Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Majkl GSXR a Jablíčko46 - Ale kluci,copak je? Zase vám někdo šáhnul na Rossíka? A Jablíčko,viď že byl ten Vale při tom pádu jedinečný! Takhle krásně padat umí jen on! Takový Stoner by takový skluz neměl ani z poloviny!
MadMax, Luckyluke13: a co je komu po tom jestli je nebo není ?? Po mně nikde nevyjel tak ať si třeba je. Se závody to nemá nic společného a na jeho kvalitách to nic nemění. Jako vtip dobrý, ale začíná se to oposlouchávat.
Jinak GP jsou vrchol motocyklových závodů to je bez debat.
Nevím, jak může být někdo rád za to, že někdo spadnul? Nepřeju to žádnýmu jezdci, ani těm co "nemusím", i malé podklouznutí může být pro zdraví nebezpečné a jsem radši, když se to rozhoduje na cílovce. Každopádně toto podklouznutí udělá konec šampionátu zajímavější. No a ty tzv. "tlaky", to by musel Vale padat v každé bitvě s Lorenzem a spol...
Suzagsxf - Je to možné,ale kdo ví? Třeba kdyby byl víc pod tlakem několika jezdců a ne jen Lorenza...Když bojoval Rossi o titul s Haydenem,tak mu v posledním závodě stačilo dojet asi na 5 místě a on v posledním závodě spadl a přišel o titul. Tam to nervově zřejmě neustál!
Jirka97 : Pěkně vystižený Právě proto, že jsou si jezdci hodně vyrovnaný, tak pak rozhoduje technika. Ale pokud budeš kupit chybu za chybou, můžeš mít bezkonkurnční stroj a bude ti to prd platný.
Jen taková malá připomínka k poměru jezdec a stroj.Momentálně to názorně ve F1 předvádí Luca Badoer na Massově autě...Kimi R. vyhrál , Luca B. poslední...něco je určitě v technice (viz Hamilton), ale o procentech se dá diskutovat...a v MotoGP to je hodně podobné.
ja souhlasim s tim, ze Rossi umi rict co chce a te technice rozumi = vi co chce od nastaveni motorky -> ma ji nastavenou dle svych predstav --- a proto je nejlepsi..co se tyce toho pomeru, zuzil bych to na jezdecke schopnosti pri jizde/motorka.. podle me to v tomto pripade je 80% motorka, jak ta je spatna, muze byt jezdec jaky chce, ale ty 2-3sec., ktery rozhoduji, uz delaji gumy a technologie..
Teď jsem na fóru četl zajímavý názor,že to Rossi třeba také psychicky neustál a spadnul,když ho Lorenzo předjel! A že vždy, když spadne někdo,kdo jede s Rossim,hned reportéři prohlašují,že ho Rossi psychicky uštval! Co vy na to pokud to tentokrát bylo obráceně a Vale to neustál?
Je to hlavně o jezdci a jeho schopnosti umět jezdit, naladit motorku a intenzivně spolupracovat při vývoji. Když dokáže přesvědčit pány manažery a finanční bosse, že toto umí na slabší motorce, pak se mu teprve otevírají brány k nejlepším továrním strojům..
Pár jedinců tohle dokáže, Rossi zatraceně dobře, Stoner taky. Kdysi třeba i Doohan. Ve formuli Schumacher.
Nikdo neměl hned při prvním závodu kariéry ten nejlepší stroj v poli. A ti co se na slabší stroj vymouvají, zeptal bych se jich, tak proč nejezdíte na lepším? Buď nedokázali přesvědčit, nebo ten stroj neumí vyvíjet a ladit.
Majkl GSXR - Šíma46 - Desmo69 a další46! Já vám to vyvracet nebudu,ale porovnávat tovární moto s netovární, je dost mimo! A ty procenta kolik motorka a kolik jezdec to zase nemají rádi Rossíci, co kdyby pak mohl jejich bůh ovlivnit závody jen z 20%! Kde by pak byla jeho genialita? A tvrdit o závodech kde je jen 16 nebo někdy 17 jezdců a většinou jich dojede 13 - 14,že je vrchol silničních závodů? Když ty jejich závody připomínají jízdu pravidelnosti? A ten skoro většinou nezajímavý průběh,z převahou dvou Yamah!
luckyluke13: mno myslím, že každý, kdo viděl včerejší Uciovo dojemné obejmutí Rossiho (kolem pasu!!!) po dojetí v boxech, ti musí dát za pravdu Celou dobu říkám, že je čtyřprocentní
Oficiálni zpráva z Yamahy říká,že za pádem Rossiho bylo vyklouznutí mýdla ze zadní kapsy kombinézy,které měl připraveno na poceremoniální oslavu s přítelem ve žluté čepičce.
Přátelé někteří z vás máte můj hluboký obdiv-mít jen zlomek znalostí z motosportu co vy, okamžitě jdu dělat poradce k některé tovární stáji a špatně bych se určitě neměl
To je zas keců. Nechápu, jak tady můžete psát takovýhle čísla. Samej odborník a analytik.
Každopádně 20% jezdec, 80 % technika je jen smutný výkřik do tmy, vid AKRO. Zajímalo by mě, jak si k tomuhle přišel. To máš tak dobré kontakty s nějakým jezdcem MOTOgp, nebo sis to někde přečetl?
Dobře to řek Marex... Teď už to rozhodně neni zas tolik o jezdci... pamatujete ty drifty a wheele tenkrát když ještě Rossi jezdil u Hondy? to byla jiná podívaná... Já bych si přál aby tu alektroniku trošičku zredukovali tohle už mě přijde jak F1
Koukám, že se tu debata pěkně rozjela Mezi námi jsou to všechno spekulace a každý na to má jiný názor: Ale 2 věci jsou snad jasný každýmu: 1)Mezi kvalitou jezdců je sakra rozdíl a v MotoGP jsou nacpaný jen Ti NEJLEPŠÍ!!! 2) Mezi tovární a netovární mašinou jsou velký rozdíly o tom se snad nikdo nebude přít! Proč by chtěl každý jezdec do továrního týmu, kdyby měl stejně dobrou a výkonou mašinu u netovární stáje? Prestiž, peníze? Ne ne ... každý chce na 1. místě vyhrávat závody
Roman.Le: Myslím,to procentuelní rozložení tehdy opravdu platilo,ale nezapomeň, že od té doby uběhl nějaký pátek a že motorky pozbyly 200ccm a naopak to dovážili spoustou drátů a fičur, který pomáhají nedriftovat, newheelovat a nepadat. Osobně to cítím tak 60%bike a 40% pilot.
Akro nezlob se, ale po každým závodě píšeš to samý...tak už
vychladni a běž se koukat na F1, nebo plochou dráhu A taky souhlasim s tim že motorky sou úplně něco jinýho než formule, u motorek těch 80% řidič a 20% motorka. a U F1 obráceně.
Majkl GSXR - Proč mysliš? Rozveď to nějak!
AKRO-měl jsem z tebe pocit,že seš aspoň trochu inteligentní jedinec,ale tvoje odpovědi jsou hodny žáka základní školy
Majkl GSXR a Jablíčko46 - Ale kluci,copak je? Zase vám někdo šáhnul na Rossíka? A Jablíčko,viď že byl ten Vale při tom pádu jedinečný! Takhle krásně padat umí jen on! Takový Stoner by takový skluz neměl ani z poloviny!
Akro je pan "bavič" on tomu rozumí strašně mooc ,až ho z toho bolí hlava Nečum na to teda !!! Máš formule a tvoji palbu WSBK
MadMax, Luckyluke13: a co je komu po tom jestli je nebo není ?? Po mně nikde nevyjel tak ať si třeba je. Se závody to nemá nic společného a na jeho kvalitách to nic nemění. Jako vtip dobrý, ale začíná se to oposlouchávat.
Jinak GP jsou vrchol motocyklových závodů to je bez debat.
AKRO-co sem pleteš rok 2006?Já tomu moc nerozumím?Hlavně,že ty seš největší odborník a chytrák
Nevím, jak může být někdo rád za to, že někdo spadnul? Nepřeju to žádnýmu jezdci, ani těm co "nemusím", i malé podklouznutí může být pro zdraví nebezpečné a jsem radši, když se to rozhoduje na cílovce. Každopádně toto podklouznutí udělá konec šampionátu zajímavější. No a ty tzv. "tlaky", to by musel Vale padat v každé bitvě s Lorenzem a spol...
Suzagsxf - Je to možné,ale kdo ví? Třeba kdyby byl víc pod tlakem několika jezdců a ne jen Lorenza...Když bojoval Rossi o titul s Haydenem,tak mu v posledním závodě stačilo dojet asi na 5 místě a on v posledním závodě spadl a přišel o titul. Tam to nervově zřejmě neustál!
Jirka97 - On ten Badoer je spíš překážka na trati než závodník F1!
Jirka97 : Pěkně vystižený Právě proto, že jsou si jezdci hodně vyrovnaný, tak pak rozhoduje technika. Ale pokud budeš kupit chybu za chybou, můžeš mít bezkonkurnční stroj a bude ti to prd platný.
Jen taková malá připomínka k poměru jezdec a stroj.Momentálně to názorně ve F1 předvádí Luca Badoer na Massově autě...Kimi R. vyhrál , Luca B. poslední...něco je určitě v technice (viz Hamilton), ale o procentech se dá diskutovat...a v MotoGP to je hodně podobné.
AKRO to co si četl na foru tak to je to poslední čemu bych věřil Rossi ne jenom že je perfektní jezdec ale taky jeden z málo kdo má nervi ze železa
ja souhlasim s tim, ze Rossi umi rict co chce a te technice rozumi = vi co chce od nastaveni motorky -> ma ji nastavenou dle svych predstav --- a proto je nejlepsi..co se tyce toho pomeru, zuzil bych to na jezdecke schopnosti pri jizde/motorka.. podle me to v tomto pripade je 80% motorka, jak ta je spatna, muze byt jezdec jaky chce, ale ty 2-3sec., ktery rozhoduji, uz delaji gumy a technologie..
Teď jsem na fóru četl zajímavý názor,že to Rossi třeba také psychicky neustál a spadnul,když ho Lorenzo předjel! A že vždy, když spadne někdo,kdo jede s Rossim,hned reportéři prohlašují,že ho Rossi psychicky uštval! Co vy na to pokud to tentokrát bylo obráceně a Vale to neustál?
Je to hlavně o jezdci a jeho schopnosti umět jezdit, naladit motorku a intenzivně spolupracovat při vývoji. Když dokáže přesvědčit pány manažery a finanční bosse, že toto umí na slabší motorce, pak se mu teprve otevírají brány k nejlepším továrním strojům..
Pár jedinců tohle dokáže, Rossi zatraceně dobře, Stoner taky. Kdysi třeba i Doohan. Ve formuli Schumacher.
Nikdo neměl hned při prvním závodu kariéry ten nejlepší stroj v poli. A ti co se na slabší stroj vymouvají, zeptal bych se jich, tak proč nejezdíte na lepším? Buď nedokázali přesvědčit, nebo ten stroj neumí vyvíjet a ladit.
Mad Max, luckyluke13
Majkl GSXR - Ty jiné názory moc nebereš viď? Jediné štěstí je,že tomu moc nerozumíš!
Majkl GSXR - Šíma46 - Desmo69 a další46! Já vám to vyvracet nebudu,ale porovnávat tovární moto s netovární, je dost mimo! A ty procenta kolik motorka a kolik jezdec to zase nemají rádi Rossíci, co kdyby pak mohl jejich bůh ovlivnit závody jen z 20%! Kde by pak byla jeho genialita? A tvrdit o závodech kde je jen 16 nebo někdy 17 jezdců a většinou jich dojede 13 - 14,že je vrchol silničních závodů? Když ty jejich závody připomínají jízdu pravidelnosti? A ten skoro většinou nezajímavý průběh,z převahou dvou Yamah!
Tak nemít doma manželku, která mě vzbudila a řekla že je poslední kolo, tak bych ze závodů moc neměl ...docela dobře mě to v půlce GP uspalo
luckyluke13: mno myslím, že každý, kdo viděl včerejší Uciovo dojemné obejmutí Rossiho (kolem pasu!!!) po dojetí v boxech, ti musí dát za pravdu Celou dobu říkám, že je čtyřprocentní
Oficiálni zpráva z Yamahy říká,že za pádem Rossiho bylo vyklouznutí mýdla ze zadní kapsy kombinézy,které měl připraveno na poceremoniální oslavu s přítelem ve žluté čepičce.
Desmo69 dobrý názory.AKRO?K tomu už se ani nemá smysl vyjadřovat abych se neopakoval jako on,kupa sraček
Přátelé někteří z vás máte můj hluboký obdiv-mít jen zlomek znalostí z motosportu co vy, okamžitě jdu dělat poradce k některé tovární stáji a špatně bych se určitě neměl
To je zas keců. Nechápu, jak tady můžete psát takovýhle čísla. Samej odborník a analytik.
Každopádně 20% jezdec, 80 % technika je jen smutný výkřik do tmy, vid AKRO. Zajímalo by mě, jak si k tomuhle přišel. To máš tak dobré kontakty s nějakým jezdcem MOTOgp, nebo sis to někde přečetl?
Dobře to řek Marex... Teď už to rozhodně neni zas tolik o jezdci... pamatujete ty drifty a wheele tenkrát když ještě Rossi jezdil u Hondy? to byla jiná podívaná... Já bych si přál aby tu alektroniku trošičku zredukovali tohle už mě přijde jak F1
desmo69 - Tak tak jak říkáš .. Já si myslím že Simoncelli bude palba jak Rossi
Koukám, že se tu debata pěkně rozjela Mezi námi jsou to všechno spekulace a každý na to má jiný názor: Ale 2 věci jsou snad jasný každýmu: 1)Mezi kvalitou jezdců je sakra rozdíl a v MotoGP jsou nacpaný jen Ti NEJLEPŠÍ!!! 2) Mezi tovární a netovární mašinou jsou velký rozdíly o tom se snad nikdo nebude přít! Proč by chtěl každý jezdec do továrního týmu, kdyby měl stejně dobrou a výkonou mašinu u netovární stáje? Prestiž, peníze? Ne ne ... každý chce na 1. místě vyhrávat závody
Roman.Le: Myslím,to procentuelní rozložení tehdy opravdu platilo,ale nezapomeň, že od té doby uběhl nějaký pátek a že motorky pozbyly 200ccm a naopak to dovážili spoustou drátů a fičur, který pomáhají nedriftovat, newheelovat a nepadat. Osobně to cítím tak 60%bike a 40% pilot.
Akro nezlob se, ale po každým závodě píšeš to samý...tak už
vychladni a běž se koukat na F1, nebo plochou dráhu A taky souhlasim s tim že motorky sou úplně něco jinýho než formule, u motorek těch 80% řidič a 20% motorka. a U F1 obráceně.
To si piš že je to vrchol Ten nejvrcholovatější vrchol ze všech vrchů. Nic lepšího než motogp není, nebo snad ano?:) Zatím jsem nic jinýho nenašel.