Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Dave8452 - To je sice pravda,ale mám obavy,že MOTO GP už vývoji mnoho nepřinesou,vzhledem k cenám dílů a ani výkonem nebo rychlostí. Špičkové sériovky mají okolo 200 koní a také rychlost 300 km/h. Kam by se to mělo dál vyvíjet? Do ještě větších výkonů a rychlosti? Je to jako ve Formuli 1 - pro normální auta je to už nepoužitelné!
to AKRO: Prototypy jsou právě skvělé v tom, že slouží hlavně jako evoluční základ pro nové technologie. Díky tomu jde vývoj kupředu a promítá se to koneckonců i do sériových motocyklů potažmo WSBK!
Konečně se uvažuje o nějakém zlevnění! Jsem zvědavý co udělají s MOTO GP. Musí mít velké problémy,když začali uvažovat o úpravách sportovních tisícovkových motorů. S nesmyslem prototypových motocyklů se dostali na náklady v tak neuvěřitelné výši že už ani jako vývoj nových dílů to nemá význam,protože jaký díl z 90 miliónového motocyklu by se nechal použít v sériovém motocyklu?
Feri: Ano..2T už odzvonilo..je třeba se s tím smířit a koukat dopředu.naopak jak píšou c článku o MotoGP se sériovým objemem 1000cmm3,motor rozdílných značek a prototypovým podvozkem taky to nezní špatně
Jj, v tom s tebou souhlasim. Jednotný dodavatel motoru je určitě zklamaním, ale na druhou stranu je to něco uplně nového a časem se to může změnit. Rozhodně je to krok dopředu
Musím uznat,že se na Moto2 těším Budou to asi hodně vyrovnané zavody,ale opět opakuji..jednotny dodavatel motoru je pro me zklamanim..asi to je levnejsi,ale ztrati se soutezivost mezi značkami No počkame a uvidime :
Jablíčko46 - Ty se radějí starej kolik to jede Rossíkovi! To je přece tvůj borec a bůh46!
jestli pak víte chytrolíni ,kolik jede mašina YAMAHA M1 Lorenza ?
Dave8452 - To je sice pravda,ale mám obavy,že MOTO GP už vývoji mnoho nepřinesou,vzhledem k cenám dílů a ani výkonem nebo rychlostí. Špičkové sériovky mají okolo 200 koní a také rychlost 300 km/h. Kam by se to mělo dál vyvíjet? Do ještě větších výkonů a rychlosti? Je to jako ve Formuli 1 - pro normální auta je to už nepoužitelné!
to AKRO: Prototypy jsou právě skvělé v tom, že slouží hlavně jako evoluční základ pro nové technologie. Díky tomu jde vývoj kupředu a promítá se to koneckonců i do sériových motocyklů potažmo WSBK!
Konečně se uvažuje o nějakém zlevnění! Jsem zvědavý co udělají s MOTO GP. Musí mít velké problémy,když začali uvažovat o úpravách sportovních tisícovkových motorů. S nesmyslem prototypových motocyklů se dostali na náklady v tak neuvěřitelné výši že už ani jako vývoj nových dílů to nemá význam,protože jaký díl z 90 miliónového motocyklu by se nechal použít v sériovém motocyklu?
No ono dnešní 250-ky mají v podstatě taky jednotného dodavatele motorů, že?
Jj, to je taky zajímavé, každopádně je vidět, že jim teče do bot a snaží se něco dělat. Rozhodně tyto změny by byly přínosem celého seriálu.
Feri: Ano..2T už odzvonilo..je třeba se s tím smířit a koukat dopředu.naopak jak píšou c článku o MotoGP se sériovým objemem 1000cmm3,motor rozdílných značek a prototypovým podvozkem taky to nezní špatně
Jj, v tom s tebou souhlasim. Jednotný dodavatel motoru je určitě zklamaním, ale na druhou stranu je to něco uplně nového a časem se to může změnit. Rozhodně je to krok dopředu
Musím uznat,že se na Moto2 těším Budou to asi hodně vyrovnané zavody,ale opět opakuji..jednotny dodavatel motoru je pro me zklamanim..asi to je levnejsi,ale ztrati se soutezivost mezi značkami No počkame a uvidime :