Grand Prix Velké Británie – závod

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kryšpín (7) napsal 28.06.2010 v 07:05

Nerozumím, jak zrychlil oproti minulým výsledkům o minutu???Na GP motce jel na Silverstonu poprvé, s jakými minulými výsledky to srovnáváš???A teď v Holandsku mu asi tu tovární motorku sebrali během závodu, když byl ze začátku rychlej a pak se začal propadat? Vysvětli mi, jak to ten Espeleta udělal...

AKRO (-498) napsal 25.06.2010 v 23:19

Kryšpín - Nemusíš vůbec poznávat, jestli jede Spies na tovární nebo na satelitu! Stačí to, že během jednoho závodu zrychlil proti minulým výsledkům o skoro minutu! Má tovární stroj a tovární podporu!

AKRO (-498) napsal 24.06.2010 v 21:42

Kryšpín - 14:00 - Proč né, klidně můžeš mít pravdu a pokud dostal nějaké nově vyvíjené díly, jako Lorenzo, mohl i zrychlit!

Kryšpín (7) napsal 24.06.2010 v 14:00

Na Assen klidně můžu počkat, ale stejně mě to bude houby platný. Já totiž fakt nedokážu ze židle od televize, narozdíl od tebe, poznat, kdy jede Spies na fabrice a kdy ne. Podle mě má Spies pořád stejnou motorku (pravděpodobně s plnou tovární podporou), akorát se třeba pokaždý nepodařilo naladit tak dobře, aby jel špičku. Přeci jenom Spies letos začíná a MotoGP je podle jeho vlastních slov jiná liga než WSBK, takže jet okamžitě výsledek asi není snadný.

Kryšpín (7) napsal 24.06.2010 v 13:55

Jasně, Espeleta to nařídil, to bude ono, vždyť je to tak jednoduché Takže když nařídí, aby Spiese příště posadili na vrata od stodoly, tak se určitě nic nebude dít, Spies bude mlčet, manageři to nechají být, sponzoři možná budou i tleskat nadšením, že jeden chlápek ničí výsledky jejich jezdce/týmu. Von ten Espelta bude asi, podobně jako ty, všemocný a vševědoucí, on může nařizovat Yamaze i Poncharalovi, jaký díly či motorku můžou Spiesovi na který závod půjčit. Tyhle jednoduchý pravdy ze mě většinou padaj tak po 10 pivech v hospodě, když mám IQ na hodnotě rosnýho bodu

PityGPX (949) napsal 24.06.2010 v 13:39

AKRO: Toš on ten tovární stroj může mít od zač. sezony když i v kataru byl tak silný, to přece nevadí, že maj fabrické stroje v satelitních týmech, kdyby to bylo zakázané tak gresini neříká do světa že marco simonceli pojede třetí tovární stroj honda ve svém týmu jako v minulosti Kato, Gibernau, Melandri :) takže zakázané to není a klído ten tov. stroj může mít, navíc on poráží Colina celkem snadno a s přehledem a přitom colin byl před 12 měsíci silný jak pes. Takže ten rozdíl v té technice je na sto procent ale je to povoleno a Dorna ani nikdo jiný s tím nemá potíže, že Ben má tov. bajk a získal první podium pro tech3 letos :) Představ si, kdyby všichni měli tovární motocykl, to by byla v MGP mela od startu po konec. Žádní kroužilové, jen boje

AKRO (-498) napsal 24.06.2010 v 13:26

Kryšpín - Těžko říci! Třeba dědek-SPZka nařídí, aby mu ji zase vzali! A nebo se mu bude hodit, že Spies jezdí v předu! Kdo ví! Počkej si na Assen a podle toho, jak mu to pojede uvidíš!

AKRO (-498) napsal 24.06.2010 v 13:18

Ale Pity, žádná souhra náhod! Měl jen 7 vteřin na Lorenza! Musel mít tovární stroj, jinak by to bylo na satelitu nejmíň 50 vteřin. Zcela logické!

