Grand Prix Francie - sobota

Kapitoly článku

Ex-mistr světa Casey Stoner časem 1.33.153 před Marcem Simoncellim a Andreou Doviziosem, všichni na Hondách, to je první řada startovního roštu kubatury MotoGP. Pro Caseyho Stonera to bylo už třetí letošní Pole position.Tu druhou řadu pak vytvoří Dani Pedrosa, mistr světa Jorge Lorenzo a Cal Crutchlow - oba na Yamahách. Američan Colin Edwards a jeho krajan Ben Spies - oba na Yamahách - tedy nejdříve čtyři Hondy a za nimi čtyři motocykly Yamaha!!!, a Valentino Rossi na Ducati - je řada třetí a Top 10 dokompletoval Nicky Hayden na druhé tovární Ducati.
 
Náš Karel Abraham (+1.857) skončil v kvalifikaci jako 16. a do závodu tak vyjede ze 6. řady startovního roštu. Abaja měl během kvalifikace pád a po něm už nestačil zlepšit svůj čas, neboť bohužel nenašel ten správný rytmus. Daleko horší pád vyprodukoval domácí Randy de Puinet, naštěstí i on zůstal nezraněn. A na zemi byl i Toni Elias a jeho motocykl byl hodně zdemolovaný.
 
V samém závěru kvalifikace došlo málem ke srážce Stonera s Aoyamou, a australský tovární jezdec měl co dělat, aby do japonského pilota nevrazil. Byla to jednozančně Aoyamova vina a tak se nebylo ani co divit Stonerovým pohrozením pěstí směrem k jezdci týmu Fausta Gresiniho.  

Grand Prix Francie - MotoGP, QP 

01- Casey Stoner – Repsol Honda Team – Honda RC212V – 1’33.153
02- Marco Simoncelli – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – + 0.059
03- Andrea Dovizioso – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 0.468
04- Dani Pedrosa – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 0.530
05- Jorge Lorenzo – Yamaha Factory Racing Team – Yamaha YZR M1 – + 0.553
06- Cal Crutchlow – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 0.651
07- Colin Edwards – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 0.910
08- Ben Spies – Yamaha Factory Racing Team – Yamaha YZR M1 – + 1.053
09- Valentino Rossi – Ducati Marlboro Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 1.053
10- Nicky Hayden – Ducati Marlboro Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 1.124
11- Randy De Puniet – Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 1.198
12- Alvaro Bautista – Rizla Suzuki MotoGP – Suzuki GSV-R – + 1.360
13- Hiroshi Aoyama – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – + 1.459
14- Hector Barbera – Mapfre Aspar Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 1.497
15- Loris Capirossi – Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 1.713
16- Karel Abraham – Cardion AB Motoracing – Ducati Desmosedici GP11 – + 1.857
17- Toni Elias – LCR Honda MotoGP – Honda RC212V – + 2.280
V dopoledním volném tréninku byli na čele čtyři jezdci s továrními motocykly Honda, tedy absolutní dominance japonské značky. Mimochodem všichni čtyři mají k dispozici - od testů v Estorilu - novou spojku, která zabraňuje vibracím. Náš Karel Abraham skončil dnes dopoledne na 12. místě.

Grand Prix Francie - MotoGP, FP3 

01- Casey Stoner – Repsol Honda Team – Honda RC212V – 1’33.815
02- Marco Simoncelli – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – + 0.260
03- Andrea Dovizioso – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 0.429
04- Dani Pedrosa – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 0.730
05- Nicky Hayden – Ducati Marlboro Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 1.139
06- Jorge Lorenzo – Yamaha Factory Racing Team – Yamaha YZR M1 – + 1.236
07- Valentino Rossi – Ducati Marlboro Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 1.465
08- Colin Edwards – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 1.466
09- Ben Spies – Yamaha Factory Racing Team – Yamaha YZR M1 – + 1.487
10- Cal Crutchlow – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 1.627
11- Hiroshi Aoyama – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – + 1.830
12- Karel Abraham – Cardion AB Motoracing – Ducati Desmosedici GP11 – + 1.984
13- Alvaro Bautista – Rizla Suzuki MotoGP – Suzuki GSV-R – + 2.164
14- Randy De Puniet – Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 2.276
15- Hector Barbera – Mapfre Aspar Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 2.453
16- Loris Capirossi – Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 2.555
17- Toni Elias – LCR Honda MotoGP – Honda RC212V – + 2.652


Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (1x):



TOPlist