Grand Prix v Singapuru?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
desmo69 (638) napsal 16.02.2010 v 21:53

jj však paráda Tolik lidí by 250ccm nepřilákali ani kdyby to bylo skoro zadarmo:) Prostě moto2 je moto2 Už se mě pomalu začínaj aj líbit ty jednotný motory...dřív mě to sralo ale už jsem to zkousl, aspoň to bude fakt maximálně vyrovnaný a rozhodne jen umění jezdce. Pokud teda nebude mět bazmekový šasí. Jenže každá firma dodává víc jak jednomu jezdci, takže to půjde snadno porovnat

AKRO (-498) napsal 16.02.2010 v 21:16

S tím MOTO 2 spíš všichni doufají v zázrak, že to bude MGP blíž než byly dvěpade. Ten příliv nových jezdců je to samé, jako kdysi v těch osmdesátkách, protože tam přišlo dost lidí od Flaminiho, kde je najednou dost jezdců bez angažmá, dále z dalších seriálů a ze 125tek.

desmo69 (638) napsal 16.02.2010 v 18:02

A s neschopností Flamminovca naprosto souhlasím Však už jsme se o tom kdysi bavili. Kdyby stál co pro to, tak je sbk úplně o něčem jiným.

desmo69 (638) napsal 16.02.2010 v 18:01

Akro, ale to je něco jiný. 250ccm se nezrušily, ony se jen nahradily, tak jakýpak kam měli jít? Kdyby se zrušily jak tenkrát 80ccm tak to je jiná, jenže pořád máme tři třídy. Akorát s tím rozdílem, že do moto2 chce každý:)

AKRO (-498) napsal 16.02.2010 v 17:50

To jo, ale je to taky trochu ze zoufalství, protože kam mají jít, když jim zrušili dvěpade? Něco podobného bylo ve 125kách, když se zrušily osmdesátky. Najednou byl ve 125kách obrovský přetlak až padesát a někdy i více jezdců se ve 125kách snažilo dostat do závodu. A jezdci jako Canepa, Laverty, Crutlow by ani na 250 neuměli jezdit a Elias a Angelis by tam zase nešli z finančních důvodů! Navíc šestistovka a s předpokladem vyrovnaných strojů určitě láká! Spousta jezdců doufá, že se prosadí! A navíc vzhledem k tomu, že jistě bude v MOTO 2 víc peněz než v SSP, tak je to jasné. Může za to jen neschopnost Flamminiho, že nedovede sehnat sponzory a srovnat podmínky a peníze jako jsou v MGP.

desmo69 (638) napsal 16.02.2010 v 17:37

Akro, jj to jo, ale teď se podiv na Moto2. To je úplně něco jinýho než 250ccm (a samo že lepšího ). Dřív jezdci ze ssp a dalších různých "podřadných" kategoríí na 250ccm úplně kašlali. Borci z motogp co vypadli z kola ven na 250 už absolutně kašlali..a teď? Sám vidíš jak to je: Elias, Angelis, Cannepa, Nieto, eventuelně Crutlow, Laverty...ti by o 250ccm vůbec ani nepřemýšleli, ne tak aby tam zháněli angažmá. Do toho plno dalších jmen, o kterých člověk ani nevěděl že existují, protože na 250ccm neměli prachy, nebo je to prostě nelákalo. Takže z Moto2 se určitým způsobem stala další taková top kategorie. pochybuju, že borci s titulem z Moto2 budou šupat do SSP Bude to spíš naopak...

AKRO (-498) napsal 16.02.2010 v 17:05

Desmo69 - To máš pravdu, ale ono to není jen fanoušky, ale hlavně reklamou a novináři, kteří píší skoro jen o MGP. Ty to možná nepamatuješ, ale za komoušů byly v kurzu motocyklové soutěže, pořád byly v televizi, psalo se o nich atd, a to samé ralye Paříž - Dakar. Všichni si časem zvykli, že to je prostě asi vrchol motorismu a silniční závody byly hodně mimo. Nakonec to samé máš dnes s fotbalem a hokejem, hrajeme sice hovno, stadiony jsou prázdné a 3000 lidí je považováno za slušnou návštěvu, ale máš toho plno v televizi ve zprávách a novinách a v reklamách. Je toho tolik, že se pomalu bojíš otevřít ledničku, aby na tebe nevybafnul Jágr nebo Čech! Dříve byla nejvyšší třída samozřejmě považována za hlavní, ale ostatní třídy nebyly o moc pozadu a tituly v nich byly považovány za rovnocené. Jezdci dříve jezdívali i více tříd a vítězství si považovali stejně a ne jako dnes, kdy je všechno mimo MGP v II. liga a třída do 125 je vnímána jako nějaký dorostenecký přebor a to bohužel i jezdci, kteří se snaží jet 1 - 2 ročníky a rychle pryč! Není tam pořádná reklama ani peníze. Ezpeleta to jenom dorazil, už jeho předchůdci to od poloviny 90tých let tlačili stejným směrem, to je udělat z nejvyšší třídy motocyklovou Formuli 1. Přitom je zajímavé, že nejlepší závody až na pár vyjímek, určitě nejsou MGP! Bohužel, do MGP se dává nejvích peněz, mají nejvíc reklamy a další třídy mají smůlu!

PityGPX (949) napsal 16.02.2010 v 16:57

Dle mě ten paddock v GP oddělen nějak je.

desmo69 (638) napsal 16.02.2010 v 16:15

Jo škoda to každopádně je. Bylo přeci v plánu dokonce nějak oddělit paddock motogp a ostatních tříd, ale z toho očividně sešlo. Ale stejně bych řekl, že to považování nižších tříd za něco podřadného je prostě dáno lidma, fanouškama. Tak to máš ve všech sportech. Při SBK je myslím zásadnější rozdíl mezi ssp a sbk. Hold vždy co je rychlejší/má větší objem bude prostě upřednostňováno, a ani k tomu nemusí přiložit ruku Ezpeleta..ikdyž přiložil:)

AKRO (-498) napsal 16.02.2010 v 15:32

Desmo69 - Díky za přivítání, mě šlo jen o to setkání těch dvou hrobníků MOTO GP a Formule 1. Tedy Eclestona a Ezpeletu. To se tedy máme na co těšit, jestli ti dva podvodníci spolu něco vymyslí! Nakonec Ezpeleta už taky udělal F1 z MGP a ostatní třídy jsou považovány za něco podřadného. A je to škoda!

desmo69 (638) napsal 15.02.2010 v 23:36

..nvm proč nemá např NASCAR status MS. Různorodost národů je tam slušná, jezdí to na jednom kontinentu stejně jako sbk, ale sleduje to 10x tolik víc lidí... co už no. Jo a Akro vítej zpět po banu

desmo69 (638) napsal 15.02.2010 v 23:30

A co je na tom špatnýho? To mají dat na Slovensko nebo co? Asijskej trh je velikej a prestižní, tak proč by se tam Dorna/Motogp neměla chtět dostávat? To mají "zakrnět" někde v Evropě? Na to je dobrý SBk..tzv. Mistrovství světa, ale se sotva dvouma závodama mimo Evropu, opravdu MS

AKRO (-498) napsal 15.02.2010 v 17:21

Ezpelata dělá vždy všechno blbě, tak proč by tomu bylo najednou jinak a proč ne v Singapuru! Ten mrňous vedle něho vypadá na podvodníka a mafiána z F1 Bernie Eclestona! To se sešla dvojice hrobníků MOTOSPORTU!

SoulTrain21 (753) napsal 15.02.2010 v 12:30

proc by se mělo x let jezdit stejnym stereotypem?Já jsem rád za každý nový okruh protože každý přinese do seriálu něco nového.I závody za tmy jsou příjemným spestřením za které jsem já osobně rád

Ogg (387) napsal 15.02.2010 v 11:01

Pan Ezpeleta to myslí dobře, avšak mně se nelíbí myšlenka závádět MOTO GP do takových zemí, bohatě stačí Malajsie z této části planety. Radši preferuji závody Grand Prix v Evropě. Sice šampionat MOTO GP není na tom jak Wé eS Bé Ká kde jezdí krom Evropy jen Austrálii, USA a nechápavě v Kyalami na konci světa. Ve Formuli "1" se závodí všude na světě, což je obdivuhodné avšak si myslím že to je zbytečné, v době, když mají teď i tři městské okruhy a jezdí v noci a podobně. Toto já nemusím, pocházím ze staré Gardy a tohle za mých dob nebylo. Akro, jakož to můj oponent, avšak taktéž toho hodně zažil může potvrdit, že za jeho mládí se závody jezdily ve dne a na klasických okruzích. I když je pravda, že Valentíno se vyjádřil po návštěvě v Thajsku, že by si tam rád zazávodil. Howgh.




TOPlist