Jak kdo umí hospodařit s motory

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mamba54 (1340) napsal 23.08.2010 v 22:46

Carom-Přesněji-kousek od.

AKRO (-498) napsal 23.08.2010 v 21:41

Carom - Tak aspoň byla ta Brněnská mizérie nějak smysluplně využita!

Carom (185) napsal 23.08.2010 v 21:22

Je dobré vědět, že určitá část z každé prodané vstupenky skončila mezi no hama lepých děv z Mulín rúž

Bosso (344) napsal 23.08.2010 v 13:10

To JV: Asi máš pravdu s tím Oggem. Taky jsem tam nějakou takovou postavu viděl a chtěl se Tě dokonce zeptat, zda to není ten mysteriozní Ogg, tedy alespoň ten člověk z jeho fotografie...Byl tam totiž ve spleti dalších pánů v oranžových overalech!

AKRO (-498) napsal 23.08.2010 v 11:58

Desmo69 - Kdo jiný?

desmo69 (638) napsal 22.08.2010 v 23:17

Zato 22:16 kdo jiný než Ezpeleta že

desmo69 (638) napsal 22.08.2010 v 23:16

Akro 22:17 Tak to je trefný

AKRO (-498) napsal 22.08.2010 v 23:13

Asi ano!

mamba54 (1340) napsal 22.08.2010 v 23:10

Akro-Ale zato zase stoprocentně!Akdyby tam bývala byla i informace o výši té útraty v M.Rouge,tak by se celkové ohodnocení dostalo na 110%.

AKRO (-498) napsal 22.08.2010 v 22:17

Ogg - Z tvého příspěvku se dá ocenit pouze jeho délka!

AKRO (-498) napsal 22.08.2010 v 22:16

Ermolenko - SPZka dělá vždycky všechno špatně!

Ermolenko (53) napsal 22.08.2010 v 19:29

nechápu proč má královská třída tohle omezení

JV (68) napsal 22.08.2010 v 14:29

To Ogg: Hello, mister Ogg ! Jen otázka - nebyl jsi vždy po trénincích v prostoru u stánků, do loňska zvaných U Marcely??? Mám ten pocit, že dle tebou zatím sem dodaných foto, jsem tam takovou nepřehlednutelnou figuru zahlédl! Jinak jako mambu by i mne zajímalo tvé stanoviště ?

mamba54 (1340) napsal 22.08.2010 v 13:25

Hmm,tak to se mu tady veřejně omlouvám a sypu si popel na hlavu.Holt taky nevím všechno.

desmo69 (638) napsal 22.08.2010 v 13:08

mamba54, s tou sobotou má Ogg pravdu. Nějaká akce tam byla. Dokonce i Pity, já a další...

mamba54 (1340) napsal 22.08.2010 v 12:46

toGeorg34-Obávám se,že by se snad ani nekonalo!

Georg34 (2) napsal 22.08.2010 v 11:28

No nebýt Oggyho, tak nevím jak by letošní Mouto Gé Pé dopadlo

mamba54 (1340) napsal 22.08.2010 v 03:29

No tak sláva pane 100´% traťový komisaři. Už jsem se bál že se s námi laiky nepodělíš o své zážitky z první ruky. Hned mě ospalost přešla,naopak si myslím,že teď už do rána neusnu.Vrtají mi totiž hlavou dvě věci:za1.)Kde se nalézá tebou zmiňované stanoviště traťových komisařů "C",když jak známo nám všem,kteří už jsme tam párkrát byli,jsou tato stanoviště číslována?! Jenom jestli nás soudruhu 100% stoprocentně nehoupáš,podobně jako za2.)že jsi se byl v SOBOTU podívat na náměstí na akci, která proběhla už ve ČTVRTEK tudíž jsi tam mohl vidět tak akorát šaliny a holuby! Jedinou omluvou by ti mohlo být to,že s v tom Moulinu přebral a všechno se ti tím pádem v té stoprocentní hlavě trošku pomotalo. Ale jinak dík za tvůj report,který,jak je tvým už zavedeným zvykem,opět nezklamal.

Ogg (387) napsal 22.08.2010 v 02:42

Takže soudruzi,
máme necelý týden po GP v Brně, já se vrátíl před chvíli z Brněnského M.Rouge, kde jsem utratil vydělané penízky coby traťový komisař stanoviště C.
Asi se trošku rozepíšu, protože jsem tady dlouho nebyl a práce bylo stále dost. Brněnský orkuh nežije jenom GP.
Začal bych asi takhle.
Ano, závody v Brně byly parádní, souhlasím. ty průjezdy, když projížděli jezdci třídy MOTO GP, to je něco neskutečného, ty náklony. Hlavně u fešáka z Ameriky, kde vidíte ty lokty. Jsem hrdý, že jsem jako první traťový komisař začal mávat bílou vlajkou s červenými křížky, které upozorňují vodu na vozovce. Mám na mysli páteční odpoledne. I pan hlasatel se divil, že najednou všichni z ničehonic zajeli pár minut před koncem tréninku do boxu. Zřejmě, jak viděli mou signalizaci, tak dali na mou radu. Inu, na tento krok můžu být opravdu hrdý.
Dále taky můžů být hrdý, že jsem byl u toho, když jsem pomáhal Afromenovi, tentotiž třikrát za víkend spadl, a jednou to vyšlo na mě, že jsem byl u toho. Inu, nová zkušenost, jít pomoct zvednout motorku a zkusit ho roztlačit, a nebo mu pomoct sednout na skútr, který ho zavede z obslužní komunikace do boxů. Pan Afromen měl asi brněnský kačírek velice rád.
Když byla pauza, zašel jsem se podívat do paddocku. VIP mi obstaral můj zkušenější kolega a tak jsem si nechal podepsat vestu. Nejdříve jsem musel pochopitelně za Valentínem. To je opravdu pan Legenda. Vidět Valentína na vlastní oči a nechat si podepsat kostým, to je zážitek. Pan Valentíno byl překvapivě ochotný a nebyl s ním žádný problém. Další, na koho jsem se těšil byl fešák z Ameriky. To je opravdu někdo. Fešák toho moc nenamluví, avšak s jeho zaraženým obličejem je vidět velká vyčerpanost z víkendu. Je to prostě fešák a borec v jedné osobě, co ten dokáže za výkony na motorce MOTO GP. Ten bude určitě vedle Jorge Lorenza příští rok v týmu. A tím se dostávám pomalu k dalšímu tématu. Ještě bych chtěl podotknout, že závody MOTO GP byly mazec na masecu.
Třída MOTO GP, když projela prvním kolem, tak to bylo asi jako 100x hlučnější, když projížděli v Mostě tahači. Něco neporovnatelného. Doslova koncert. Ty náklony a ty zvuky burácejících z motorů MOTO GP, to je něco, co nikdo krom traťových komisařů nezažije. Přece jen, fanoušci jsou už o něco dál.
Opravdu, MOTO GP je jen jedno. Díky panu Ezpeletovi a panu Abrahámovi tohle můžu zažívat od letoška každý rok. Pokud mě tedy v práci nevyhodí.
Fešák z Ameriky dokončil závod před panem Valentínem a tak bylo zajímavé sledovat chování v čestném kolečku. Mávali jsme všemy vlajkami na počest vítězů. Já měl žlutou, červenou a zelenou vlajku a kolegové ten zbytek. Opravdu, brněnský kačírek je moc pohodlný a příjemný. Jinak by se panu Afromenovi nechtělo tolikrát padat. Naštěstí jsem další pády nemusel žehlit a tak jsem si užíval jízd. Ale pojďme k tématu číslo 2. Pan Valentíno a Paní Ducati.

