Je třeba zlepšit výkon, říkají jezdci týmu Aspar
Text: Petr Czyž | Foto: Drive M7 Aspar Team | Zveřejněno: 7.2.2014 | Zobrazeno: 3354x
Jezdci týmu Drive M7 Aspar Nicky Hayden a Hiroshi Aoyma jsou bývalí mistři světa a tudíž mnohými pasováni do role favoritů v boji o prvenství v třídě Open. Po třech dnech v Sepangu je jasné, že RC1000R má dobré jízdní vlastnosti, ale po výkonové stránce zatím ztrácí. Na tom bude muset Honda do druhého testu zapracovat.


„V závěru dne jsme zkoušeli novou zadní pneumatiku v měkké směsi, což nám dost usnadnilo život při akceleraci. Největší zlepšení je ale v případě elektroniky a v nájezdu do zatáček. Nepochybně potřebujeme také o něco vyšší výkon, ale silnou stránkou této Hondy je ovladatelnost a plynulá jízda,“ dodal závěrem.


„Na čtvrtek jsme plánovali práci na odpružení, ale nakonec jsme naši pozornost zaměřili na elektroniku, což nám zabralo hodně času. Možná až příliš,“ prozradil Hiroshi Aoyama. „Dobré je, že se nám podařilo v některých věcech zlepšit a ve finále nám ještě zůstal nějaký čas na pár zkoušek nastavení odpružení, což bylo dobré.“
„Pro nás to byl produktivní test, protože jsme získali spoustu důležitých informací. Každým dnem byl cit s motorkou lepší, což se také projevilo na časech, takže ze Sepangu odjíždíme v pozitivní náladě. Nejdůležitější je, že jsme byli konzistentní a dokázali určit směr, kterým se vydáme. V rychlosti zatím ztrácíme, takže cílem pro druhý test bude tuto ztrátu vymazat,“ dodal japonský závodník týmu Drive M7 Aspar.
Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 1x