Honda má v otázce změn v MotoGP jasno

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 25.12.2013 v 11:46+1

Rado, toho 7 ledna to budou ty Ruské pravoslavné vánoce s Dědou Mrázem?

Rado_ (555) napsal 25.12.2013 v 10:49+1

U našich byl kapr, ale pak jsem se doma docpal uzeným Tolstolobikem a čtyřmi Ostravary 12 Kupodivu po ranním se postavení na váhu to obžerství nebylo až tak znát... Nicméně Štěpánský výšlap na Lysou je asi ohrožen, fučí zde fest, a na horách bude 3x tolik...

Evo (411) napsal 25.12.2013 v 10:16+1

vakuz: dej si sumce, je mnohem lepsi .

vakuz (932) napsal 25.12.2013 v 09:54

Ach.Teď jsem asi pochopil,jak jsi to myslel.Samozřejmě,že si můžeš dát kapra,kdy chceš a ne jen o Vánocích.A naopak,já kapra vůbec nejím,tak proč bych ho měl jíst o Vánocích?Nejím ho ani o Vánocích, a to právě proto,že nejsem pokrytec a ani nikdo jiný v rodině nejí,co nechce jíst.Souhlasím s tebou,že Vánoce jsou akcentovány v masmédiích jenom proto a tak masivně,že je to ekonomicky výhodné a ovčani nakupují i to,co vůbec nepotřebují.Ale právě proto by rodina měla plnit funkci předávání a podporování tradic s ohledem na mladší generace,aby marketing nabyl tím,kdo bude rozhodovat co kdo má dělat,nakupovat atd.

PityGPX (949) napsal 25.12.2013 v 09:37

tak jo, samo že uklízí se během roku, ale před vánocema se uklízí důkladněji kvůli tomu že se o vánocích lidé navštěvují (rodina), kapra si jistě můžeš dát i během roku

ja taky znam hafo lidi kt. vanoce nemusi a neslavi je, ale z normalniho hledsia vyvoje člověka mimino - díte - dospělý - rodič beru, že jedinec zažil vánoce za svého mládí, a pak ty vánoce tráví se svými dětmi, protože je to přirozené. Pokud je člověk sám a nelibi se mu vánoce, slavit je nemusí, jen prostě chci napsat že slavení vánoc je uplně běžná věc a že nesouhlasím, když někdo tvrdí že to co lidé dělaji jen o vanocich (koledy, jedeni kapra, rozbalovani darku pod stromem - což je opravdu věc kt. vetsina dela jen na vanoce, kapra si nikdo moc behem roku uz dal nedava) je pokrytectví

Koneckonců, přání do nového roku se taky dělá jen jednou ročně a to o vánocích, nikoliv během roku, takže pokud ty sám přeješ vše nej do nového roku a děláš to jen jednou a to ted tak si...

Rado_ (555) napsal 25.12.2013 v 09:31

Ale to je právě to špatné... proč bych si nemohl dát rybu třeba 26. června ale jen o svátcích? Nebo další kravina... hospodyňky dělají tzv. Vánoční úklid... To jako po celý rok mají doma bordel? V tom případě je Vánoční úklid pokrytectví jak vyšité... To co Ty říkáš... zpívání koled apod, to jsou Vánoce, ano, ale jak píšu dole. drtivá většina lidí, a není to jen můj názor, má Vánoce hlavně jako synonymum konzumu a to ostatní je tak nějak mimochodem. Pravý duch vánoc aspoň u nás rozhodně není. Možná někde na Slovácku na vesnicích ale ani tam to už není takové, jaké by to mělo být... Pokud budu chtít udělat svým přátelům a rodině radost, dělám to po celý rok...

Notabene neříkám, že Vánoce nebudu vůbec slavit. Naopak, ale až 7. ledna s přáteli na Východě..

PityGPX (949) napsal 25.12.2013 v 09:26+1

Ale tak to nejde napsat, přece některé věci děláš jen o vánocích, např. zpívání koled, rozbalování dárku pod stromkem, jezení kapra, a další, to jsou činnosti, kt. se dělají jen o vánocích, ne např. i o velikonocich atd. Prostě Vánoce jsou svátky a s vánocema se spojují různé činnosti, které se konají jednou za rok a to právě o vánocích, uplně normální věc, nikoliv pokrytectví ! :o)

Sám máš syna, znáš to, sám si mu kupoval dárky, učil si ho jezdit na monstru ( ) a další !

Rado_ (555) napsal 25.12.2013 v 09:13

vakuz > Když se koukneš okolo sebe, na to stádo tupých ovcí v marketech, opravdu si myslíš, že se lidé chovají dle tradic? Nikoliv, drtivá většina jen proto, že tohle vše dělá dav... O tradice jde troufám si říct promili lidí, většina jsou masmédiema zmanipulované ovce... Takže za sebe mám raději Vánoce jako běžný den, než být za hlupáka... Pokud Ty a Tvá rodina uctíváš Vánoce pro jejich duchovní význam, tak OK, gratuluji, že patříš k tomu minimu, ale drtivá většina tak vážně nečiní, jen se chovají jako lůza bez názoru - a pokud je symbol Tebou zmiňovaného "pospolitého celku" vnímání Vánoc jako svátky konzumu, což bohužel je, tak potěš koště a já s díky tohle odmítám...

vakuz (932) napsal 25.12.2013 v 08:23+1

protože dělat něco jen o Vánocích je prachsprosté pokrytectví
Nesouhlasím!To,že dělám něco jenom o Vánocích či vánočních svátcích není v žádném případě pokrytectví,protože to by znamenalo,že to dělám proto,že to určitý obecný konsensus předpokládá či vyžaduje a osobě,která tak činí,to nepřináší žádnou radost či užitek.To prostě není pravda!!To je velmi svérázné otočení či přetočení smyslu pro dodržování tradice!Každý má právo si dělat,co ho o Vánocích napadne,ale nikdo by neměl mít právo degradovat dodržování tradic či tradice,protože přesně v ten moment začíná vykořeňování lidí s určitého pospolitého celku.

Rado_ (555) napsal 24.12.2013 v 23:04-1

EVO > nic proti ničemu, každý máme jiný okruh známých, ale obecně platí, že věci, které dělám o Vánocích budto dělám i jindy, nebo vůbec - protože dělat něco jen o Vánocích je prachsprosté pokrytectví

Evo (411) napsal 24.12.2013 v 22:13+1

Drtiva vetsina lidi co znam ja slavi Vanoce nejen kvuli detem, ale i kvuli sobe. Citi se dobre v kruhu rodiny. Takze klid zbranim.

Rado_ (555) napsal 24.12.2013 v 19:55+1

Vánoce jako symbol zimy jsou deprese sama o sobě... já mám "Vánoce" v létě u Černého/Kaspického moře

PityGPX (949) napsal 24.12.2013 v 19:51+1

Rado: jj, v poho, ja jen že Desmo taky nemá stromek letos, tak přece jen máte spolem jednu věc společnou.

Rado_ (555) napsal 24.12.2013 v 19:44-2

Pity > nemám (teda ano, mám, umělý který jsem dobrých 5 let ze sklepa nevytáhl)... neřeším to... pokud bych už měl řešit Vánoce, tak až ty Pravoslavné a to samozřejmě u přátel na Východě...

Jako co si budem povídat.. drtivá většina - a troufám si tvrdit, že nejen mých - přátel slaví Vánoce jen pro své děti, přičemž svou ženu nemusí většinu roku vidět... mám za to, že je čestnější říct, že Vánoce mě nezajímají, ale mám v duši klid s tím že se nemusím přetvařovat...

PityGPX (949) napsal 24.12.2013 v 18:45

Rado: máš stromek v bytě nebo ne?

desmo69 (638) napsal 24.12.2013 v 15:31

a ještě mě tak napadlo. Ani nevíš že žiju, máš mě v blokaci, nezajímají tě mé příspěvky ale to že mám údajně sbk rád po tom co to převzala Dorna víš. Nevím na co si tu hraješ ale jde ti to jakš takš dobře. Howgh

desmo69 (638) napsal 24.12.2013 v 15:26+1

Jestli je aktivní a pestrý život psát na stránky který nesnášíš o sportu kterej nesleduješ a slovíčkaření s každým kdo se odváží ti něco napsat, tak ho máš fakt hodně pestrý A zase, celý závod jsi viděl tři roky nazpět ale plnou hubu keců k motogp máš od té doby pořád. Očividně si toho času velice vážíš no. Pestrý a aktivní život
Má rekace byla out, ale tvoje věčný promlouvaní do duše že je lepší sledovat tenis, fotbal a teď už i šipky na stránkách o motorkách je samozřejmě zcela logický a adekvátní. Stejně jako to tvoje (ne)mití koulý přestat psát po tom co ti skončí Biaggi
No nic, měj se běž si úžívat akčního a pestrýho života a pak nezapomeň přijít všechny poučit že sleduješ jinej sport kterej je lepší

Rado_ (555) napsal 24.12.2013 v 15:13+5

Jenže Desmova odpověď na mě byla zcela OUT, významově i svým tónem... Tohle je jeho vizitka, ne moje... a já jsem opravdu za neho nenávistnou reakci čpící jeho mindrákem od srdce rád!! To on se vybarvil, a já se směju jeho malosti...

Já neříkám, že nemám rád MotoGP... já jej prostě nesleduji v nynější podobě. Rozhodně nejsem vůči MGP vysazený tak, jako je vysazen vůči WSBK nenávistný šovinista Desmo... ach ano - on už vysazený po tom, co WSBK řídí SPZka není, protože bezskrupolózně převlékl kabát... ale když mu to žerete, váš boj...

PityGPX (949) napsal 24.12.2013 v 15:10+1

Tak jde o to, že je to diskuze, ty něco napíšeš a ostatní se k tomu chtějí vyjádřit, a myslim že já osobně, když bych něco napsal, tak by mě zajímal nazor i ostatnich a proto bych si je nedaval do blokace nebot mě zajimaji jak pozitivní tak negativní komentáře k memu prispevku. To že desmo ma k tobě negativni komentaře tak je to dano tim, co tak trošku i ty píšeš. desmo má rad motogp, ty rad motogp nemaš tak je jasné že se vy dva nemůžete v ničem shodnout

Rado_ (555) napsal 24.12.2013 v 15:08+4

Pity > proč bych to dělal? Hledět na nejaké invektivy - nejen vůči mě, ale dotyčný jiný než konfrontační tón neumí jako celek? Neřeším jej... Kdybys mi nenapsal mail s citací Desmovy přihlouplé (jako je on sám) reakce na mě, vůbec bych ani nevěděl, že nějaký XY jako je on existuje...

PityGPX (949) napsal 24.12.2013 v 15:04

Rado: a tak se na to vykašli a odblokuj si dané uživatele, když ti píšou a ty jim odpovídáš. nechapu, proč lidé si davaji do blokace určité lidi, když ti lidé pak na to reaguji.

Rado_ (555) napsal 24.12.2013 v 14:56+3

desmo > pokud by mi aktivní Pity nenapsal mail s Tvou reakcí na mě ( i nyní Tvou odpověď), tak vůbec nevím ani že žiješ... zase až tak si nefandi, že mě zajímáš Ty, i celá MotoGP z nichž jsem celý závod viděl tak tři roky nazpět - protože si svého času cením na více... To za prvé...

za druhé mi nevkládej do úst něco, co jsem nenapsal (Lenin, Putin atd..) musíš mít hodně smutný a šedě nudný život, když se o mě takto otíráš. Zřejmě to bude závist nad tím, že někdo dovede žít aktivněji a pestřeji, než zapšklý Desmo... a to je celé... Budiž Ti Tvé mindráky z mé strany od srdce přány!

PityGPX (949) napsal 24.12.2013 v 13:21

zkus tuhle: //profil.lide.cz/hegrdo/profil/

Rado_ (555) napsal 24.12.2013 v 13:20+2

Pity > tak jako když se skoro každý rok překopou pravidla a musí se vyrobit bajk od základu nový, stojí to balík. Nejvíce by se ušetřilo, pokud by bylo dáno jen omezení v max objemu a min hmotnosti a každý nechť se stará jak umí.. Restrikce vše jen prodražují, i když SPZka má plná ústa o šetření, opak je pravdou...

Tímto směrem byla myšlena i paralela s šipkami... Je dána vzdálenost od terče a to je vše... Není limitována ani hmotnost šipek, protože každý materiál (plast, dřevo, wolfram, mosaz) má svá pozitiva, ale i negativa...

desmo69 (638) napsal 24.12.2013 v 13:20-4

Raději mít "problém" s nervama než s hlavou. Příště si tu, na stránkách o motorkách, zas ulev jak má každý radši sledovat třeba tenis. Na to jak motorkari.cz a motogp nesnášíš si tu otvíráš srdíčko nějak často. Samozřejmě pod článkama o motogp.
Btw. to že mě máš v blokaci a pak si stejně čteš moje příspěvky a ještě na ně dokonce reaguješ je zas munice do mé ruky. Tohle totiž moc zdravých lidí nedělá

Rado_ (555) napsal 24.12.2013 v 13:00+5

Desmo > nejsi na tom s nervama v pořádku. Zřejmě si potřebuješ ulevit - s byť placenou - společnicí Ale díky za tvůj výlev... Tohle je je munice do mé ruky, přesně na tohle jsem čekal, veliké díííííky!!! Labile...

AKRO (-498) napsal 23.12.2013 v 22:36+1

Je třeba ještě zmínit SBK, které se asi za 20% ceny MGP a těžší váhy dostaly asi na necelé 2 vteřiny na kolo k časům nejlepších strojů MGP. Tedy někde do první třetiny časů MGP. Reakce dědka je jasná, zpomalit motocykly SBK za každou cenu a MS WSBK posunout na vedlejší kolej, aby nekonkurovaly jeho MGP! SPZka je nejvěštší škodná motoristického sportu v historii!

AKRO (-498) napsal 23.12.2013 v 22:28-1+1

Pity ono je to hlavně tím, že žralok jako je SPZka motorkám nerozumí a to ani dnes, po tolika letech a navíc je hladový po penězích! Celou dobu nechal továrny, aby hnaly vývoj motorek skoro do nekonečna a předražovaly vlastně vše! Vůbec nepochybuji, že se na tom SPZka finančně pořádně napakoval. Jen mu nedošlo, že celou MGP tím připraví k finančnímu krachu a najednou budou ubývat motorky a vlastně ve všech třídách! Protože se to muselo nějak řešit, zrušil 125ky a nahradil je archaickými 2504T 1V s omezenými otáčkami a 250ky, kde nařídil výrobu podvozků podivných firem a motory Honda do všech těchto paskvilů! O nějakém zlevnění stejně nemůže být řeč, v průměru to je stejně dražší pokud se nepočítá několik továrních speciálů v 125kách a 250kách. Moto3 nejede ani jako 125ka a Moto2 je stěží na úrovni Supersportů, které jsou ovšem asi 4x levnější a hlavně podstatně těžší. Největší úlet jsou MGP, kde nasadil dědek své nesmyslné CRT, které jsou pro srandu a aby nebyly úplně trapné, zvýhodnil je dědek měkčími gumami, více jak dvojnásobným množstvím motorů a hlavně vyšším množstvím paliva a obral o 4 litry paliva továrny, které nechtěly přistoupit na další dědkům velký kšeft jednotnou elektroniku, kterou by SPZka sám dodával. Prostě zrušil a zlikvidoval vše co mohl, včetně tradice!

PityGPX (949) napsal 23.12.2013 v 21:31+1

By mě stejně zajímalo, kdo stojí za tím že továrny vyvíjeli a vyvíjeli až jeden závodní motocykl pro třídu motogp stál tolik jako teď, když v minulosti to stálo méně a rychlosti to bylo jen o par sec pomalejší. Ptám se jednoduše: proč pane Ezpeleta už tenkrát, když začínala elektronika, proč neřekl továrnám aby udělali první verzi elektorniky, kontroly trakce a neřkl jim at přestanou, jinak se nedoplatí soukromé týmy a motogp by mohlo dojít ke krachu? Proč se tomu prostě jednoduše nezabránilo ? Pan Ezpeleta je po penězích hladový (viz poplatky okruhum) ale ta honda, yamaha, ducati ještě asi víc když jejich motocykly jsou tak drahé.

AKRO (-498) napsal 23.12.2013 v 21:16+1

PacienT - Jen ať Honda toho škodlivého dědka pořádně zmáčkne a vydusí! Držím ji palce! Neříkej, že by ti to nevyhovovalo, Honda by nejela a Valentino by kroužil za Lorenzem a ani satelity by ho tolik neohrožovaly... Jinak já elektronikou nejsem nijak nadšený, myslím, že by se pár věcí mělo omezit, ale vzhledem k tomu balíku peněz, co se do toho už dal, je utopie myslet si že to někdo zruší!

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist