Grand Prix Indianapolis – závod

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 04.09.2009 v 23:19

Majkl GSXR - Proč mysliš? Rozveď to nějak!

Majkl_GSXR (0) napsal 04.09.2009 v 18:26

AKRO-měl jsem z tebe pocit,že seš aspoň trochu inteligentní jedinec,ale tvoje odpovědi jsou hodny žáka základní školy

AKRO (-498) napsal 02.09.2009 v 00:59

Majkl GSXR a Jablíčko46 - Ale kluci,copak je? Zase vám někdo šáhnul na Rossíka? A Jablíčko,viď že byl ten Vale při tom pádu jedinečný! Takhle krásně padat umí jen on! Takový Stoner by takový skluz neměl ani z poloviny!

MartenK85 (1) napsal 01.09.2009 v 22:34

Akro je pan "bavič" on tomu rozumí strašně mooc ,až ho z toho bolí hlava Nečum na to teda !!! Máš formule a tvoji palbu WSBK

Interceptor (108) napsal 01.09.2009 v 20:41

MadMax, Luckyluke13: a co je komu po tom jestli je nebo není ?? Po mně nikde nevyjel tak ať si třeba je. Se závody to nemá nic společného a na jeho kvalitách to nic nemění. Jako vtip dobrý, ale začíná se to oposlouchávat.
Jinak GP jsou vrchol motocyklových závodů to je bez debat.

Majkl_GSXR (0) napsal 01.09.2009 v 20:14

AKRO-co sem pleteš rok 2006?Já tomu moc nerozumím?Hlavně,že ty seš největší odborník a chytrák

Kandelábr (104) napsal 01.09.2009 v 14:32

Nevím, jak může být někdo rád za to, že někdo spadnul? Nepřeju to žádnýmu jezdci, ani těm co "nemusím", i malé podklouznutí může být pro zdraví nebezpečné a jsem radši, když se to rozhoduje na cílovce. Každopádně toto podklouznutí udělá konec šampionátu zajímavější. No a ty tzv. "tlaky", to by musel Vale padat v každé bitvě s Lorenzem a spol...

AKRO (-498) napsal 01.09.2009 v 09:02

Suzagsxf - Je to možné,ale kdo ví? Třeba kdyby byl víc pod tlakem několika jezdců a ne jen Lorenza...Když bojoval Rossi o titul s Haydenem,tak mu v posledním závodě stačilo dojet asi na 5 místě a on v posledním závodě spadl a přišel o titul. Tam to nervově zřejmě neustál!

AKRO (-498) napsal 01.09.2009 v 08:55

Jirka97 - On ten Badoer je spíš překážka na trati než závodník F1!

Feri (0) napsal 01.09.2009 v 08:13

Jirka97 : Pěkně vystižený Právě proto, že jsou si jezdci hodně vyrovnaný, tak pak rozhoduje technika. Ale pokud budeš kupit chybu za chybou, můžeš mít bezkonkurnční stroj a bude ti to prd platný.

Jirka-97 (66) napsal 01.09.2009 v 07:25

Jen taková malá připomínka k poměru jezdec a stroj.Momentálně to názorně ve F1 předvádí Luca Badoer na Massově autě...Kimi R. vyhrál , Luca B. poslední...něco je určitě v technice (viz Hamilton), ale o procentech se dá diskutovat...a v MotoGP to je hodně podobné.

suzagsxf (0) napsal 01.09.2009 v 01:13

AKRO to co si četl na foru tak to je to poslední čemu bych věřil Rossi ne jenom že je perfektní jezdec ale taky jeden z málo kdo má nervi ze železa

sors (52) napsal 31.08.2009 v 23:37

ja souhlasim s tim, ze Rossi umi rict co chce a te technice rozumi = vi co chce od nastaveni motorky -> ma ji nastavenou dle svych predstav --- a proto je nejlepsi..co se tyce toho pomeru, zuzil bych to na jezdecke schopnosti pri jizde/motorka.. podle me to v tomto pripade je 80% motorka, jak ta je spatna, muze byt jezdec jaky chce, ale ty 2-3sec., ktery rozhoduji, uz delaji gumy a technologie..

AKRO (-498) napsal 31.08.2009 v 23:00

Teď jsem na fóru četl zajímavý názor,že to Rossi třeba také psychicky neustál a spadnul,když ho Lorenzo předjel! A že vždy, když spadne někdo,kdo jede s Rossim,hned reportéři prohlašují,že ho Rossi psychicky uštval! Co vy na to pokud to tentokrát bylo obráceně a Vale to neustál?

ZZR1200 (127) napsal 31.08.2009 v 22:45

Je to hlavně o jezdci a jeho schopnosti umět jezdit, naladit motorku a intenzivně spolupracovat při vývoji. Když dokáže přesvědčit pány manažery a finanční bosse, že toto umí na slabší motorce, pak se mu teprve otevírají brány k nejlepším továrním strojům..
Pár jedinců tohle dokáže, Rossi zatraceně dobře, Stoner taky. Kdysi třeba i Doohan. Ve formuli Schumacher.
Nikdo neměl hned při prvním závodu kariéry ten nejlepší stroj v poli. A ti co se na slabší stroj vymouvají, zeptal bych se jich, tak proč nejezdíte na lepším? Buď nedokázali přesvědčit, nebo ten stroj neumí vyvíjet a ladit.

akrap97 (0) napsal 31.08.2009 v 22:36

Mad Max, luckyluke13

AKRO (-498) napsal 31.08.2009 v 22:25

Majkl GSXR - Ty jiné názory moc nebereš viď? Jediné štěstí je,že tomu moc nerozumíš!

AKRO (-498) napsal 31.08.2009 v 22:21

Majkl GSXR - Šíma46 - Desmo69 a další46! Já vám to vyvracet nebudu,ale porovnávat tovární moto s netovární, je dost mimo! A ty procenta kolik motorka a kolik jezdec to zase nemají rádi Rossíci, co kdyby pak mohl jejich bůh ovlivnit závody jen z 20%! Kde by pak byla jeho genialita? A tvrdit o závodech kde je jen 16 nebo někdy 17 jezdců a většinou jich dojede 13 - 14,že je vrchol silničních závodů? Když ty jejich závody připomínají jízdu pravidelnosti? A ten skoro většinou nezajímavý průběh,z převahou dvou Yamah!

Paulo (2561) napsal 31.08.2009 v 21:39

Tak nemít doma manželku, která mě vzbudila a řekla že je poslední kolo, tak bych ze závodů moc neměl ...docela dobře mě to v půlce GP uspalo

Mad_Max (71) napsal 31.08.2009 v 21:32

luckyluke13: mno myslím, že každý, kdo viděl včerejší Uciovo dojemné obejmutí Rossiho (kolem pasu!!!) po dojetí v boxech, ti musí dát za pravdu Celou dobu říkám, že je čtyřprocentní

luckyluke13 (24) napsal 31.08.2009 v 20:01

Oficiálni zpráva z Yamahy říká,že za pádem Rossiho bylo vyklouznutí mýdla ze zadní kapsy kombinézy,které měl připraveno na poceremoniální oslavu s přítelem ve žluté čepičce.

Majkl_GSXR (0) napsal 31.08.2009 v 19:37

Desmo69 dobrý názory.AKRO?K tomu už se ani nemá smysl vyjadřovat abych se neopakoval jako on,kupa sraček

MedaSV (56) napsal 31.08.2009 v 19:08

Přátelé někteří z vás máte můj hluboký obdiv-mít jen zlomek znalostí z motosportu co vy, okamžitě jdu dělat poradce k některé tovární stáji a špatně bych se určitě neměl

Feri (0) napsal 31.08.2009 v 16:20

To je zas keců. Nechápu, jak tady můžete psát takovýhle čísla. Samej odborník a analytik.
Každopádně 20% jezdec, 80 % technika je jen smutný výkřik do tmy, vid AKRO. Zajímalo by mě, jak si k tomuhle přišel. To máš tak dobré kontakty s nějakým jezdcem MOTOgp, nebo sis to někde přečetl?

Korbik (91) napsal 31.08.2009 v 15:05

Dobře to řek Marex... Teď už to rozhodně neni zas tolik o jezdci... pamatujete ty drifty a wheele tenkrát když ještě Rossi jezdil u Hondy? to byla jiná podívaná... Já bych si přál aby tu alektroniku trošičku zredukovali tohle už mě přijde jak F1

MartenK85 (1) napsal 31.08.2009 v 14:52

desmo69 - Tak tak jak říkáš .. Já si myslím že Simoncelli bude palba jak Rossi

81Tomm (65) napsal 31.08.2009 v 14:51

Koukám, že se tu debata pěkně rozjela Mezi námi jsou to všechno spekulace a každý na to má jiný názor: Ale 2 věci jsou snad jasný každýmu: 1)Mezi kvalitou jezdců je sakra rozdíl a v MotoGP jsou nacpaný jen Ti NEJLEPŠÍ!!! 2) Mezi tovární a netovární mašinou jsou velký rozdíly o tom se snad nikdo nebude přít! Proč by chtěl každý jezdec do továrního týmu, kdyby měl stejně dobrou a výkonou mašinu u netovární stáje? Prestiž, peníze? Ne ne ... každý chce na 1. místě vyhrávat závody

Marex (2570) napsal 31.08.2009 v 13:49

Roman.Le: Myslím,to procentuelní rozložení tehdy opravdu platilo,ale nezapomeň, že od té doby uběhl nějaký pátek a že motorky pozbyly 200ccm a naopak to dovážili spoustou drátů a fičur, který pomáhají nedriftovat, newheelovat a nepadat. Osobně to cítím tak 60%bike a 40% pilot.

šíma46 (0) napsal 31.08.2009 v 13:47

Akro nezlob se, ale po každým závodě píšeš to samý...tak už
vychladni a běž se koukat na F1, nebo plochou dráhu A taky souhlasim s tim že motorky sou úplně něco jinýho než formule, u motorek těch 80% řidič a 20% motorka. a U F1 obráceně.

desmo69 (638) napsal 31.08.2009 v 13:47

To si piš že je to vrchol Ten nejvrcholovatější vrchol ze všech vrchů. Nic lepšího než motogp není, nebo snad ano?:) Zatím jsem nic jinýho nenašel.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist