GP Rakouska – Lorenzo porazil Márqueze a vyhrál bitvu na ostří nože
Text: Petr Czyž | Zdroj: motogp.com | Foto: Pramac Racing, Prüstel GP, Repsol Media, SKY Racing VR46 | Zveřejněno: 12.8.2018 | Zobrazeno: 34 511x
Text: Petr Czyž | Zdroj: motogp.com | Foto: Pramac Racing, Prüstel GP, Repsol Media, SKY Racing VR46 | Zveřejněno: 12.8.2018 | Zobrazeno: 34 511x
Gigi vypadá jako by měl "migrénu" ...
Dederoja ...ta fotka opravdu hovoří za vše
Jasně jde vidět, jak na základě dat z jízdy přímo upravuje software např. kontroly trakce v závislosti na komunikaci s řídící jednotkou motoru
Tato fotka hovori za vsetko
Makyno myslis ze aktualni stav Yamahy je nahoda
doderoja sleeper: jorge ukonci karieru a vsetky znacky budu v prdeli...podla vasej teorie...bez okuliarov samozrejme
TDM851> Když nevidíš, sundej si žluté brýle.
Lepší odpověď ten tvůj marný doplněk, nezaslouží.
Virago
Pokrok tam nevidím.
Podívej se, co vloni předváděl Dovi na slabší motorce než je letos.
Lorenzův vzestup je na úkor boje o titul u Ducati. Buď se ti dva brzdí, zbytečně bojují, následně padají...
Duc z toho má hovno, i když motorka má na titul.
Sleeper a Virago presne ako pisete Davam Ducati rok po odchode Jorgeho pojde dolu Petruci od Barcelony pouziva Jorgeho setup
TDM Ducati je podla teba silna na vsech tratich ako si nato prisiel
TDM851: Letos má Ducati 5 vítězství (stejně jako Marquez), dvakrát zajeli její jezdci double - to se žádné jiné značce letos nepovedlo - naposledy byli oba na bedně na prvním a třetím místě. Já tam teda vidím pokrok jako hrom
No, kolik měla Duc bodů vloni a o co bojovala... Letos? Třetí průběžné místo téměř bez nároku na titul... Lorenzo tam přínosem není.
Honda v předu jezdí jen jedna a řekl bych, že to bude rukama...
Jorge odejde od ladicek a yamaha je v riti, jak nikdy nebyla, zatim co ducati je v topu.
To je mi ale nahodicka.
Nejunivezalnejsi bajk je samo hrc. Jorge vychyta drobné nedostatky a na dvojici MM & JL nikdo nebude mit.
A ducati? Ta prijde o jezdce, co je schopen, lo Stonerovi, udelat titul.
Dave...úplně jiná motorka
No, dvě kola má, Dovi s ní dal vloni málem titul. A to není žádný zázrak jako Stoner...
Hlavně Duc je silná na všech tratích..
Pro mě, to je nejlepší a nejuniverzálnější stroj v poli.
cameron (290) napsal Dnes v 09:03
cameron (290) napsal Dnes v 09:11
Musím ti dát za pravdu
mne spadl stream 13 kol pred koncem takze jsem prisel o to nejlepsi.lorenzo je fakt mazak kdyz sesekal MM..
Marex, jak dlouho jezdí AD04 na Ducati? Myslím že je to od 2013 a kolik času mel JL99 na to se adaptovat na úplně jinou motorku než 9 let jezdil? A k tomu měl na vývoj své požadavky, které mu nebyly poskytnuty a řeči že jdou správným směrem a výsledky AD04 tomu nasvědčují. Jak to tady napsal "cameron" v Ducati jsou tři lidi kteří hovoří do směru vývoje a směru týmu a to Gigi, Ciabatti a Domenicalli a pokud CEO byl pro špatné výsledky JL99 pro jeho neprodloužení smlouvy a ještě si nechal radit od AD04 tak neměl šanci s tím JL99 moc udělat.
Marex. Že by to Frantíci pekli jako když Duff vaří svá piva?
Dave: Kotrbka je rychlík. O tom žádná. Nicméně vloni ho Dovi dal s bravurou a v dvoutaktnich kubaturách jezdil Dovi Hondu. Nejde to moc srovnávat.
Letos se 99 chytil a Dovi ho nestíhá. Nicméně je na tom v přímém srovnání lépe, než Jorge vloni.
On ještě někdo věří, že Michelin dělá 3 směsky gum? Mají jednu se třemi označeními a jednu polosuchou a jednu mokrou. Jsou to Frantíci.
To Dave 2001
Chlapče nepleť hrušky s jabkama a neuhybej od tématu k nejakym domněnkám.
1) psal jsem postreh na základě rozhovoru Doviho pro BTS, kde se vyjádřil ke gumam a jak v prubehu závodu jel a co mu dovolily.
Pokud bys to trochu sledoval, v jednu dobu tam Dovi sázel nekolik nejrychlejsich kol za sebou, zatlacil na LOR. mel o dost nejvyšší maximalku co ukazoval Livetiming a najednou jako když utne, zacal dávat pomalejší sektory a najednou ztrácel.
Chápu že ty to vzhledem ke své erudovanosti a datům z boxu jaké jistě máš vidíš tak že mu došlo, zacal mít strach, nebo si uvedomil že na vic nemá a prostě zpomalil... Ja ti tvuj nazor neberu, ale když se nad tim jenom trosku zamyslis, pokud tedy si toho schopen a vezmeš v potaz co měl kdo obute za gumy a jaké asi nastavení, tak mi to vychází trosku jinak než to ty prezentuješ.
Za mně prostě udělali u něj chybu, každý si rekl v boxu jak to chce, podle dat to určitě hodně erudovanejsi lidi než ty prověřili a nastavili.
To že to jednomu u Doviho nefungovalo ač mel mít ke konci výhodu a měkší gumy Lor. Vydrzely být i lepší na konci závodu než volba Marka bylo takové malé překvapení, s kterym spousta lidí nepočítala.
I na BTS se v celem prubehu závodu podivovali jak je možné jet stejné tempo na stejnou vzdálenost s úplně jiným obutim u prvnich 3...
Tolik k tomuto tematu ty odborníku.
2) zavádět diskuzi k tomu že tu Dovi akorát brečí a nic neumí... Lor je asi dle tebe skoro bůh... si začal ty a ja jen odpověděl na tvůj komentář.
3) ne, já nejsem jak spousta lidí tady debilni fanoušek nejakeho jezdce a dokola urazim a napadám cokoli se dá na vsechny ostatni fanousky jiných jezdců, takový infantilni ubožák fakt nejsem.
A pro tve info, vždy fandim sportu jako takovému, motorkam a jezdcum co se chovají aspoň trochu v urcitem codexu a nedělají prasarny.
Kdybys potřeboval jinak neco i vysvětlit, něco objasnit nebo se zeptat, klidně můžeš. Vzhledem k svemu věku.. 10 mi fakt není... bych k tomu tvému ti určitě v určitých oblastech dost mohl pomoct
2x
https://www.motorkar...ve-updaty-21508.html
yamaha- jj u tech 3...je jedno v jakým teamu, ale hovoří to jaký je to srdcař
martin1 (497) napsal Dnes v 09:14 Malinko se pleteš, protože přední brzdysi Dovi za 50 tisíc evropskejch kupoval u Yamahy Tech ;) až budu doma rád ti o tom najdu článek
cameron (290) napsal Dnes v 08:32 Psal jsem včera to samé
Virago: jo, ty okruhy byly zajímavé . Myslím, že JL dobře vystihl ideální okruh pro Ducati. Ale nejvíc se mi líbil Valeho náčrt, složenina Barcelony, Mugella a Phillip Islandu.
Martin1: na tu akci s Karlem jsem se několikrát chystal - a pak to pokaždé skrečoval. Je fakt, že jako Brňák bych si to neměl nechat ujít.
K Dovimu - zásluhy mu nikdo nebere. Proto má tak silnou pozici v továrním týmu. Ale letos, pod tlakem JL, ztrácí formát. Můj názor.
Ten lepší brzdový paket si za svoje kupoval v Tech3, myslím...
Ducati se hodně zvedla po angažování Stonera jako testovače. Tohle v současnosti chybí Yamaze - opravdu rychlý a dravý jezdec, který by měl čas kvalitně otestovat komponenty a poskytnout potřebnou zpětnou vazbu. Samotné testy továrního týmu nestačí, je jich málo, a "druholigoví" testovači zase nejsou schopní tak snadno rozpoznat rozdíly a poskytnout informace o správnosti nastavené cesty.
cameron 09:11: Tou tiskovkou jsi mi připomněl, jak měli jezdci nakreslit ideální okruh svých snů Nejdříve ho ukázal Simon Crafar jako konferenciér, složil ho z částí existujících okruhů a vyseknul poklonu Brnu, které tam mělo tři zatáčky v sekci nájezdu na stadion. Marquez nakreslil něco jako šestiúhelník s poznámkami "jen levé zatáčky a hodně kluzký" Rossi to pojal podobně jako Crafar, měl to složené z existujících okruhů (ale už to prý dělal jednou dříve pro motočasopis). Lorenzo nakreslil dva - jeden pro letošek s Ducati - čtverec se zakulacenými rohy, aby mohl jet "brzda, zatočit, plný plyn" a druhý pro příští rok s Hondou - šílená klikatice naprosto bez rovinek, pořád jen "zatáčet, zatáčet, zatáčet". Zjevně se u toho všichni dobře bavili
a ještě k 2 smlouvě u Ducati...Lorik měl podesat mezi 5-7 mil E ročně...Petrux podepsal za 1 mil...a jak to bude fungovat Repsolu těžko říct, nicmméně plochy pro tření tam jsou
Cameron-zajeď v listopadu na Masec na pokec s Karlem-na mnohé dostaneš odpověď-loni to bylo super.Atmosfera v padocku je žalostná.