Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
JP: Jseš úplně mimo Současná pravidla plně využila Yamaha a poskytla privátnímu týmu velmi kvaltní materiál, který je hodně konkurenceschopný Honda to chtěla "ojebat" a dala k dispozici techniku, která má k výkonům továrních strojů hodně daleko
Tak že "paskvil" v podání Yamahy snad donutí i Hondu k poskytnutí kvalitního materiálu a tím i vyrovnání startovního pole
V Moto GP jsme svědky jak se původně malý paskvil stává větším, až z toho je postupně čím dál větší a větší paskvil. Gratuluji Dorně k vytvoření šampionátu, kde nikdo pořádně neví co se smí a nesmí, tak si každý jede podle svého. To samé platí i ve WSBK, jako jediný férový a hlavně špičkový šampionát mi vychází BSB .
je to celý divný, původně se říkalo, že open Honda bude v podstatě tovární kus bez některých fičur (pneumatické ventily, elektronika atd) zatímco Yama Open měl mít z Yámy jen motor. A teď se píše něco úplně jiného
Palec11: Nepřidávám se k "místním borcům" ale Open Yamaha je podle regulí, jak už se v tom článku píše, to samé má třeba Ducati Hernandéze. Dnes už to nemusí být tzv. produkční motocykl, to v pravidlech není. Musí mít jednotnou elektroniku a to Yamaha týmu Forward Racing splňuje
Tak je to asi logicke že to neprodali s maxi výkonem aby jim to neohrožovalo továrny vidí ted že to je slabe tak po trožkach budou přidavat tak aby byli všichni spokojení
tak výkony jezdců na Hondách jsou zatím samozřejmě spíše zklamáním.
Nicméně kdyby testoval Stoner tak myslím, že by zapoměnl, že ta motorka je vlastně špatná, nekecal by o žádných krocích správným směrem ani potřebě většího výkonu a vsadil by tam těch + 0,3s.
Ono je o moc lepší když jezdec méně kecá a více tahá. Což pana Klokana charakterizuje. A nejen jeho ale i ty pravé top jezdce. Kolikrát jste slyšeli kritizovat motorku Lorenca, nebo Marqueze? Prostě sednou a slabinám se přizpůsobí. Ostatně to samé děla i Schumacher v dobách největší slávy. Nechtěl monopost přizpůsobit svému jezdeckému stylu, ale zeptal se nebo zjistil jaké má ten monopost silné a slabé stránky a podle toho uzpůsobil svůj styl. To myslím dělí šampiony od průměrů.
Jak to bylo s prohlášením o rychlosti produkční Hondy vysvětlil webu Motodenik.cz už 14. listopadu na TK v Brně Karel Abraham sr., cituji: "V sobotu večer jsme konečně ve Valencii mohli novou "hračku" vybalit z kontejneru", dodává dále Abraham sr. Na otázku webu Motodenik.cz, jak je konkurenceschopná v porovnání s ostatními továrními motocykly od stejné značky pak manažer týmu Cardion AB Motoracing odpověděl: "Ukazuje se, že je ještě hodně nutno pracovat s elektronikou, ta se musí vychytat. Je ovšem totálním nesmyslem, kdy bylo uvedeno, že Stoner s tímto produkčním motocyklem byl o pouhé 0,3 sekundy pomalejší než s továrním bikem a že dokonce s měkkými gumami by to dělalo rozdíl pouhých 0,17 sekundy. Stoner totiž s tímto produkčním motocyklem ujel pouhá 4 kola a to ještě za mokra, takže se vůbec nedá srovnávat. Faktem ale určitě je, že Honda RCV1000R má velký potenciál, ačkoliv se v některých věcech od továrních strojů pochopitelně liší". Na stejnou otázku jsme se zeptali i pilota Karla Abrahama a ten se smíchem odpověděl: "Kdyby to byla pravda, proč by si třeba tedy ti jiní pořizovali do svých týmů motocykly, které jsou dvakrát nebo třikrát dražší. Takže to je hodně přemrštěné, ovšem já sám doufám, že ten rozdíl bude co nejmenší".
JP: Jseš úplně mimo Současná pravidla plně využila Yamaha a poskytla privátnímu týmu velmi kvaltní materiál, který je hodně konkurenceschopný Honda to chtěla "ojebat" a dala k dispozici techniku, která má k výkonům továrních strojů hodně daleko
Tak že "paskvil" v podání Yamahy snad donutí i Hondu k poskytnutí kvalitního materiálu a tím i vyrovnání startovního pole
V Moto GP jsme svědky jak se původně malý paskvil stává větším, až z toho je postupně čím dál větší a větší paskvil. Gratuluji Dorně k vytvoření šampionátu, kde nikdo pořádně neví co se smí a nesmí, tak si každý jede podle svého. To samé platí i ve WSBK, jako jediný férový a hlavně špičkový šampionát mi vychází BSB .
Palec11: Tak to se omlouvám, špatně jsem si to vyložil
zzzmrzlinar: Však má motor, a prozatím ještě tuším rám a nádrž, to bylo už řečeno ale loni
je to celý divný, původně se říkalo, že open Honda bude v podstatě tovární kus bez některých fičur (pneumatické ventily, elektronika atd) zatímco Yama Open měl mít z Yámy jen motor. A teď se píše něco úplně jiného
Sitic: Myslel jsem spíše to, jak to mají nastavený u Hondy ...
Palec11: Nepřidávám se k "místním borcům" ale Open Yamaha je podle regulí, jak už se v tom článku píše, to samé má třeba Ducati Hernandéze. Dnes už to nemusí být tzv. produkční motocykl, to v pravidlech není. Musí mít jednotnou elektroniku a to Yamaha týmu Forward Racing splňuje
Největší smysl mi dává tohle
//www.bikeracing.cz/moto-magazin/road-racing/motogp/suppo-espargaro-jede-na-zamaskovane-m1-a17107/
Je mi jasný že místní borci budou vědět víc než Livio ale dává to smysl.
Tak je to asi logicke že to neprodali s maxi výkonem aby jim to neohrožovalo továrny vidí ted že to je slabe tak po trožkach budou přidavat tak aby byli všichni spokojení
tak výkony jezdců na Hondách jsou zatím samozřejmě spíše zklamáním.
Nicméně kdyby testoval Stoner tak myslím, že by zapoměnl, že ta motorka je vlastně špatná, nekecal by o žádných krocích správným směrem ani potřebě většího výkonu a vsadil by tam těch + 0,3s.
Ono je o moc lepší když jezdec méně kecá a více tahá. Což pana Klokana charakterizuje. A nejen jeho ale i ty pravé top jezdce. Kolikrát jste slyšeli kritizovat motorku Lorenca, nebo Marqueze? Prostě sednou a slabinám se přizpůsobí. Ostatně to samé děla i Schumacher v dobách největší slávy. Nechtěl monopost přizpůsobit svému jezdeckému stylu, ale zeptal se nebo zjistil jaké má ten monopost silné a slabé stránky a podle toho uzpůsobil svůj styl. To myslím dělí šampiony od průměrů.
Jak to bylo s prohlášením o rychlosti produkční Hondy vysvětlil webu Motodenik.cz už 14. listopadu na TK v Brně Karel Abraham sr., cituji: "V sobotu večer jsme konečně ve Valencii mohli novou "hračku" vybalit z kontejneru", dodává dále Abraham sr. Na otázku webu Motodenik.cz, jak je konkurenceschopná v porovnání s ostatními továrními motocykly od stejné značky pak manažer týmu Cardion AB Motoracing odpověděl: "Ukazuje se, že je ještě hodně nutno pracovat s elektronikou, ta se musí vychytat. Je ovšem totálním nesmyslem, kdy bylo uvedeno, že Stoner s tímto produkčním motocyklem byl o pouhé 0,3 sekundy pomalejší než s továrním bikem a že dokonce s měkkými gumami by to dělalo rozdíl pouhých 0,17 sekundy. Stoner totiž s tímto produkčním motocyklem ujel pouhá 4 kola a to ještě za mokra, takže se vůbec nedá srovnávat. Faktem ale určitě je, že Honda RCV1000R má velký potenciál, ačkoliv se v některých věcech od továrních strojů pochopitelně liší". Na stejnou otázku jsme se zeptali i pilota Karla Abrahama a ten se smíchem odpověděl: "Kdyby to byla pravda, proč by si třeba tedy ti jiní pořizovali do svých týmů motocykly, které jsou dvakrát nebo třikrát dražší. Takže to je hodně přemrštěné, ovšem já sám doufám, že ten rozdíl bude co nejmenší".
Honda to vylepší,byla by to velká ostuda,kdyby to zůstalo tak, jak to je. Yamaha nasadila laťku příjemně vysoko