a proto má rychlejší motorku.
alcatel , lonk_ : myslel Valeho. Jakoze ty povidacky o spatne Yamaze maji zakryt Valeho neschopnost. To ale neni pravda. Vzdyt kdo ma 9 titulu? Vale je stale nejlepsi jezdec, jen nemuze jet na sto procent, pac motorce jeste neveri. To se ale podda a pristi rok bude utocit na titul.
"Jezdíme v podstatě stejný motockyl" Lže, určitě lže, protože v továrním teamu mají o 300procent lepší motorku. Pokud néé.. měla by s tím Yamaha něco dělat
Virago: to není tak úplně pravda. Pár let zpátky měly Yamahy větší topspeedy než Ducati, a nikdo to tu neřešil. Nejrychlejší byly tedy Yamahy, Ducati, pak Honda. A nebo to nikomu tehdy nevadilo, že Yamahy byly nejrychlejší ? Jo, aha, to vlastně bylo jezdcem...
Musíme si položit otázku, komu to prospěje, když se bude říkat, že Hondy jsou jednoznačně lepší, ikdyž ve skutečnosti tomu tak není...
Tyto povídačky se opakují s určitou pravidelností, a mají jednoho jmenovatele... Víte kterého ?
Dlouhá léta platilo, že Honda=motor, Yamaha=podvozek. Co Yamahy ztrácely na výkonu, to dohonily na stabilitě v zatáčkách a na brzdách. Honda se stabilitou dotáhla a Yamaha přišla o svou silnou zbraň.
Ale ten výkonový rozdíl na motoru nebude tak dramatický, jak se tvrdí. Když se kouknete na maximálky v jednotlivých závodních víkendech, tak se většinou liší o 2-3 km/h a občas je Yamaha i rychlejší.
Vysvětlení : někdo se rád "vrtá" v motocyklech
a někdo zase rád vytváří vícečetné identity...
Holt "někdo holky - někdo vdolky"
lonk: on za to pravdepodobne nemuze, podobne jako ty..
Tak se mi zdá, že lonk je druhá identita mistra freitaga. Podobnosti se tu najdou, vč. IP adresy...
ten pedrosa je vážně trpaslík, podívejte se na ty nohy
//sassetta.tumblr.com/post/60833559018
Mozna Kejsi ti dalsi tituly ziskat neminil.
Mucholapka sem, mucholapka tam... Moje prispevky jsou formulovany na zaklade skutecnych udalosti. Zlutonovice jsou nevycerpatelnym zdrojem inspirace.
Evo: Vždycky se najde někdo, kdo tě nezná a chytne se na tvoji mucholapku. Ale celkem obdivuji tvoji vytrvalost a houževnatost. Mít ji tak Kejsí, mohl mít 10 titulů.
lonku, to rikas ty, ale pravda je jinde, protoze drtiva vetsina lidi si to nemysli. Vzdyt se jen podivej, kolik ma Vale fanousku.I na twiteru a fejzbuku. Znas snad nektereho jezdce, ktery ma vic fanousku?
Evo- to pak není umění, když umí jezdit jen na dokonalé motorce
Evo- jen at si zvyká, není první ani poslední, marc taky musí jet na biku který je udělanej pro trpaslíka
Vis, Vale je ze stare skoly. Tehdy motorky jezdcum dost sedeli, citili se na nich dobre , dobre jezdili a byly spokojeni. Ted je situace zcela odlisna. Kluci musi jezdit na strojich, ktere jim mnohdy nesedi, maji vuci nim sice vyhrady, ale nic s tim nedelaji a zbytecne riskuji. To ale neni spravne a Vale takhle jezdit nemini.
lonku, ono se mu tezko jezdi, kdyz je motorka delana na Jorgeho. Kdyby mu dovolili aspon tu nadrz posunout, co mu zavazi,hned by to bylo lepsi.
Evo- ty seš dobrej snílek , to by rossi musel jet vážně z raketou aby dal titul, moc si nedokážu představit, jak rossi každý závod bojuje o vytězství když letos o něj nebojuje téměř v žádném závodě, a navíc je na hony vzdáleno, pochybuju že udělá přes zimu takovej pokrok, aby byl tam kde chce, spíš bude jezdit ještě hůř, protože mladší už nebude. Vzhledem k tomu, kolik mu je, od něj ani lepší umístění očekávat nemůžete
DT 35: ono to muze byt docela jinak. Vsichni dobre vime, ze Vale je magnet na penize a jezdit taky nezapomnel. Yamaha ted proto nasava tolik prepotrebne finance a nadechuje se k velike odvete. Kdyz Jorge odejde, do cela vyvoje se dostane Vale a udela z M1 zase raketu. A nejaky ten titul jeste da. PPritom jeste priuci mlade novice do taju sveho umeni. A Yamaha bude zase na vrcholu.
Chtěl jsem to tu napsat už minulý týden v diskusi pod článkem o Espargarovi. Neudělal jsem to, protože jsem měl obavy, že tu budu za ztřeštěného debila. Dnes se ale o tomtéž zmiňuje motorcyclenews.com. Jde o to, že Yamaha možná stojí před hóóóódně velkým problémem. Tím problémem je udržet Jorge Lorenza i po roce 2014, protože obrovský zájem o něj má pro roky 2015-16 Honda. Mimochodem, v článku se píše, že k tomuto přestupu bylo velmi blízko už před rokem v době, kdy bylo jasné, že končí Stoner. Honda se netají svým obdivem k Lorenzovi a sám Lin Jarvis v této věci očekává velmi silný tlak od HRC.
Musím přiznat, že tyto starosti Yamaze docela přeju. Svou "personální politikou" se dostala do situace, že v případě, že to Honda s Lorenzem uskuteční, bude situace Yamahy ještě horší než špatná: Marquez s Lorenzem u Hondy, Dovi a Crutchlow utekli k Ducati, jako hlavní trumf ladiček Valentino Rossi. To je vlastně jediná jistota. Nic moc. Myslím, že udržet Lorenza Yamahu bude stát zatraceně moc peněz. A těch Honda taky nemá málo.
Jo, a Cal má asi celkem pravdu v tom, co píše o Jorgem
SPV: Tak tohle už je nemoc.
Honda měla vždy nejvíc peněz ve vývoji. Nechápu, proč by nemohla být konečně zase na vrcholu, když je to vidět i na dráze. Lorenzo není žádné béčko. Poslední závod vyhrál, i když byl pomalejší. Prostě je dobrej.
Vale ma stale nejvice fanoušků a nejvic holek.
Yamaha má problém s penězi. Už nějaký rok si nemůže dovolit do toho sypat tolik jako Honda. Honda Yamahu přebila větším balíkem peněz a proto má rychlejší motorku.
no já myslím,že to Crutchlow řekl jasně,pochybuju silně,že to tady z nás někdo ví líp !!!
trigr- 300 procent?? jedině kdyby se nacpali fazolí a měli přídavné spalování na bioplyn
alcatel , lonk_ : myslel Valeho. Jakoze ty povidacky o spatne Yamaze maji zakryt Valeho neschopnost. To ale neni pravda. Vzdyt kdo ma 9 titulu? Vale je stale nejlepsi jezdec, jen nemuze jet na sto procent, pac motorce jeste neveri. To se ale podda a pristi rok bude utocit na titul.
"Jezdíme v podstatě stejný motockyl" Lže, určitě lže, protože v továrním teamu mají o 300procent lepší motorku. Pokud néé.. měla by s tím Yamaha něco dělat
SPV- kterého jmenovatele máš namysli?
SPV - tak který že je to jmenovatel?
SPV
Virago: to není tak úplně pravda. Pár let zpátky měly Yamahy větší topspeedy než Ducati, a nikdo to tu neřešil. Nejrychlejší byly tedy Yamahy, Ducati, pak Honda. A nebo to nikomu tehdy nevadilo, že Yamahy byly nejrychlejší ? Jo, aha, to vlastně bylo jezdcem...
Ale teď vážně. Yamaha je prostě křáp, a inženýři vůbec neposlouchají jezdce. Yamaha je horší než Ducati, protože Ducati měla omezený rozpočet.
Musíme si položit otázku, komu to prospěje, když se bude říkat, že Hondy jsou jednoznačně lepší, ikdyž ve skutečnosti tomu tak není...
Tyto povídačky se opakují s určitou pravidelností, a mají jednoho jmenovatele... Víte kterého ?
Dlouhá léta platilo, že Honda=motor, Yamaha=podvozek. Co Yamahy ztrácely na výkonu, to dohonily na stabilitě v zatáčkách a na brzdách. Honda se stabilitou dotáhla a Yamaha přišla o svou silnou zbraň.
Ale ten výkonový rozdíl na motoru nebude tak dramatický, jak se tvrdí. Když se kouknete na maximálky v jednotlivých závodních víkendech, tak se většinou liší o 2-3 km/h a občas je Yamaha i rychlejší.