Je třeba zlepšit výkon, říkají jezdci týmu Aspar

Jezdci týmu Drive M7 Aspar Nicky Hayden a Hiroshi Aoyma jsou bývalí mistři světa a tudíž mnohými pasováni do role favoritů v boji o prvenství v třídě Open. Po třech dnech v Sepangu je jasné, že RC1000R má dobré jízdní vlastnosti, ale po výkonové stránce zatím ztrácí. Na tom bude muset Honda do druhého testu zapracovat.

Je třeba zlepšit výkon, říkají jezdci týmu Aspar
Američan Nicky Hayden je velmi spokojen s ovladatelností nové Hondy RC1000R, ale už méně je spokojen s výkonem, který jak doufá, bude do příštího testu v Sepangu lepší. V kombinaci časů zajel Hayden třinácté nejrychlejší kolo 2´01,514 sekundy a byl vůbec nejrychlejším jezdcem produkčního modelu Hondy.
„V každém z posledních tří dnů jsme pokročili,“ komentoval test v Sepangu Nicky Hayden a dále pokračoval: „Podíváme-li se na pozitiva, tak jsme si zlepšili časy na kolo a cit s novou motorkou a to zejména v nájezdu do zatáček. Tým intenzivně pracuje na věcech o nichž víme, že je potřebujeme zlepšit a také o všem, co se potřebujeme o motorce dozvědět.“

„V závěru dne jsme zkoušeli novou zadní pneumatiku v měkké směsi, což nám dost usnadnilo život při akceleraci. Největší zlepšení je ale v případě elektroniky a v nájezdu do zatáček. Nepochybně potřebujeme také o něco vyšší výkon, ale silnou stránkou této Hondy je ovladatelnost a plynulá jízda,“
dodal závěrem.
Američanův týmový kolega Hiroshi Aoyama test ukončil celkovým šestnáctým časem 2´02,383 sekundy. S šestašedesáti koly byl ve čtvrtek jedním z nejpilnějších jezdců na dráze okruhu v Sepangu a nejrychlejší čas nastavil až v samotném závěru dne.

„Na čtvrtek jsme plánovali práci na odpružení, ale nakonec jsme naši pozornost zaměřili na elektroniku, což nám zabralo hodně času. Možná až příliš,“ prozradil Hiroshi Aoyama. „Dobré je, že se nám podařilo v některých věcech zlepšit a ve finále nám ještě zůstal nějaký čas na pár zkoušek nastavení odpružení, což bylo dobré.“

„Pro nás to byl produktivní test, protože jsme získali spoustu důležitých informací. Každým dnem byl cit s motorkou lepší, což se také projevilo na časech, takže ze Sepangu odjíždíme v pozitivní náladě. Nejdůležitější je, že jsme byli konzistentní a dokázali určit směr, kterým se vydáme. V rychlosti zatím ztrácíme, takže cílem pro druhý test bude tuto ztrátu vymazat,“
dodal japonský závodník týmu Drive M7 Aspar.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 1x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist