GP Kataru – Závod MotoGP vyhrál Ital Dovizioso
Text: Petr Czyž | Zdroj: motogp.com | Foto: Repsol Media, Suzuki Racing, Movistar Yamaha MotoGP, Ducati Media, Ángel Nieto Team | Zveřejněno: 18.3.2018 | Zobrazeno: 39 448x
Kapitoly článku
Moto2 – Warm Up
V šestistovkách je prozatím hodně rychlý Alex Márquez (Estrella Galicia 0,0 Marc VDS), který své soupeře nepouští příliš ke slovu a těsně před startem závodu vyhrál zahřívací trénink časem 2'01,287 sekundy. Na druhé pozici je s desetinou ztráty Francesco Bagnaia (SKY Racing Team VR46), třetí Xavi Vierge (Dynavolt Intact GP) byl o 0,121 sekundy pomalejší. První pětici uzavírá dvojice továrních KTM Miguel Oliveira (Red Bull KTM Ajo) a Brad Binder (Red Bull KTM Ajo). Šestý Lorenzo Baldassarri (Pons HP40) je stále ve dvou desetinách na prvního, což je neuvěřitelně vyrovnaná sestava. Do tří desetin zajeli Marcel Schrötter (Dynavolt Intact GP) a Jorge Navarro (Federal Oil Gresini Moto2), devátý Luca Marini (SKY Racing Team VR46) ztrácí 0,434 sekundy, desátý Romano Fenati (Marinelli Rivacold Snipers) byl o 0,622 sekundy pomalejší. Posledním jezdcem v jedné sekundě je osmnáctý Hector Barbera (Pons HP40).
26°C, dráha suchá, 40°C, vlhkost: 31%
1. | # | 73 | Alex MARQUEZ | SPA | EG 0,0 Marc VDS | Kalex | 2'01.287 | ||
2. | # | 42 | Francesco BAGNAIA | ITA | SKY Racing Team VR46 | Kalex | 2'01.397 | + | 0.110 |
3. | # | 97 | Xavi VIERGE | SPA | Dynavolt Intact GP | Kalex | 2'01.408 | + | 0.121 |
4. | # | 44 | Miguel OLIVEIRA | POR | Red Bull KTM Ajo | KTM | 2'01.437 | + | 0.150 |
5. | # | 41 | Brad BINDER | RSA | Red Bull KTM Ajo | KTM | 2'01.448 | + | 0.161 |
6. | # | 7 | Lorenzo BALDASSARRI | ITA | Pons HP40 | Kalex | 2'01.458 | + | 0.171 |
7. | # | 23 | Marcel SCHROTTER | GER | Dynavolt Intact GP | Kalex | 2'01.530 | + | 0.243 |
8. | # | 9 | Jorge NAVARRO | SPA | Federal Oil Gresini Moto2 | Kalex | 2'01.568 | + | 0.281 |
9. | # | 10 | Luca MARINI | ITA | SKY Racing Team VR46 | Kalex | 2'01.721 | + | 0.434 |
10. | # | 13 | Romano FENATI | ITA | Marinelli Snipers Team | Kalex | 2'01.909 | + | 0.622 |
11. | # | 87 | Remy GARDNER | AUS | Tech 3 Racing | Tech 3 | 2'01.968 | + | 0.681 |
12. | # | 45 | Tetsuta NAGASHIMA | JPN | IDEMITSU Honda Team Asia | Kalex | 2'01.983 | + | 0.696 |
13. | # | 36 | Joan MIR | SPA | EG 0,0 Marc VDS | Kalex | 2'01.992 | + | 0.705 |
14. | # | 22 | Sam LOWES | GBR | Swiss Innovative Investors | KTM | 2'02.073 | + | 0.786 |
15. | # | 32 | Isaac VIÑALES | SPA | SAG Team | Kalex | 2'02.085 | + | 0.798 |
16. | # | 77 | Dominique AEGERTER | SWI | Kiefer Racing | KTM | 2'02.168 | + | 0.881 |
17. | # | 24 | Simone CORSI | ITA | Tasca Racing Scuderia Moto2 | Kalex | 2'02.179 | + | 0.892 |
18. | # | 40 | Hector BARBERA | SPA | Pons HP40 | Kalex | 2'02.233 | + | 0.946 |
19. | # | 54 | Mattia PASINI | ITA | Italtrans Racing Team | Kalex | 2'02.357 | + | 1.070 |
20. | # | 27 | Iker LECUONA | SPA | Swiss Innovative Investors | KTM | 2'02.360 | + | 1.073 |
21. | # | 20 | Fabio QUARTARARO | FRA | Beta Tools - Speed Up Racing | Speed Up | 2'02.524 | + | 1.237 |
22. | # | 5 | Andrea LOCATELLI | ITA | Italtrans Racing Team | Kalex | 2'02.605 | + | 1.318 |
23. | # | 64 | Bo BENDSNEYDER | NED | Tech 3 Racing | Tech 3 | 2'02.840 | + | 1.553 |
24. | # | 52 | Danny KENT | GBR | Beta Tools - Speed Up Racing | Speed Up | 2'02.925 | + | 1.638 |
25. | # | 89 | Khairul Idham PAWI | MAL | IDEMITSU Honda Team Asia | Kalex | 2'02.949 | + | 1.662 |
26. | # | 62 | Stefano MANZI | ITA | Forward Racing Team | Suter | 2'02.988 | + | 1.701 |
27. | # | 4 | Steven ODENDAAL | RSA | NTS RW Racing GP | NTS | 2'03.087 | + | 1.800 |
28. | # | 16 | Joe ROBERTS | USA | NTS RW Racing GP | NTS | 2'03.691 | + | 2.404 |
29. | # | 95 | Jules DANILO | FRA | Nashi Argan SAG Team | Kalex | 2'03.907 | + | 2.620 |
30. | # | 51 | Eric GRANADO | BRA | Forward Racing Team | Suter | 2'03.920 | + | 2.633 |
31. | # | 21 | Federico FULIGNI | ITA | Tasca Racing Scuderia Moto2 | Kalex | 2'04.591 | + | 3.304 |
32. | # | 63 | Zulfahmi KHAIRUDDIN | MAL | SIC Racing Team | Kalex | 2'04.595 | + | 3.308 |
Informace o redaktorovi
Kapitoly článku
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.