IRTA testy MotoGP - Jerez (3. den)

Na okruhu v Jerezu dnes již třetí den testovali týmy MotoGP. Po ranních deštích se jezdilo na osychající trati, na což doplatil Toseland, který po highsideru musel být převezen na kliniku na kontrolu, naštěstí bez zranění.

IRTA  testy MotoGP - Jerez (3. den)

1. Nicky Hayden USA Repsol Honda Team (M) 1.38.848
2. Jorge Lorenzo SPA Fiat Yamaha Team (M) 1.39.252
3. Andrea Dovizioso ITA JiR Scot Team (M) 1.39.313
4. Randy de Puniet FRA LCR Honda MotoGP (M) 1.39.351
5. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team (B) 1.39.568
6. James Toseland GBR Yamaha Tech 3 (M) 1.39.727
7. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team (B) 1.39.845
8. Alex de Angelis RSM San Carlo Honda Gresini (B) 1.39.932
9. Shinya Nakano JPN San Carlo Honda Gresini (B) 1.40.333
10. Loris Capirossi ITA Rizla Suzuki MotoGP (B) 1.40.442
11. Chris Vermeulen AUS Rizla Suzuki MotoGP (B) 1.40.576
12. Anthony West AUS Kawasaki Racing Team (B) 1.41.026
13. Sylvain Guintoli FRA Alice Team (B) 1.41.177
14. Marco Melandri ITA Ducati Marlboro Team (B) 1.41.292
15. Toni Elias SPA Alice Team (B) 1.41.311
16. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team (M) 1.41.699
17. Nicola Canepa ITA Ducati Test Rider (B) 1.42.160
18. John Hopkins USA Kawasaki Racing Team (B) 1.42.970
19. Olivier Jacque FRA Kawasaki Test Rider (B) 1.43.496
20. Vittoriano Guareschi ITA Ducati Test Rider (B) 1.45.597 

 

 


 

Nicky Hayden se pochlapil, hodně dřel, natočil neuvěřitelně moc kilometrů a jeho čas se jmenuje Circuit Best Lap!

Jorge Lorenzo se strašně trápil včera na vodě, měl všeho plný zuby ale dnes je všechno jinak.

Doviziozo a de Puniet, kluci na privátních Hondách s novými motory – trošku překvapení.

Rossi, 7 desítek za Nickym, vzhledem k okolnostem OK.

Pan James no.1 WSBK Toseland včera na mokru také platil nováčkovskou daň, ale dnes určitě udělal radost šéfovi týmu (který si určitě vyslechl své potom co Jamese angažoval).

Stoner – vteřinu za Haydenem. To je na něj dost, počkáme si na komentář.

Alex de Angelis a Shinya Nakano, další soukromé Hondy, solidní výkony.


 


Suzuki s Lorisem a Chrisem Vermulenem. Jdou nahoru, otázkou je  co si o tom myslí oni sami. Suza by asi měla být výš a to samé platí pro Westa na Kawasaki.

Sylvain Guintoli, na vodě střelec, na suchu má nejlepší chvíle ještě před sebou.

Marco Melandri je pod velkým tlakem a měl by se s tím vším rychle popasovat. S motorkou se hodně pere a jeho týmu se stále nedaří nalézt to správné nastavení. Bude to mít těžké.

Toni Elias, pan – sedím – vedle – motorky. Jeho čtvrtá sezóna v MotoGP. Myslím si že ještě něco ukáže.

Dani Pedrosa a John Hopkins, trochu se svezli stylem hlavně nespadnout. Doléčují zranění a všichni jim přejí aby byli do prvního závodu v pohodě. 

Na okruhu pokračují testy jízdami tříd 125 a 250 ccm, od úterý 18.2. do čtvrtku 20. 2.

 PS: tady jsou další časy, tenktokrát na závodních pneumatikách. A zase je všechno jinak:

1. de Puniet (Honda)      1.40.8

2. Stoner (Ducati)          1.40.9
3. Dovizioso (Honda)      1.40.9
4. Rossi (Yamaha)        1.41.0
5. Hayden (Honda)        1.41.2
6. de Angelis (Honda)    1.41.2
7. Vermeulen (Suzuki)   1.41.5
8. Capirossi (Suzuki)     1.41.5
9. Toseland (Yamaha)    1.41.6
10. Lorenzo (Yamaha)   1.41.6

 Konečně alespoň nějaké tiskové zprávy:

 
Ducati Marlboro

Casey Stoner

„Konečně na suchu. Našli jsme docela dobré nastaven ale všechno zkomplikoval můj pád na předek. A protože na náhradní motorce byly některé věci nastaveny úplně jinak, nestačilo jen nazout stejné gumy a pokračovat.Všechno navíc dost komplikoval docela silný vítr. Potřebovali jsme vyzoušet novou kvalifikační gumu. Nebylo důležité zajet nejrychlejší čas ale posoudit jestli je lepší než ta minulá. Jenže jsme ji nasadili zrovna v době kdy byl vítr opravdu silný, takže se moc nedařilo. Důležité je že testování tady bylo úspěšné a už se těším na Katar.“

 
Alice Team

Sylvain Guintoli

„Byly to dobré testy protože cítím zlepšení. Myslím že můžeme očekávat dobrý začátek sezóny. Také fyzicky se cítím výborně a tak se už těším ny začátek sezóny.“

 
Toni Elias

„Pro nás to bylo docela komplikované protože se nám nedařilo najít dobrý set-up. Ke konci to už nevypadalo zle, jenže v posledním rychlém kole jsem udělal chybu a pak už nebyla příležitost ke zlepšení.Teď už na to nebudu myslet. Jediný způsob jak se zlepšit je tvrdě pracovat a to taky budu dělat.“

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist