Italovi se zdají být závody MotoGP v porovnání s WSBK nudné!

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
desmo69 (638) napsal 16.05.2012 v 16:43

josefe58, ještě jednou a snad naposled..kde píšu že to jsou CRT? Možeš dát prosím citaci? Všude píšu že jsou nezávislý na továrně jako CRT.
Pro tvůj menší mozek budu asi příště psát "nejsou závislý jako ti v nedělí Brně", nebo "nejsou závislý jako ti před několika lety"..bože

mike99 (322) napsal 16.05.2012 v 13:10

V Indianapolise by sme mali vidiet na divoku kartu tim GPtech s motocyklom CRT, ktore bude mat zabudovany motor zo Suzuki GSX-R1000.

Paťan (361) napsal 16.05.2012 v 08:30

josef58: pepo, už ho přestaň hákovat holemi za jednu chybně napsanou větu však on to tak nemyslel. Podebje si ruce, po husákovsku se pobozkejte, kousněte do chleba se solí a bude dobře. s SPZ nás přeci čeká zářná budoucnost

josef58 (823) napsal 16.05.2012 v 05:29

desmo69
Ano všiml jsem si, jak se tady snažíš vymejt lidem mozek a přepsat dějiny, a s tím mám fakt problém.

CRT stvořil "genius" cca před 2 lety. Dle tebe, kdo není přímo zavislý na továrně, je automaticky CRT?? To potm, kdo neměl přímo továrnu, tak všecí mistři od roku 1949 vyhráli vlastně na CRT strojích, to chceš říct?

Věř, že v neděli v Brně ani jeden stroj nebyl přímo řízen továrnou, takže všecí dle tebe jeli vlastně na CRT? Jsu rád, že jsem od nikoho takový nesmyslný zvratek neslyšel.

Klidně si Carmlem vytapetuj celý pokojíček, ale nepiš, že něco jako "claiming rule týmy" jezdí ve WSBK. Nic takového tam zatím díkybohu nejezdí a to je dobře

Oppenheimer (31) napsal 15.05.2012 v 23:53

Diskuzi jsem raději, v rámci uchování duševního zdraví, nečetl... Ale neměl by se sám Valentino snažit aby ty závody nebyly tak nudné? Jediná zábava byla, když Valentino dojel do cíle s náskokem 10ti vteřin a potom tam půl hodiny provozoval ty svoje vopičky. Cirkusák jeden. Jak mu to ale "fanoušci" žrali... Tehdá se napakoval v GP a chtěl by ještě nějaký love urvat v SBK. Prostě cirkusák.

Nuvolari (2329) napsal 15.05.2012 v 23:28

josef58: no jestli jim nalepí reflektory, přidělají zrcátka, předepíšou stockový pravidla, jak se o tom uvažuje, tak je to fakt možný. Ale ať dělají co chtějí, v mý hlavě stejně nikdy nevymažou závody z minulého víkendu. To jsou takové ty věci, ze kterých je člověk živ, a tím samozřejmě nemám na mysli namazaný krajíc, pohodlnou postel atd.

AKRO (-498) napsal 15.05.2012 v 23:21

Josef58 - Jestli budou SBK zrychlovat a popularita MOTOGP půjde dolů, tak to asi nebude dlouho trvat!

josef58 (823) napsal 15.05.2012 v 22:36

bojim, bojim, že se mu podaří do dvou let zlikvidovat SBK i tak

AKRO (-498) napsal 15.05.2012 v 22:03

Josef58 - To by SBK dopadly, kdyby tam mělo být něco, jako CRT-SPZ! Vzít SPZka na dva roky SBK, tak to přivede na buben jako MGP a pojede tam 10 jezdců!

josef58 (823) napsal 15.05.2012 v 21:48

desmo69
Týmy nezávislé na továrnách tu existovaly už dávno před tebou a SPZkou Vlastně tvořily naprostou většinu startovního pole, a až ty je nazýváš tak hnusně CRT Víš vůbec, co to znamená CRT?? Zatím jsi na nic neodpověděl, jen dokola meleš, že veWSBK jezdí něco jako crt Necháme to bejt.

AKRO (-498) napsal 15.05.2012 v 21:32

Desmo69 - Máš pravdu, Melandrimu hodně překážela Ducati, nakonec ty jeho poslední místa co s ní jezdil, to byla tragédie! Guintoli a Checa si v MGP o slušnou motorku ani neškrtli a Ty SPZkovi nováčci taky ne!

AKRO (-498) napsal 15.05.2012 v 21:29

Foxx - Ale já si moc rád beru Rossiho do kláves a už druhý rok se bavím, jak se ukázalo, že neumí víc než ostatní! Ty PC mám už jen 3 a nějaké na mobilech! Už se mi konečně díky Bohu podařilo prodat firmu, tak na co mít 14 PC?

desmo69 (638) napsal 15.05.2012 v 21:28

josefe58, buď té lásky a už nic nepiš Pokud si všimneš (s tím máš ale častý problémy tak v to ani nedoufám) tak o té koze si tady začal psát ty. Pokud ani na potřetí nepochopíš že se tu řešilo propojení týmů na továrny apod. a né nějaký motory a benzíny, tak si tady smajlíkuj a SPZtkuj do kdy chceš.
Tak ještě jednou: např. Crescent Suzuki, stejně jako týmy CRT v motogp, nejsou závislý na továrně a fungují sami o sobě.
Ať to čtu po sobě kolikrát chcu, nevidím tam že bych psal něco o prototypových rámech, benzínech atd..to jen ty.

AKRO (-498) napsal 15.05.2012 v 21:25

Desmo69 - Mít Rossiho tehdejší motorky a zázemí, tak by asi každý s tebou jmenovaných pár titulů měl! Jestli 3 nebo 8 kdo ví!?

desmo69 (638) napsal 15.05.2012 v 21:21

Akro, pravidlo o nováčcích mělo velkej vliv na Melandriho, Checu, Guintholiho apod. a jejich působení v továrních týmech no. Ale jo, chudák Guintholi by letos pravděpodobně slavil 8. titul kdyby měl k dispozici každý rok tovární stroj. Melandri a Checa asi taky...

josef58 (823) napsal 15.05.2012 v 21:12

desmo69
naposled a krátce, ja to s tebou marný, marný a marný. Já o voze a ty stále o koze, vlastně SPZ-CRT
Ve WSBK,...spíš jako týmy crt...prostě nejezdí. V motogp musí mít SPZ-CRT prototypový rám, myslíš, že to tak je i v SBK?
Navíc CR týmy v motogp jsou zvýhodněni litry paliva a počtem motorů, taky si myslíš, že podobné nesmysly jsou v SBK? Hlavně tímto se liší CRT od prototypů v motogp. Bohu dík, že něco jako crt ve WSBK ZATÍM nejezdí .
Opravdu si stále myslíš, že VŠECHNY CRT nejsou závislÉ na ŽÁDNÉ továrně?? Zapomněl jsi odpověď, zda se dá odkoupit motor BMW od Colina, nebo Aprilka od Aspara za pouhých 20000 éček. jak tvrdil Carmelo, to aby náklady na závodění byly co nejnižší.

Foxx5 (633) napsal 15.05.2012 v 21:10

Hezky jsi to zapinkal s tím Benem, a Rossiho si raději neber do kláves bo ti vybuchne PC, ale ty jich máš ještě asi 12, viď nebo kolik...

AKRO (-498) napsal 15.05.2012 v 21:08

Foxx5 - Jako Rossík musíš fandit i hrobníkovi MS MGP panu SPZkovi! Ovšem Rossíkovi už to asi nepomůže i když dědek dělal všechno možné, aby ho zase nacpal dopředu!

Foxx5 (633) napsal 15.05.2012 v 21:05

Nojo, chudák Ben, asi má nějakou haitru, skoro...Mezitím "skoro", je v tomto případě dost velký rozdíl...

AKRO (-498) napsal 15.05.2012 v 21:03

Desmo69 - Jestli jsou to tovární motorky nebo ne, je úplně jedno! V SBK bývá 15 jezdců po tréninku ve vteřině, o tom se dědkovi SPZkovi může jen zdát! On jich má ve třech vteřinách 12 a CRT-SPz jedou ještě hůř!

AKRO (-498) napsal 15.05.2012 v 21:00

Desmo69 - Jestli někdy špičkoví jezdci hráli v MGP druhé nebo třetí housle byla VŽDY jen věc špatných motorek a debilního SPZkova pravidla o nováčcích a mizerných satelitech! Kdy už pochopíš, že to nejlepší jezdci MGP a SBK jedou skoro stejně a záleží jen na kvalitní motorce?

Foxx5 (633) napsal 15.05.2012 v 20:52

josef58 (88.100.214.xxx) napsal 15.05.12 v 18:57:
Aby si se s toho SPZ nepokálel, SPZ...Akrův bratr, nevlastní... Pat a Mat...

desmo69 (638) napsal 15.05.2012 v 19:04

..ta citace je samozřejmě z mojeho příspěvku..zkus mě v něm najít kde píšu že v sbk jezdí crt

desmo69 (638) napsal 15.05.2012 v 19:04

"Ostatní týmy v sbk jsou spíš jako týmy crt. Samostatný jednotky na továrnách nezávislý. Prostě vezmou motorku a řádně překopou. Např. ta Suzuki... "..si opravdu neskutečně natvrdlý. Sorry, ale tohle je hnus Nikdo tu neřešil odkupovaní motorů, benzín apod. ale fungování týmu a jejich podporu továren. CRT žádnou podporu továren nemá stejně tak jako plno týmů v SBK.

josef58 (823) napsal 15.05.2012 v 18:57

desmo69
běž se proběhnout na nočník a pak se vrať
Reaguji na tvůj příspěvek, že vWSBK jsou CRT
Ty jako" SPZ džunior" víš na 100%, že SPZ-CRT maj povolenou větší spotřebu o 15% , víc povolených motorů na rok a konečně povinnost odprodat motor za max. 20000 éček

Nebo to tak není? Samozřejmě, že není , páč už SPZ-CRT se přeměnilo v "SPZ-CRT", nebo si snad můžeš koupit Colinův motor BMW? ODPOVĚZ,-MŮŽEŠ? Dovolí ti to BMW? A ART je opravdu dle tebe CRT?
Už nám tady fakt nenuť, že v WSBK startují nějaké třápy crt
Nenuť nám tady už demagogii spz, to už i gebls závidí.

desmo69 (638) napsal 15.05.2012 v 18:35

josef58, bež se proběhnout, uvědomit a pak se vrať
Tovární týmy v motogp: Honda, Yamaha, Ducati
Tovární týmy v sbk: Aprilia, BMW
Továrnou podporovaný týmy v motogp: Cardion, Aspar, Gresini, Pramac, Tech3
Továrnou podporovaný týmy v sbk: kdo ví kdo, je v tom bordel
Samostatný týmy nezávyslí na žádné továrně v motogp: všechny CRT
Samostatný týmy nezávyslí na žádné továrně v sbk: např ten Crescent Suzuki.
Nevím co do toho moceš nějakou spotřebu. Opravdu neuvěřitelný

desmo69 (638) napsal 15.05.2012 v 18:30

Pity, skvěle a přesně napsaný Jen ten Carlo Fiorani je dle mě z Hondy Europe..s HRC myslím už nemá nic společný. Ale kdo ví

josef58 (823) napsal 15.05.2012 v 18:28

desmo69
doufám, že mě snad z tebe a SPZky žádná žilka napraskne. Proč bych to četl celý?, mě stačí, když napíšeš, že ostatní tymy WSBK jsou vlastně CRT doufám, že nemyslíš dokonce SPZCRT .

Maj snad dle "tvého guru" povolenou větší spotřebu benzínu o 15%?,navíc motory?, dokonce odkoupení motorů? Nesnaž se nám vnutit, ž v sbk startují "prototipi dle vzoru SPZCRT"

PityGPX (949) napsal 15.05.2012 v 18:15

Vidím to takhle: V MGP se účastní samostné továrny tj jasné, tzn Yamaha factory team, Ducati Corse, HRC (repsol).

U WSBK je čistokrevně tovární tým Aprilie (Max) a BMW (Leon a Marco).

Althea a Ten Kate jsou týmy kt. jsou z části podporovány továrnama, u Ducati na to dohlíží Prezioso, u HRC je vidět v boxech Carlo Fiorani bo jak se jmenuje. Takže Ten Kate je halvní tým Hondy a Althea je hlavní tým Ducati. (příšít rok bude althea přímo tovární ?? jak bylo v článku nedavno)

Kawa ve wsbk ma takovou situaci: kawa jako továrna pronajala své motorky soukromému týmu, tzn bajky tovární ale personal je soukromý tým (něco jako Cardion AB?).

Suza ve wsbk to jsou motorky a lidé z BSB kt. jim pomáhá továrna Yoshimura )

Co se týče jezdců tak je jasné že nej jezdic jous v MGP, osobně si myslím že většina jezdců co jezdí na speciálech GP jsou asi fakt jinde než celá startovka wsbk, na druhou stranu takový Randy de Puniet by klidně mohl ve wsbk jezdit jak Melandri, tzn špici.
Ostatní jezdci co jezdí na CRT jsou dle mě o dost hroší než špička wsbk, takový Petrucci, Ellison, Pasini, Pirro by špici na wsbk nejeli, aspon ze začatku.

Hiro Aoyama, ač nerad, je prostě jezdec kt. mu sedli 250ky, ty wsbk mu nějak nesedí i když otázka je, jak by jezdil na jinem bajku protože u mě je Ten Kate Honda stejný bajk jako Ducati GP, tzn jen jeden jezdec na ní umí jezdit ostatní propadli! :) Složitý motocykl, i když je to japonec a ne italka. Ten Kate je těžký motocykl na ovládání, není možné aby třetí sezonu jejich dvojka jezdila chvost (Neukirchner, Xaus, Aoyama)
Crutchlow je na úrovni jako špička ve wsbk a v GP hodně dokazuje, což je překvapení pro všechny fandy bo nikdo po lonsku neočekaval že by byl až tak moc dobrej!

desmo69 (638) napsal 15.05.2012 v 18:06

PetrG450X, když je tajemně veřejné že Honda je fabrická, nevím na co si teda motory ladí sám Ten Kate...jaksi to nedává smysl Když je to tovární tak snad někde v Japonsku v sídle HRC ne? Né někde v Nizozemsku u Ten Kateho v dílně...
Tovární jsou maximálně Aprilia a BMW..zbytek je podpora továrny.

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist