Grand Prix Itálie – pátek

Proměnlivé počasí dnes panovalo nad mugellským okruhem. Pokud by déšť pomohl našim "dvackařům" v takových výkonech, jako dnes předevedli ve druhém tréninku, nechť tedy v neděli leje jak z konve!

Kapitoly článku

MotoGP – FP1


První volné jízdy opanovali piloti na továrních motocyklech Honda, když nejrychlejším byl domácí střelec Marco Simoncelli z týmu San Carlo Gresini před lídrem šampionátu Caseym Stonerem z Austrálie a jeho týmovým kolegou a dalším Italem Andreou Doviziosem (oba Repsol Honda Team). Následovaly tři Yamahy a to nejprve dvojice fabrického týmu v pořadí Jorge Lorenzo a Ben Spies a Colin Edwards z týmu Tech3. Sedmý čas zajel rekonvalescent Dani Pedrosa a za ním skončil na devátém místě nejrychlejší Ducati-man Nicky Hayden. Velká domácí naděje, tedy Valentino Rossi měl problémy se svojí duknou, a část tréninku absolvoval na náhradním stroji. Rozhodně se mu nedařilo podle jeho představ a zaznamenal až třináctý čas. Karel Abraham skončil se ztrátou 2,889 sekundy na šestnáctém, tedy posledním místě. Loris Capirossi se kvůli svému zranění domácí Grand Prix nezúčastní.



Výsledky 1. volného tréninku

1 58 Marco SIMONCELLI ITA San Carlo Honda Gresini Honda 327.7 1'48.987
2 27 Casey STONER AUS Repsol Honda Team Honda 326.9 1'49.027 0.040 / 0.040
3 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team Honda 330.8 1'49.088 0.101 / 0.061
4 1 Jorge LORENZO SPA Yamaha Factory Racing Yamaha 325.1 1'49.251 0.264 / 0.163
5 11 Ben SPIES USA Yamaha Factory Racing Yamaha 324.0 1'49.364 0.377 / 0.113
6 5 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 322.1 1'49.810 0.823 / 0.446
7 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 324.2 1'50.104 1.117 / 0.294
8 69 Nicky HAYDEN USA Ducati Team Ducati 325.2 1'50.203 1.216 / 0.099
9 7 Hiroshi AOYAMA JPN San Carlo Honda Gresini Honda 324.4 1'50.629 1.642 / 0.426
10 19 Alvaro BAUTISTA SPA Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 325.2 1'50.658 1.671 / 0.029
11 35 Cal CRUTCHLOW GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 320.6 1'50.683 1.696 / 0.025
12 14 Randy DE PUNIET FRA Pramac Racing Team Ducati 321.6 1'50.729 1.742 / 0.046
13 46 Valentino ROSSI ITA Ducati Team Ducati 324.2 1'50.780 1.793 / 0.051
14 8 Hector BARBERA SPA Mapfre Aspar Team MotoGP Ducati 327.8 1'51.153 2.166 / 0.373
15 24 Toni ELIAS SPA LCR Honda MotoGP Honda 325.5 1'51.868 2.881 / 0.715
16 17 Karel ABRAHAM CZE Cardion AB Motoracing Ducati 322.9 1'51.876 2.889 / 0.008


MotoGP – FP2


Druhý trénink se odjel za nepříznivých podmínek, protože pršelo a tak někteří jezdci vůbec do odpolední části nenastoupili. Většinou se jezdilo s „mokrými“ pneumatikami a až v závěru tréninku se našlo pár odvážlivců, kteří vyjeli na slickách. Nejrychlejší čas zajel Andrea Dovizioso před Španělem Tonim Eliasem a Valentinem Rossim, který využil aspoň odpoledních jízd po zpackaném prvním tréninku. Španěl Alvaro Bautista a Francouz Randy De Puniet uzavřeli tréninkovou klasifikaci, protože ostatním se nepodařilo zajel požadovaný limit.



Výsledky 2. volného tréninku

1 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team Honda 326.4 1'49.272
2 24 Toni ELIAS SPA LCR Honda MotoGP Honda 322.7 1'51.937 2.665 / 2.665
3 46 Valentino ROSSI ITA Ducati Team Ducati 323.2 1'52.550 3.278 / 0.613
4 19 Alvaro BAUTISTA SPA Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 320.6 1'54.497 5.225 / 1.947
5 14 Randy DE PUNIET FRA Pramac Racing Team Ducati 318.9 1'55.279 6.007 / 0.782
   17 Karel ABRAHAM CZE Cardion AB Motoracing Ducati 313.0 1'58.334 9.062 / 3.055
   8 Hector BARBERA SPA Mapfre Aspar Team MotoGP Ducati 321.2 1'58.748 9.476 / 0.414
   35 Cal CRUTCHLOW GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 315.8 1'59.812 10.540 / 1.064
   69 Nicky HAYDEN USA Ducati Team Ducati 307.2 2'06.386 17.114 / 6.574
   7 Hiroshi AOYAMA JPN San Carlo Honda Gresini Honda 298.3 2'09.337 20.065 / 2.951
   5 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 303.8 2'10.026 20.754 / 0.689
   11 Ben SPIES USA Yamaha Factory Racing Yamaha 110.5 2'26.938 37.666 / 16.912
   1 Jorge LORENZO SPA Yamaha Factory Racing Yamaha
   26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda
   27 Casey STONER AUS Repsol Honda Team Honda
   58 Marco SIMONCELLI ITA San Carlo Honda Gresini Honda

Informace o redaktorovi

Martin Hakl - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (1x):



TOPlist