PityGPX (949) napsal 24.06.2010 v 08:13

AKRO: podium dal Ben díky souhře náhod :) sedla mu trat, dva favoriti měli problémy (Stoner, Pedro), a v tom závodě jel rychle a bez chyby a naonec předjel Haydna kt. byl na třetí pozici. Nic jiného v tom nehledej, prostě se na závod dobře připravil, měl štěstí a vznikla z toho první bedna v MGP :) MOžná máš pravdu, když POncheral je velký kamarad SPZky tak třeb SPZku uplatil aby mohl jeho tým používat fabrické stroje :)))) i to je možnost, ne? :)

Kryšpín (7) napsal 24.06.2010 v 07:19

Víš AKRO, mě nedělá problém uznat chybu, koneckonců jsme všichni jen lidi. Ale tvoje nevyvratitelná jistota mě docela zaráží. Ty nabeton víš, že Spies měl v prvním závodě tovární motorku, pak mu ji z nějakých důvodů sebrali a teď mu pro změnu dali Rossiho motorku. Teda, kavouhle konspiraci odhalit, ty máš buď přímý spojení na Yamaha racing nebo jsi Bůh, protože jestli tohle všechno dokážeš vykoukat z televizního přenosu, jasně poznat, která motorka je tovární a která satelitní křáp, to je naprosto úžasný. Měl by jsi mít svůj vlastní kostel, možná by se k tobě lidi chodili modlit . Jen mi prozraď jedno malý sladký tajemství, tedy, jestli můžeš. Příští závod pojede Spies zase fabriku nebo ho nechaj jet pro změmu třeba na koloběžce???

AKRO (-498) napsal 23.06.2010 v 23:04

Víš co Desmo? Běž do prdele, ty MGP- SPZ-šašku!

desmo69 (638) napsal 23.06.2010 v 22:54

Akro, myslím že jediný superblb tady seš ty

AKRO (-498) napsal 23.06.2010 v 22:02

Kryšpín - Já fakt nepotřebuju oslovovat Yamaha racing nebo jiné informační prameny! Za prvé by mi tutově nic neřekli a proč taky! Je to jejich boj a nikomu do zákulisních čachrů nic není! Mě bohatě stačí se dívat, třeba na Spiese, který poslední dobou začal patřit mezi kroužily, kterých je díky deb.l-satelit-politice seperblba SPZky v MGP drtivá většina! A najednou Ben zabere a zajímá se o 2-3 místo a to jen 7 vteřin za Lorenzem, kterého mimo 1 závodu, kdy jel taky na továrním stroji, viděl akorát na startu a byl rád, že od něho nedostal kolo! Jo a omlouvat se mi vůbec nemusíš i kdyby to co tady píšu jednou vyšlo najevo! Máš prostě jiný názor a máš na něj samozřejmě právo!

Kryšpín (7) napsal 23.06.2010 v 19:48

AKRO: Dobrá, s výškou Spiese jsem se spletl, dokaž, že Spies jel na Rossiho motorce (najdi seriozní pramen, pro mě za mě oslov přímo Yamaha racing) a já se ti klidně omluvím. To ale asi neklapne, že . Takže si kecy o tom, že já žvaním klidně nech od cesty

PityGPX (949) napsal 23.06.2010 v 17:04

No tak tady jsou ty fotky z těch testů, kde testovali ti borci ale japončíci tam nejsou, pokud auto článku myslel že znaj trat v brně tak asi z testů kt. byly daleko dřív tzn nekdy kolem roku 2001. Dle mě ale znají jen asii. Yamaha využíva na evropské tratě evropské příležitostní testovače se kt. ani nemaj smlouvu Beztak v MGP testují většinou samí jezdci jak jsme zvyklý ze zimi max Nobu za súzu, Okadu a Akyioshiho za Hondu a Guareschiho + Battainiho za Ducati.

//www.edisk.cz/stahni/48377/MotoGP_Brno_2008_-_Testing_I__17.06.2008_.rar_125.75MB.html

SoulTrain21 (753) napsal 23.06.2010 v 11:45

Akro, jo aha,tak to nic,já právě myslel,že vzpíráš.Ale posilování to je dneska v modě,to dělá každý,máš recht

AKRO (-498) napsal 23.06.2010 v 11:36

Kryšpín - ty už blekotáš skoro jako Desmo! Hlavně, že tobe nedošly argumenty! Tak Spies je vyšší a těžší než Rossi? Je o dva centimetry nižší a váží o kilo víc! Kromě toho bývají motorky většinou stejné! Viz Pedrosa, kdy si loni např, Dovisioso stěžoval, že je motorka stavěná na výšku Pedrosy a on se na ní nemohl srovnat, protože mu byla malá. A i kdyby byla motorka stavěná na Rossíka, Spies má ty samé rozměry! A nastavit motorku na jeho styl jízdy mu snad jeho technici umí! Tyto věci bys mohl vědět! Teoretiku!

AKRO (-498) napsal 23.06.2010 v 11:26

PityGPX - No dobře, Ben jezdí v satelitu na tovární motorce! Bereš to tak?

AKRO (-498) napsal 23.06.2010 v 11:25

Desmo ty jsi tragéd a blázen!

AKRO (-498) napsal 23.06.2010 v 11:23

SoulTrain - Nevzpírám, pouze trénuju ve Fitku většinou 3x týdně a myslím, že to dělá hodně lidí. Gasiora ani Kozla neznám! To budeš muset na někoho, kdo se věnuje aktivně vzpírání nebo, že by silový trojboj nebo kulturistika?

Kryšpín (7) napsal 23.06.2010 v 07:41

AKROVI došly chytrosti Takže když to shrnu - satelitní tým může mít srovnatelnou techniku jako továrna, je to otázka peněz, pokud je má, pak si myslím že nic nebrání tomu, aby měl satelit shodnou techniku. Nováčci (už nebudu rozepisovat, proč nováčci a proč je přestup do MotoGP náročný) mejí zakázanou fabriku proto, aby byli víc v klidu a mohli si zvyknout na MotoGP a její specifika(moto, pneu, ...). Spies na 99% nejel na Rossiho motorce (AKROVA teorie, že pouze přehodili kapoty), je to nesmysl, motorka MotoGP je do značné míry stavěná "na míru", Spies je větší, těžší atp., asi by to nefungovalo. Navíc je otázka nastavení motorky (styl jízdy). Takže si troufám tvrdit, že to určitě nebyla Rossiho motka. Lze s tím takto souhlasit???

SoulTrain21 (753) napsal 22.06.2010 v 22:57

trošku mimo téma:Akro co jsem tak pochopil tak asi vzpíráš co? Neznáš jména jaok Jiří Gasior a pan Kozel?(křestní bohužel nevím,možná Radim)..jestli jezdíš i po soutěžích a jeslti jsem správně pochopil,že vzpíráš.

Marex (2570) napsal 22.06.2010 v 22:53

Tak jestli má Akro ocas mýtických rozměrů, tak to má asi z toho funění s tyčkama. Taky si půjdu zacvičit,aby byla doma spokojenost... Ale myslím, Desmo, že závidět bychom to neměli. Není to hezká vlastnost. Přejme to vyvoleným.

PityGPX (949) napsal 22.06.2010 v 20:00

Nejezdí na satelitu ale jezdí V SATELITU a to je pro SPZ to hlavní, že splnuje pravidlo "no entry to factory team for BEN"

desmo69 (638) napsal 22.06.2010 v 19:13

Ty si ocas mýtických rozměrů Motosport ti teda asi fakt nic neříká co. Vrať se radši k tomu fuňení s tyčkama

AKRO (-498) napsal 22.06.2010 v 19:10

Pity!!! Ben už N E J E Z D Í NA SATELITU, tedy vlastně, něco tam ze satelitu má, svoji kapotáž od TECH 3.

desmo69 (638) napsal 22.06.2010 v 19:05

..*o tom mluvili

desmo69 (638) napsal 22.06.2010 v 19:05

Pity, no však o tom Burgess, Poncheral, Preziosi, Ezpeleta...víc jak známá věc. Pro Akra všeználka ale jaksi ne

PityGPX (949) napsal 22.06.2010 v 19:02

Možná právě proto vzniklo to pravidlo, aby bylo zacíleno, to, že materiál bude stejný jak v továrně tak v satelitu, tzn aby satelitní týmy měli větší ne-li stejnou podporu od samotných továren, kde budou jezdit ti nadějní noví jezdci.

A u toho Bena to funguje jak vidíme na 1000000000000000000% když jezdí v satelitu a už poráží některé továrny a dojíždí si pro podia A wo wo wo wo wo wo tom to je

desmo69 (638) napsal 22.06.2010 v 18:59

Akro, co to proboha meleš Však ani nevíš o čem to pravidlo je Pravidlo zakazuje nováčkům jezdit v továrních týmech, a né s tovární motorkou, bože To se tady "hádám" fakt s tím pravým

Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující



TOPlist