Ještě bych podotknul, že jsem si do dneška stihl přečíst všechny reakce tady na motorkářském webu. I k tomu se dostanu později, pookud alkohol nezvítězí nad sebou samým. Bude to ještě na dlouho, takže prosím, zůstaňte s námi.
Pan Valentíno tedy podepsal s Ducati. Všichni jsme to tak trošku čekali, avšak už je to doopravdy. Fanoušci můžou slavit a jak jsem už viděl na místním foru v sekci závody, jsou už i první fotografie, jak bude vypadat Valentínova Ducati s logem FIAT. O jeho výkonech je zatím předběžné mluvit. Avšak Valentíno, co by nejtalentovanější jezdec nebude mít problém. Ten je rychlý na každém motocyklu. Pokud opomenu Jawu, jak někteří psali, že by jej mohl sedlat.
Přejdeme teď k číslům. Bohužel, při čtení všech příspěvků u všech možných článcích jsem narážel na lži a podvody. Někteří místní diskutující si myslí, že automotodrom je v zisku. Jak někdo může být tak blbej?
Ano, číslo 150 mega vypadá na první pohled pěkně, avšak to není všechno. Ke mně se tak trošku záhadou dostaly kalkulační listy a to mi bulvy valily až jsem se divil. To opravdu není podnik, který by přinášel automotodromu zisk. Musí se platit mzdy, peníze za nájem, za služby, a navíc se musí platit příspěvek Dorně, který je rok od roku větší. Navíc, se stále platí dluh za nový asfalt. I ten se platí jako-by na leasing. Splátkový prodej. Takže, automotodrom na tom není moc AKROvě. Penízky sice ze vstupenek jsou, avšak automotodrom platí jak výdaje za Grand Prix, tak i za minulé závazky. A když si vezmete, že všechna letošní klání na Masarykově okruhu nepřinesly zisk, musí se někde něco vyškrtnout. A tím jsou např. WTTC. Co se týče Wé eS Bé Ká, tak tam nevidím problém. Smlouva je smlouva, ta se nedá porušit. A Grand Prix je jístá na sto procent. Bohužel nechápu, jak si někdo může myslet, že Grand Prix přinesla milionové zisky. Bohužel hodně diskutujících nevidí ty položky, které jsem viděl já. Třeba stále platící platby za nový asfalt, který musel být, jinak by se Grand Prix v roce 2007 nejela, a my tak neviděli českého jezdce na podiu. Bohužel tohle moc lidí nevidí a proto kritizují, že ano?
Pokud si tedy někdo myslí, že majitélé okruhu včele s panem Abrahámem vydělali na letošní Grand Prix miliony, a ty teď utrácejí se mnou v brněnském podniku, tak se mýlí.
To už je větší šance, že jeden nejmenovaný tým v jednom nejmenovaném šampionátu zaplatil dluhy za motocykly svému providerovi za loňský rok

Pojďme dále. Tipuji, že ještě nějaký ten řádek napíšu, tak prosím neodcházejte od monitorů.
Hodně lidí v místním foru sepsalo různé ankety o letošní Grand Prix. Letošní závody byly opravdu pěkné a závod MOTO GP byla hruštička na dortu. Ano, průběh nebyl sice tak akční jako u letošních Wé eS Bé Ká v Brně ale dalo se to. Ostatní kubatury byly parádní a užíval jsem si je, hlavně u MOTO 2. Naštěstí počasí přálo a tak jsme maximálně ukazovali žluté vlajky. Start závodu 125 byl opravdu dramatický, a jak říkal pan hlasatel, který tady taky píše, něco takového nepamatujeme. Naštěstí se mračna stáhla a nepršelo moc a my tak viděli po 3 letech opět skvělý výkon českého jezdce v třídě 125cc.
Bohužel mi bylo líto Abáji, tedy syna Božského Káji. Ten měl pátek parádní, a taky si okusil brněnský kačírek, avšak to bohužel do závodu nevyšlo, inu, zdraví je přednější. Příští rok v MOTO GP to bude snad veselejší a bude klučina bodovat. Jak tady kritici psali, taktéž jsem si všiml, tak Abáju odsuzují kvůli penězům. Ano, výkony Abáji v MOTO2 nebyly na úrovni pana Valentína, avšak peníze nejsou všechno. Kdyby byly peníze všechno, tak by Abája jezdil Formuli "1".
Snad to příští rok vyjde líp. Já myslím, že letošní Grand Prix byla povedená. V sobotu jsme byli na náměstí se podívat, co se tam děje a byl tam nachystaný program pro veřejnost. Soutěže, ukázky, hudba. Možná tam byl někdo z místních přispěvovatelů. Dle obličeje a dle fotky jsem tam možná zahlédl pana Pityho s jeho holčičí bandou.

Už se blíží opravdu konec, všechna témata jsem vyčerpal. Resumé dělat nebudu, nebojte. Opravdu, jít v přestávce na chvíli do paddocku, to je svátek. Hlavně stihnout u boxů pana Valentína a pana Fešáka z Ameriky. Je mi jen líto, že tady jsou lidi, kteří nevidí reálnou stránku rozpočtu Masarykova okruhu a myslí si, že je všechno v zelených číslech. Tohle všechno by bylo, kdyby stát jako je Čé eR přispívala okruhu určitou částkou a kdyby se nezvýšil poplatek Dorně, který se zvýšil cca o polovinu než v minulosti. Bohužel tohle se děje i InFrontu a právě proto to budou mít Wé eS Bé Ká taky těžké, neboť Automotodrom nemusí mít za pár let finance jak na Grand Prix tak na Wé eS Bé Ká. Nicméně by to chtělo stále zkoušet žádat dotace od státu, jako to je u jiných Grand Prix v cizině. Pokud ta dotace nejde od Čé eR, tak pak zkusit požádat dotaci rovnou přímo od EU v Euráčích. Doufám, že soudruh už tady bude psát opět normálně a nebude za vším vidět
1. zisky automotodromu
2. peníze pro Abáju, aby mohl jezdit MOTO GP.

Ono to je totiž úplně jinak. Bohužel tyhle kalkulační listy o letošním hospodaření Grand Prix jsem viděl a hned vrátil, tohle není nic pro veřejnost. Doufám, že pan hlasatel se taktéž podílí v budoucnu jak celou situaci vidí on. Neboť, jak jsem viděl, on už tady rozebral, jak to chodí a s tím můžu jen souhlasit. Na závěr musím poděkovat, jaktožto 100% traťový komisař mým kolegům na stanovišti C. Letos už nám moc závodů nezbývá, ale snad se ještě jednou uvidíme.
Doufám, že jste u toho neusnuli, ale potřeboval jsem to ze sebe dostat. Howgh.

mamba54 (1340) napsal 22.08.2010 v 01:48

No ale Moto GP skončila na hezkém 3.místě.To taky není tak špatné.

Marex (2560) napsal 21.08.2010 v 23:13

Anketa o zajímavosti jednotlivých kubatur v Brně dopadla takto:
MotoGP 17%
Moto2 44%
125 39%

Celkem mě samotného překvapilo, že 125 šlapou NOVÉ třídě na paty. Rozdíl je v hlasech nepatrný a nazval bych to spíše plichtou. Díky za vaše hlasy.

mamba54 (1340) napsal 21.08.2010 v 22:41

Dobrá hospodyňka přes plot i pro motor skočí.

PityGPX (949) napsal 21.08.2010 v 08:51

No ale na příští rok i WSBK či ve WSS jsou též nějaké pravidla - omezení, takže i tam se to postupně dostává...

AKRO (-498) napsal 20.08.2010 v 23:41

steveRSV - Máš bohužel ve všem pravdu! Je to tak!

steveRSV (-7) napsal 20.08.2010 v 23:24

Je to stálá alchymie s nechtěným ubýváním jezdců a týmu. Většina lidí raději stejně kouká na SBK , páč to má lepší šťávu . Oni ale pánové z Dorny budou furt a furt vymýšlet nové a nové píčoviny, aby to vypadalo , že tomu velí. Kdo se na tu nudu má ale dívat. Hlavně ,že jen jak to jde , tak z WSBK dělají podřadnou druhou třídu a přitom se stačí podívat na rozdíl časů a prachů, co oboje stojí a je všem jasné , že soudruzi dělají někde chybu. Limitem počtu motorů to nespraví.Jen jde o to, aby vytlačili SBK nějakými seriovými litry a my pak budeme koukat na závody jednou za měsíc. Ale v Česku to stejně nehrozí, tam ve fotbalohokejové sportTV dávají moto kulový...

AKRO (-498) napsal 20.08.2010 v 23:09

PityGPX - To bude taky záležet na tom jak bude Kája v MOTO GP likvidovat motorky! Ale spíš máš pravdu, mezi kroužily se snad tak válet nebude!

PityGPX (949) napsal 20.08.2010 v 22:43

AKRO: příští rok ještě osmikule, tzn nic nového :) nemyslím, že cena vstupného na další ročníky GP se rapidně zvýší.

Marex (2560) napsal 20.08.2010 v 22:21

Pity: Doufejme!!!

AKRO (-498) napsal 20.08.2010 v 22:21

Jo Pity, kdyby pánbůh dal a bylo to jak to píšeš! Ale fandům by to zdražení vadilo, příští rok bys dal 1 500 kč už v předprodeji!

PityGPX (949) napsal 20.08.2010 v 22:16

AKRO: no, ale ber to tak, že fandům je jedno kolik co stojí v MGP, pokud ty závody litrů budou o dost lepší a bude tam dost bajků tak pak ať to klidně stoji desetinásobek toho, co teď. My to neplatíme! Osobně si myslím, že budoucnost 2012 v MGP bude cesta vzhůru a MGP doslova a dopísmene zastiní všechny ostatní motocyklové kategorie.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist