Horké novinky z Moto2

Herve Poncharal, týmový šéf stáje Tech 3 je přesvědčen, že Moto2 bude tím správným mužským sportem a přirovnává ho k MotoGP. A zde jsou tedy aktuální novinky z Moto2.

Horké novinky z Moto2

Sport pro muže

"Máme skoro všichni na našich listinách stejné jezdce", říká Hervé Poncharal a pokračuje: "Existují totiž ještě stále aktuální jezdci v MotoGP, kteří ještě nemají job na příští rok". 


A to jsou právě ti, o které je největší zájem. "Ano tihle piloti mají nejlepší zvuk, vždyť přijdou z královské kubatury. A jelikož Moto2 bude velmi podobná velikostí a váhou současným motocyklům MotoGP, tak je o tyto jezdce enormní zájem. Vžďyť Moto2 budou vlastně motocykly hodně podobné MotoGP, jen s menším výkonem a jinými pneumatikami." říká týmový šéf Tech3, který pojede v Moto2 dvě motorky s vlastním šasím.

"38 motocyklů na startu, všichni se stejnými možnostmi, nemyslím si totiž, že budou velmi špatné a nebo naopak velmi dobré šasí. Takže z technického výchozího bodu to bude hrozně vše vyrovnané, a budou rozhodovat jezdci. Bude to správný sport pro muže", dodal na závěr francouzský majitel týmu Tech3.

Nový britský motocykl FTR Moto

 
Do nové třídy se také chystá britský motocykl FTR Moto. Jedná se o tým  Joe Darceye, a debutovat by měl už tento víkend při španělském mistráku na okruhu "Circuit de Catalunya" u Barcelony.


Testovacím pilotem je španělský jezdec Diego Lozano (ten také pojede tento víkend), ovšem poslední dva závody CEVu povede tento závodní motocykl Brit Graeme Gowland, který má za sebou starty v mistrovství světa SSP a jezdí BSB superbiků na Yamaze týmu Rob Mac Racing.

Alex Debon do Moto2 za tým BQR


Španělský zkušený jezdec Alex Debon pojede jak známo šestý oficiální motocykl z továrny v Noale, tedy Aprilia.


V šampionátu sice Alex Debon pojede za svůj současný tým Blusens BQR, ale pod svým vlastním sponzorem Aeroport Castello.
 

Sergio Gadea hledá tým do Moto2

Pomalu to vypadá, že Jorge Martinez nebude mít nikoho na příští rok do třídy stopětadvacítek.
 

Po Julianu Simonovi - pojede za Aspara Moto2, má zaječí úmysly i Brit Bradley Smith a to i přesto, že mu Aspar nabídl dvouletou smlouvu: 2010 - 125 ccm, 2011 - Moto2.

Nyní oznámil svůj úmysl odejít do Moto2 i další Asparovec, Sergio Gadea, a tak musel Jorge Martinez začít lovit v cizích vodách, pokud by nechtěl zůstat na příští rok ve "dvackách" bez špičkového jezdce.


Velký zájem má tak Aspar o současného třetího pilota této třídy a brněnského vítěze Nicolase Terola. Tento Španěl jezdí letos v Ponsově týmu Jack&Jones. 

Hayate do Moto2, žádné MotoGP


Neustálé diskuze o tom, jestli tým manažéra Andrei Dosoliho pojede v příštím roce s motocyklem Kawasaki vybavených motorem Yamaha, zřejmě brzy skončí. Nejenže musí současný tým Hayate odevzdat koncem roku zapůjčené motory Kawasaki, ale tento tým nemá k dispozici potřebný budget, aby si mohl motory Yamaha pronajmout. Jen pro úplnost, jedná se asi o částku 5 milionů Euro a to rozhodně není v silách tohoto "malého" týmu.

  
"Momentálně nemáme šanci dát dohromady potřebný budget, abychom mohli jet kubaturu  MotoGP", říká týmový šéf Andrea Dosoli. "Sice jsme projekt MotoGP ještě nevzdali, ale logičtější a finančně výhodnější je projekt Moto2. Proto jsme si o víkendu v Estorilu pojistili dvě místa v Moto2. Je to ta pravděpodobnější možnost. Myslíme si sice, že zůstat v MotoGP by bylo lepší, ale v současné době to není vůbec jednoduché. Jsme těsně před okamžikem, kdy budeme moci říci: Ano budget pro Moto2 máme pohromadě, ale jsme také daleko od peněz, které bychom potřebovali pro MotoGP", vysvětluje dále Dosoli. 

Jako šasí chce tým Hayate pochopitelně použít motocykly Eskila Sutera, neboť ten se už podílel na vývoji motocyklu Kawasaki do kubatury MotoGP. .

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 2x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist