GP Německa – Márquez zariskoval a vyhrál, Kornfeil čtvrtý

Kapitoly článku

Moto3 – Warm Up

Zahřívací trénink jeli jezdci nejnižší kubatury na vodě a v dešti. Náročné podmínky, které můžou nastat i v samotných závodech. V polovině warm upu byl první Jorge Martin (Pull&Bear Aspar Mahindra Team) s časem 1'41,105 sekundy. Druhý byl domácí Philipp Öttl (Schedl GP Racing) a třetí Fabio Di Giannantonio (Gresini Racing Moto3) už ztrácel přes 1,5sekundy. Jakub Kornfeil (Drive M7 SIC Racing) figuroval na dvacáté pozici s časem 1'45,258 sekundy. V poslední zatáčce spadl Andrea Locatelli (Leopard Racing), který tam nebyl zvlášť rychlý, ale jakmile na výjezdu otočil plynem, letěl mimo motorku.

Trénink na vodě vyhrál Khairul Idham Pawi (Honda Team Asia), který opět předvedl své přednosti v takto náročných podmínkách a na konto si připsal čas 1'40,072 sekundy. Druhý v pořadí Andrea Locatelli byl o 0,329 sekundy pomalejší, půl sekundy ztratil na Malajce Bo Bendsneyder (Red Bull KTM Ajo). Časy do pátého místa zajel Jorge Martin a John McPhee (Peugeot MC Saxoprint). Jakub Kornfeil trénink uzavřel s jednadvacátým časem 1'42,799 sekundy.

Do závodu nenastoupí Niccoló Antonelli (Ongetta-Rivacold), který si v sobotu zlomil klíční kost a Maria Herrera (MH6 Team), jenž má zase zlomené zápěstí. Danny Webb (Platinum Bay Real Estate) má zase po sobotním pádu problémy s ramenem.

GP Německa, Moto3 – Warm Up
17°C, dráha mokrá, 18°C, vlhkost: 99%

1 - Khairul Idham PAWI - MAL - Honda Team Asia - Honda - 1'40.072
2 - Andrea LOCATELLI - ITA - Leopard Racing - KTM - 1'40.401 - + 0.329
3 - Bo BENDSNEYDER - NED - Red Bull KTM Ajo - KTM - 1'40.576 - + 0.504
4 - Jorge MARTIN - SPA - Pull & Bear ASPAR Mahindra Team - Mahindra - 1'40.620 - + 0.548
5 - John MCPHEE - GBR - Peugeot MC Saxoprint - Peugeot - 1'40.766 - + 0.694
6 - Brad BINDER - RSA - Red Bull KTM Ajo - KTM - 1'40.821 - + 0.749
7 - Enea BASTIANINI - ITA - Gresini Racing Moto3 - Honda - 1'40.922 - + 0.850
8 - Jorge NAVARRO - SPA - Estrella Galicia 0,0 - Honda - 1'41.025 - + 0.953
9 - Gabriel RODRIGO - ARG - RBA Racing Team - KTM - 1'41.123 - + 1.051
10 - Hiroki ONO - JPN - Honda Team Asia - Honda - 1'41.182 - + 1.110
11 - Philipp OETTL - GER - Schedl GP Racing - KTM - 1'41.217 - + 1.145
12 - Nicolo BULEGA - ITA - SKY Racing Team VR46 - KTM - 1'41.284 - + 1.212
13 - Livio LOI - BEL - RW Racing GP BV - Honda - 1'41.312 - + 1.240
14 - Tatsuki SUZUKI - JPN - CIP-Unicom Starker - Mahindra - 1'41.388 - + 1.316
15 - Francesco BAGNAIA - ITA - Pull & Bear ASPAR Mahindra - Mahindra - 1'41.684 - + 1.612
16 - Adam NORRODIN - MAL - Drive M7 SIC Racing Team - Honda - 1'41.718 - + 1.646
17 - Jules DANILO - FRA - Ongetta-Rivacold - Honda - 1'42.038 - + 1.966
18 - Tim GEORGI - GER - Freudenberg Racing Team - KTM - 1'42.166 - + 2.094
19 - Fabio DI GIANNANTONIO - ITA - Gresini Racing Moto3 - Honda - 1'42.297 - + 2.225
20 - Joan MIR - SPA - Leopard Racing - KTM - 1'42.561 - + 2.489
21 - Jakub KORNFEIL - CZE - Drive M7 SIC Racing Team - Honda - 1'42.799 - + 2.727
22 - Darryn BINDER - RSA - Platinum Bay Real Estate - Mahindra - 1'42.839 - + 2.767
23 - Aron CANET - SPA - Estrella Galicia 0,0 - Honda - 1'43.384 - + 3.312
24 - Danny WEBB - GBR - Platinum Bay Real Estate - Mahindra - 1'43.411 - + 3.339
25 - Stefano VALTULINI - ITA - 3570 Team Italia - Mahindra - 1'43.541 - + 3.469
26 - Lorenzo PETRARCA - ITA - 3570 Team Italia - Mahindra - 1'43.711 - + 3.639
27 - Juanfran GUEVARA - SPA - RBA Racing Team - KTM - 1'44.204 - + 4.132
28 - Alexis MASBOU - FRA - Peugeot MC Saxoprint - Peugeot - 1'44.281 - + 4.209
29 - Andrea MIGNO - ITA - SKY Racing Team VR46 - KTM - 1'44.302 - + 4.230
30 - Maximillian KAPPLER - GER - KRM-RZT - KTM - 1'44.551 - + 4.479
31 - Romano FENATI - ITA - SKY Racing Team VR46 - KTM - 1'44.871 - + 4.799
32 - Fabio QUARTARARO - FRA - Leopard Racing - KTM - 1'45.851 - + 5.779
       Fabio SPIRANELLI - ITA - CIP-Unicom Starker - Mahindra
       Maria HERRERA - SPA - MH6 Team - KTM
       Niccolò ANTONELLI - ITA - Ongetta-Rivacold - Honda

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist